Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat ihmiset!

Vierailija
27.04.2015 |

Tai hoikat & normaalipainoiset, mitä syötte päivän ja viikon aikana tavallisesti? Jaksaisiko joku nähdä vaivan ja kirjoittaa.. Voisin verrata omaan ruokavaliooni. :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos aivan älyttömästi vastauksista! Tulipa niitä paljon! Kiva! :D
Noita kun lueskelin, pitäisi minunkin olla normaalipainoinen. En syö usein herkkuja, syön normaalikokoisia/ pieniä annoksia, en tykkää mistään pullasta/ leivästä/ sipseistä jne. Siihen nähden että olen piiitkään syönyt "tavallisesti"/ "vhh.sti", pitäisi minunkin painaa 20 kg vähemmän. Mutta ei. Käyn salilla välillä, joskus lenkillä ja työni on liikkuvaa (itse siis liikun ja liikutan) viitenä päivänä viikossa 8h kerrallaan. Todella epäreilua.. :( Kilpirauhasessa ei ole vikaa.
Ap

Vierailija
22/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa, se nostaa kuulema painoa. Tiedä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään: kaksi pakettia nuudeleita ja pakastevihanneksia, 500 g irtokarkkeja, porkkana, 4 kuppia kahvia, salaatti, puoli pakettia nakkeja, kolme voileipää, puoli litraa maitoa

syömishäiriöinen 

48/158

Vierailija
24/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen ja syön kotiruokaa kahdesti päivässä. Lounas ja päivällinen voi olla esim. kanankoipi riisillä ja HeMaPolla tai vaikka perunamuusia ja pihviä kastikkeella. Leipää syön max. 2-3 palaa päivässä. Välipaloina jogurttia tai hedelmiä ja iltapalana esim. iso salaatti tai leipää ja jogurttia. En juo mehuja enkä syö karkkia usein, tosin suklaata lähes päivittäin :) Esim. tänään söin herkkuja mm. suklaata 1/3 levyä, jäätelöä ja keksin. Sipsejä menee ehkä kerran viikossa, mutta annos koot turhassa syötävässä eivät ole isoja. Väittäisin, että kotiruoka verrattuna valmisruokaan tai eineksiin on se juttu, miksi pysyn näin hoikkana.

Vierailija
25/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:15"]Hei kiitos aivan älyttömästi vastauksista! Tulipa niitä paljon! Kiva! :D
Noita kun lueskelin, pitäisi minunkin olla normaalipainoinen. En syö usein herkkuja, syön normaalikokoisia/ pieniä annoksia, en tykkää mistään pullasta/ leivästä/ sipseistä jne. Siihen nähden että olen piiitkään syönyt "tavallisesti"/ "vhh.sti", pitäisi minunkin painaa 20 kg vähemmän. Mutta ei. Käyn salilla välillä, joskus lenkillä ja työni on liikkuvaa (itse siis liikun ja liikutan) viitenä päivänä viikossa 8h kerrallaan. Todella epäreilua.. :( Kilpirauhasessa ei ole vikaa.
Ap
[/quote]
Syötkö liian vähän?? Syödä saa ja PITÄÄ.

Vierailija
26/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 jatkaa 

Normaalisti: 

Aamupala: 1-2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla + kaurapuuroa

( joskus omena tai porkkana, jos herännyt tosi aikaisin)

Lounas: salaatti + lasi ravatonta maitoa+ lasi vettä ( joskus leipää)

Välipala: omena ja kahvi (+puuroa, jos menossa töihin) tai rahka

Illallinen (esimerkkejä): 200 pakastevihanneksia+ 2 kananmunaa/ nakkikeittoa/ jugurtti+ puuroa 

+ 15 km pyöräilyä, 6 km kävelyä, 20 minuuttia HIT-treeniä, 15 minuuttia kevyempää  liikuntaa ennen HIT-treeniä. Toisinaan vielä toinen treeni päivän aikana, jos vähemmän pyöräilyä 

Vierailija
27/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaksi ruisleipää juustolla ja kinkulla, lasi mehua, 2 kuppia kahvia maidolla.

Lounaaksi kananrintafile, 2 perunaa, salaattia, maitoa, 2 leipää.

Iltapäivällä kahvi maidolla.

Illalliseksi 5 lihapullaa, pastaa, salaattia, leipä, omena.

Iltapalaksi puuroa, raejuustoa ja banaani sekä teetä.

Liikuntaa: 2 x koiran pissalenkit 15 min, noin 1 km työmatkat suuntaansa jalan. Illalla mulla oli juoksutekniikka treenit 1,5h, harrastan juoksemista. 170 cm ja 57kg nainen olen.

Vierailija
28/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä syön kyllä epäterveellisesti ja olen silti hoikka. Syön vaaleaa leipää, paljon kahvia, juustoa, limua, karkkia, suklaata, oikeaa ruokaa ehkä joka toinen tai joka kolmas päivä.

Toisaalta saatan syödä ensimmäisen kerran päivän aikana vasta iltapäivällä. Luulisin, että lihavuutta aiheuttaa se, että syö paljon ruokaa. Vaikka se olisi terveellistäkin, niin liika on liikaa.

Vierailija
29/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän syömiset:

- aamulla mukillinen kahvia, kreikkalainen jukurtti ja pala mutakakkua

- lounaalla salaattia, broileria ja riisiä ja viipale ruisleipää + voita

- lounaan jälkeen kahvipöydässä munkki ja pieni aleksanterinleivos

- iltapäivällä mukillinen kahvia, pala mutakakkua ja yksi pulla

- päivällisenä spagettia ja jauhelihakastiketta

- iltapalana karjalanpiirakka

Olen herkutellut tänään tavallista enemmän. Normipäivänä herkkuannoksia on korkeintaan kaksi. Painoa on 57 kg ja pituutta 176 cm. Treenaan maratonille, joten energiantarve on tavallista suurempi.

Vierailija
30/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön mitä vaan, mutta kuitenkin perusterveellisesti. Harvoin syön eineksiä tai roskaruokaa ja vielä harvemmin juon limsaa.

Syön viisi kertaa päivässä ja ihan sellaista peruskotiruokaa lounaalla ja päivällisellä. Töissä ollessani huomasin, että syön toisiin verrattuna aika pieniä annoksia, että se kai se mun "salaisuus" on. En ollut koskaan ennen ajatellutkaan, että annokseni olisi jotenkin pieniä kunnes töissä sitten kiinnitin huomiota toisten annoksiin. Porukka syö ihan älyttömiä annoksia ja aina ähkyyn. Mä en syö koskaan itseäni ähkyyn.

Vierailija
31/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon syö 175cm ja 60kg, suht vähäisellä liikunnalla? 

Vierailija
32/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän syödä terveellisesti (ja pakkokin, koska minulla on kolme lasta jolle on ruokaa tehtävä) ja monipuolisesti. Salaattia tai tuoretta myös joka ruualla. Iltaisin välillä herkuttelen pähkinäsuklaalla, tacosipseillä yms. Ehkä muutamasti viikossa. Liikun myös paljon, tunnin juoksu paristi-kolmesti viikossa ja muuten kävelylenkki, sekä kolme-neljä kertaa viikossa puolen tunnin kotijumppa. Hoikka olen ollut aina vaikka söin ennen epäterveellisemmin ja kävelin vain työmatkat (3km yhteen suuntaan) mutta vartalon malli on parempi nykyään.

Vierailija
33/33 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aina kaurapuuroa hillolla ja maidolla sekä hedelmä.

Lounaaksi perus kotiruokaa (pastaa, wokkia, keittoa, laatikkoa tms) ja pala leipää. Jälkkäriksi pari keksiä tms.

Iltapäivällä leipää ja mysliä ja jogurttia, hedelmä.

Toisinaan teen illalla vielä lämpimän aterian, mutta välillä vaan tolla leipä/mysli linjalla. Hedelmiä syön taas.

Karkkia vedän pari kolme kertaa viikossa ja pannaria tai muita tulee tehtyä pari kertaa viikossa. Eli päivittäin jotain herkkuja. Ja annokset on suuria! Treenaan päivittäin, viikossa noin 14h juoksua ja muuta. Mitat 175/60.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän