naurattaa miehet, jotka väittävät
Vaimomateriaalin olevan suoraan verrannollinen seksikumppanien määrään.
Eiköhän ihan muut asiat tee vaimomateriaalin, kuin naisen menneisyys. :D
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:18"]
Siis sellainen ujo neitsyt, joka nolostelee itseään, eikä osaa rentoutua sängyssä, ei ole mikään paras vaimo (ei se neitsyys varmaan tätä yleensä kuitenkaan tarkoita). Kieltämättä jos lukemat pyörii siellä sadassa, niin alkaa olla perusteltua miettiä onko miestennielijällä päästä eroon rutiineistaan. Muutama kymmen kertoo vaan terveestä piparista. Rajansa kaikella.
[/quote]
Jokaisen miehen unelma on nainen joka syttyy seksipedoksi vain juuri hänen kanssaan. Ei sellainen joka on pannut kaikkia kaupungin miehiä.
[/quote]
Ihanan naiivia. Jostain ne seksipedon temput on opittu ;D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:59"]Kyllä menneisyydellä on merkitystä. Kertoo paljon naisesta, jos on aiemmin toiminut kyläpyöränä. Ei jatkoon. [/quote] Mitä se kertoo? Että nainen tykkää seksistä? [/quote] Että naisella on matala kynnys panna tuntemattomia. Huono lähtökohta parisuhteelle. [/quote] Eli sinkkuna ei saisi panna yhtään ketään?
[/quote]
Pane niin paljon kuin huvittaa, mutta yritä ymmärtää, että joidenkin mielestä sellainen ei ole hyvä puoliso, jolla on matala kynnys panna kenen kanssa sattuu.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:02"] Mistä sä ees tiedät monenko kanssa joku on pannut? :D [/quote] Kyllä ne asiat yleensä paljastuu, kun toiseen tutustuu ja toista oppii tuntemaan [/quote] Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta. Hän ei vielä tänä päivänäkään tiedä totuutta siitä montako kumppania mulla on ollut ennen häntä. Ja mistähän hän sen sais ees tietoonsakaan? Todellisen luvun tiedän yksin mä. Ei kukaan muu. ;)
[/quote]
Miehet liioittelee ja naiset vähättelee. Miesten todelliset seksikumppanien määrät saa siitä kun jakaa miehen ilmoittaman määrän kolmella ja naisen todellisen kumppanien määrän kuin kertoo hänen ilmoittamansa määrän kolmella.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:18"] Siis sellainen ujo neitsyt, joka nolostelee itseään, eikä osaa rentoutua sängyssä, ei ole mikään paras vaimo (ei se neitsyys varmaan tätä yleensä kuitenkaan tarkoita). Kieltämättä jos lukemat pyörii siellä sadassa, niin alkaa olla perusteltua miettiä onko miestennielijällä päästä eroon rutiineistaan. Muutama kymmen kertoo vaan terveestä piparista. Rajansa kaikella. [/quote] Jokaisen miehen unelma on nainen joka syttyy seksipedoksi vain juuri hänen kanssaan. Ei sellainen joka on pannut kaikkia kaupungin miehiä. [/quote] Ihanan naiivia. Jostain ne seksipedon temput on opittu ;D
[/quote]
Romanttistahan se on. Kun löytyy se oikea niin estot karisee, eikä noudateta mitää opittuja kaavoja.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:02"] Mistä sä ees tiedät monenko kanssa joku on pannut? :D [/quote] Kyllä ne asiat yleensä paljastuu, kun toiseen tutustuu ja toista oppii tuntemaan [/quote] Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta. Hän ei vielä tänä päivänäkään tiedä totuutta siitä montako kumppania mulla on ollut ennen häntä. Ja mistähän hän sen sais ees tietoonsakaan? Todellisen luvun tiedän yksin mä. Ei kukaan muu. ;)
[/quote]
Miehet liioittelee ja naiset vähättelee. Miesten todelliset seksikumppanien määrät saa siitä kun jakaa miehen ilmoittaman määrän kolmella ja naisen todellisen kumppanien määrän kuin kertoo hänen ilmoittamansa määrän kolmella.
[/quote]
Ja joku vielä viljelee tällaisia American Pie - leffoista napattuja "totuuksia" herran vuonna 2015? :D kerro vielä että laitoit ton omaperäisin avain ja lukko - jutun.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni. "Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur [/quote] Missä vaiheessa suhdetta tiedustelet naisen seksikumppanien määrää? Ekoilla treffeillä? Vai ennen treffeistä sopimista? Vai kenties vasta kun olette jo vähän aikaa seurustelleet? Pistätkö valheenpaljastustestiin vai mistä tiedät kertooko rehellisesti kumppanien määrän? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Itse en tiedä aviopuolisoni seksihistoriaa eikä hän minun. Ei olla koskaan juteltu aiheesta. [/quote] Samaa mietin. En tiedä oman mieheni seksikumppaneiden määrää eikä hän minun, ei ole kiinnostanut. Kyllä mulla hälytyskellot soisi jos mies alkaisi tapailuvaiheessa kyselemään entisistä seksikumppaneista. Mustasukkaisrn kyttääjän merkki, ei kukaan normaali ihminen tuollaista kysy.
[/quote]
Tottakai kysyy. Mä olen kysynyt melkein kaikilta ja ihan vain mielenkiinnosta, kertoo paljon kuinka villi tapaus on tarjolla... ei ole kukaan loukkaantunut. Eikä myöskään ottanut pahalla että olen itse nainut noin 100 naista. Oma nykyinen vaimokin tietää kaiken... Mies 30v
Nainen 30v
1.pano= 16-21vuotiaana seurustelin ekan poikaystävän kanssa
2. Pano= eron jälkeen mörisin jotain puoli vuotta enkä uskonut, että ikinä pystyn löytämään ketään kunnes yhden baari-illan jälkeen eräs vanhempi mies humalatilaani hyväksikäyttäen pani mua.
3.Pano= vuosi oltiin yhdessä. Olin 23v kun erottiin.
4.Pano=parin kuukauden erehdys romanssi
5.Pano=Kaksi vuotta seurusteltiin
6.pano=Olin 26-vuotias. Mentiin naimisiin ja lapsia siunaantui kaksi. Nyt harkitaan eroa.
En kyllä ole ajatellut, että olisin koko kylän pyörä. Monella ystävällä oli miesrintamalla paljon villimpää.
Naista ei kiehdo samalla tavalla miehen kokemattomuus kuin toisin päin. Nainen saa myös helpommin satunnaista seksiä, joka ei ole naiselle saavutus eikä mikään.
Parasta on se tieto, että sun kalu on ensimmäinen, jota naisesi on koskaan imenyt tai ottanut sisäänsä. Se on uskomattoman kiihottavaa, ja pelkkä asian ajatteleminenkin saa kovenemaan hetkessä. Sitten ne ujot ensimmäiset yritykset ja epäonnistumiset, jotka ovat muuttuneet villiksi ja estottomaksi seksiksi yhteisen matkan kuluessa. Ja kaiken nainen on opetellut sinun kanssasi. Suosittelen ehdottomasti. :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:19"]En kyllä kelpuuttaisi yli 5:n miehen kanssa maannutta vaimokseni. "Can't turn a hoe into a house wife." -Tupac Shakur [/quote] Monenko naisen kanssa itse olet pannut? :D
[/quote]
Olisikohan joku parikymmentä. Naisten silmissä kokenut mies tosin on vain plussaa.
[/quote]
No jos minulta kysytään, niin ei ole plussaa. Lähinnä yhdentekevää, tosin sillä rehentely on auttamatta miinusta. N24
[/quote]
Pahin miinus tuossa on kuitenkin naisten arvottaminen seksikumppanien perusteella. Noilla asenteilla ei saa ainakaan fiksua ja mukavaa naista.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:45"]
Parasta on se tieto, että sun kalu on ensimmäinen, jota naisesi on koskaan imenyt tai ottanut sisäänsä. Se on uskomattoman kiihottavaa, ja pelkkä asian ajatteleminenkin saa kovenemaan hetkessä. Sitten ne ujot ensimmäiset yritykset ja epäonnistumiset, jotka ovat muuttuneet villiksi ja estottomaksi seksiksi yhteisen matkan kuluessa. Ja kaiken nainen on opetellut sinun kanssasi. Suosittelen ehdottomasti. :)
[/quote]
Tämä on rehellistä puhetta, jokainen mies haluaa kokea tuon tunteen.
[/quote]
Ja juuri tuon takia en koskaan kertonut olevani neitsyt. Eipä pääse mies kehuskelemaan että pääsi "korkkaamaan".
Tämä on se ikuisuuskysymyys, jossa keskimääräisen naisen mielipide ei vain kohtaa keskimääräistä miestä. Sukupuolissa arvostetaan aivan eri asioita, naisissa on aina arvostettu koskemattomuutta ja puhtautta, miehissä kokemusta ja päättäväisyyttä. Sehän siinä taustalla onkin.
Parhaita taitavat lopulta ollakin uskovaiset pariskunnat, ihan siitä syystä että he yleensä ovat toisilleen ensimmäisiä.
Kun omaa suhdehistoriaani mietin, niin kyllä olen kaikilta seurustelukumppaneiltani aikaisempien seksisuhteiden määrän kysynyt ja liian suuri luku on johtanut suhteen hiipumiseen. Hiljaisesti ja kohteliaasti toki, mutta kuitenkin.
T. Nykyään naimisissa, 30v. mies.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:44"]
Nainen 30v 1.pano= 16-21vuotiaana seurustelin ekan poikaystävän kanssa 2. Pano= eron jälkeen mörisin jotain puoli vuotta enkä uskonut, että ikinä pystyn löytämään ketään kunnes yhden baari-illan jälkeen eräs vanhempi mies humalatilaani hyväksikäyttäen pani mua. 3.Pano= vuosi oltiin yhdessä. Olin 23v kun erottiin. 4.Pano=parin kuukauden erehdys romanssi 5.Pano=Kaksi vuotta seurusteltiin 6.pano=Olin 26-vuotias. Mentiin naimisiin ja lapsia siunaantui kaksi. Nyt harkitaan eroa. En kyllä ole ajatellut, että olisin koko kylän pyörä. Monella ystävällä oli miesrintamalla paljon villimpää.
[/quote] Ihan kohtuullista mun mielestä. Enemmän seksisuhteiden lukumäärää häiritsee naisen itsetunnon riippuvuus miehistä, mikä usein johtaa satunnaisiin irtosuhteisiin. Peukalosääntönä pidän, että naisen on ehdottomasti muistettava (elävästi) kaikki suhteensa.
Jos ymmärtäisit evoluutiota, tietäisit, miksi useimpia miehiä kyrsii moinen toiminta.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:51"]
[/quote]
Ja juuri tuon takia en koskaan kertonut olevani neitsyt. Eipä pääse mies kehuskelemaan että pääsi "korkkaamaan".
[/quote]
Komppaan. Tuo on ällöttävä piirre miehissä - ihan kuin naisen neitsyys olisi joku harvinainen trofee, jonka vain ainutlaatuinen mies onnistuu itselleen metsästämään. En tasan halunnut kenenkään ottavan neitsyyteni "viemisestä" (hah!) itselleen kunniaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:59"]Kyllä menneisyydellä on merkitystä. Kertoo paljon naisesta, jos on aiemmin toiminut kyläpyöränä. Ei jatkoon. [/quote] Mitä se kertoo? Että nainen tykkää seksistä? [/quote] Että naisella on matala kynnys panna tuntemattomia. Huono lähtökohta parisuhteelle. [/quote] Eli sinkkuna ei saisi panna yhtään ketään?
[/quote]
Periaatteessa juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:08"]
[/quote]
Periaatteessa juuri näin.
[/quote]
Ja tietenkin samaan aikaan miehet ulisevat kun naiset eivät anna seksiä ja miesraukkojen mielenterveys on ihan retuperällä seksin puutteen takia.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:17"]
Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta. Hän ei vielä tänä päivänäkään tiedä totuutta siitä montako kumppania mulla on ollut ennen häntä. Ja mistähän hän sen sais ees tietoonsakaan? Todellisen luvun tiedän yksin mä. Ei kukaan muu. ;)
[/quote]
Keskustelemalla. Ja mikäli nainen haluaa jo lyhyen tutustumisen jälkeen sänkypuuhiin, voi siitäkin vetää johtopäätökset. Olin nykyisen tyttöystäväni ensimmäisen, eikä sen päätteleminen vaatinut kovinkaan laajoja tutkimuksia. ;)