Mitä kaikkea olet pöllinyt töistä?
Itse olen vienyt vesapaperia ja toimistotarvikkeita.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:44"]
Omaatuntoa ei kolkuta että tulin "vahingossa" varastaneeksi sataheppaisen perämoottorin edelliseltä työnantajaltani joka oli menossa kovaa vauhtia konkurssiin. Olen varastanut myös erilaisia kalastusvermeitä, ankkurin, ehkä jonkun pari kilometriä köyttä ja tankannut virman piikkiin polttoainetta omaan autooni useammin kuin kerran. Sori Seppo :-(
[/quote]
Voihan vatula sua ja kaltaisia. Tueeko yhtään mieleen miksi se Seppo meni konkurssiin?! Tuollaisiin ihmisiinkö pitäis luottaa? Mieetikää, kun nämä pikku varkaudet toistuu usean ahkeran työntekijän voimin säänöllisesti, niin se tosiaan ei ole pikkujuttu, niin, kuin suurin osa näyttää ajattelevan.
Varmaankin teillä jokaisella varkaalla oli rahat ostaa se varastamnne tavara, jos vaan olisitte sen halunneet tehdä.
Kiittämätöntä porukkaa, kun saatte työtä, niin rupeatte työllistäjääne heti kusettamaan.
Porakoneita, nauloja, turvakenkiä, vasaran, narua, turvakenkiä, ruohonleikkurin, laminaattia, tunkin ja naulapyssyn.
Rahaa :)) varmaan parinsadan edestä vein paikasta josta ei kuotteja jaeltu. Samapa tuo, vähän ekstraa :) ja yheltä puutarhalta otin kans parit pihakukat.
Minä olen myös ottanut töistä fontteja omalle koneelle. Lisäksi olen pitänyt firman fleecen, joka olisi kai pitänyt oikeasti palauttaa työsuhteen päättymisen jälkeen. Toimistotarvikkeita olen vienyt myös.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:44"]
Omaatuntoa ei kolkuta että tulin "vahingossa" varastaneeksi sataheppaisen perämoottorin edelliseltä työnantajaltani joka oli menossa kovaa vauhtia konkurssiin. Olen varastanut myös erilaisia kalastusvermeitä, ankkurin, ehkä jonkun pari kilometriä köyttä ja tankannut virman piikkiin polttoainetta omaan autooni useammin kuin kerran. Sori Seppo :-(
[/quote]
Voihan vatula sua ja kaltaisia. Tueeko yhtään mieleen miksi se Seppo meni konkurssiin?! Tuollaisiin ihmisiinkö pitäis luottaa? Mieetikää, kun nämä pikku varkaudet toistuu usean ahkeran työntekijän voimin säänöllisesti, niin se tosiaan ei ole pikkujuttu, niin, kuin suurin osa näyttää ajattelevan.
Varmaankin teillä jokaisella varkaalla oli rahat ostaa se varastamnne tavara, jos vaan olisitte sen halunneet tehdä.
Kiittämätöntä porukkaa, kun saatte työtä, niin rupeatte työllistäjääne heti kusettamaan.
[/quote]
Kyllä se Sepon pulju meni konkkaan ihan muista syistä kuin varasteluni takia, pientähän se oli loppupeleissä. Varas olen, sen kyllä myönnän (paitsi Sepolle) ja mielessäni olen häntä kiittänyt näistä ottamistani "työsuhde-eduistani". Varastaminen on kyllä lähtökohtaisesti väärin ja sen olen opettanut mukuloillenikin.
-76
Entisestä opiskeluajan työpaikasta kotiin kulkeutui aina kyniä, joita sitten seuraavassa työvuorossa kuskasin takaisin. Viimeisellä työvuorolla takataskuun kuitenkin jäi yksi kynä, sitä en mennyt palauttamaan :)
Nykyisestä työpaikasta omaan kynäpussiin päätyi tussi työpaikalta, ja vastavuoroisesti hävitin oman tussini työpajalle. En laskisi varastamiseksi, haluan kuitenkin oman kynäni takaisin kun se oli laadukkaampi. Toisaalta asensin yhden fontin (ei kopiosuojatun/yhtiön oman/rajoitetun vaan perusfontin joka osui vastaan) kotikoneelleni, ai ai. Ei tulisi mieleenkään varastaa mitään josta koituisi taloudellista haittaa työnantajalle, kuten vaikka designtuoleja tai papereita riisimitoin.
Ehkä jokunen tussi on kulkeutunut kotiin, muuta en muista.