viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle
Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...
Kommentit (454)
Haluatteko kuvat kenties äityskortista, mahasta, ultrasta, koirasta, remontista, talosta, kyyneleistä, äitiyspakkauksesta? Paska fiilis jo muutenkin, tuntuu typerältä todistella tuntemattomille tilannetta tai raskautta.
Jos asut kaupungissa, niin löytyy varmasti hotelleja joissa on lemmikkihuoneita. Jos voisit olla pari yötä ja etsiä asunnon. Kallista, mutta ehkä yksinkertaisinta. Toinen vaihtoehto on että menet turvakotiin ja järjestätte koiralle väliaikaisen majoituksen. Kolmas vaihtoehto on että jos saisit vielä asua sen aikaa että löydät asunnon. Kai siellä talossa tilaa riittää, vaikka oma huonekin missä olla pari päivää ja jos mies on töissä päivät.
Ja toi viesti missä puhutaan marikasta ei ole kyllä minun kirjoittama
-Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:08"]
Haluatteko kuvat kenties äityskortista, mahasta, ultrasta, koirasta, remontista, talosta, kyyneleistä, äitiyspakkauksesta? Paska fiilis jo muutenkin, tuntuu typerältä todistella tuntemattomille tilannetta tai raskautta.
[/quote]
Minttiskin lupasi todisteet :)
[/quote]
Kyllä. Laita edes yksi kuva todisteeksi jostasin yllämainitusta. Ota vaikka kuva koirastasi ja laita koiran viereen lappu, johon olet kirjoittanut AV 27.4.2015.
Mitä ihme white trash meininkiä tämä oikein on? Kai jos tuossa vaiheessa tulee ero, jokainen normaali ihminen hoitaa sen eri tavalla. Miksi sulla ei ole yhtään rahaa eikä paikkaa minne mennä?
[/quote]
Jos olisit aito ei tää ois ees huolesi.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:08"]Mies soitti että joku Marika tulee klo 13.00 auttaan pakkaamisessa, jää kuulemma tänne sit kun oon lähteny.Joku lapsuuden ystävä tai jotain. Siis mitä helvettiä joudun ulos kun tällä Marikalla ei oo muuta paikka minne mennä.
[/quote]
Lapsuudenystävä Marika onkin ihan tuttu
Ole huoleti. Hän on mukava, aikaansaava ja kaunis
Noh tää on mulle ainut paikka missä kasvottomana voin asiaa purkaa. Saan paskat niskaan sen takia, kun joku idiootti provoaa tämmöisillä asioilla täällä. Väärä paikka oli, myönnetään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:13"]
Mitä ihme white trash meininkiä tämä oikein on? Kai jos tuossa vaiheessa tulee ero, jokainen normaali ihminen hoitaa sen eri tavalla. Miksi sulla ei ole yhtään rahaa eikä paikkaa minne mennä?
[/quote]
tääkin niin huvittavaa, jos tuossa vaiheessa tulee ero, niin se on kyllä yleensä molempien tiedossa, että ei hyvin mene. Mutta ei tässä, kun olisi liian vaikeaa keksiä kaikki tarkasti.
en ajattelekaan, etteikö ap:llä olisi ahdinkoa, mutta toivoisin aina, ettei sen pakeneminen olisi se, miten toimitaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:30"]
No asian voi niinkin sanoa. Olen varmaan naivi, kun kuvittelin voivani toiseen ihmiseen luottaa. Raha ei ole koskaan ollut mulle isossa roolissa ja aina on pärjätty hyvinkin. Mies sai asian esitettyä niin hyvin, että koin turvalliseksi jäädä "kotirouvaksi". En jaksa millään uskoa, että hänkään sitä tarkoituksella teki, ettei mulla olisi varaa elää. Kovan kolauksen koki luottamus ihmisiin yleensä. Ollaan tähän asti pärjätty ja "eletty herroiksi" nyt oli edessä ainut ns. varaton kuukausi kun äippärahat alkaa pyörimään vasta kesäkuussa.
[/quote]
Eli laskettu aika onkin vasta heinäkuussa? Onneksi et ole kuitenkaan ihan viimeisilläsi. Aivan varmasti saat sosiaalitoimistolta vuokratakuut ja kaupungin asunnon, lienet kiireellisyysluokkaa A1. Voimia!
Ota yhteys sosiaalitoimeen heti, saat sitä kautta elatusasiatkin järjestymään jatkossa. Älä myönnä miehelle yhteishuoltajuutta, muuten lapsesta voi jossain vaiheessa tulla kiistakapula. Maksimaaliset elarit tuollaiselta epäkelvolta siittäjältä niin saat lapsellesi jonkinlaisen tulevaisuuden turvattua.
Laskettu aika on kesäkuun puolessa välissä. Maksupäivä ensimmäisissä rahoissa on päivä ennen laskettua aikaa. Luulisi teidän tietävän jos teillä on lapsia?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:27"]
Laskettu aika on kesäkuun puolessa välissä. Maksupäivä ensimmäisissä rahoissa on päivä ennen laskettua aikaa. Luulisi teidän tietävän jos teillä on lapsia?
[/quote]
Mulla ekat äitiyspäivärahat on kyllä tulleet aina 30-40 päivää ennen laskettua aikaa.
Voimia ap kovasti!! Sinä selviät tästä!
Älä missään nimessä anna huoltajuutta miehelle. Olen pahoillani, että luotit häneen. Et ole ainut, joka on olettanut toisen olevan yhtä suoraselkäinen ja vilpittömällä mielellä, kuin itse olet.
Kamala se uusi nainen. Tietää sinusta ja raskaudesta, eikä välitä. Ihan uskomatonta!
Ole nyt yhteydessä joka tahoon. Kerää turvaverkosto ympärillesi.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:49"]No minä noudattaisi aiemmian kerrottuja neuvoja + soittaisin miehelle ja sanoisin, että nyt on kaksi vaihtoehtoa:
1) Hän tuo käteeni tänä iltana 3 kk vuokraa vastaavan summan (2 kk vakuutta ja ensimmäinen vuokra), että pääsen muuttamaan omilleni. Hän ei varmaan halua, että vauva syntyy taivas alle.
2) Mies on hyvä ja häipyy asunnosta kunnes vauva on 6 kk ikänen. Siihen mennessä lupaat etsiä uuden asunnon.
Ja jos alkaa kakistelemaan, niin uhkaat että soitat uudelle tyttöystävälle ja hänen vanhemmilleen, miten ihanan vävy kokelaan ovat saamassa. (Toki et vielä tässä vaiheessa sinne soita.)
[/quote]
Aika vähissä on tällaiset neuvotteluvaltit.. Eiköhän uusi nainen jo tiedä, kenen kanssa on tekemisissä.
Mulla alkaa äitiysloma toukokuun ekalla viikolla ja ensimmäinen äitiysrahakausi lähtee siitä eteenpäin, jolloin raha maksetaan kesäkuun alussa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:44"]
Eikö se mies tule kohta töistä? tee muutto ja tule sitten jatkamaan kirjoittelua vasta.
[/quote]
Ap:n pitäisi muka muuttaa pois jo tänään, mutta hukkaa tuntikaupalla aikaa roikkumalla Vauva-lehden palstalla...
Olen tulossa auttamaan pakkaamisessa, kun ei tuosta nyt näy mitään valmista tulevan. t: se uusi ja parempi nainen
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:03"]
Ja onnellinen olen teidän puolesta, ketkä koette olevanne niin ihanteellisessa tilanteessa, ettei kukaan ihminen voi tulla pilaamaan teidän elämäänne. Luulin minäkin.
[/quote]
No ei täällä kukaan sitä luule, mutta se, mitä sulle on oikeasti tapahtunut jää nyt kyllä hämärään. Been there, hae apua, älä keksi täällä turhuuksia.