viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle
Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...
Kommentit (454)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:00"]
Ap! Jos asut Kouvolassa, mulla on siellä kaksio tyhjänä. Aikaisempikin vuokralainen oli yh, ja sosiaalitoimi takansi vuokran, joten ei ongelmaa!
P.s. Ja mikään riistäjäkapitalisti en ole, työtön ja vuokralla asuva toisella paikkakunnalla miehen töiden takia.
[/quote]
Miksköhän ei kelvannut? ;)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:06"] Noniin nyt on juteltu ja itketty vanhempien kanssa. Huorauskommentit menee kyllä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, niillä on turha yrittää provosoida. On erittäin mielenkiintoista lukea näitä kommentteja trollihuutelijoilta, ketkä olettaa olevansa jotenkin älykkäämpiä kuin muut analysoimalla erotilannetta. Koska kaikkihan tapahtuu aina tietyn kaavan mukaan ja kaikki ihmiset reagoi asioihin samalla tavalla. Vai mitä? Ensin pyydetään todisteita kuvina ja kysymyksinä, vastaan kuvilla ja kirjoitan vastauksia typeriin kysymyksiin olettaen, että minua uskotaan. Noh vituiksi meni sekin. Nyt todisteet on epäselviä, korjaan asian ja juttu kääntyykin siihen, että valehtelen koska mulla on aikaa todistella. Valitettavasti en voi sille minkään, että vanhempani asuvat niin lähellä. Olisiko pitänyt heittää kierros jossakin, että olisi uskottavampaa? Mutta kuitenkin se olisi ollut valehtelua. En ehkä osaa niin hienosti ja taiteellisesti pukea mun tunteita sanoiksi, kerron vain faktat ja sen mitä teen ja on tapahtunut. Minusta tuskin tulisi mitään kirjailijaa, onhan tämmöstä tylsä lukea vaikka tunneskaala kirjoittajalla meneekin laidasta laitaan. Miehelle on estot, koska en ala kuuntelemaan mitään huoltajuusjuttuja tekstiviestein. Niistä sovitaan lastenvalvojan läsnäollessa. Ja miksikö päästin miehen lähtemään töihin soittelematta perään? Olisiko se ollut hienompaa ja dramaattisempaa roikkua miehen jalassa, raahautuen pihalle vesisateeseen naapurien ihmeteltäväksi? Niinkuin jo moneen kertaan oon sanonu, olkaa onnellisia ettette usko tätä tarinaa, tarkoittanee sitä että teille ei kukaan ole tämmöistä tehnyt. [/quote] Ei jumalauta, nyt on puhuttu vanhempien kanssa. Mutta kertooko ap siitä, mitä he sanoivat mitään? Ei, vaan kokee tärkeämmäksi taas vakuuttaa monen lauseen verran, miten totta tää on. Oikeasti tilanteessa oleva kertoisi, mitäs nyt mietittiin vanhempien kanssa, mutta enpä ole kyllä hetkeäkään uskonut että ap:n tilanne on mitenkään akuutti. Mies on saattanutkin jättää, raskaanakin voi olla, mutta tietoa ei saanut tänään, saati tietämättä, että mies ei rakastakaan häntä. Jokainen psykologiaa ymmärtävä eli elämää elänyt tajuaa tämän. [/quote] Todista sinä ettet ole Apn miehen kolmekymppinen vaimo, joka ei pysty tulemaan raskaaksi ja nyt huolissasi siitä, ettei miehesi saakaan huoltajuutta ja teistä tule perhettä. Todista, että et ole mielenterveysongelmainen.
[/quote]
Ei mun tarvitse todistaa, etten ole mt-ongelmainen, koska mulla on masennus ja häiriintynyt persoonallisuus (oma diagnoosi), mutta ap:n miehen vaimo en ole. Ei kai se nyt vaimo heti oo? Vai oliko sillä vaimokin? Mulla on kaksi lasta, oon ihan hedelmällinen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:57"]
Ap, minun lapseni isä myös heitti minut pihalle, olin tosin vasta rv 7. En tehnyt aborttia. Sain vuokra-asunnon toiselta paikkakunnalta ja onneksi sain vanhemmiltani lainaan takuuvuokran. En ehtinyt sossuun, mutta kävin uudella paikkakunnalla hakemassa toimeentulotukea. Minulla on lapsesta yksinhuoltajuus ja isä on tavannut hänet pari kertaa. Yksinhuoltajuus oli automaattinen, kun asuin lapsen kanssa yksin .. Meillä ei ollut toista naista kuvioissa. Vauva-aika oli silti rankka. Onko sulla muita tukiverkoston kuin vanhempasi?
[/quote]
Huomaatko? OIKEA asiasta keskustelu kiinnostaa aloittajaa tasan näin paljon; sulle no comments. Kaikkiin provoepäilyihin jaksaa laittaa torppausta.
Moi! Tulin katsomaan joko ilkeä-ap oli laittanut jotain syytä miksi tarjottu asuntoapu ei kelpaa, mutta ei näemmä ole vielä keksinyt mitään syytä. Liuta parkunaamoja oli naama väärällään, kun heti tunnistin ap:n tutuksi trolliksi, mutta eivät millään tahtoneet uskoa minua. Olisi kannattanut.
Joo, aivan ku ap nyt kenenkään hyväsydämisyyttä täällä tarttis, asuntoa, tai koiranhoitoapuakaan. Ei tarvii! Näettekö! Olipa tosi ahdinko!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:07"]
Moi! Tulin katsomaan joko ilkeä-ap oli laittanut jotain syytä miksi tarjottu asuntoapu ei kelpaa, mutta ei näemmä ole vielä keksinyt mitään syytä. Liuta parkunaamoja oli naama väärällään, kun heti tunnistin ap:n tutuksi trolliksi, mutta eivät millään tahtoneet uskoa minua. Olisi kannattanut.
[/quote]
KETÄÄN EI KIINNOSTA SUN MIELIPITEESI SIITÄ, ONKO AP TROLLI VAI EI, USKO JO! Tarpeeksi hyvin rakennettua trollia on mahdoton erottaa oikeasta tilanteesta, joten sun kaltaisten ääliöiden vuoksi joku oikea ihminen voi jäädä ilman apua. HANKI ELÄMÄ!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:07"]
[/quote]
KETÄÄN EI KIINNOSTA SUN MIELIPITEESI SIITÄ, ONKO AP TROLLI VAI EI, USKO JO! Tarpeeksi hyvin rakennettua trollia on mahdoton erottaa oikeasta tilanteesta, joten sun kaltaisten ääliöiden vuoksi joku oikea ihminen voi jäädä ilman apua. HANKI ELÄMÄ!
[/quote]
Jaaha, yksi parkunaama ilmoittautuikin kiireenvilkkaa paikalle.
Ap:n trolli ei kuitenkaan ollut niin taitavasti rakennettu, etteikö sitä olisi todellisuudesta erottanut. Sinä pieni tyhmäpää et sitä trolliksi hoksannut ja nyt sinua kiukuttaa sampurasti, kun minä ja monet muut sen sellaiseksi huomasimme. Kukahan se tässä se ääliö on? :-)
Mielenkiintoinen ajatus, että jos trollin paljastaa trolliksi, niin oikealla asialla oleva ei saa apua. Tämäkin trolli sai oikeat ohjeet jo ensimmäisellä sivulla, jos olisi ollut aito tapaus. Mitä sellaista jäi sinun mielestäsi sanomatta, jonka sanomisen minä olisin estänyt? Eipä niin mitään. Kunhan rää'yt täällä kitapurje lepattaen mieliharmiasi. Oikeaa asiaa sinulla ei ole.
Edelleenkään en välitä kiinnostaako sinua minun mielipiteeni vai ei. En minä hidassytytteisiä parkunaamoja rupea kuuntelemaan.
[/quote]
Samaa mieltä :D
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:07"]Moi! Tulin katsomaan joko ilkeä-ap oli laittanut jotain syytä miksi tarjottu asuntoapu ei kelpaa, mutta ei näemmä ole vielä keksinyt mitään syytä. Liuta parkunaamoja oli naama väärällään, kun heti tunnistin ap:n tutuksi trolliksi, mutta eivät millään tahtoneet uskoa minua. Olisi kannattanut.
[/quote]
Idiootti. Et ole ainoa jolla on epäilyksensä. Muut ei vaan saa kicsejä siitä että jankkaa täällä trollia niin kuin sinä. Trolli tai ei, olisimme halunneet keskustella aiheesta. Sinä teit siitä mahdotonta. Pilasit siis ketjun, kiitos siitä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:07"]Moi! Tulin katsomaan joko ilkeä-ap oli laittanut jotain syytä miksi tarjottu asuntoapu ei kelpaa, mutta ei näemmä ole vielä keksinyt mitään syytä. Liuta parkunaamoja oli naama väärällään, kun heti tunnistin ap:n tutuksi trolliksi, mutta eivät millään tahtoneet uskoa minua. Olisi kannattanut. [/quote] Idiootti. Et ole ainoa jolla on epäilyksensä. Muut ei vaan saa kicsejä siitä että jankkaa täällä trollia niin kuin sinä. Trolli tai ei, olisimme halunneet keskustella aiheesta. Sinä teit siitä mahdotonta. Pilasit siis ketjun, kiitos siitä.
[/quote]
Mikään ei estä sinua vastailemasta viesteihin ja sivuuttamasta minun kirjoittamiani.
Mitä kiksejä joku saa siitä, että vastailee tietosesti trollaukseen, on mysteeri. Jos tiedät, että avaus on valhetta ja että trolli "keskustelee" mitä mieleensä juolahtaa, niin eipä siinä kovin rakentavaa keskustelua saa aikaan satuhahmolle tapahtuneesta satumaailmassa. Ymmärrät kai, että keskustelusi oli vain ap-trollin mielikuvituksen haastattelemista? Miksi kummassa haluaisit haastatella jonkun henkilön mielikuvitusta ihan valheelliselta pohjalta? Mikään mitä saat selville, ei ole todellista.
Jos sellainen on sinusta järkevää keskustelua, niin voimme leikkiä että minä olen Tarja Halonen ja voit saada minulta kivoja mielikuvitusvastauksia ex-presidentin nimissä. Aletaanko? Kysy jotain, kyllä "Tarja" vastaa!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:07"]Moi! Tulin katsomaan joko ilkeä-ap oli laittanut jotain syytä miksi tarjottu asuntoapu ei kelpaa, mutta ei näemmä ole vielä keksinyt mitään syytä. Liuta parkunaamoja oli naama väärällään, kun heti tunnistin ap:n tutuksi trolliksi, mutta eivät millään tahtoneet uskoa minua. Olisi kannattanut. [/quote] Idiootti. Et ole ainoa jolla on epäilyksensä. Muut ei vaan saa kicsejä siitä että jankkaa täällä trollia niin kuin sinä. Trolli tai ei, olisimme halunneet keskustella aiheesta. Sinä teit siitä mahdotonta. Pilasit siis ketjun, kiitos siitä.
[/quote]
Mikään ei estä sinua vastailemasta viesteihin ja sivuuttamasta minun kirjoittamiani.
Mitä kiksejä joku saa siitä, että vastailee tietosesti trollaukseen, on mysteeri. Jos tiedät, että avaus on valhetta ja että trolli "keskustelee" mitä mieleensä juolahtaa, niin eipä siinä kovin rakentavaa keskustelua saa aikaan satuhahmolle tapahtuneesta satumaailmassa. Ymmärrät kai, että keskustelusi oli vain ap-trollin mielikuvituksen haastattelemista? Miksi kummassa haluaisit haastatella jonkun henkilön mielikuvitusta ihan valheelliselta pohjalta? Mikään mitä saat selville, ei ole todellista.
Jos sellainen on sinusta järkevää keskustelua, niin voimme leikkiä että minä olen Tarja Halonen ja voit saada minulta kivoja mielikuvitusvastauksia ex-presidentin nimissä. Aletaanko? Kysy jotain, kyllä "Tarja" vastaa!
[/quote]
Minä taas kiitän sinua siitä, että olet uskonut aloituksen olleen provo ja puolustat totuuden kertomista henkeen ja vereen. Minäkin vihaan provoja ihan suunnattomasti. En ymmärrä miksi sellaisia pitää tehdä edes. Tuntuu siltä, että harvempaa ihmistä täällä haittaa keksityt tarinat ja oikein leuhitaan jos saa vedettyä ihmisiä nenästä.
Täällähän avautui tilanteestaan muutkin kuin ap. Mutta mitään oikeaa keskustelua ei syntynyt kiitos jankkaajien. Ja teidät itsenne on kyllä aikapäiviä tajuttu trolleiksi, joiden tarkoitus on ollut pilata tämä keskustelu. Ette todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä argumenttienne perusteella. Ja nyt mä siirryn johonkin muuhun keskusteluun, happanetkaa ilkeyteenne.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 21:44"]
[/quote]
[/quote]
Minä taas kiitän sinua siitä, että olet uskonut aloituksen olleen provo ja puolustat totuuden kertomista henkeen ja vereen. Minäkin vihaan provoja ihan suunnattomasti. En ymmärrä miksi sellaisia pitää tehdä edes. Tuntuu siltä, että harvempaa ihmistä täällä haittaa keksityt tarinat ja oikein leuhitaan jos saa vedettyä ihmisiä nenästä.
[/quote]
Sulle varmaan tulee yllätyksenä, mutta suurin osa aloituksista on keksittyjä. Voi hyvät hyssykät miten naiveja ootte. Kuvittelette nyt paljastaneenne juonikkaan provon jota kukaan muu ei tajunnut :DDD Suuret provopoliisit! Jos vihaa provoja noin kamalasti, ehkä ei kannattaisi viettää aikaa av:llä.
Trollijankkaaja on trolli. Keisarilla ei ole vaatteita.
Ainoa tapa lopettaa trollin juhlat on olla noteeraamatta.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:06"]
Noniin nyt on juteltu ja itketty vanhempien kanssa. Huorauskommentit menee kyllä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, niillä on turha yrittää provosoida. On erittäin mielenkiintoista lukea näitä kommentteja trollihuutelijoilta, ketkä olettaa olevansa jotenkin älykkäämpiä kuin muut analysoimalla erotilannetta. Koska kaikkihan tapahtuu aina tietyn kaavan mukaan ja kaikki ihmiset reagoi asioihin samalla tavalla. Vai mitä? Ensin pyydetään todisteita kuvina ja kysymyksinä, vastaan kuvilla ja kirjoitan vastauksia typeriin kysymyksiin olettaen, että minua uskotaan. Noh vituiksi meni sekin. Nyt todisteet on epäselviä, korjaan asian ja juttu kääntyykin siihen, että valehtelen koska mulla on aikaa todistella. Valitettavasti en voi sille minkään, että vanhempani asuvat niin lähellä. Olisiko pitänyt heittää kierros jossakin, että olisi uskottavampaa? Mutta kuitenkin se olisi ollut valehtelua. En ehkä osaa niin hienosti ja taiteellisesti pukea mun tunteita sanoiksi, kerron vain faktat ja sen mitä teen ja on tapahtunut. Minusta tuskin tulisi mitään kirjailijaa, onhan tämmöstä tylsä lukea vaikka tunneskaala kirjoittajalla meneekin laidasta laitaan. Miehelle on estot, koska en ala kuuntelemaan mitään huoltajuusjuttuja tekstiviestein. Niistä sovitaan lastenvalvojan läsnäollessa. Ja miksikö päästin miehen lähtemään töihin soittelematta perään? Olisiko se ollut hienompaa ja dramaattisempaa roikkua miehen jalassa, raahautuen pihalle vesisateeseen naapurien ihmeteltäväksi? Niinkuin jo moneen kertaan oon sanonu, olkaa onnellisia ettette usko tätä tarinaa, tarkoittanee sitä että teille ei kukaan ole tämmöistä tehnyt.
[/quote]
Ei jumalauta, nyt on puhuttu vanhempien kanssa. Mutta kertooko ap siitä, mitä he sanoivat mitään? Ei, vaan kokee tärkeämmäksi taas vakuuttaa monen lauseen verran, miten totta tää on.
Oikeasti tilanteessa oleva kertoisi, mitäs nyt mietittiin vanhempien kanssa, mutta enpä ole kyllä hetkeäkään uskonut että ap:n tilanne on mitenkään akuutti. Mies on saattanutkin jättää, raskaanakin voi olla, mutta tietoa ei saanut tänään, saati tietämättä, että mies ei rakastakaan häntä. Jokainen psykologiaa ymmärtävä eli elämää elänyt tajuaa tämän.
[/quote]
Nyt on jo minunkin pakko puuttua keskusteluun: Oikeasti tilanteessa oleva ei kertoisi tänne, mitä puhui vanhempiensa kanssa, koska tämä vastaanotto on ollut käsittämätön, varsinainen koulukiusaajiien kokoontumisajo. Se, että AP ei jatka kertoen tunteistaan ja saamastaan tuesta ja vanhempiensa kommenteista ja reaktoista, ei ole mikään ihme, vaan puhdasta, järkevää itsesuojelua.
AP, koeta jaksaa! Varmasti helpottaa, kun saat huomenna asiat alulle ja pään auki. Toivon ja uskon, että yhteiskunta auttaa tuossa tilanteessa, sitä vartenhan se on rakennettu.
(Ilmoitin muuten trollijankkaajan asiattomaksi ja toivoin hänelle bannia, koska hän tappaa keskustelun floodaamisellaan ja estää ketjussa käytävän keskustelun. Peukut pystyyn.)
[/quote]
Eihän se banni mitään auta, kun uuden ip:n saa tuosta vain. Ja kyllä kertoisi, mutta ei se mua haittaa, jos te haluatte tukea huijaria, kuten Minttu Vettenterää tai vastaavia.