Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle

Vierailija
27.04.2015 |

Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...

Kommentit (454)

Vierailija
61/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin, että aloittajalla on tällainen tilanne, mutta ilman raskautta? Hätä voi olla kova ihan koirankin kanssa eron kohdatessa, mutta myötätuntoa ja neuvoja saa paremmin tietty lisäämällä raskaus kuvioon... Jotenkin vaan tuntuu tältä, kun pian syntyvää vauvaa hän ei kummemmin kommentoi, koiraa kylläkin...

Vierailija
62/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:47"]

Ap:lla on hemmetisti asioita selvitettävänä ja hoidettavana ja täällä inistään, kun hän ei minuutissa vastaa jokaiseen kysymykseen, joita trolliksi epäilevät keksivät kysyä... 

Ap, voimia sinulle! Toivottavasti asiat selviävät parhain päin. Sinne sosiaalitoimistoon nyt ainakin ole yhteydessä, hyvällä tuurilla he voivat antaa tosi nopeasti asunnon kriisitilanteen perusteella. Ymmärrän, että soitteleminen on vaikeaa, jos itkettää koko ajan, mutta yritä soittaa vaikka itkettäisikin. Tai mene paikan päälle sosiaalitoimistoon kysymään apua.

[/quote]

Elätkö miten vahvassa itsepetoksessa, jos tämä tarina sinuun uppoaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:49"]

Olisko niin, että aloittajalla on tällainen tilanne, mutta ilman raskautta? Hätä voi olla kova ihan koirankin kanssa eron kohdatessa, mutta myötätuntoa ja neuvoja saa paremmin tietty lisäämällä raskaus kuvioon... Jotenkin vaan tuntuu tältä, kun pian syntyvää vauvaa hän ei kummemmin kommentoi, koiraa kylläkin...

[/quote]

Oikeasti ei vaikuta EDES sille, että ap olisi käytännön neuvojakaan vailla. Ainoa ajatus lie jotenkin projisoida joitain päänsäsisäisiä ongelmia tällaiseen ahdinkofantasiaan.

Vierailija
64/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millä viikolla olet, tarkalleen? XX + ?

Milloin olit viimeksi ultrassa? 

Vierailija
65/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo aiemmin pakkaavani tässä samalla. Mies on tehnyt asian harvinaisen selväksi ja olen täältä lähdössä. Auttaako itkuhymiöt tilanteeseen? Auttaako kiroilu tai huutomerkit? Miten ihmeessä näette kirjoituksen läpi millä mielialalla täällä olen. Olen toiminut typerästi, kun en ole rahaa laittanut säästöön. Tässä on vittu sentään kuukausi laskettuun aikaan, niin mun on aivan turha tehdä muuta kuin selvittää minne soittaa ja mitä tehdä. Vaikka kuinka mulla olisi oikeus jäädä tänne odotellen häätöä käräjiltä, niin olisiko se sitten teidän mielestä järkevää ihan jo mielenterveyden kannalta? Kuka idiootti haluaa jäädä tämmöiseen kotiin odottelemaan käsittelyaikoja ja hyvässä lykyssä syntyy lapsi ja sit ollaan lapsi sylissä ilman kotia. Sekö on parempi? Ei auta itkeä menetettyjen rahojen perään, nyt on vaan toimittava järkevästi. Totta helvetissä olen itkenyt koko aamun ja panikoinut. Nyt ei vaan oo varaa jäädä itkemään sen enempää. Purkaan asian sitten perheneuvolassa vaikka. Aika sinnekin jo varattuna.

Vierailija
66/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi muille vastaisuuden varalta, että jos muuttaa pois ennen lapsen syntymää, saa automaattisesti yksinhuoltajuuden, jos ei ole naimisissa. Ystäväni oli tilanteessa, jossa piti selvittää vaihtoehdot etukäteen ja häben palkkaamansa juristi neuvoi noin. Lisäksi piti kerätä mahd myöhempää oikeudenkäyntiä varten niin paljon todisteita että varmasti pitää, m. Olla aina tarpeen tullen yhteydessä neuvolaan ja sosiaalitoimistoon jo ennen lapsen syntymää jne. Kyllä siis mahdollisuuksia on.

Vierailija
67/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdinkofantasiaksi mä tän näen, joo. Näitä on nähty, tulee mieleen se Oulun vauvasurmaajaäiti, varmaan fantasointinsa oli suunnilleen samanlaista, mutta päinvastoin, fantasoi, ettei ole tehnyt kellekään mitään pahaa.

Vierailija
68/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv33+3 on tänään. Seuraava neuvola on keskiviikkona. Ultrassa olin viime tiistaina hepatoosiepäilyn takia. Sikiö painaa 1800g, ollen pienikokoinen ja kokoa seurataan loppuaika viikoittaisilla ultrilla, mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
69/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:56"]

Rv33+3 on tänään. Seuraava neuvola on keskiviikkona. Ultrassa olin viime tiistaina hepatoosiepäilyn takia. Sikiö painaa 1800g, ollen pienikokoinen ja kokoa seurataan loppuaika viikoittaisilla ultrilla, mitä muuta haluat tietää?

[/quote]

Jos provo jatkuisi, syntyneellä olisi se silmäsyöpäsairaus. A la MV

Vierailija
70/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:54"]

Kirjoitin jo aiemmin pakkaavani tässä samalla. Mies on tehnyt asian harvinaisen selväksi ja olen täältä lähdössä. Auttaako itkuhymiöt tilanteeseen? Auttaako kiroilu tai huutomerkit? Miten ihmeessä näette kirjoituksen läpi millä mielialalla täällä olen. Olen toiminut typerästi, kun en ole rahaa laittanut säästöön. Tässä on vittu sentään kuukausi laskettuun aikaan, niin mun on aivan turha tehdä muuta kuin selvittää minne soittaa ja mitä tehdä. Vaikka kuinka mulla olisi oikeus jäädä tänne odotellen häätöä käräjiltä, niin olisiko se sitten teidän mielestä järkevää ihan jo mielenterveyden kannalta? Kuka idiootti haluaa jäädä tämmöiseen kotiin odottelemaan käsittelyaikoja ja hyvässä lykyssä syntyy lapsi ja sit ollaan lapsi sylissä ilman kotia. Sekö on parempi? Ei auta itkeä menetettyjen rahojen perään, nyt on vaan toimittava järkevästi. Totta helvetissä olen itkenyt koko aamun ja panikoinut. Nyt ei vaan oo varaa jäädä itkemään sen enempää. Purkaan asian sitten perheneuvolassa vaikka. Aika sinnekin jo varattuna.

[/quote]

Ihan jo kyselee neuvoja provon aitoutta ajatellen :D

Vierailija
71/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:56"]

[/quote]

Miksi provoilet täällä?

Vierailija
72/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa maalailua, sydäntäsärkevää. Kohta "lapsi sylissä ja ilman kotia.." .. Ahdinkofantasia vain paranee, work it, work it, girl!!!!! Mitä vielä? ;) Vaihtelua toki Minttiksen paskoihin.

Vierailija
73/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:56"]

Ei ole pakko lähteä heti, jos olet kirjoilla asunnossa. Todellisuudessa miehen ainoa keino pakottaa sinut lähtemään on hankkia sinulle häätö käräjäoikeudesta ja se kestää kuukausia.

[/quote]

Voinko minä tehdä osoitteen muutoksen naapuriini ja mennä sinne loisimaan? Eikö ne saa heittää minua ulos jos olen siellä kirjoilla?

Vierailija
74/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh täällä on asiasta turha enää puhua, neuvot sain. Uskotte tai ette, se ei ole minulta pois. Tottakai mies on kusipää ja viha häntä kohtaan on tällä hetkellä suunnaton. Miksi mun pitäisi häntä siltikään haukkua tänne? Mitähän hyötyä siitä olisi? Mun ei tarvitse laskeutua hänen, eikä teidän tasolle.

Vierailija
75/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:54"]Kirjoitin jo aiemmin pakkaavani tässä samalla. Mies on tehnyt asian harvinaisen selväksi ja olen täältä lähdössä. Auttaako itkuhymiöt tilanteeseen? Auttaako kiroilu tai huutomerkit? Miten ihmeessä näette kirjoituksen läpi millä mielialalla täällä olen. Olen toiminut typerästi, kun en ole rahaa laittanut säästöön. Tässä on vittu sentään kuukausi laskettuun aikaan, niin mun on aivan turha tehdä muuta kuin selvittää minne soittaa ja mitä tehdä. Vaikka kuinka mulla olisi oikeus jäädä tänne odotellen häätöä käräjiltä, niin olisiko se sitten teidän mielestä järkevää ihan jo mielenterveyden kannalta? Kuka idiootti haluaa jäädä tämmöiseen kotiin odottelemaan käsittelyaikoja ja hyvässä lykyssä syntyy lapsi ja sit ollaan lapsi sylissä ilman kotia. Sekö on parempi? Ei auta itkeä menetettyjen rahojen perään, nyt on vaan toimittava järkevästi. Totta helvetissä olen itkenyt koko aamun ja panikoinut. Nyt ei vaan oo varaa jäädä itkemään sen enempää. Purkaan asian sitten perheneuvolassa vaikka. Aika sinnekin jo varattuna.
[/quote]

Kuukausi laskettuun aikaan
Kuukausi äitiyspäivärahan alkuun
Aika perheneuvolaan varattu

Vierailija
76/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei, on pelkkää pahantahtoisuutta huudella ties mitä sontaa tähän. Mistä ikinä tietää onko tää oikeasto provo ja sit vaan pahennatte toisen mieltä entisestään. Mut ap:n ei kannata välittää noista vainoharhaisista huutelijoista, jos siis et ole provo. Mä ainaki toivon että saat asianne selvitettyä parhaimmiten sinun, vauvasi ja koirasi kannalta. Tsemppiä! 

Vierailija
77/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnellinen olen teidän puolesta, ketkä koette olevanne niin ihanteellisessa tilanteessa, ettei kukaan ihminen voi tulla pilaamaan teidän elämäänne. Luulin minäkin.

Vierailija
78/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:38"]

Että mua raivostuttaa tällaiset ihmiset, jotka tulee vain kommentoimaan, että oma on syys kun et oo huolehtinut ehkäisystä ja huolehtinut raha-asioista. Kyllä kaikki tekee joskus elämässään virheratkaisuja ja yllättäviä tilanteita sattuu. Ap ei todellakaan tarvitse tommoisia kommentteja tässä tilanteessa, hätä on muutenkin tarpeeksi suuri. Hienoa, että jotkut pystyvät ja ovat konkreettisesti valmiita auttamaan.

[/quote]

Tehkää niitä virhevalintoja, mutta älkää hemmetti soikoon sotkeko niihin viattomia ja syntymättömiä lapsia!  Ei oikeasti voi olla liikaa vaadittu aikuiselta ihmiseltä säästää sivuun edes takuuvuokran verran rahaa. Sitä kutsutaan aikuisuudeksi ja vastuullisuudeksi. 

Missä tällaisia ihmisiä kasvaa? Eikö teille kaikille ole lapsuudenkodeissa opetettu, että jonkinlainen alkeellinen puskuri pitää olla. 

Ap:lla oli vielä loistotilaisuus säästää sellainen. Hän on asunut ilman vuokran- tai lainanmaksua vuoden ajan ja käynyt siitä töissä 9kk! Jos tätä keskustelua nyt lukee joku, jolle omat vanhemmat eivät ole alkeellisimpia asioita opettaneet, niin oppikoon nyt. Pieni puskuri pitää jokaisella olla tilillä. Oli se sitten takuuvuokraa, rikkinäistä pesukonetta tai mitä vaan ennalta arvaamatonta katastrofia varten!

[/quote]

Itse ainakin koen jotenkin huijaavani miestäni, kun olen kerännyt tililleni pientä vararahastoa. En tiedä mistä se johtuu, koska oma järkeni kuitenkin sanoo, että vararahasto pitää olla. Miehen mielestä kaikki on tässä elämässä yhteistä tai hänen, siksi kai jokin oman omaisuuden kerääminen itselleni tuntuu jotenkin väärältä. Nyt kun luen tätä, ei se ole, vaan kauhistuttaa tämä asetelma. Ja hei, olen fiksuksi ja maalaisjärkiseksi kutsuttu, akateemisesti koulutettu. Ällissä ei pitäisi siis olla vikaa. Olen vain niin toivottoman sinisilmäinen ja kokematon, että kaikki on mennyt läpi. Ymmärrän ap:ta, noin vain voi käydä, kun luottaa siihen lähimpään ihmiseen. Jos tämä viestiketju on totta, toivotan vain tsemppiä ja voimia!

Vierailija
79/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:03"]

Oli provo tai ei, on pelkkää pahantahtoisuutta huudella ties mitä sontaa tähän. Mistä ikinä tietää onko tää oikeasto provo ja sit vaan pahennatte toisen mieltä entisestään. Mut ap:n ei kannata välittää noista vainoharhaisista huutelijoista, jos siis et ole provo. Mä ainaki toivon että saat asianne selvitettyä parhaimmiten sinun, vauvasi ja koirasi kannalta. Tsemppiä! 

[/quote]

Olen pahantahtoinen joo, mutta keneenkä se onkaan parempi purkaa kuin valehtelijoihin. Sori vaan. En usko hetkeäkään, että tässä on ap:llä kuvaamansa tilanne. Ahdinko ehkä on, sitä vain ei käsittele. Käsittele oikea ahdinkoai ap!!!!

Vierailija
80/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysloma alkaa toukokuun alussa, jolloin ensimmäiset rahat tulee kesäkuun alussa. Laskettu aika on kesäkuun puolessa välissä ja pehreneuvolassa olen käynyt koko raskauden ajan satunnaisesti. Mitähän ihmeellistä näissä tiedoissa oli?

Ketju on lukittu.