Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naurattaa miehet, jotka väittävät

Vierailija
26.04.2015 |

Vaimomateriaalin olevan suoraan verrannollinen seksikumppanien määrään.
Eiköhän ihan muut asiat tee vaimomateriaalin, kuin naisen menneisyys. :D

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että jos mies olisi oikeasti hyvä pano, jumalainen sängyssä, niin eiköhän hänet joku olisi jo joku rengastanut. Eli oikeasti sängyssä hyvät eivät ole pitkään vapailla markkinoilla hakemassa kokemuksia. Sama pätee tietysti myös naisiin. Eli jos ihmisessä on kaikki kunnossa ei hän ole sinkkuna yli 25 vuotiaana.

Vierailija
122/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.   "Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur [/quote] Monenko naisen kanssa itse olet pannut? :D

[/quote]

Olisikohan joku parikymmentä. Naisten silmissä kokenut mies tosin on vain plussaa. 

[/quote]

Ei ole, monen kanssa pannut mies on ällö, naisten hyväksikäyttäjä. Ei ollenkaan aviomies materiaalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papin aamen tuskin lopettaa kenenkään naisissa/miehissä juoksua.

Ihminen ei muutu.

Vierailija
124/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:45"]

Parasta on se tieto, että sun kalu on ensimmäinen, jota naisesi on koskaan imenyt tai ottanut sisäänsä. Se on uskomattoman kiihottavaa, ja pelkkä asian ajatteleminenkin saa kovenemaan hetkessä. Sitten ne ujot ensimmäiset yritykset ja epäonnistumiset, jotka ovat muuttuneet villiksi ja estottomaksi seksiksi yhteisen matkan kuluessa. Ja kaiken nainen on opetellut sinun kanssasi. Suosittelen ehdottomasti. :)

[/quote]

Ja juuri tuon takia en koskaan kertonut olevani neitsyt. Eipä pääse mies kehuskelemaan että pääsi "korkkaamaan".

[/quote]

Kyse ei ole kehuskelemisesta. Täysi idiootti ja kusipää kehuskelee. Kyse on hyvästä tunteesta ja onnellisuudesta. Paras tilannehan aina olisi että kummatkin olisi toistensa ensimmäisiä ja viimeisiä. 

Vierailija
125/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.   "Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur [/quote] Monenko naisen kanssa itse olet pannut? :D

[/quote]

Olisikohan joku parikymmentä. Naisten silmissä kokenut mies tosin on vain plussaa. 
[/quote]
Väärin. Itse pidän kymmenien naisten kanssa pannutta miestä huonona panona. Ainakin kokemuksen mukaan ovat olleet erittäin huonoja.
[/quote] Eli sinullakin on kokemuksia kymmenistä miehistä kun tuollaisia pystyt kertomaan? Jos itse olet juuri sellainen, miksi miehellä olisi sama väärin?
[/quote]
Ei kymmenistä, mutta olen huomannut, että mitä useamman kanssa mies on pannut, sitä huonompi pano hän on.

Vierailija
126/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]

En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni.

"Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur

[/quote]

Kuinkahan vitusti tuo mokkapalli pani menemään... Vitun rikollinen ja miljoonat nuoret fanittaa. The end is near motherfuckers...

Vierailija
127/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea näitä itkuisia kommentteja. Ollaan olevinaan niin itsenäistä ja vahvaa naista, mutta haukutaan ne miehet pienimunaisiksi neitsyiksi sen perusteella, kun eivät halua runsaasti nussinutta naista. Onko se itsetunto sittenkään kovin kaksisessa kunnossa. :D

Minun puolestanne saatte naida ristiin niiden oikeiden miesten kanssa, vaikka kuinka paljon. En kiellä, enkä tuomitse, mutta ketjun perusteella minut tuomitaan sen perusteella, kun arvostan kokemattoman naisen parisuhdemateriaaliksi. Hassua.

Vierailija
128/128 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:57"]

Hauska lukea näitä itkuisia kommentteja. Ollaan olevinaan niin itsenäistä ja vahvaa naista, mutta haukutaan ne miehet pienimunaisiksi neitsyiksi sen perusteella, kun eivät halua runsaasti nussinutta naista. Onko se itsetunto sittenkään kovin kaksisessa kunnossa. :D

Minun puolestanne saatte naida ristiin niiden oikeiden miesten kanssa, vaikka kuinka paljon. En kiellä, enkä tuomitse, mutta ketjun perusteella minut tuomitaan sen perusteella, kun arvostan kokemattoman naisen parisuhdemateriaaliksi. Hassua.

[/quote]

Kokematon nainen on paras. Löysin itselleni 25-vuotiaan naisen, joka ei ollut vielä menettänyt neitsyyttään. En vaihtaisi mistään hinnasta kun ujoudesta päästiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä