Mitä teette vappuaattona? Tuleeko vieraita, menettekö kylään?
Kommentit (62)
Aattona mennään perinteiseen tapaan Tapiola Sinfoniettan vappumatineaan. Vappuna kello yhdeksän Ullanlinnanmäelle kuuntelemaan Ylioppilaskunnan Laulajia(radioidaan), munkkikahville Caruselliin ja sitten porukalla meille valmistelemaan vappulounasta.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:34"]
Sääliks käy teitä mammoja. Parturoidaan meidän koira ym muuta paskaa. Tappaisin itteni jos elämäni olisi tollaista.
[/quote]
No kerro mitäs ihanaa sinä hapannaama vappuna teet? Mikä on se oikea tapa viettää kevään juhlaa?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:34"]Sääliks käy teitä mammoja. Parturoidaan meidän koira ym muuta paskaa. Tappaisin itteni jos elämäni olisi tollaista.
[/quote] :D
millaista elämää vietät?
Juhlin ensimmäistä opiskelijavappuani Turussa ainejärjestöni opiskelijoiden kanssa. :)
Kilpisjärvelle, odottelemaan viikonlopun Vain kaksi kalaa -pilkkitapahtumaa! :)
Juon kossua ja etsin kunnon tappelua. Ensimmäinen kunnon vappu tulossa meikäläiselle, ennen mentiin aina tylsästi lasten ehdoilla.
Sääliks käy teitä mammoja. Parturoidaan meidän koira ym muuta paskaa. Tappaisin itteni jos elämäni olisi tollaista.
[/quote]
Taidat olla aika nuori?
Mulle tulee tapailemani mies kylään. Grillataan ja pannaan ehkä ekaa kertaa!
Haluaisin itsekin, mutta mies ei, ja yksin ei minua päästä menemään. Eli kotona selvin päin ja perse homeessa. Ah ihana mennyt sinkkuus, parisuhde vie minuuden.
51 piti olla viikate ja tähti- ajanvuettoon vastaus.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:51"]
Ei eroa normaalista mitenkään eli yksin olen kotona.
[/quote]
Sama täällä.
[/quote]
Kuin myös!
Yksin kotona kuten tavallista. Lueskelen facebookista, miten ihmisillä on toinen toistaan upeampia kattauksia ja juhlia isoilla kaveriporukoilla.
[/quote]
No, ihan vapaasti vaan, eipä jäädä kaipailemaan!
Mitä? Onko vappu tulossa?
t päivä kerrallaan...
Ystäväperheen luokse, jonne tulee meidän lisäksi vielä toinenkin lapsiperhe. Grillaillaan ja tarjoilut nyyttärimeiningillä. Lapset varmaan hyppii trampoliinilla, leikkii ulkona ja sisällä ja lopuksi katsovat jonkun elokuvan. Hyvin vähän alkoholia kuluu meidän vapuissa yleensä. Aikuiset skoolaa ehkä yhdet skumppalasit ja miehet saattaa juoda muutaman oluen. Itse oon raskaana, joten en ota ollenkaan tällä kertaa.
Vietän opiskelijavappua eli vedän pään täyteen.
olen vappuaattona töissä klo 18 asti. Töitten jälkeen lähden toiseen kaupunkiin kaverin bileisiin. (Matkaa onneksi vain 100km) perjantaina sitten takaisin kotiin, lauantai-aamuna taas töihin.
Kotona yksin,koira seurana. Samanlainen päivä kun kaikki muutkin. Nautin yksinolosta.
Meille tulee yksi ystäväperhe illanviettoon, kukin töidensä jälkeen. Grillataan ja saunotaan. Tämä perinne 10:n vuoden takaa, tosin alkaa hiipumaan kun lapset on jo niin isoja, ettei heitä juuri kiinnosta..