Karmea ikävä miehen kosketusta
Puolisen vuotta mennyt taas ilman mitään läheisyyttä miehen kanssa, eikä sitä sitä ennenkään paljon ollut. Tuntuu, että alkaa hermot ratkeamaan. Kaiken yötä näen unta työkavereista ja muista tutuista miehistä, niiden kanssa unissa harrastetaan niin seksiä kuin kädestäpitelyäkin. Ja kun töissä joku miestyökaveri tulee vaikka seisomaan vähän normaalia lähemmäs, olen ihan huumaantunut siitä läheisyydestä.
Mitähän ihmeen jarrua tässä pitäisi alkaa syödä? Käytän pillereitäkin selibaatista huolimatta vain siksi, että ne vievät enimmät seksihalut. Miten tätä taas jaksaisi jonkun äärettömän ajan, kun ei ole mitään tietoa, koska oma puoliso viitsii suvaitsee taas koskettaa...
Kommentit (189)
Vai oliko neuvosi minulle: seksi on suhteessa kaiken a ja o?
Surkea neuvo. Todella surkea. Koska se ei mene käytäntöön. Mitä sellaisella "neuvolla" tekee? Et tiedä mitään mun seksielämästä tai muustakaan elämästä ja kuvittelet, että toi on auttava neuvo vaikkapa minulle? Mä sanoin, että ei ole, niin vittuako sä voit olla eri mieltä? Ethän sä ole mä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:06"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:52"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:23"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:16"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:13"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"]Ja miksi ihmeessä sitten et ole jo eronnut? [/quote] Koska tämä kuulemma on ihan hyvä, normaali avioliitto? Koska lapset? Koska ei ole aikuismaista rikkoa lasten perhettä siksi, että äidillä on itsekkäitä haluja? Koska ero ei ole mikään automaattiratkaisu kaikkiin parisuhdeongelmiin? Ap [/quote] anteeksi mutta seksi parisuhteessa on kaikkien a ja o .lapsia kyllä rakastetaan mutta minkä takia siedät hylkäämistä mieheltäsi .on varmasti lapset huomanneet että jotain puuttuu kotona [/quote] Ei seksi ole mikäään kaiken a ja o, jos se on molemmille ok. [/quote] Kyllä seksi on parisuhteen ja avioliiton yhdessä pitävä voima, muuten ollaan vaan kavereita tai kämppiksiä. Ja varsinkin lasten pitää oppia kotona mitä on rakastava parisuhde. [/quote] Eikä ole, meillä se on henkinen yhteys, eikä mikään seksi. Lasten ei "pidä" mitään oppia, vaan jokainen perhe on erilainen. Vai pitääkö lesboliiton lasten oppia, että kaksi naista pussailee keskenään, tyhmä! [/quote] Henkinen yhteys joo, mutta seksi on fyysistä rakkautta, myös muu koskettelu, ja se että miten puhutaan puolisolle... Lapset oppivat kaiken käytöksen ym. vanhemmiltaan. Jos lesbot rakastavat toisiaan ja kohteleat toisiaan rakastavasti, niin kyllä siinä lapset oppivat miten parisuhteessa ollaan niin että perhe on onnellinen. Lapset aistivat ilmapiirin, rakkauden tai rakkaudettomuuden. [/quote] Niinpä, ja siihen ei seksuaalista rakkautta tarvita. Välttämättä. Jos molemmille parempi niin. [/quote]Kyllä fyysinen kosketus on ihmiselle todella tärkeää. Ellei hänellä mielenterveys renaa. [/quote] Eihän ole, mutta ehkä sulla renaa. Mä voin ainakin aivan hyvin, vaikkei mun mieheni koskettelis mua ollenkaan. Ei haittaa vaikka kosketteleekin, mutta puhu sitten vain itsestäsi. Se on ihan mihin on lapsuudenkodissaan tottunut tai millainen on persoona. Että ärsyttää kaltaisesi yksiniitiset sönköttäjät, kaikki miten sä koet on muka joku ainoa totuus. Ei ole vain yhtä totuutta asioihin. [/quote] Kyllä se on tutkittu totuus että ihminen tarvitsee kosketusta, jos sinä et tarvitse olet jollainlailla rikki henkisesti, et vain itse sitä tajua. [/quote] No, kuvitteletkos itse olevasi ihan terve? Onko parisuhdeongelmia? Kuin nyt niin, vaikka sussa ei ole mitään vikaa? Silloinhan sun pitäis hanskata onnellinen parisuhde, mutta etpä taida osata. Se siitä sinunkin terveydestäsi. Tai mikä on neuvosi ap:lle? "Eroa" ei ole mikään varma nakki saavuttaa haluamansa asioita, mutta kuvittele sä vain niin muittenkin puolesta. En ehkä ole ihan terve, mutta terveys ei ole sairauden poissaoloa vaan että osaa elää tilansa kanssa ja minä ainakin koen osaavani elää oman tilanteeni kanssa ja sun tyhmä jankutusjargonisi ja "oppisi" ei sovi minun elämääni. [/quote]Et taida itse nähdä pahaa oloasi näissä teksteissä.
[/quote]
Kyllä näen, kuinka niin? Neuvosi minulle?
[/quote]Koskettele, halaa, hyväile, suukottele...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:13"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:06"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:52"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:23"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:16"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:13"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"]Ja miksi ihmeessä sitten et ole jo eronnut? [/quote] Koska tämä kuulemma on ihan hyvä, normaali avioliitto? Koska lapset? Koska ei ole aikuismaista rikkoa lasten perhettä siksi, että äidillä on itsekkäitä haluja? Koska ero ei ole mikään automaattiratkaisu kaikkiin parisuhdeongelmiin? Ap [/quote] anteeksi mutta seksi parisuhteessa on kaikkien a ja o .lapsia kyllä rakastetaan mutta minkä takia siedät hylkäämistä mieheltäsi .on varmasti lapset huomanneet että jotain puuttuu kotona [/quote] Ei seksi ole mikäään kaiken a ja o, jos se on molemmille ok. [/quote] Kyllä seksi on parisuhteen ja avioliiton yhdessä pitävä voima, muuten ollaan vaan kavereita tai kämppiksiä. Ja varsinkin lasten pitää oppia kotona mitä on rakastava parisuhde. [/quote] Eikä ole, meillä se on henkinen yhteys, eikä mikään seksi. Lasten ei "pidä" mitään oppia, vaan jokainen perhe on erilainen. Vai pitääkö lesboliiton lasten oppia, että kaksi naista pussailee keskenään, tyhmä! [/quote] Henkinen yhteys joo, mutta seksi on fyysistä rakkautta, myös muu koskettelu, ja se että miten puhutaan puolisolle... Lapset oppivat kaiken käytöksen ym. vanhemmiltaan. Jos lesbot rakastavat toisiaan ja kohteleat toisiaan rakastavasti, niin kyllä siinä lapset oppivat miten parisuhteessa ollaan niin että perhe on onnellinen. Lapset aistivat ilmapiirin, rakkauden tai rakkaudettomuuden. [/quote] Niinpä, ja siihen ei seksuaalista rakkautta tarvita. Välttämättä. Jos molemmille parempi niin. [/quote]Kyllä fyysinen kosketus on ihmiselle todella tärkeää. Ellei hänellä mielenterveys renaa. [/quote] Eihän ole, mutta ehkä sulla renaa. Mä voin ainakin aivan hyvin, vaikkei mun mieheni koskettelis mua ollenkaan. Ei haittaa vaikka kosketteleekin, mutta puhu sitten vain itsestäsi. Se on ihan mihin on lapsuudenkodissaan tottunut tai millainen on persoona. Että ärsyttää kaltaisesi yksiniitiset sönköttäjät, kaikki miten sä koet on muka joku ainoa totuus. Ei ole vain yhtä totuutta asioihin. [/quote] Kyllä se on tutkittu totuus että ihminen tarvitsee kosketusta, jos sinä et tarvitse olet jollainlailla rikki henkisesti, et vain itse sitä tajua. [/quote] No, kuvitteletkos itse olevasi ihan terve? Onko parisuhdeongelmia? Kuin nyt niin, vaikka sussa ei ole mitään vikaa? Silloinhan sun pitäis hanskata onnellinen parisuhde, mutta etpä taida osata. Se siitä sinunkin terveydestäsi. Tai mikä on neuvosi ap:lle? "Eroa" ei ole mikään varma nakki saavuttaa haluamansa asioita, mutta kuvittele sä vain niin muittenkin puolesta. En ehkä ole ihan terve, mutta terveys ei ole sairauden poissaoloa vaan että osaa elää tilansa kanssa ja minä ainakin koen osaavani elää oman tilanteeni kanssa ja sun tyhmä jankutusjargonisi ja "oppisi" ei sovi minun elämääni. [/quote]Et taida itse nähdä pahaa oloasi näissä teksteissä. [/quote] Kyllä näen, kuinka niin? Neuvosi minulle? [/quote]Koskettele, halaa, hyväile, suukottele...
[/quote]
Ai tota sammakkoa, joka on mieheni? Ei kiitos. En todellakaan saa siitä mitään. Yhtä hyvin voisin koskea kuminukkeen.
Pääkaupunkiseudulla tarjolla parikymppinen (sinkku)mies, joka voisi tulla halailemaan ja silittelemään.
Sitäpaitsi kyllä mä koskettelenkin jo, pitäiskö kosketella enemmän kuin mä haluan? Onko se sun neuvosi minulle?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:24"]
Sitäpaitsi kyllä mä koskettelenkin jo, pitäiskö kosketella enemmän kuin mä haluan? Onko se sun neuvosi minulle?
[/quote]
Eli neuvosi on: koskettele puolisoasi enemmän kuin haluat. Loistavaa! Ootko parisuhdeterapeutti?
Vielä se, että itsepähän olen mieheni valinnut, joka en kaipaa alvariinsa kosketusta. Ja mies on valinnut minut. Suhteessa ei aika ajoin ole ollut seksiä jopa vuosiin, en ole kokenut sitä ongelmana. Mieskin hyväksyi asian. On itse valinnut minut. Sitten joku vatipää täällä tietää, että suhteemme on huono lapsillemme. Kun ei nyt pystytty olemaan täydellisiä, lastensuojelu?
Klassinen provo: ap tekee aloituksen ongelmasta johon mikään ratkaisu ei kelpaa. Välillä sivupersoonailee aggressiivisesti pitääkseen provoa hengissä.
Ap ei ole paikalla. Aggressiivinen on eri henkilö, minä.
Jotenkin tuntuu, että parisuhdeongelmat ja ihmismielen koukerot on aika vieraita suurelle osalle palstalaisia, kun tämäkin ongelma ja siihen suhtautuminen otetaan provona. Mulle nää on ihan tuttuja. Mutta en olekaan ydinperheestä.
t. se aggressiivinen
Siis ongelmaan suhteutumisella tarkoitan sitä, ettei ap saanut meiltä apua. No, enpä saanut mäkään, haha :D Kunhan pohdin kaikenlaista vaan ja aggressiiviseen tyyliin, onko se paha?
En kuitenkaan ole yhtä aggressiivinen kuin äitini oli minulle kotona kun olin pieni. Tai ehkä suurinpiirtein... Ja sit joskus oli tietty pahempi.
Eli en mä tarvitse teidän ystävällisyyttänne, enkä muutakaan teiltä. Tai miehiltä. Mulla on ihan omat kuviot. Miehet on mun kohdalla sitä mieltä, etten tarvii mitään läheisyyttä, ja itsekin olen sitä mieltä sitten. En osaa murtaa kuviota tai koodia. Näillä mennään.
Niin... Jos se on nyt sit auttanut, et mun vanhemmat eros? Vai oliko se paha? Äiti oli sen jälkeen yksin, isällä oli pari sutturaa ja sittemmin pitkä parisuhde from hell, joka yhä jatkuu ja on vienyt käytännössä katsoen isäni minulta ja isoisän lapsiltamme. En nähnyt parisuhderakkautta, mutta äiti ei kyllä erityisemmin uhrautunutkaan. En kyllä sanoisi, että on yks hyvä malli, josta tulee onnellisia lapsia.
Tämä on omituinen ketju. Ap valittaa, että kaipaa kamalasti miehen kosketusta mutta menee puolustuslinjalle välittömästi eikä halua ottaa kommentteja vastaan.
Ja sen lisäksi täällä höyryää joku sekopää. Hei kuule, jos sinä et halua etkä kaipaa kosketusta niin fine. Ap kaipaa, ainakin aloituksensa perusteella. Kuten suurin osa muistakin ihmisistä. Annat itsestäsi todella oudon kuvan, ja lisäksi vänkäämisesi tekee ketjusta raskasta luettavaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:22"]
Tämä on omituinen ketju. Ap valittaa, että kaipaa kamalasti miehen kosketusta mutta menee puolustuslinjalle välittömästi eikä halua ottaa kommentteja vastaan.
[/quote]
Kas kun vahvankin ihmisen muurit murtuvat hetkittäin. ;) Nyt ne on taas jo kasassa, enkä kaipaa mitään enkä ketään. Ap (Mutta tuo höyrypää on kieltämättä vähän omituinen.)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:29"]
Mutta ongelma ei ratkennut.
[/quote]
Ongelmaa ei ole, jos sitä ei pidä ongelmana. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 18:29"]
Mutta ongelma ei ratkennut.
[/quote]
Ongelmaa ei ole, jos sitä ei pidä ongelmana. Ap
[/quote]
Onhan. Tuon asenteen näyttäminen lapsille ei ole minusta hyvä. Mutta kukin tyylillään. Nobody's perfect.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:06"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:01"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:52"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:39"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:23"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:16"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:13"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"]Ja miksi ihmeessä sitten et ole jo eronnut? [/quote] Koska tämä kuulemma on ihan hyvä, normaali avioliitto? Koska lapset? Koska ei ole aikuismaista rikkoa lasten perhettä siksi, että äidillä on itsekkäitä haluja? Koska ero ei ole mikään automaattiratkaisu kaikkiin parisuhdeongelmiin? Ap [/quote] anteeksi mutta seksi parisuhteessa on kaikkien a ja o .lapsia kyllä rakastetaan mutta minkä takia siedät hylkäämistä mieheltäsi .on varmasti lapset huomanneet että jotain puuttuu kotona [/quote] Ei seksi ole mikäään kaiken a ja o, jos se on molemmille ok. [/quote] Kyllä seksi on parisuhteen ja avioliiton yhdessä pitävä voima, muuten ollaan vaan kavereita tai kämppiksiä. Ja varsinkin lasten pitää oppia kotona mitä on rakastava parisuhde. [/quote] Eikä ole, meillä se on henkinen yhteys, eikä mikään seksi. Lasten ei "pidä" mitään oppia, vaan jokainen perhe on erilainen. Vai pitääkö lesboliiton lasten oppia, että kaksi naista pussailee keskenään, tyhmä! [/quote] Henkinen yhteys joo, mutta seksi on fyysistä rakkautta, myös muu koskettelu, ja se että miten puhutaan puolisolle... Lapset oppivat kaiken käytöksen ym. vanhemmiltaan. Jos lesbot rakastavat toisiaan ja kohteleat toisiaan rakastavasti, niin kyllä siinä lapset oppivat miten parisuhteessa ollaan niin että perhe on onnellinen. Lapset aistivat ilmapiirin, rakkauden tai rakkaudettomuuden. [/quote] Niinpä, ja siihen ei seksuaalista rakkautta tarvita. Välttämättä. Jos molemmille parempi niin. [/quote]Kyllä fyysinen kosketus on ihmiselle todella tärkeää. Ellei hänellä mielenterveys renaa. [/quote] Eihän ole, mutta ehkä sulla renaa. Mä voin ainakin aivan hyvin, vaikkei mun mieheni koskettelis mua ollenkaan. Ei haittaa vaikka kosketteleekin, mutta puhu sitten vain itsestäsi. Se on ihan mihin on lapsuudenkodissaan tottunut tai millainen on persoona. Että ärsyttää kaltaisesi yksiniitiset sönköttäjät, kaikki miten sä koet on muka joku ainoa totuus. Ei ole vain yhtä totuutta asioihin. [/quote] Kyllä se on tutkittu totuus että ihminen tarvitsee kosketusta, jos sinä et tarvitse olet jollainlailla rikki henkisesti, et vain itse sitä tajua. [/quote] No, kuvitteletkos itse olevasi ihan terve? Onko parisuhdeongelmia? Kuin nyt niin, vaikka sussa ei ole mitään vikaa? Silloinhan sun pitäis hanskata onnellinen parisuhde, mutta etpä taida osata. Se siitä sinunkin terveydestäsi. Tai mikä on neuvosi ap:lle? "Eroa" ei ole mikään varma nakki saavuttaa haluamansa asioita, mutta kuvittele sä vain niin muittenkin puolesta. En ehkä ole ihan terve, mutta terveys ei ole sairauden poissaoloa vaan että osaa elää tilansa kanssa ja minä ainakin koen osaavani elää oman tilanteeni kanssa ja sun tyhmä jankutusjargonisi ja "oppisi" ei sovi minun elämääni. [/quote]Et taida itse nähdä pahaa oloasi näissä teksteissä.
[/quote]
Kyllä näen, kuinka niin? Neuvosi minulle?