pitäis 2h päästä mennä töihin ja huono olo.
Kannattaisko mun väkisin oksentaa? On todella huono olo? Firmalla oli eilen kemut mutta olin kuski. Saattaako huono olo johtua siitä että tulin 5 aikaaan kotiin ja nyt heräsin? Vatsassa myllertää...
Kommentit (8)
Mulla ainakin noin lyhyet yöunet aiheuttaa ihan krapulan kaltaisen olotilan. Ethän sä nukkunut kuin 3h!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:30"]Mulla ainakin noin lyhyet yöunet aiheuttaa ihan krapulan kaltaisen olotilan. Ethän sä nukkunut kuin 3h!
[/quote]
Tätä mietin. Vatsassa tosiaan myllertää eikä oo muutenkaan voittajafiilis. Mut pitäiskö helpottaa tän päivän aikana? Huomenna on vapaa niin saan nukkua sitten vaikka koko päivän...
Mut kauhistuttaa jo millainen olo olis jos olisi jotain ottanutkin...
Kyllä mun huonoista unista jatkunut "krapula" kestää koko päivän, mut kyllä sitä töihin päästettä vähän piristyt. Kahvia vaan.
Päätin tulla töihun 1h etuajassa niin mulla on varaa "koomailla" ennen kuin liike avataan 12 ja aikaa tehdä työt kaikessa rauhassa :)
Tsemppiä työpäivään, kyllä sä siitä selviät :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:48"]Tsemppiä työpäivään, kyllä sä siitä selviät :)
[/quote]
Töistä löytyi vishyä, elämä alkaa voittaa. Tosin mitään en uskalla syödä... Vielä :)
Siinäpä tartutat asiakkaat vatsatautiin sopivasti vapuksi. Kerro missä olet töissä, niin en eksy liikkeeseesi.
Se ei missään nimessä johdu parin tunnin yöunista, kaikkea sinä kuvitteletkin. Ehdottomasti kannattaa oksentaa, se on niin laihduttava elämäntapakin.