Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea olet pöllinyt töistä?

Vierailija
26.04.2015 |

Itse olen vienyt vesapaperia ja toimistotarvikkeita.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa. Olen keittiössä töissä ja loput ruuat pitäis heittää roskiin, mutta me kaikki 3 viedään ne aina kotiin.

sisko oli töissä karkkikaupassa ja keräsi sieltä yli 100 irtokarkkilaatikkoa ja toin töihin.

kun keittiö on kiinni, jaan ruuat 3 osaan ja jokainen vie osuutensa kotiin.

ehdottomasti ne pitäis laittaa bioon mutta emme laita.

jos joku ulkopuolinen käy tuuraamassa, tämä saa lähteä aina sen verran aikaisemmin kotiin ettei jäädä kiinni. No, paikka on kiinni aina heinäkuun ja joulun, hirveesti ei viime vuosina tuuraajia ole tarvittu.

meidän 4 hengen ruokakulut ovat alle 100 e kuussa.

Vierailija
42/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:04"]Toimistotarvikkeita, kahvia, vaatteita, tietokoneen, huonekasveja, rahaa, avaimenperän, siivousvälineitä, ruokaa, taideteoksen, 2 tuolia, viinaa, työkaluja, kännykän, aurinkolasit, verhot, jatkojohdon, vessapaperia, astioita, kameran, etukuponkeja ja yrityslahjoja..
[/quote]

Sä oot jo aika pro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran otin kertakäyttöiset muovihanskat hiustenvärjäykseen kun ne paketissa tulevat on niin huonoja.

Vierailija
44/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:26"]Kumppanin
[/quote]

Siis pöllit sen duunista ?! Kukaan ei oo kaivannut :O ?

Vierailija
45/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut joskus muutaman yksittäispakatun sidetaitoksen kotiin. Ja joitain kyniä, tosin olen varmaan suunnilleen saman verran jättänyt omia töihin.

Vierailija
46/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 08:32"]

Muutama kynä on kulkeutunut kotiin ja olen printannut joskus omia juttuja firman printterillä.

[/quote]

sama täällä, mutta en pidä tuota pöllimisenä. Kynät on käyttötavaraa ja muutama A4-tuloste ei kyllä tunnu missään. Töistä ei oikein voisi muuta viedä kuin toimistotarvikkeita ja niitä nyt ei kotona juurikaan edes tarvitse. 

Vierailija
47/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran pöllin rynnäkkökiväärin ja pari tuhatta patia.

Vierailija
48/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaatuntoa ei kolkuta että tulin "vahingossa" varastaneeksi sataheppaisen perämoottorin edelliseltä työnantajaltani joka oli menossa kovaa vauhtia konkurssiin. Olen varastanut myös erilaisia kalastusvermeitä, ankkurin, ehkä jonkun pari kilometriä köyttä ja tankannut virman piikkiin polttoainetta omaan autooni useammin kuin kerran. Sori Seppo :-(

Vierailija
49/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kerran kaksi pientä koria, jotka oli menossa roskiin. Silti omatunto kaihersi. 

Vierailija
50/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipussin! Se tosin oli jätesäkin kokoinen :D

Vierailija
51/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av täynnä moraalittomia varkaita....ei tullut yllätyksenä.

Vierailija
52/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotarvikkeita, paristoja, hiiriä, näppiksiä, cd/dvd-levyjä useamman jätesäkillisen. Pari tietokoneen näyttöä ja kierrätysrullakoista kaikkea mitä irti lähtee. Matkalaskuissa tietysti kusettanut useamman kymmenen tuhannen edestä, kun esimies istuu toisella puolella maailmaa ei kukaan pahemmin käy kilsoja tarkistamassa...

Pyöritän myös sivutoimista yritystä työnantajan laskuun, kaikki postitukset ym. hoidan sitä kautta.

Vierailija
53/88 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:26"]Kumppanin
[/quote]

Siis pöllit sen duunista ?! Kukaan ei oo kaivannut :O ?
[/quote]
Lähti matkaani, sinkkuja oltiin molemmat silloin. Eri osastolta "pöllin" firmasta. Sutinaa oli itse kullakin jne. ;)

Vierailija
54/88 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin ruokaa, toimistotarvikkeita ja pesuaineita ihan säännöllisesti. En osta pesuaineita tai wc papereja itse ollenkaan. Isosta laitoskeittiöstä on hyvä pölliä ihan käypää ruokaa. Helpottaa huomattavasti kun kauppalasku on nelihenkisellä perheellämme tippunut huomattavasti! Ruokamäärät ovat työpaikallani niin mittavat, ettei kukaan huomaa mitään.

Vierailija
55/88 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:04"]

Toimistotarvikkeita, kahvia, vaatteita, tietokoneen, huonekasveja, rahaa, avaimenperän, siivousvälineitä, ruokaa, taideteoksen, 2 tuolia, viinaa, työkaluja, kännykän, aurinkolasit, verhot, jatkojohdon, vessapaperia, astioita, kameran, etukuponkeja ja yrityslahjoja..

[/quote]

Apua, miten voi näin paljon kamaa viedä huomaamatta! 

Olen ajatellut että yleensä kaikki pöllii vähintään niitä toimistotarvikkeita... Piirrän paljon ja töissä on laatikkokaupalla sellaisia hyviä tusseja, joita aina välillä vien kotiin kun edelliset loppuu. Lisäksi muistilappuja ja -lehtiöitä on tullut pöllittyä ja välillä vahingossakin jotain kuulakyniä kulkeutuu töistä kotiin. Vessapaperia olen ottanut, kun on jonkin odottamattoman menon takia ollut tili tyhjänä ennen seuraavaa palkkapäivää. Lisäksi opiskelijana otin ruokailuvälineitä silloisen kesätyöpaikan ruokalasta, kun en raaskinut ostaa omia :D ap

Vierailija
56/88 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin viime viikolla postikortin ja postimerkin.

Vierailija
57/88 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotarvikkeita lähinnä. Työaikaa olen kyllä käyttänyt omiin hommiini ja postittanut työpaikan piikkiin. Aviomiehen otin sieltä myös mukaan vuosia sitten.

Vierailija
58/88 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimapuikon. Huono omatunto.

Vierailija
59/88 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen kansa ja paskan marjat

Vierailija
60/88 |