Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeuttaa hiusten kasvua?

Vierailija
16.05.2015 |

Hiukset nyt himpun yli olkapään. Menin pari vuotta sitten kampaajan suosituksesta leikkamaan hiukset lyhyeksi polkaksi. Minulla oli kauniit pitkät vaaleat hiukset. Nyt kasvatus tuntuu tosi hitaalta. Haluaisin jo pitkät hiuset joihin voisi tehdä kampauksia. Miten nopeuttaa kasvua. Haluan ainakin rintoihin asti kasvattaa jos kasvaa, jopa ylikin. Vaikka olen jo yli 35v

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö hyvin, vältä liikoja käsittelyitä, kuivausta, suoristusta ja liikoja muotoiluaineita

Vierailija
2/9 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kasvavat hiusjuuresta, joka on siellä "pään sisällä". Sinänsä hiuksen kasvunopeuteen ei voi vaikuttaa, mutta terveellisellä ja monipuolisella ruokavaliolla, liikunnalla ja levolla antaa hiukselle hyvät edellytykset kasvaa. Jos nämä asiat ovat kunnossa, kannattaa kiinnittää huomio kosteuttaviin hiustenhoitotuotteisiin, jotta erityisesti latvat pysyisivät hyvässä kunnossa eivätkä haarottuisi ja katkeaisi. Mutta mitään niin sanottuja vippaskonsteja hiusten nopeampaan kasvuun ei ole.
-parturi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö biotiinia. Vahvistaa ja nopeuttaa hiustrn kasvua

Vierailija
4/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Hairmella saa hiustenlähtöalueet peittoon

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
5/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä millään luontaista vauhtiaan lujempaa saa kasvamaan (ei edes stnan Biotiinilla, pöljät). Nyt ei kannata leikatakaan, koska sitten ne kuluvat taas olkapäiden kohdalta. Sinnittele, vaihtele kampausta ja kiinnityskohtaa, hanki pidennykset.

Hyvä yleiskunto, monipuolinen ruoka, riittävä uni ja ulkoilu pitävät huolta sinusta, ja kun voit hyvin, myös hiukset kasvavat suht ehjänä ja terveenä ulos karvatupesta eivätkä irtoile ennen aikojaan.

Vierailija
6/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorin extraa kannattaa kokeilla. Mulla auttanut satunnaiseen hiusten lähtöön ja ainakin tuntunut, että hiukset kasvaa nopeammin. Otan aina välillä kuuriluontoisesti.

Vierailija
7/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ravinto ja terveydentila todellakin vaikuttavat hiusten kasvunopeuteen. Nyt kun olen vuosia syönyt monpuolisesti ja anemia on houdettu, hiukseni kasvavat parikin senttiä kuussa. Toista oli syömishäiriöaikoina.

Vierailija
8/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotinia kokeilin taannoin noin 3 kk. Kasvu ei lisääntynyt, mutta hiusrajaan otsalle ilmestyi uusia, mustia hiuksia?!

Vierailija
9/9 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki karvat villiintyy otsassa biotiinikuurin aikana.. silicea uutetta käytän. Tarkoituksena olisi saada vahvempi iho koska kärsin atopiasta ja vahvat salvat on ohentanut ihon sisä kämmenistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan