Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naurattaa miehet, jotka väittävät

Vierailija
26.04.2015 |

Vaimomateriaalin olevan suoraan verrannollinen seksikumppanien määrään.
Eiköhän ihan muut asiat tee vaimomateriaalin, kuin naisen menneisyys. :D

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:42"]

Sekö on huonoa itsetuntoa jos ei halua monen miehen kanssa pannutta naista?

[/quote]

Ei järvi soutamalla kulu, eikä tatti hakkaamalla.

Kyllä sieltä se huono itseunto yleensä läpi paistaa, vaikka kuinka kääntelisi ja voissa paistaisi.

Sitten vielä valitaan se hyvin vähän seksiä harrastanut nainen ja 10v päästä valitetaan, kuinka vaimoa ei seksi kiinnosta. 

[/quote]

En tiedä minkälaisten vässyköiden kanssa vehtaat, mutta kuvailemasi asiat eivät päde todellisten itsetuntoisten miesten suhteen. Todellinen itsetuntoinen vahva mies ei alistu emansipaation aiheuttamalle harhalle siitä, että naisten olisi hyvä panetuttaa itseänsä joka toisen vastaantulijan kanssa. Ainoastaan heikot pussyfied miehet nuolevat naisia varauksetta.

[/quote]

Olet kyllä ihan väärillä jäljillä. Todellista "itsetuntoista miestä" ei kiinnosta palaakaan, kuinka monta miestä se nainen on aiemmin höylännyt ja hylännyt. Korkeintaan plussaa jos on siinä matkalla jonkun hyvän tempun oppinut, niin ei tarvitse itse kaikkea opettaa. Nämä neitsytfetissimiehet on juuri niitä miehiä, joille toinen vaihtoehto 50 vuotta äipän kellarissa, kun ei ego kestä sitä, että joku muukin on samalla järvellä soutanut. Ettei vain tarvitsi eläkeikään asti miettiä, että ehkä se naapurin Reino sittenkin olin parempi.

[/quote]

Kyse on varmaankin enemmän siitä, että todellinen itsetuntoinen mies kavahtaa ajatusta siitä, että nainen olisi panetuttanut itseään jonkun mitättömän tuhkamunan kanssa. Ennemminkin näin päin.

[/quote]

Ei helvetti tätä logiikkaa :D Jos nainen on kehdannut harrastaa seksiä kenenkään muun kuin Todellisen Itsetuntoisen Miehen kanssa, niin ne muut kumppanit ovat "mitättömiä tuhkamunia", jotka automaattisesti laskevat naisen arvoa. Ja että nainen "panetuttaisi" itseään? :D Tuo kuulostaa kyllä enemmänkin siltä, että se Todellinen Itsetuntoinen Mies pelkää itse olevansa mitätön tuhkamuna niihin naisen edellisiin verrattuna.

Mietipä itsetuntomies tätä: jos löydät jostain sen ujon neitsyen, josta saat opetettua oman pikku seksipetosi - eikö ole riski, että nainen alkaa jossain vaiheessa miettiä, millaista olisi harrastaa seksiä jonkun toisenkin kanssa, sen sijaan että hautaan asti jyystäisi vain sen yhden ja ensimmäisen kanssa? Parasta, että tyydyt jatkossakin vain siihen omaan uskolliseen nyrkkikyllikkiisi.
[/quote]
Puhuu viikottainen kaalimadon asiakas. :Dd
[/quote]

Jos keskustelukumppanisi Jyväskylässä asuu ja viikottain julkisilla kulkee, niin kyllä! Kaalimadon asiakas. ;)

Vierailija
102/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:29"]Ei helvetti tätä logiikkaa :D Jos nainen on kehdannut harrastaa seksiä kenenkään muun kuin Todellisen Itsetuntoisen Miehen kanssa, niin ne muut kumppanit ovat "mitättömiä tuhkamunia", jotka automaattisesti laskevat naisen arvoa. Ja että nainen "panetuttaisi" itseään? :D Tuo kuulostaa kyllä enemmänkin siltä, että se Todellinen Itsetuntoinen Mies pelkää itse olevansa mitätön tuhkamuna niihin naisen edellisiin verrattuna.   Mietipä itsetuntomies tätä: jos löydät jostain sen ujon neitsyen, josta saat opetettua oman pikku seksipetosi - eikö ole riski, että nainen alkaa jossain vaiheessa miettiä, millaista olisi harrastaa seksiä jonkun toisenkin kanssa, sen sijaan että hautaan asti jyystäisi vain sen yhden ja ensimmäisen kanssa? Parasta, että tyydyt jatkossakin vain siihen omaan uskolliseen nyrkkikyllikkiisi. [/quote] Puhuu viikottainen kaalimadon asiakas. :Dd

[/quote]

Mä en nyt ihan ymmärrä tämän kommentin pointtia. Onko seksiin liittyvien tarvikkeiden tilaaminen Kaalimadosta kenties joidenkin umpikonservatiivien mielestä jotenkin arveluttavaa ja tuon one-linerin oli tarkoitus olla joku karmaiseva loukkaus?

[/quote]

Tälle tietylle segmentille kanssamiehistäni mikä tahansa osoitus naisen omaehtoisesta seksuaalisuudesta on ongelma. Tai naisen seksuaalisuudesta ylipäätään. Toivon kuitenkin, ettet kaada sitä meidän normaalien, modernien miesten niskaan, suuri osa meistä elää ihan nykypäivää eikä kivikautta :)

T:Mies

[/quote]

No problem. :) Kaveripiirissä ja kollegoissa on paljon kivoja, normaaleja miehiä, ja sen pohjalta uskallan luottaa siihen, että nämä lassukat ovat vain pieni netissä möyhäävä vähemmistö. Lähinnä naurattaa aivan helvetisti tuo "viikottainen kaalimadon asiakas". Joo, olen kauhea lutka ja kyläpyörä, kun avokin kanssa on usein käytössä maustettuja liukkareita ja ties mitä hierontaöljyjä ;) Tosin ovat ihan seksikaupasta ostettuja, mikä varmaan on vielä arveluttavampaa kuin Kaalimadosta tilaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:29"]Ei helvetti tätä logiikkaa :D Jos nainen on kehdannut harrastaa seksiä kenenkään muun kuin Todellisen Itsetuntoisen Miehen kanssa, niin ne muut kumppanit ovat "mitättömiä tuhkamunia", jotka automaattisesti laskevat naisen arvoa. Ja että nainen "panetuttaisi" itseään? :D Tuo kuulostaa kyllä enemmänkin siltä, että se Todellinen Itsetuntoinen Mies pelkää itse olevansa mitätön tuhkamuna niihin naisen edellisiin verrattuna.   Mietipä itsetuntomies tätä: jos löydät jostain sen ujon neitsyen, josta saat opetettua oman pikku seksipetosi - eikö ole riski, että nainen alkaa jossain vaiheessa miettiä, millaista olisi harrastaa seksiä jonkun toisenkin kanssa, sen sijaan että hautaan asti jyystäisi vain sen yhden ja ensimmäisen kanssa? Parasta, että tyydyt jatkossakin vain siihen omaan uskolliseen nyrkkikyllikkiisi. [/quote] Puhuu viikottainen kaalimadon asiakas. :Dd

[/quote]

Mä en nyt ihan ymmärrä tämän kommentin pointtia. Onko seksiin liittyvien tarvikkeiden tilaaminen Kaalimadosta kenties joidenkin umpikonservatiivien mielestä jotenkin arveluttavaa ja tuon one-linerin oli tarkoitus olla joku karmaiseva loukkaus?

[/quote]

Tälle tietylle segmentille kanssamiehistäni mikä tahansa osoitus naisen omaehtoisesta seksuaalisuudesta on ongelma. Tai naisen seksuaalisuudesta ylipäätään. Toivon kuitenkin, ettet kaada sitä meidän normaalien, modernien miesten niskaan, suuri osa meistä elää ihan nykypäivää eikä kivikautta :)

[/quote]

No problem. :) Kaveripiirissä ja kollegoissa on paljon kivoja, normaaleja miehiä, ja sen pohjalta uskallan luottaa siihen, että nämä lassukat ovat vain pieni netissä möyhäävä vähemmistö. Lähinnä naurattaa aivan helvetisti tuo "viikottainen kaalimadon asiakas". Joo, olen kauhea lutka ja kyläpyörä, kun avokin kanssa on usein käytössä maustettuja liukkareita ja ties mitä hierontaöljyjä ;) Tosin ovat ihan seksikaupasta ostettuja, mikä varmaan on vielä arveluttavampaa kuin Kaalimadosta tilaaminen.

[/quote]

Hyi häpeä, lutka! Ainoa oikea tapa toteuttaa naiseuttaanhan on tietystikin pimeässä, silmät kiinni ja "for the country and the queen". Tykätähän siitä ei saa, ettei vain pilaa mahdollisuuksia lassukkamarkkinoilla.

On tämä hauska palsta :)

T: Mies

Vierailija
104/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 02:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 02:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyi häpeä, lutka! Ainoa oikea tapa toteuttaa naiseuttaanhan on tietystikin pimeässä, silmät kiinni ja "for the country and the queen". Tykätähän siitä ei saa, ettei vain pilaa mahdollisuuksia lassukkamarkkinoilla.

On tämä hauska palsta :)

T: Mies

[/quote]

Ahahaha, just ajattelin aivan samansuuntaista! :) Nämä neitsytfetisisti-lassukat varmaan ajattelevat kaiholla viktoriaanista aikaa, jolloin naisen tuli alistua avioseksiin, tuohon inhottavaan, eläimelliseen touhuun, suurta vastenmielisyyttä tuntien. Kyllä silloin olivat Todellisen Itsetuntoiset Miehet arvossaan ja näyttivät, missä kaappi seisoo! Hyvää yötä Mies, mä taidan mennä tästä leikkimään liukkareillani ;) t. "kaalimadon asiakas"

Vierailija
105/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:42"]

Sekö on huonoa itsetuntoa jos ei halua monen miehen kanssa pannutta naista?

[/quote]

Ei järvi soutamalla kulu, eikä tatti hakkaamalla.

Kyllä sieltä se huono itseunto yleensä läpi paistaa, vaikka kuinka kääntelisi ja voissa paistaisi.

Sitten vielä valitaan se hyvin vähän seksiä harrastanut nainen ja 10v päästä valitetaan, kuinka vaimoa ei seksi kiinnosta. 

[/quote]

En tiedä minkälaisten vässyköiden kanssa vehtaat, mutta kuvailemasi asiat eivät päde todellisten itsetuntoisten miesten suhteen. Todellinen itsetuntoinen vahva mies ei alistu emansipaation aiheuttamalle harhalle siitä, että naisten olisi hyvä panetuttaa itseänsä joka toisen vastaantulijan kanssa. Ainoastaan heikot pussyfied miehet nuolevat naisia varauksetta.

[/quote]

Mistäs tuollaisen pussified-miehen löytäisi? Mä ainakin tykkään tosi paljon siitä, että mies nuolee varauksetta. Jos se osaa kielen lisäksi käyttää sormiaankin, niin a vot...

Vierailija
106/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:26"]Avain, joka sopii kaikkiin eri lukkoihin, on hyvä ja käyttökelpoinen avain. Kaikki haluavat sellaisen.

Lukko, jonka voi avata lähes millä vain avaimella, on aika surkea lukko. Ei kukaan sellaista halua.
[/quote]

Aika huonon "kielikuvan" keksit :D mikä se avain oli?

Vierailija
107/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se kuuden suhteen kolmikymppinen. Ite oon sitä mieltä, että vasta sillä kuudennella kerralla olin valmis sitoutumaan. Tiesin mitä halusin niin parisuhteelta ja arjelta kuin seksistäkin. Nykyinen kriisi liittyy ihan muuhun kuin seksiin. Seksi on välillämme edelleen mahtavaa niinkuin on aina ollut. Enkä ikinä ole pettänyt tai pettäisi, jos tästä selvitään.
Sen sijaan yksi ystäväni on tavannut miehensä lukiossa. He ovat olleet yhdessä "aina". Menneet naimisiin, saaneet lapsia. Ihana tasainen elämä. Paitsi, että miehellä on työmatkoillaan muita naisia. Ja välillä ystäväni puheissa ja asenteissa paistaa semmoinen hämmennys, että tässäkö tää nyt oli? Nuoruus eletty ja parhaat vuodet menny?

Vierailija
108/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä nyt mies testata, ettei jää suhteeseen huonon panon kanssa. :)
T. 6vuoden aikana 19 miehen kanssa sekstannut ja numeron 20 kanssa pitkässä suhteessa

Vierailija
109/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin naisena olisin mieluusti se ainoa, joka saa miehen himot hyrrään. Mutta ei taida olla realistista?

Vierailija
110/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.   "Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur [/quote] Monenko naisen kanssa itse olet pannut? :D

[/quote]

Olisikohan joku parikymmentä. Naisten silmissä kokenut mies tosin on vain plussaa. 

[/quote]Usko sinä kokenut mihin haluat. Yhden yön hoito voi olla kokenutkin, mutta minusta on mukava opetella mkiehen kanssa yhdessä seksijutut ja miehen kokemattomuus kertoo just sen ,ettei kundi ole ollut mikään naisten naurattaja.

Vierailija
111/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:40"]Mitä vähemmän seksikumppaneita naisella on ennen avioitumistaan, sitä todennäköisemmin hän on uskollinen avioliitossa. Haluan uskollisen vaimon.

http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-number-of-premarital-partners/
[/quote]
Omassa tuttavapiirissä tehdyt havainnot osoittavat päinvastaista. Liekö kulttuurierot taustalla.

Vierailija
112/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni sanoi että silloin olisi seksikumppanien määrä haitannut, jos mulla olisi ollut niitä huomattavasti enemmän kuin hänellä. Mulla on ollut n. 30 ja miehellä n. 100 kpl. Sen verran löytyy kokemuksia kummaltakin, että enää ei ole kummallakaan mitään tarvetta lähteä vieraita kokeilemaan.

Vierailija
113/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:16"]

Vaimomateriaalin olevan suoraan verrannollinen seksikumppanien määrään. Eiköhän ihan muut asiat tee vaimomateriaalin, kuin naisen menneisyys. :D

[/quote]

Menneisyyshän kertoo juuri sen mikä ihminen olet. Olit mies tai nainen. Menneisyys ja ne mitä olet siellä tehnyt kertoo sen mikä olet ja minkälainen olet. Juuri niistä sinut pitääkin arvostella. Ihminen PITÄÄKIN arvostella teoistaan eikä mistään muusta. 

Vierailija
114/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.   "Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur [/quote] Monenko naisen kanssa itse olet pannut? :D

[/quote]

Olisikohan joku parikymmentä. Naisten silmissä kokenut mies tosin on vain plussaa. 

[/quote]

No jos minulta kysytään, niin ei ole plussaa. Lähinnä yhdentekevää, tosin sillä rehentely on auttamatta miinusta. N24
[/quote] No kuka nyt sua ottaiskaan.

Vierailija
115/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.   "Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur [/quote] Minulla tasan 10 ja uskollisempaa saa hakea. Olen kokenut kirjaimellisesti kaiken, mikromunasta jättimelaan enkä tarvitse enää uusia "jännäkokemuksia" vaan haluan rakkautta. - ei ap

[/quote]

Rakkaus ei ole koskaan kestävää

Vierailija
116/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:20"]

[/quote]

[/quote]

Ennemminkin oksettava, en ottaisi miestä joka on uittanut vehjettään joka toisessa vastaantulevassa.
[/quote] Ja joka toiselle vastaantulijalle haarat avannut on... itseään kunnioittava, upea ihminen? Taas tätä kaksinaismoralismia.

Vierailija
117/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes kysyy jotain seksikumppaneiden määrää? Ei kyllä kiinnosta

Vierailija
118/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:20"]

[/quote]

[/quote]
Väärin. Itse pidän kymmenien naisten kanssa pannutta miestä huonona panona. Ainakin kokemuksen mukaan ovat olleet erittäin huonoja.
[/quote] Eli sinullakin on kokemuksia kymmenistä miehistä kun tuollaisia pystyt kertomaan? Jos itse olet juuri sellainen, miksi miehellä olisi sama väärin?

Vierailija
119/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:03"]Jos ymmärtäisit evoluutiota, tietäisit, miksi useimpia miehiä kyrsii moinen toiminta.
[/quote]
Minä en taida ymmärtää evoluutiota. Voisitko hieman selittää?

Vierailija
120/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:20"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.   "Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur [/quote] Monenko naisen kanssa itse olet pannut? :D [/quote] Olisikohan joku parikymmentä. Naisten silmissä kokenut mies tosin on vain plussaa.  [/quote] Ei kyllä ole. Täytyy olla miehessä jotain vikaa kun ei kukaan ole kokonaan mukaansa huolinut. Esim pieni muna. Eli ei kannata miehen kehuskella kaatojensa määrää.

[/quote]

Mies joka saa paljon seksiä eri naisilta EI edes halua seurustella kenenkään naisen kanssa. Miksi haluaisi? Siitä ei ole mitään hyötyä päinvastoin. Seksiä saa muutenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme