Karmea ikävä miehen kosketusta
Puolisen vuotta mennyt taas ilman mitään läheisyyttä miehen kanssa, eikä sitä sitä ennenkään paljon ollut. Tuntuu, että alkaa hermot ratkeamaan. Kaiken yötä näen unta työkavereista ja muista tutuista miehistä, niiden kanssa unissa harrastetaan niin seksiä kuin kädestäpitelyäkin. Ja kun töissä joku miestyökaveri tulee vaikka seisomaan vähän normaalia lähemmäs, olen ihan huumaantunut siitä läheisyydestä.
Mitähän ihmeen jarrua tässä pitäisi alkaa syödä? Käytän pillereitäkin selibaatista huolimatta vain siksi, että ne vievät enimmät seksihalut. Miten tätä taas jaksaisi jonkun äärettömän ajan, kun ei ole mitään tietoa, koska oma puoliso viitsii suvaitsee taas koskettaa...
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:40"]Mietin vain vielä tuosta kunnioittamisesta, että voisiko olla vielä enemmän? Enkä siis tarkoita millään muotoa kenenkään edessä pokkurointia, vaan sellaista arvostuksen antamista, joka on enemmän kuin toisen antaminen olla se mikä on. Esim. mulle oli ihan käsittämätöntä, että mun mies antaa mun kuunnella tarpeitani, eli laiskotella aivan täysin.
[/quote]
Kun tarkemmin ajattelen, olen varmaan toiminut juuri noin. Laittanut voileipiä ja vienyt lapset ulos, että puoliso saa katsoa rauhassa lätkää. Tehnyt kaikki kotityöt, ettei puolison tarvitse raataa. Hoitanut yövalvomiset aina, koska tiedän, että mies ei kestä yöheräämisiä. Jättänyt pois hajuvedet, joista puoliso ei pidä ja lopettanut harrastukset, jotka ärsyttävät häntä. Siitä varmaankin johtuu tämä, että minuakin tällä hetkellä kunnioitetaan. (Sarkasmia, toim. huom.) Ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:40"]Mietin vain vielä tuosta kunnioittamisesta, että voisiko olla vielä enemmän? Enkä siis tarkoita millään muotoa kenenkään edessä pokkurointia, vaan sellaista arvostuksen antamista, joka on enemmän kuin toisen antaminen olla se mikä on. Esim. mulle oli ihan käsittämätöntä, että mun mies antaa mun kuunnella tarpeitani, eli laiskotella aivan täysin. [/quote] Kun tarkemmin ajattelen, olen varmaan toiminut juuri noin. Laittanut voileipiä ja vienyt lapset ulos, että puoliso saa katsoa rauhassa lätkää. Tehnyt kaikki kotityöt, ettei puolison tarvitse raataa. Hoitanut yövalvomiset aina, koska tiedän, että mies ei kestä yöheräämisiä. Jättänyt pois hajuvedet, joista puoliso ei pidä ja lopettanut harrastukset, jotka ärsyttävät häntä. Siitä varmaankin johtuu tämä, että minuakin tällä hetkellä kunnioitetaan. (Sarkasmia, toim. huom.) Ap
[/quote]
Mutta mun mies teki sen arvostaen minua oikeasti, ja mä tajuan hänen uhrautuvan puolestani. Mies ei ole luopunut kuitenkaan liiasta, mutta hän ei olekaan sairas, vaan hyväkuntoinen maratoonari.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:40"]Mietin vain vielä tuosta kunnioittamisesta, että voisiko olla vielä enemmän? Enkä siis tarkoita millään muotoa kenenkään edessä pokkurointia, vaan sellaista arvostuksen antamista, joka on enemmän kuin toisen antaminen olla se mikä on. Esim. mulle oli ihan käsittämätöntä, että mun mies antaa mun kuunnella tarpeitani, eli laiskotella aivan täysin. [/quote] Kun tarkemmin ajattelen, olen varmaan toiminut juuri noin. Laittanut voileipiä ja vienyt lapset ulos, että puoliso saa katsoa rauhassa lätkää. Tehnyt kaikki kotityöt, ettei puolison tarvitse raataa. Hoitanut yövalvomiset aina, koska tiedän, että mies ei kestä yöheräämisiä. Jättänyt pois hajuvedet, joista puoliso ei pidä ja lopettanut harrastukset, jotka ärsyttävät häntä. Siitä varmaankin johtuu tämä, että minuakin tällä hetkellä kunnioitetaan. (Sarkasmia, toim. huom.) Ap
[/quote]
Mutta mun mies teki sen arvostaen minua oikeasti, ja mä tajuan hänen uhrautuvan puolestani. Mies ei ole luopunut kuitenkaan liiasta, mutta hän ei olekaan sairas, vaan hyväkuntoinen maratoonari.
[/quote]
Ja sinä päättelet, että minä en ole kunnioittanut miestäni oikeasti. Mielenkiintoinen tulkinta. En jaksa enää edes keskustella tästä aiheesta. Mielestäni toisen kunnipittamista on se, että jos toisen tulkinta parisuhteesta on erilainen kuin oma, ei vedä siitä herneitä nenään, vaan antaa tilaa toisen näekyselle. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:50"]
[/quote]
Ja kai mun miehellä on niin hyvä itsetunto tai jotain, että ei edes odota ollakseen onnellinen että saa minulta jotain.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:50"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:40"]Mietin vain vielä tuosta kunnioittamisesta, että voisiko olla vielä enemmän? Enkä siis tarkoita millään muotoa kenenkään edessä pokkurointia, vaan sellaista arvostuksen antamista, joka on enemmän kuin toisen antaminen olla se mikä on. Esim. mulle oli ihan käsittämätöntä, että mun mies antaa mun kuunnella tarpeitani, eli laiskotella aivan täysin. [/quote] Kun tarkemmin ajattelen, olen varmaan toiminut juuri noin. Laittanut voileipiä ja vienyt lapset ulos, että puoliso saa katsoa rauhassa lätkää. Tehnyt kaikki kotityöt, ettei puolison tarvitse raataa. Hoitanut yövalvomiset aina, koska tiedän, että mies ei kestä yöheräämisiä. Jättänyt pois hajuvedet, joista puoliso ei pidä ja lopettanut harrastukset, jotka ärsyttävät häntä. Siitä varmaankin johtuu tämä, että minuakin tällä hetkellä kunnioitetaan. (Sarkasmia, toim. huom.) Ap [/quote] Mutta mun mies teki sen arvostaen minua oikeasti, ja mä tajuan hänen uhrautuvan puolestani. Mies ei ole luopunut kuitenkaan liiasta, mutta hän ei olekaan sairas, vaan hyväkuntoinen maratoonari. [/quote] Ja sinä päättelet, että minä en ole kunnioittanut miestäni oikeasti. Mielenkiintoinen tulkinta. En jaksa enää edes keskustella tästä aiheesta. Mielestäni toisen kunnipittamista on se, että jos toisen tulkinta parisuhteesta on erilainen kuin oma, ei vedä siitä herneitä nenään, vaan antaa tilaa toisen näekyselle. Ap
[/quote]
No anteeksi sanoin hölmösti, varmaan olet ja nyt tilanne on se, ettet sä saa kunnioitusta, luin huonosti, sori.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:27"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:18"] Aika montaa huonoakin puolta kestää, kun vain saa läheisyyttä ja seksiä. Itse ainakin niiden takia ylipäätään halusin parisuhteeseen. [/quote] Niin. Ja sitten tällainen ihminen lähestyy minua eikä edes kerro, että mielestään minussa on huonojakin puolia, jotta saisi seksiä ja läheisyyttä. Mielestäni se on huijaamista. Minä sitten luulen, että saan aitoa välittämistä ja näen sitä, mitä ei olekaan (tai mitä ei kerrota) ja kohta minut jätetään sydänsurujeni keskelle. 44 [/quote] Mitä ihmettä odotat parisuhteelta? Että partneri näkisi sinussa pelkkää hyvää eikä mitään negatiivista? Eihän sellaista ihmissuhdetta ole olemassa. [/quote] No kertoisi sitten ainakin jos on jotain huonoa. Enkä mä halua, että mun kumppani ajattelee minusta pahaa. Miksi olisin sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelee pahaa minusta? Että olen jotenkin huono? [/quote] Ihmiset ajattelevat muista ihmisistä aina sekavia ajatuksia, sekä hyvää että pahaa ja siltä väliltä. Se ei määritä kenenkään hyvyyttä eikä huonoutta. Itsetunto on oman pään sisäinen asia, ei muiden päätettävissä.
[/quote]
enkä todellakaan halua kumppania, jolla olisi noin epämääräisiä ajatuksia minusta, että pitäisi oikein pahaa päästä minusta ajattelemaan. Hyi! Jos on jotain mistä ei pidä, sen voi sanoa ääneenkin. Niin tietääpähän toinenkin, eikä kuvittele, että sä niiiiin rakastata ja välität.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:18"]
Aika montaa huonoakin puolta kestää, kun vain saa läheisyyttä ja seksiä. Itse ainakin niiden takia ylipäätään halusin parisuhteeseen.
[/quote]
Luuletkin varmaan olevasi oikea hyväntekijä? Älä ainakaan tule minua lähellekään ikinä, huijaripimittäjä!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:18"]
Aika montaa huonoakin puolta kestää, kun vain saa läheisyyttä ja seksiä. Itse ainakin niiden takia ylipäätään halusin parisuhteeseen.
[/quote]
Luuletkin varmaan olevasi oikea hyväntekijä? Älä ainakaan tule minua lähellekään ikinä, huijaripimittäjä!
[/quote] ???
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:27"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:18"] Aika montaa huonoakin puolta kestää, kun vain saa läheisyyttä ja seksiä. Itse ainakin niiden takia ylipäätään halusin parisuhteeseen. [/quote] Niin. Ja sitten tällainen ihminen lähestyy minua eikä edes kerro, että mielestään minussa on huonojakin puolia, jotta saisi seksiä ja läheisyyttä. Mielestäni se on huijaamista. Minä sitten luulen, että saan aitoa välittämistä ja näen sitä, mitä ei olekaan (tai mitä ei kerrota) ja kohta minut jätetään sydänsurujeni keskelle. 44 [/quote] Mitä ihmettä odotat parisuhteelta? Että partneri näkisi sinussa pelkkää hyvää eikä mitään negatiivista? Eihän sellaista ihmissuhdetta ole olemassa. [/quote] No kertoisi sitten ainakin jos on jotain huonoa. Enkä mä halua, että mun kumppani ajattelee minusta pahaa. Miksi olisin sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelee pahaa minusta? Että olen jotenkin huono? [/quote] Ihmiset ajattelevat muista ihmisistä aina sekavia ajatuksia, sekä hyvää että pahaa ja siltä väliltä. Se ei määritä kenenkään hyvyyttä eikä huonoutta. Itsetunto on oman pään sisäinen asia, ei muiden päätettävissä.
[/quote]
enkä todellakaan halua kumppania, jolla olisi noin epämääräisiä ajatuksia minusta, että pitäisi oikein pahaa päästä minusta ajattelemaan. Hyi! Jos on jotain mistä ei pidä, sen voi sanoa ääneenkin. Niin tietääpähän toinenkin, eikä kuvittele, että sä niiiiin rakastata ja välität.
[/quote]
Okei. Tämä paljasti sinut provoksi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:16"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:05"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:52"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:38"]MIKSI otit tämän miehen ja lapsiakin teit? [/quote] Tähän minäkin haluan kuulla vastauksen. Eikö sinusta tunnu että ansaitset enemmän tai parempaa? [/quote] Ei kai sen perässä voi koko ajan juosta? Usein suhde alkaa mukavana, mutta ajan kanssa ajaudutaan taas tilanteeseen, että tää on niin tätä. Parasta olisi koittaa tehdä siinä suhteessa jotain, jos vain mahdollista. Vaikka alkaa elää sitten vain ihan itselleen ja katsoa, muuttuuko toinen. [/quote] Niin, normaalisti olisin samaa mieltä, mutta kun ap:n kertomuksen mukaan näin on ollut alusta lähtien... Jos jo 15 v on mennyt noin ja ap vähän päälle 30. Eli tulee kuva, että ap on tyytynyt alusta lähtien todella vähään. [/quote] Eihän siitä ole pitkä aika, kun uutisoitiin, miten nykynaisilla on epärealistiset vaatimukset parisuhteille, kun lapsesta asti on luettu romanttisia kirjoja ja lehtiä, ja katsottu romanttisia ojjelmia ja elokuvia. Ap [/quote] No esim. minulla (n44) on viimeiset parikymmentä vuotta ollut tavallinen, hyvä mies, ja vaikka suhteemme ei ole mitenkään täydellinen, niin kyllä minusta sinä tyydyt vähään ja olet tyytynyt ilmeisesti alusta asti. [/quote] Kun ihastuu on vaikea katsoa mihen "hyvyyttä" ja jos taas katsoo sitä, niin ei ole läheskään niin helppo vain herätellä tunteita jos ne ei herää. Eli ihastuessa on aika sattumanvaraista, miten "hyvä" mies siinä onkaan. Toki ihminen tekee alkukarsintaa, eikä ihastu itseä epämiellyttäviin ihmisiin, mutta jos on itsessä vaikka rikkonaisuutta tai jotain viallisuutta niin ei sitä nyt mitään niin tasapainoisia miehiä ole välttämättä itsekään valitsemassa. Tai näe etukäteen, mikä on mitä. 44 [/quote] No ehkä liittoon ei pidäkään hyökätä suin päin pelkän ihastumisen pohjalta? Niitähän tulee ja menee. Vaan myös ajatella hiukan järjellä ennen kuin sitoutuu? Tämän tuntuu onneksi Frozen-elokuvan pohjalta tietävän nykyään aika moni pikkutyttökin... [/quote] No mitä järkeä on ajatella, että vaikka mä olen ihastunut, niin en nyt sitten halua yhteiselämää tämän ihmisen kanssa? Itse ihastun todella harvoin ja aina vakavissani. En ole koskaan ihastunut sellaisiin miehiin, jotka ovat vakaita ja turvallisia. Ainakaan kumppanimielessä. Ihmisinä kyllä. Mutta en kumppanimielessä. Eli tulisiko se mies valita heidän joukostaan? 44 [/quote] Se riippuu varmaan siitä, millaisen elämän haluat itsellesi. Itsekin ihastun helposti, mutta muutaman erehdyksen jälkeen tajusin että pelkkä ihastus ei riitä, vaan lisäksi arjen täytyy olla hyvää. Ajattelen että ansaitsen sen. Enkä välttämättä kuvailisi itseäni ehjäksi. Mutta yritän kuitenkin pitää huolta itsestäni.
[/quote]
No MÄ EN IHASTU helposti. Minusta olet rienaava paska, jos sulla on jotenkin varaa valita järjelläkin siinä hyvä mies ihastumisiesi joukosta. Mietippä sitä, että KAIKILLA EI EHKÄ OLE! Ennen kuin neuvot erinomaisuudessasi muita.
44
[/quote]
Ihan turha raivota. Sinä - niin kuin minäkin - vastaat omasta elämästäsi, et ole lapsuuden traumojen tai vaikeiden miesten uhri. Ihan itse voit päättää ja joudut päättämään millaista elämää haluat elää, vaikka kaikkea ei tietenkään kukaan meistä voi saada.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:38"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:27"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:18"] Aika montaa huonoakin puolta kestää, kun vain saa läheisyyttä ja seksiä. Itse ainakin niiden takia ylipäätään halusin parisuhteeseen. [/quote] Niin. Ja sitten tällainen ihminen lähestyy minua eikä edes kerro, että mielestään minussa on huonojakin puolia, jotta saisi seksiä ja läheisyyttä. Mielestäni se on huijaamista. Minä sitten luulen, että saan aitoa välittämistä ja näen sitä, mitä ei olekaan (tai mitä ei kerrota) ja kohta minut jätetään sydänsurujeni keskelle. 44 [/quote] Mitä ihmettä odotat parisuhteelta? Että partneri näkisi sinussa pelkkää hyvää eikä mitään negatiivista? Eihän sellaista ihmissuhdetta ole olemassa. [/quote] No kertoisi sitten ainakin jos on jotain huonoa. Enkä mä halua, että mun kumppani ajattelee minusta pahaa. Miksi olisin sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelee pahaa minusta? Että olen jotenkin huono? [/quote] Ihmiset ajattelevat muista ihmisistä aina sekavia ajatuksia, sekä hyvää että pahaa ja siltä väliltä. Se ei määritä kenenkään hyvyyttä eikä huonoutta. Itsetunto on oman pään sisäinen asia, ei muiden päätettävissä. [/quote] enkä todellakaan halua kumppania, jolla olisi noin epämääräisiä ajatuksia minusta, että pitäisi oikein pahaa päästä minusta ajattelemaan. Hyi! Jos on jotain mistä ei pidä, sen voi sanoa ääneenkin. Niin tietääpähän toinenkin, eikä kuvittele, että sä niiiiin rakastata ja välität. [/quote] Okei. Tämä paljasti sinut provoksi.
[/quote]
En ole provo. Sattuuko?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:38"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:27"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:18"] Aika montaa huonoakin puolta kestää, kun vain saa läheisyyttä ja seksiä. Itse ainakin niiden takia ylipäätään halusin parisuhteeseen. [/quote] Niin. Ja sitten tällainen ihminen lähestyy minua eikä edes kerro, että mielestään minussa on huonojakin puolia, jotta saisi seksiä ja läheisyyttä. Mielestäni se on huijaamista. Minä sitten luulen, että saan aitoa välittämistä ja näen sitä, mitä ei olekaan (tai mitä ei kerrota) ja kohta minut jätetään sydänsurujeni keskelle. 44 [/quote] Mitä ihmettä odotat parisuhteelta? Että partneri näkisi sinussa pelkkää hyvää eikä mitään negatiivista? Eihän sellaista ihmissuhdetta ole olemassa. [/quote] No kertoisi sitten ainakin jos on jotain huonoa. Enkä mä halua, että mun kumppani ajattelee minusta pahaa. Miksi olisin sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelee pahaa minusta? Että olen jotenkin huono? [/quote] Ihmiset ajattelevat muista ihmisistä aina sekavia ajatuksia, sekä hyvää että pahaa ja siltä väliltä. Se ei määritä kenenkään hyvyyttä eikä huonoutta. Itsetunto on oman pään sisäinen asia, ei muiden päätettävissä. [/quote] enkä todellakaan halua kumppania, jolla olisi noin epämääräisiä ajatuksia minusta, että pitäisi oikein pahaa päästä minusta ajattelemaan. Hyi! Jos on jotain mistä ei pidä, sen voi sanoa ääneenkin. Niin tietääpähän toinenkin, eikä kuvittele, että sä niiiiin rakastata ja välität. [/quote] Okei. Tämä paljasti sinut provoksi.
[/quote]
En ole provo. Sattuuko?
[/quote]
No sitten sulla on asiat todella huonosti.
Tai ainakin: osuuko? Ja tunnen jo sinut: sä voit sanoa, että ei osu, mutta se että sä sanot niin, ei tarkoita, etteikö ois osunut.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:55"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:38"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:27"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:18"] Aika montaa huonoakin puolta kestää, kun vain saa läheisyyttä ja seksiä. Itse ainakin niiden takia ylipäätään halusin parisuhteeseen. [/quote] Niin. Ja sitten tällainen ihminen lähestyy minua eikä edes kerro, että mielestään minussa on huonojakin puolia, jotta saisi seksiä ja läheisyyttä. Mielestäni se on huijaamista. Minä sitten luulen, että saan aitoa välittämistä ja näen sitä, mitä ei olekaan (tai mitä ei kerrota) ja kohta minut jätetään sydänsurujeni keskelle. 44 [/quote] Mitä ihmettä odotat parisuhteelta? Että partneri näkisi sinussa pelkkää hyvää eikä mitään negatiivista? Eihän sellaista ihmissuhdetta ole olemassa. [/quote] No kertoisi sitten ainakin jos on jotain huonoa. Enkä mä halua, että mun kumppani ajattelee minusta pahaa. Miksi olisin sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelee pahaa minusta? Että olen jotenkin huono? [/quote] Ihmiset ajattelevat muista ihmisistä aina sekavia ajatuksia, sekä hyvää että pahaa ja siltä väliltä. Se ei määritä kenenkään hyvyyttä eikä huonoutta. Itsetunto on oman pään sisäinen asia, ei muiden päätettävissä. [/quote] enkä todellakaan halua kumppania, jolla olisi noin epämääräisiä ajatuksia minusta, että pitäisi oikein pahaa päästä minusta ajattelemaan. Hyi! Jos on jotain mistä ei pidä, sen voi sanoa ääneenkin. Niin tietääpähän toinenkin, eikä kuvittele, että sä niiiiin rakastata ja välität. [/quote] Okei. Tämä paljasti sinut provoksi. [/quote] En ole provo. Sattuuko? [/quote] No sitten sulla on asiat todella huonosti.
[/quote]
Ei niin huonosti kuin sulla. Voi voi...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:21"]Etkö itse voi mennä koskemaan omaa puolisoasi? [/quote] Öö, en? Ja miksi haluaisinkaan, jos se on hänelle vastenmielistä ja hän osoittaa sen sanoin ja teoin? Ap
[/quote]
Ööööö, kummallista. Miksi aloitteen pitää tulla yksipuolisesti mieheltä? Mikset sinä voisi ihan yhtä hyvin mennä lähelle, silitellä, halata, suukottaa niskaa tai viritellä seksiä? Minusta on ihan normaalia, että aloitteta läheisyyteen, halaukseen tai arotiikkaan tekee kumpikin. Meillä voi myös pyytää "tuu mun viereen, kauhee halipula. Siltä mua".
[/quote]
Siksi, koska aloitteella ei ole mitään vaikutusta. "Tuu mun viereen" ja sitten istutaan sohvalla vierekkäin jäykkinä kuin ennen vanhaan kirkon penkissä. "Silitä mua" ja toinen on, että "no en, mulla on peli kesken". Miten halataan tai suukotetaan ihmistä, joka torjuu koko olemuksellaan ja on sitä mieltä, että sellainen ei kuulu avioliittoon? Enkä minä nyt oikeastaan haluakaan taas yrittää, se on niin nöyryyttävää, emkä oileastaan kaipaa nyt tämän henkilön läheisyyytä kaiken tprjumisen jälkeen. Ap
[/quote]
No turhaan valitat täällä. Puhu asiasta miehen kanssa ja jos ei tule muutosta niin ero.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:23"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:21"]Etkö itse voi mennä koskemaan omaa puolisoasi? [/quote] Öö, en? Ja miksi haluaisinkaan, jos se on hänelle vastenmielistä ja hän osoittaa sen sanoin ja teoin? Ap [/quote] Ööööö, kummallista. Miksi aloitteen pitää tulla yksipuolisesti mieheltä? Mikset sinä voisi ihan yhtä hyvin mennä lähelle, silitellä, halata, suukottaa niskaa tai viritellä seksiä? Minusta on ihan normaalia, että aloitteta läheisyyteen, halaukseen tai arotiikkaan tekee kumpikin. Meillä voi myös pyytää "tuu mun viereen, kauhee halipula. Siltä mua". [/quote] Siksi, koska aloitteella ei ole mitään vaikutusta. "Tuu mun viereen" ja sitten istutaan sohvalla vierekkäin jäykkinä kuin ennen vanhaan kirkon penkissä. "Silitä mua" ja toinen on, että "no en, mulla on peli kesken". Miten halataan tai suukotetaan ihmistä, joka torjuu koko olemuksellaan ja on sitä mieltä, että sellainen ei kuulu avioliittoon? Enkä minä nyt oikeastaan haluakaan taas yrittää, se on niin nöyryyttävää, emkä oileastaan kaipaa nyt tämän henkilön läheisyyytä kaiken tprjumisen jälkeen. Ap [/quote] No turhaan valitat täällä. Puhu asiasta miehen kanssa ja jos ei tule muutosta niin ero.
[/quote]
Ei kun se riittää, että mies sanoo, ettei minussa ole mitään vikaa. Se mitä mieltä ap on ei määrittele miehen vikaisuutta. Ja kaikki olisivat kaikenlisäksi vielä ONNELLISEMPIA, jos ap olisi iiihan hiljaa näistä ja näyttelisi vain rakastavansa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:21"]Etkö itse voi mennä koskemaan omaa puolisoasi? [/quote] Öö, en? Ja miksi haluaisinkaan, jos se on hänelle vastenmielistä ja hän osoittaa sen sanoin ja teoin? Ap
[/quote]
Ööööö, kummallista. Miksi aloitteen pitää tulla yksipuolisesti mieheltä? Mikset sinä voisi ihan yhtä hyvin mennä lähelle, silitellä, halata, suukottaa niskaa tai viritellä seksiä? Minusta on ihan normaalia, että aloitteta läheisyyteen, halaukseen tai arotiikkaan tekee kumpikin. Meillä voi myös pyytää "tuu mun viereen, kauhee halipula. Siltä mua".
[/quote]
Siksi, koska aloitteella ei ole mitään vaikutusta. "Tuu mun viereen" ja sitten istutaan sohvalla vierekkäin jäykkinä kuin ennen vanhaan kirkon penkissä. "Silitä mua" ja toinen on, että "no en, mulla on peli kesken". Miten halataan tai suukotetaan ihmistä, joka torjuu koko olemuksellaan ja on sitä mieltä, että sellainen ei kuulu avioliittoon? Enkä minä nyt oikeastaan haluakaan taas yrittää, se on niin nöyryyttävää, emkä oileastaan kaipaa nyt tämän henkilön läheisyyytä kaiken tprjumisen jälkeen. Ap
[/quote]
No turhaan valitat täällä. Puhu asiasta miehen kanssa ja jos ei tule muutosta niin ero.
[/quote]
Tämä on aika mielenkiintoinen ajatustapa, että aina kun jokin asia ei mene parisuhteessa niin kuin itse toivoisi, pitäisi erota. "Minä haluan syödä joka torstai hernekeittoa, puoliso taas inhoaa sitä, joten eroan." Eikö se ole vähän liian omahyväistä ajatella, että ne omat toiveet ja halut olisivat aina jotenkin parempia ja tärkeämpiä kuin puolison, ja täten oikeuttaisivat eroamisen? Ap
Tai ei kaikki mutta mies ja lapset varmaan olis, joten ei ap muuta kuin suu suppuun nyt, mieshän sanoi, ettei tilanteessa tai hänessä ole mitään vikaa!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:23"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:21"]Etkö itse voi mennä koskemaan omaa puolisoasi? [/quote] Öö, en? Ja miksi haluaisinkaan, jos se on hänelle vastenmielistä ja hän osoittaa sen sanoin ja teoin? Ap [/quote] Ööööö, kummallista. Miksi aloitteen pitää tulla yksipuolisesti mieheltä? Mikset sinä voisi ihan yhtä hyvin mennä lähelle, silitellä, halata, suukottaa niskaa tai viritellä seksiä? Minusta on ihan normaalia, että aloitteta läheisyyteen, halaukseen tai arotiikkaan tekee kumpikin. Meillä voi myös pyytää "tuu mun viereen, kauhee halipula. Siltä mua". [/quote] Siksi, koska aloitteella ei ole mitään vaikutusta. "Tuu mun viereen" ja sitten istutaan sohvalla vierekkäin jäykkinä kuin ennen vanhaan kirkon penkissä. "Silitä mua" ja toinen on, että "no en, mulla on peli kesken". Miten halataan tai suukotetaan ihmistä, joka torjuu koko olemuksellaan ja on sitä mieltä, että sellainen ei kuulu avioliittoon? Enkä minä nyt oikeastaan haluakaan taas yrittää, se on niin nöyryyttävää, emkä oileastaan kaipaa nyt tämän henkilön läheisyyytä kaiken tprjumisen jälkeen. Ap [/quote] No turhaan valitat täällä. Puhu asiasta miehen kanssa ja jos ei tule muutosta niin ero.
[/quote]
Ei kun se riittää, että mies sanoo, ettei minussa ole mitään vikaa. Se mitä mieltä ap on ei määrittele miehen vikaisuutta. Ja kaikki olisivat kaikenlisäksi vielä ONNELLISEMPIA, jos ap olisi iiihan hiljaa näistä ja näyttelisi vain rakastavansa.
[/quote]
Tämä kyllä aika hyvin kiteytti sen, miten ajattelen. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:36"]
Minulla on myös masennusta (vaikea, toistuva), mutta koska sekin on vain pääni sisällä, sivuutan sen. Ei se tai nämä parisuhdeasiat ole uhrautumista, se on vain rationaalista toimintaa, joka pitää yksikön nimeltä perhe toimivana. Suosittelisin sinullekin jonkinlaista ryhdistäytymistä. Ei se ole mikään syy vetelehtiä, että inhoaa siivoamista. Tajuaako miehesi, että uhrautuu puolestasi? Ap
[/quote]
Kyllä mies sen tajuaa.
En aio millään muotoa ryhdistäytyä :) Mä vain odotan, että kaikki ikävät asiat ovat tulleet ulos, saan ne käsiteltyä ja haluan jonain päivänä vielä tehdä jotain. Jos niin ei käy, niin en sitten tiedä, mitä teen. Toki toivoisin, että jotenkin saisin siivottua, mutta en.
[/quote]
Tai siis en vain odota, teen kokoajan töitä sen eteen, että masennus päättyisi, mutta siis sitä prosessia ei voi nopeuttaa ja mä odotan sitä, milloin tää prosessi on siinä vaiheessa, että se päättyy ja olen valmis siivoamaan. MUn mies on aivan ok tämän kanssa.