Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea olet pöllinyt töistä?

Vierailija
26.04.2015 |

Itse olen vienyt vesapaperia ja toimistotarvikkeita.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan työharjoittelussa eräässä yhdistyksessä, ja siellä oli ihan palkallisessa työssä oikea emävaras. Vei kassasta rahaa ja veti välistä aina kuin mahdollista ja möi varastamaansa tavaraa. Jäi lopulta kiinni aika pikkujutusta. Oli aika ikävää kun minuakin kuulusteltiin tämän varkaan tekosista.

Vierailija
22/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen postittanut firman kuluun omia kirjeitäni... siitäkin tuli jo huono omatunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kynä on kulkeutunut kotiin ja olen printannut joskus omia juttuja firman printterillä.

Vierailija
24/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa....Katsotaanpa: Olin johtajana pörssiyrityksessä. Lääkealalla, iso Saksalainen firma. Johtajana minulla oli tilaisuus vuorata taskuni ihan KUNNOLLA. Ei mitään vessapaperia, suodatinkahvia tai ruutuvihkoja. Eheiii...

Ihan ekaks en tehnyt edes työsopimustakaan, ennen kuin firma hommasi asunnon ja sinne huonekalut, siivouksen jne. Sit vene ostettiin firman piikkiin, kesämökkitontti saatiin ostaa tosi huokealla. Se kun oli firman työntekijöiden virkistysalue. Entinen siis. Eihän duunarit mitään virkistysaluetta tarvitse. Nehän on palkattu töihin eikä virkistymään. No kesämökki rakennettiin samaan aikaan kun tehdasta laajennettiin. Pantiin rakennusliikkeen laskut samaan pinoon. Kuka niistä lautakasoista ja sekurien tunneista selvän ottaa. Ei kukaan. No nämä jäi sit kaikki ittelle sen viiden vuoden pestin jälkeen. Dynaaminen johtaja ei sen kauempaa yhdessä firmassa yleensä viihdy. Mut hyvä ponnahduslauta se oli kun siirtyi kohti isompia haasteita. Nykyisessä duunissa mul on projektina se, et yritän varastaa lentokoneen. Ihan vaan nähdäkseni et onnistuuko se?

Vierailija
25/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:20"]Olin aikoinaan työharjoittelussa eräässä yhdistyksessä, ja siellä oli ihan palkallisessa työssä oikea emävaras. Vei kassasta rahaa ja veti välistä aina kuin mahdollista ja möi varastamaansa tavaraa. Jäi lopulta kiinni aika pikkujutusta. Oli aika ikävää kun minuakin kuulusteltiin tämän varkaan tekosista.
[/quote][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:20"]Olin aikoinaan työharjoittelussa eräässä yhdistyksessä, ja siellä oli ihan palkallisessa työssä oikea emävaras. Vei kassasta rahaa ja veti välistä aina kuin mahdollista ja möi varastamaansa tavaraa. Jäi lopulta kiinni aika pikkujutusta. Oli aika ikävää kun minuakin kuulusteltiin tämän varkaan tekosista.
[/quote]Lisään vielä että tätä varasta oli jo epäilty ennen kuin hän jäi kiinni tästä pikkujutusta. Jälkikäteen huvittaa tämän varkaan reaktio kiinni jäämiseen. Hän suuttui ja uhosi.

Vierailija
26/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos wc-paperia tarvitsee työpaikalta kössiä, niin heikot on eväät. Itselläni on aina varastossa useita kymmeniä rullia eli ei se voi loppua koskaan kesken. Tai voi jollakin, mutta silloin kyse on tyhmyydestä.

Vierailija
27/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä voi oikein pölliä mitään.
Rekkakuski

Vierailija
28/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:29"]Rahaa. Haluatko kuittia? Jos vastaus oli ei, sujahti raha omaan taskuun. Olin aina yksin töissä, ei valvontakameroita. En ole ko.paikassa enää töissä ja kyseinen paskalafka ansaitsee kyllä kaiken paskan mikä tielleen osuu.
[/quote]

Voi alapeukuttajat, ei se teiltä pois ollut vaan firmalta! Cheer up!

Vierailija
29/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ottaa kotikäyttöön (eli perheelle) iphonet, imacit, pelikonsolit, kalusteita, tulostinpaperia. Mitä nyt milloinkin. Ostaa myös pelit ja blurayt firman kortilla. Syömässä käymme usein firman piikkiin yms. 

Vierailija
30/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan välillä bentsoja. Hyviä krapulaan ja kovaan v*tutukseen. Oon pari kertaa ottanu opiaatteja kun en ole viitsiny pelkän reseptin takia häiritä lääkäriä.

Vierailija
31/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyniä ja paperikansioita on kulkeutunut kotiin, kun työmatkoille ottaa mukaan. Lisäksi kotona on tällä hetkellä adapteri ja irrallinen dvd-asema, jotka pitäisi muistaa palauttaakin ennen lomien alkua. Tulostinta käytän joskus omien papereiden printtaamiseen. 

Vierailija
32/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin

Vierailija
33/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa.

Vierailija
34/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat. Olin silloin yhdessä sanomalehdessä töissä. Ja keksejä mussutin salaa kahvihuoneen kaapista, enkä tunnustanut.

Vierailija
35/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post-it lappuja, pinkkejä. Oli pakko ottaa, kun olivat niin herkun värisiä. Oli jo avattu pakkaus, joten ei niin paha, eihän?

Vierailija
36/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikkeita menee helvetisti roskiin. Minäpä näppäränä kannan kotiin viikottain.

Vierailija
37/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua mä just luin? Oikeestiko ihmiset kehtaa varastaa omalta työpaikalta? Hyi helvetti miten moraalitonta kura sakkia täällä pyörii. Toivon todella että te joka ikinen jäätte kiinni ja saatte potkut ja mielellään rikosrekisterin myös.

Vierailija
38/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakäyttöhanskoja ja käsidesiä.

Vierailija
39/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:36"]

Mitä vittua mä just luin? Oikeestiko ihmiset kehtaa varastaa omalta työpaikalta? Hyi helvetti miten moraalitonta kura sakkia täällä pyörii. Toivon todella että te joka ikinen jäätte kiinni ja saatte potkut ja mielellään rikosrekisterin myös.

[/quote]

No mulla loppui jo se työ, joten so what.

Vierailija
40/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:36"]

[/quote]

No mulla loppui jo se työ, joten so what.
[/quote]

Just toi teiän asenne! "Mitä väliä" "ei liikuta mun elämää".
Hyi helvetti.