Kaverini ostaa aina lahjoja "vitsillä"
Eli jotain turhaa roinaa. Syntymäpäivälahjaksi sain häneltä lasten rihkama-barbie-kaulakorun. Joululahjaksi sain jonkun järkyttävän posliinisen koiran. Kaverini on siis kertonut, että ostaa kaikki lahjat aina kirpparilta, ja etsii mahdollisimman tyhmiä lahjoja. Se on hänen mielestään hauskaa, siis että voi antaa jonkun lahjan, mikä ei ole saajalleen yhtään mieluinen tai hyödyllinen. Olen sanonut, että en tarvitse lahjoja, mutta mene jakeluun. Viimeksi ehdotin, että jos haluaa välttämättä jotain ostaa, ostaisi vaikka suklaalevyn. Mutta ei. Argh.
Kommentit (28)
Nää on just näitä, jotka kimpaantuu jos joku toivoo lahjaksi rahaa tai vain lahjalistalta tavaraa, kun eivät saa tuoda tuota arvotonta krääsäänsä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:40"]Eräs toinen kaverini suuttui kerran kunnolla, kun sai tältä kaverilta jonkun vauvanuken lahjaksi. Huusi täyttä kurkkua, että "mulle et mitään paskaa enää osta". Kaverini vain naureskeli, että oletpas herkkänahkainen ja huumorintajuton. Ap [/quote] Miten jaksatte muuten kyseistä ihmistä? Kuulostaa erittäin vastenmieliseltä tapaukselta.
[/quote]
Minusta hän taas kuulosti kiinnostavalta. Niin eri lailla sitä voidaan sama ihminen mieltää.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:40"]Eräs toinen kaverini suuttui kerran kunnolla, kun sai tältä kaverilta jonkun vauvanuken lahjaksi. Huusi täyttä kurkkua, että "mulle et mitään paskaa enää osta". Kaverini vain naureskeli, että oletpas herkkänahkainen ja huumorintajuton.
Ap
[/quote] Miten jaksatte muuten kyseistä ihmistä? Kuulostaa erittäin vastenmieliseltä tapaukselta.
[/quote]
Ollaan oltu samoissa piireissä monia vuosia. Kyseinen kaveri on muuten ihan ok, paitsi tosin erittäin vahingoniloinen, sarkastinen ja ivallinen. En kyllä nykyään jaksakaan häntä enää yhtä paljon, kuin ennen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:40"]Eräs toinen kaverini suuttui kerran kunnolla, kun sai tältä kaverilta jonkun vauvanuken lahjaksi. Huusi täyttä kurkkua, että "mulle et mitään paskaa enää osta". Kaverini vain naureskeli, että oletpas herkkänahkainen ja huumorintajuton.
Ap
[/quote] Miten jaksatte muuten kyseistä ihmistä? Kuulostaa erittäin vastenmieliseltä tapaukselta.
[/quote]
Ollaan oltu samoissa piireissä monia vuosia. Kyseinen kaveri on muuten ihan ok, paitsi tosin erittäin vahingoniloinen, sarkastinen ja ivallinen. En kyllä nykyään jaksakaan häntä enää yhtä paljon, kuin ennen.
[/quote]
Tämä siis Ap.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:40"]Eräs toinen kaverini suuttui kerran kunnolla, kun sai tältä kaverilta jonkun vauvanuken lahjaksi. Huusi täyttä kurkkua, että "mulle et mitään paskaa enää osta". Kaverini vain naureskeli, että oletpas herkkänahkainen ja huumorintajuton.
Ap
[/quote]
[/quote]
Hyi saasta miten epämiellytävältä kuulostaa. Kuinka vanha hän on, ainakin noin suunnilleen ?
Miksi tarvii ylipäätään ostaa joululahjoja?
Mulla on kavereita, jotka ei ole koskaan tyytyväisiä lahjoihinsa. Haukkuvat saamisiaan. Mitä sellaiselle antaa... Mielestäni tuollainen kirppari krääsä olisi juurikin omiaan tällaisille. Ei heidän omatkaan lajat ole mistään kotoisin. Muut vaan ei tee numeroa siitä.
Jättäkää seuraavalla kerralla lahjat ostamatta. Säästyy turha joulustressi ja kenenkään ei tarvitse jäkättää paskasta lahjasta.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:40"]Eräs toinen kaverini suuttui kerran kunnolla, kun sai tältä kaverilta jonkun vauvanuken lahjaksi. Huusi täyttä kurkkua, että "mulle et mitään paskaa enää osta". Kaverini vain naureskeli, että oletpas herkkänahkainen ja huumorintajuton.
Ap