En ole käynyt 1,5 vuoteen kampaajalla
En ole vaan viitsinyt. Hiukset on nyt näin viisikymppisenä koko harmaat ja pituutta ovat kasvaneet. En edes enää viitsi varmaan värjätä
Kenelläkään muulla samoja ajatuksia?
Kommentit (16)
Mä olen käynyt viimeksi vuonna 2012. Turhaa rahanmenoa ja vastenmielistä kun joku koskettelee. Pitkät hiukset saa itse tasattua kunhan ostaa kunnolliset, hiusten leikkaamiseen tarkoitetut sakset.
Opettelin itse tasaamaan, pitkät on muttei harmaita. En värjää. Helppo kietaista nutturalle, näillä mennään.
En ole käynyt 15 vuoteen. Mulla on suorat ja värjäämättömät hiukset, en maksa kymmeniä euroja latvojen tasauksesta.
Sama täällä. Pitkät hiukset ja harmaata puskee, en tarvitse kampaajaa mihinkään. Ei olisi oikein varaakaan, joten onneksi ei tee edes mieli.
Itsellä tulee kohta täyteen vuosi ilman kampaaja käyntiä. Ei ole kertakaikkiaan rahaa käydä kampaajalla. Hiukset aika lyhyet, leikkaan niitä itse tyttäreni avustuksella. Ihan kohtuullinen lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt viimeksi vuonna 2012. Turhaa rahanmenoa ja vastenmielistä kun joku koskettelee. Pitkät hiukset saa itse tasattua kunhan ostaa kunnolliset, hiusten leikkaamiseen tarkoitetut sakset.
Miksi hiukset pitää "tasata"? En ole koskaan ymmärtänyt muutoin kuin jossain malliin leikatussa polkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hiukset pitää "tasata"? En ole koskaan ymmärtänyt muutoin kuin jossain malliin leikatussa polkassa.
Hapsottavat kaksihaaraiset hiukset ei näytä kivalta, niin siksi niitä latvoja kannattaa välillä siistiä.
Mä en ole käynyt kampaajalle kolmeenkymmeneen vuoteen. Tasapitkät hiukset hartioille, jotka sipaisen sykerölle. Leikkaan latvat pari kertaa vuodessa, ettei kasva liian pitkäksi.
Mä en ole ollut parturissa 45 vuoteen. Ite oon leikannut hiukset tai sitten joku tuttu on leikannut.
No eihän tuo hehtaariperse edes mahdu kampaamotuoliin.
Ilmeisesti aika monella samansuuntaisia ajatuksia. Riippuu varmaankin paljon elämäntilanteesta. Olen 60 ja käynyt kampaajalla arviolta 2-3 - vuotiaasta säännöllisesti vähintään kerran kuukaudessa. Kun en jalkavamman vuoksi päässyt menemään kampaajalle noin 2-3 kuukauteen, oli kyllä outo ja jotenkin surkea olo ulkonäönkin vuoksi. Työnkin vuoksi koen tärkeäksi hoidattaa hiukset, mutta on toki tottumuskysymys - ammatti sinänsä ei edellytä hiuksilta siisteyttä enempää.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo hehtaariperse edes mahdu kampaamotuoliin.
On se aina mahtunut.
Kun korona alkoi sen jälkeen en ole kampaajalla käynyt, en värjännyt. Hyväksyn vanhenemiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sen verran pitkät hiukset (ulottuu takapuolelle), että tasaamatta näyttää epäsiistiltä, varsinkin kun pidän noita melkein aina letillä, siinä korostuu jos on epätasaiset latvat. Mutta sinällään olen samaa mieltä, että esim. keskipitkissä hiuksissa on kivemmankin näköistä, jos ei ole leikattu viivasuoraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapsottavat kaksihaaraiset hiukset ei näytä kivalta, niin siksi niitä latvoja kannattaa välillä siistiä.
Ei tämä ole tasaamista.
Käyn itsekin noin 1,5-2 vuoden välein. Hiukset on lantiolle ylettyvät ja harmaantuvat ja tykkään niistä :)