Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle

Vierailija
27.04.2015 |

Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...

Kommentit (454)

Vierailija
121/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:02"]

Tässä samalla kysyin neuvoa kun pakkasin tavaroita. En siedä sitä, että ihmiset kaataa ämpärikaupalla paskaa niskaan kun on paha olla. Oon niin pitkään pyöriny äityleissä ja kaikenmaailman ht.netin palstoilla ja tiedän kyllä provon kun se tulee vastaan. Tämä ei ole provoa. Herranjumala sentään. Kyllä niitä pahoja ja pahantahtoisia ihmisiä on näköjään enemmänkin. Tarinaa ei ole johdateltu yhtään mihinkään, oon vastannu teidän kysymyksiin. Mikä kohta tässä on niin epäuskottavaa?

[/quote]

Olen aina väliin analysoinut nämä tällaiset provot palasiksi, mutta en nyt jaksa ruveta, enkä aio opettaa sinua paremmaksi trolliksi tällä kertaa. Todettakoon vaan, että viestintäsi ja käytöksesi ristiriita paljastaa hienosti valheellisuutesi. Olet oikeastaan aika halveksittava valehtelija, vaikka selititkin että aivan tavallisen oloinen tyyppi olet, joka vain omaksi huvikseen viattomasti provoilee.

Vierailija
122/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:02"]

Tässä samalla kysyin neuvoa kun pakkasin tavaroita. En siedä sitä, että ihmiset kaataa ämpärikaupalla paskaa niskaan kun on paha olla. Oon niin pitkään pyöriny äityleissä ja kaikenmaailman ht.netin palstoilla ja tiedän kyllä provon kun se tulee vastaan. Tämä ei ole provoa. Herranjumala sentään. Kyllä niitä pahoja ja pahantahtoisia ihmisiä on näköjään enemmänkin. Tarinaa ei ole johdateltu yhtään mihinkään, oon vastannu teidän kysymyksiin. Mikä kohta tässä on niin epäuskottavaa?

[/quote]

Sun esiintyminen. Ei tarina an sich.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityleissä pyörit, lapseton ihminen???

Vierailija
124/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä mulle mikä tässä on provoa? Mies pettää? Miehellä uusi suhde? Raskaus? Mies heittää pihalle? Mulla ei ole rahaa laittaa takuuvuokraan, koska en osannut ajatella tällaisen tilanteen tulevan vastaan? Koira ei tule toisen koiran kanssa toimeen? Mikä on se kohta?

Vierailija
125/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityleissä olen kun olen raskaana? Siellä on lapsettomia ja miehiäkin vaikka kuinka paljon. Nyt on kamat pakattu ja roudaan ne autoon ja lähden vanhemmille.

Vierailija
126/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:04"]http://aijaa.com/MJWTEW tässä on äitiyskorttia, koiraa, sekä ultrakuvakin näkyy taustalla.
[/quote]

Ultrakuvasta näkyy vaan reuna, ei edes päivämäärää. Voi olla mikä tahansa vanha ultrakuva. Äitiyskortti voi olla vanha tai ihan kenen tahansa. Koiraa en näe kyllä missään.

Vierailija
127/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:04"]

http://aijaa.com/MJWTEW tässä on äitiyskorttia, koiraa, sekä ultrakuvakin näkyy taustalla.

[/quote]

Hahhahhhaaa!  Ei siinä ole mitään mitä väität siinä olevan. Se, että kuvasi on noin peittelytarkoituksessa epäselvä, osoittaa sinut trolliksi.

Vierailija
128/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:10"]

Äityleissä olen kun olen raskaana? Siellä on lapsettomia ja miehiäkin vaikka kuinka paljon. Nyt on kamat pakattu ja roudaan ne autoon ja lähden vanhemmille.

[/quote]

Hienoa! Löysitkö koiralle hoitopaikan?

Vierailija
129/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:10"]Äityleissä olen kun olen raskaana? Siellä on lapsettomia ja miehiäkin vaikka kuinka paljon. Nyt on kamat pakattu ja roudaan ne autoon ja lähden vanhemmille.
[/quote]

Ethän sä saanut mennä sinne vanhemmille.

Vierailija
130/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira makaa siinä äitiyskortin alapuolella. Kuvassa näkyy ajanvarauskortti jossa päivämäärä 16.12. Luuletko että olen niin tyhmä että laitan kuvan missä näkyy mun nimet ja kaikki?

Vierailija
131/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka lukisitte kaikki aloittajan viestit, niin ei tarvisi samaa asiaa montaa kertaa kertoa.

Vierailija
132/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:09"]

Kerro ihmeessä mulle mikä tässä on provoa? Mies pettää? Miehellä uusi suhde? Raskaus? Mies heittää pihalle? Mulla ei ole rahaa laittaa takuuvuokraan, koska en osannut ajatella tällaisen tilanteen tulevan vastaan? Koira ei tule toisen koiran kanssa toimeen? Mikä on se kohta?

[/quote]

Sinun esiintymisesi, kuten sinulle jo kerrottiin. Et voi sille mitään. Taustatarinasi ja esiintymisesi ei vaan osu yhteen. Jos sinulla olisi tuollainen hätä oikeasti, miten kummassa sinulla olisi aikaa upata meille kuvia, siten että poistat niistä huolellisesti kaikki metatiedot  :-)  Et sinä hölmö trolli vaan tajua...

Vierailija
133/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:04"]

http://aijaa.com/MJWTEW tässä on äitiyskorttia, koiraa, sekä ultrakuvakin näkyy taustalla.

[/quote]

Nyt pitäisi vielä yhdistää ne siihen, että mies on heittänyt sinut pihalle maha pystyssä. Sinun miehesi. Tänään. Jonka kanssa olet lasta saamassa. 

Vierailija
134/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:13"]

Koira makaa siinä äitiyskortin alapuolella. Kuvassa näkyy ajanvarauskortti jossa päivämäärä 16.12. Luuletko että olen niin tyhmä että laitan kuvan missä näkyy mun nimet ja kaikki?

[/quote]

Jos sinulla oikeasti olisi hätä, sinulla ei olisi ollut aikaa laittaa kuvaa ollenkaan, eikä siivota siitä noin huolellisesti sen metatietoja. Se, että sinulla on aikaa tehdä noin, osoittaa että avauksesi on valetta. Sinä olet valehtelija, et mitään muuta. Trolli, vieläpä taitamaton sellainen.

Vierailija
135/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:09"]

[/quote]

Et sure sitä tänne, että mies pettää, et ole järkyttynyt tänne siitä, että mies on muka heittämässä sinut ulos, et edes yritä sanoa, että selvität asiaa miehen kanssa, jos se on kerran tullut sulle TÄNÄÄN puun takaa... Jatkanko?

Vierailija
136/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuinka vaan. Tällä erää kiitoksia teille. Toivottavasti ette ole tuollaisia oikeassa elämässä.

Vierailija
137/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää että miehellä on ollut salasuhde. Minkä helvetin takia haluaisin asiaa selvittää?

Vierailija
138/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:58"]

Monet kerrat kysyin jo miten todistan olevani tosissani? Trolollottelut ei paranna mieltä tippaakaan. Hyvä vaan et on ihmisiä ketkä ei usko kenenkään tekevän pahaa toiselle.

[/quote]

Ja sinulle kerrottiin vastaus. Missä kuva?

Vierailija
139/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:18"]

Joo kuinka vaan. Tällä erää kiitoksia teille. Toivottavasti ette ole tuollaisia oikeassa elämässä.

[/quote]

Me olemme oikeassa elämässä. Sinä se tässä olet koko aamun trollisatuja punonut palstalle.  :-P

Vierailija
140/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha johan on sitkeitä trollihuutelijoita, ei todistusaineistokaa kelpaa. Siis on ihmises oltava jotai vikaa ku nii sitkeästi pakko olla oikeessa? Ei mua ainakaa haittaa vaikka tää paljastuis trolliks, parempi vaa ap:n kannalta. En tosin olekkaa niin ylpeä että voin kyl tunnustaa sen että menin halpaan! Hyvä että sait nyt pakattua ap ja pääsit nyt sinne vanhemmillesi, hyvä alku! :) 

Ketju on lukittu.