Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini ostaa aina lahjoja "vitsillä"

Vierailija
26.04.2015 |

Eli jotain turhaa roinaa. Syntymäpäivälahjaksi sain häneltä lasten rihkama-barbie-kaulakorun. Joululahjaksi sain jonkun järkyttävän posliinisen koiran. Kaverini on siis kertonut, että ostaa kaikki lahjat aina kirpparilta, ja etsii mahdollisimman tyhmiä lahjoja. Se on hänen mielestään hauskaa, siis että voi antaa jonkun lahjan, mikä ei ole saajalleen yhtään mieluinen tai hyödyllinen. Olen sanonut, että en tarvitse lahjoja, mutta mene jakeluun. Viimeksi ehdotin, että jos haluaa välttämättä jotain ostaa, ostaisi vaikka suklaalevyn. Mutta ei. Argh.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:34"]

No voi ei :D Minä teen just tuota. Ostan lahjoja todella harvoin, mutta ihan yllättävissä tilanteissa. Tarkotus ei ole niillä loukata. Aikuisille ihmisille ei vaan enää tarvi lahjoja mun mielestä ostaa, ajatus on tärkein. Ja se ajatus on siinä, et "aattelin sua lahjan hankkiessa ja et mul on hauska/ilonen olo aatellessani sua". ...Pitää vissii lopettaa tuo :/ Mutta tuskin olen AP:n tuttu, en tykkää suomalaisesta nolauskulttuurista.

[/quote]

Saatanan ääliö.

[/quote]

:D Voi herttilei miten vakavaa :D

Vierailija
2/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:03"]

No voi ei :D Minä teen just tuota. Ostan lahjoja todella harvoin, mutta ihan yllättävissä tilanteissa. Tarkotus ei ole niillä loukata. Aikuisille ihmisille ei vaan enää tarvi lahjoja mun mielestä ostaa, ajatus on tärkein. Ja se ajatus on siinä, et "aattelin sua lahjan hankkiessa ja et mul on hauska/ilonen olo aatellessani sua". ...Pitää vissii lopettaa tuo :/ Mutta tuskin olen AP:n tuttu, en tykkää suomalaisesta nolauskulttuurista.

[/quote]

Saatanan ääliö.

[/quote]

:D Voi herttilei miten vakavaa :D

[/quote]

Etkö vähäjärkinen muuta keksi? Tililuleijaa, särkeekö päätä, kun sanassa oli niin monta tavua? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti toi aina turhaa tavaraa, josta tiesi että toinen ei pidä ja hermostuu. Siihen oli sitten helppo sanoa että Oletpa kiittämätön. Aina lahjoja, mutta mikään ei kelpaa. Myös nauraminen toisen suuttumukselle kuulostaa tutulta. Ja äitini on siis narsisti. Ei-toivottujen lahjojen antaminen on yksi keino rikkoa toisen rajoja. Vaikka kieltäydyt, saat silti turhaa tavaraa ja saat kuulla olevasi kiittämätön. Tarkoitus on rikkoa toisen rajat ja saada toinen tuntemaan itsensä voimattomaksi. Kai mä otan nämä nyt sitten, en niillä kyllä mitään tee, mutta eipä ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
5/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:34"]No voi ei :D Minä teen just tuota. Ostan lahjoja todella harvoin, mutta ihan yllättävissä tilanteissa. Tarkotus ei ole niillä loukata. Aikuisille ihmisille ei vaan enää tarvi lahjoja mun mielestä ostaa, ajatus on tärkein. Ja se ajatus on siinä, et "aattelin sua lahjan hankkiessa ja et mul on hauska/ilonen olo aatellessani sua". ...Pitää vissii lopettaa tuo :/ Mutta tuskin olen AP:n tuttu, en tykkää suomalaisesta nolauskulttuurista. [/quote] Millaisia lahjoja ostat? Harva ihminen tykkää turhasta roinasta, joka jää nurkkiin pyörimään.

[/quote]

No alunperin lähti varmaan ihan siitä kun en osannut lapsena koskaan hankkia enkä tehdä mitään mielekästä lahjaa kellekään. Sit alettiin kaverin kans ostaa toisillemme noita vitsi-lahjoja ja hauskaa oli :) Yks maailmanlaajuinen vitsi-lahjahan on leivänpaahdin jonka hääpari saa lahjaksi, vaikka heillä siis oletetaan jo sellaisia olevankin. Yhdessä kaveripiirissä tiedän saman paahtimen kulkeneen aina seuraavalle hääparille ja sitten taas seuraavalle :D tarkoitus ei olekaan lahjoa nurkat täyttävällä krääsällä. Ja ne voi viedä kierrätykseen. Tärkeintä on se hetki ja yhdessä jaettu huumori :)

Vierailija
6/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:42"]Miksi tarvii ylipäätään ostaa joululahjoja?

Mulla on kavereita, jotka ei ole koskaan tyytyväisiä lahjoihinsa. Haukkuvat saamisiaan. Mitä sellaiselle antaa... Mielestäni tuollainen kirppari krääsä olisi juurikin omiaan tällaisille. Ei heidän omatkaan lajat ole mistään kotoisin. Muut vaan ei tee numeroa siitä.

Jättäkää seuraavalla kerralla lahjat ostamatta. Säästyy turha joulustressi ja kenenkään ei tarvitse jäkättää paskasta lahjasta.
[/quote]

Luitko aloituksen kunnolla?

Vierailija
7/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Saatanan ääliö.

Vierailija
8/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinä antaisit hänelle samanlaisia rihkamalahjoja? Tai jopa oikein vitsillä antaisit takaisin ne hänen lahjoittamansa?

Vierailija
9/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, tyttäreni on tuollaista Barbie kaulakorua etsinyt jo kauan. Onko mitään tietoa mistä ostettu alunperin?
Itse varmaan laittaisin välit poikki, ei tuollaista kukaan jaksa.

Vierailija
10/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä varmaan sama ihmistyyppi, joka tykkää järjestää polttareita ja hääleikkejä, joissa morsian ja / tai sulhanen joutuu nolatuksi. 

Vierailija
11/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa vielä se kirppisposliinikoira ettei ole arvokas!

Vierailija
12/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:58"]Jospa sinä antaisit hänelle samanlaisia rihkamalahjoja? Tai jopa oikein vitsillä antaisit takaisin ne hänen lahjoittamansa?
[/quote]

Pitää kokeilla tuota takaisin antamista. :D

Ap

Vierailija
13/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän tyypin" ja inhoan tuollaista. Se on mielestäni pelkkää ilkeilyä. Mutta vastaa samalla mitalla. Vie lahjaksi esim pussillinen koirankakkaa, sano että attelit sen tarviivan sitä kukkien lannoitteeksi  ;)

Vierailija
14/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:00"]Kyseessä varmaan sama ihmistyyppi, joka tykkää järjestää polttareita ja hääleikkejä, joissa morsian ja / tai sulhanen joutuu nolatuksi. 
[/quote]

Kyllä, olet oikeassa. Hän rakastaa nolata muita.

Ap

Vierailija
15/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen. Äärimmäisen pihi.

Antoi ennen joulua listan mistä hän tykkäisi ja itse antoi kirppisrojua. Aina joulun jälkeen paketoin lahjan takaisin ja annoin seuraavana jouluna takas.

sen jälkeen kun kehtas valittaa, loppui moinen.

lahjat kiertoon vaan

Vierailija
16/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla, kun hän antaa sinulle lahjan, niin viskaa se suoraan avaamatta roskikseen niin, että kaverisi näkee sen. Ja sano, että sinä olet tällainen huumorintajuton tyhmä, joka ei tykkää kirppikseltä ostetusta krääsästä.

Vierailija
17/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs toinen kaverini suuttui kerran kunnolla, kun sai tältä kaverilta jonkun vauvanuken lahjaksi. Huusi täyttä kurkkua, että "mulle et mitään paskaa enää osta". Kaverini vain naureskeli, että oletpas herkkänahkainen ja huumorintajuton.

Ap

Vierailija
19/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:34"]No voi ei :D Minä teen just tuota. Ostan lahjoja todella harvoin, mutta ihan yllättävissä tilanteissa. Tarkotus ei ole niillä loukata. Aikuisille ihmisille ei vaan enää tarvi lahjoja mun mielestä ostaa, ajatus on tärkein. Ja se ajatus on siinä, et "aattelin sua lahjan hankkiessa ja et mul on hauska/ilonen olo aatellessani sua". ...Pitää vissii lopettaa tuo :/ Mutta tuskin olen AP:n tuttu, en tykkää suomalaisesta nolauskulttuurista.
[/quote] "Ajatus on tärkein" on vähän huono sillä miksi ihmeessä kukaan haluaisi mitään tarpeetonta rojua itselleen? Hyvä idea, että lopetat tai sitten ostat sellaista, joka varmasti ilahduttaa saajaansa.

Vierailija
20/28 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:34"]No voi ei :D Minä teen just tuota. Ostan lahjoja todella harvoin, mutta ihan yllättävissä tilanteissa. Tarkotus ei ole niillä loukata. Aikuisille ihmisille ei vaan enää tarvi lahjoja mun mielestä ostaa, ajatus on tärkein. Ja se ajatus on siinä, et "aattelin sua lahjan hankkiessa ja et mul on hauska/ilonen olo aatellessani sua". ...Pitää vissii lopettaa tuo :/ Mutta tuskin olen AP:n tuttu, en tykkää suomalaisesta nolauskulttuurista.
[/quote]

Millaisia lahjoja ostat? Harva ihminen tykkää turhasta roinasta, joka jää nurkkiin pyörimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi