Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle

Vierailija
27.04.2015 |

Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...

Kommentit (454)

Vierailija
101/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:08"]

Haluatteko kuvat kenties äityskortista, mahasta, ultrasta, koirasta, remontista, talosta, kyyneleistä, äitiyspakkauksesta? Paska fiilis jo muutenkin, tuntuu typerältä todistella tuntemattomille tilannetta tai raskautta.

[/quote]

Laputahan trolli jo matkoihisi. Tämän provon elinkaari oli jo tässä.

Vierailija
102/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ne ketä ei kiinnosta lukea tai haukkuvat trolliksi voivat varmaan tämän ketjun ohittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:31"]

Mulla alkaa äitiysloma toukokuun ekalla viikolla ja ensimmäinen äitiysrahakausi lähtee siitä eteenpäin, jolloin raha maksetaan kesäkuun alussa.

[/quote]

Olen kauhean pahoillani, jos oletkin tosissasi, mutta nyt hiukan epäilyttää...toivoinkin kyllä ihan maailmankaikkeuden kannalta, että olisi provo.

Vierailija
104/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:31"]

Mulla alkaa äitiysloma toukokuun ekalla viikolla ja ensimmäinen äitiysrahakausi lähtee siitä eteenpäin, jolloin raha maksetaan kesäkuun alussa.

[/quote]

Olen kauhean pahoillani, jos oletkin tosissasi, mutta nyt hiukan epäilyttää...toivoinkin kyllä ihan maailmankaikkeuden kannalta, että olisi provo.

[/quote]

Provo tai ei, mutta noinhan se toimii. Nimim. Viime vuoden marraskuu tulottomana juuri siitä syystä, että ensimmäisen äitiyspäivärahan saa ns. takautuvasti. Toki olin säästänyt rahaa niin että tultiin se marraskuu toimeen, ei sillä.

Vierailija
105/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:23"]

Vuosia ollaan tunnettu ja virallisesti avoliitossa asuttu vuosi. Seurusteltu 3 vuotta. Tästä kolmesta vuodesta olen siis hänen kanssaan asunut 2 vuotta ja kirjat siirrettiin vuosi sitten. Mulla oli oma asunto "varmuutena" vuoden verran.

[/quote]

Mikä miehessä oli se (epävarmuus)tekijä, että pidit oman asuntosi peräti vuoden ns. varmuutena ennen kuin muutit yhteen hänen kanssaan?

Vierailija
106/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:41"]

Tai ne ketä ei kiinnosta lukea tai haukkuvat trolliksi voivat varmaan tämän ketjun ohittaa?

[/quote]

Ap. on tuttu palstan kestoprovoilija. Kirjoitus- ja provotyylinsä oppii ajan mittaan tunnistamaan. Tämäkin avaus on ihan tyylipuhdas provo. Nyt trolli koettaa repiä riemua provonsa vedättämisestä paljastumisen jälkeenkin. Ilmeisesti hän on iltapäivälle suunnitellut lisää yllättäviä käänteitä, kunhan mielikuvitusmies ehtii kotiin. Toinen provonsa on myös jo liikkeellä. Siinä ketjuun kytketty koira ylsi häntä pureksimaan ja hän on juuri menossa terkkarille.

Vierailija
107/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma epävarmuus ihmisiä kohtaan. Olisi pitänyt varmaan vaan jatkaa epävarmuutta ja -luottamusta, niin tätäkään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
108/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo en ole ja vielä vähemmän trolli. Pelkkä kirjoitustyylikö sen kertoo?

Vierailija
109/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kiusaatte tätä ihmistä?

Aina on mahdollista että on provo, mutta jos ei olekaan, niin miettikää miten paljon lisää pahaa mieltä aiheutatte ihmiselle joka on jo muutenkin hajalla ja pahassa ahdingossa. En kyllä koskaan jaksa lakata hämmästelemästä tätä palstaa ja sitä, miten ilkeitä ihmiset anonymiteetin suojassa osaavat olla.

Vierailija
110/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:49"]

Provo en ole ja vielä vähemmän trolli. Pelkkä kirjoitustyylikö sen kertoo?

[/quote]

Olet ja olet. kirjoitustyylistäsi sinut tunnistaa ja se miten kuljettelet tarinaa eteenpäin vastauksillasi kertoo että trollihan sinä olet.

Vierailija
111/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haiskahtaa trollille, niin outo tarina.

Vierailija
112/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollololololooooo

Vierailija
113/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:50"]

Aina on mahdollista että on provo, mutta jos ei olekaan, niin miettikää miten paljon lisää pahaa mieltä aiheutatte ihmiselle joka on jo muutenkin hajalla ja pahassa ahdingossa. En kyllä koskaan jaksa lakata hämmästelemästä tätä palstaa ja sitä, miten ilkeitä ihmiset anonymiteetin suojassa osaavat olla.

[/quote]

Henkilöä, joka vain omaksi huvituksekseen tehtailee valheellisia tarinoita, on ihan aiheellistakin kampata. Tämä henkilö on provo, se näkyy jo siitä kuinka paljon hänellä on aikaa vastailla tähän ketjuun. Kuvitteletko, että oikeasti hajalla ja pahassa ahdingossa oleva henkilö kuluttaisi aikaa vastailemalla ketjuun, kuljettamalla tarinaa eteenpäin, kieltäytymällä avuntarjouksista tekosyiden varjolla ja tekisi kaiken sen tuohon tyyliin kuin ap. tekee? Ole huoleti, kyseessä on ihan varmasti valehteleva trolli ja ymmärrät sen itsekin jos vertaat lähtötilanteesta kerrottua siihen miten ap. tässä ketjussa käyttäytyy.

Vierailija
114/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat kysyin jo miten todistan olevani tosissani? Trolollottelut ei paranna mieltä tippaakaan. Hyvä vaan et on ihmisiä ketkä ei usko kenenkään tekevän pahaa toiselle.

Vierailija
115/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käy alapeukuttamassa asiallisia neuvoja ja roikkuu vaan täällä vaikka olisi kiire selvitellä asioita ja pakata. Ei tuolla tyylillä ihme että asiat on solmussa. Ja se että vanhemmat/sukulaiset ei ota luokseen ei taida johtua koirasta. Luultavasti ollut samoja sotkuja ennenkin.

Vierailija
116/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:50"]

[/quote]

Syy ilkeyteen on valehtelu. Mäkin luulin (nyyh), ettei valehtelija koskaan vois satuttaa mua, mutta niin vain kävi, siksi puran pahan oloni toisiin valehtelijoihin. Erotan kyllä oikeassa ahdingossa olevan ihmisen, joka puhuu totta.

Vierailija
117/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullehan sanottiin jo että laita kuva jostain niistä monesta aiheesta jota luettelit.
Ja aika hyvin tiedät tämän palstan tavat vaikket muka aiemmin kirjoittanut vai oliko se että et edes käynyt täällä

Vierailija
118/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:58"]

Monet kerrat kysyin jo miten todistan olevani tosissani? Trolollottelut ei paranna mieltä tippaakaan. Hyvä vaan et on ihmisiä ketkä ei usko kenenkään tekevän pahaa toiselle.

[/quote]

Jos olisit siinä tilanteessa, jossa väität olevasi et penäisi monet kerrat tuollaisia tällä palstalla vaan olisit järjestämässä asioitasi. Trolli.

Vierailija
119/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä samalla kysyin neuvoa kun pakkasin tavaroita. En siedä sitä, että ihmiset kaataa ämpärikaupalla paskaa niskaan kun on paha olla. Oon niin pitkään pyöriny äityleissä ja kaikenmaailman ht.netin palstoilla ja tiedän kyllä provon kun se tulee vastaan. Tämä ei ole provoa. Herranjumala sentään. Kyllä niitä pahoja ja pahantahtoisia ihmisiä on näköjään enemmänkin. Tarinaa ei ole johdateltu yhtään mihinkään, oon vastannu teidän kysymyksiin. Mikä kohta tässä on niin epäuskottavaa?

Vierailija
120/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/MJWTEW tässä on äitiyskorttia, koiraa, sekä ultrakuvakin näkyy taustalla.

Ketju on lukittu.