Mitä kaikkea olet pöllinyt töistä?
Itse olen vienyt vesapaperia ja toimistotarvikkeita.
Kommentit (88)
En mitään koska en käy töissä.
Tosin ainoa töihin houkuttava tekijä on se, että töissä voisi tarkoituksella olla persenettoa ahneelle riistoporvarille ja sen lisäksi pölliä vielä työpaikalta arvotavataa. Se kuitenkin söisi niin ison siivun vapaa-ajasta, ettei idea ole loppujen lopuksi niin houkutteleva.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:04"]Toimistotarvikkeita, kahvia, vaatteita, tietokoneen, huonekasveja, rahaa, avaimenperän, siivousvälineitä, ruokaa, taideteoksen, 2 tuolia, viinaa, työkaluja, kännykän, aurinkolasit, verhot, jatkojohdon, vessapaperia, astioita, kameran, etukuponkeja ja yrityslahjoja..
[/quote]
siis missä oikeen oot töissä kun tollasii luksustavaroitakin oot roudannu himaan??? :D
ja miten pöllitään jotain tuoleja huomaamatta?
Haavansidonta tarvikkeita. Esim sidetaitoksia. Kaikkea mitä ensiapulaukussa on hyvä olla.
Olen töissä tunnetussa Suomalaisessa yhtiössä, enempää en kerro. Designtuolit raahasin kotiin työaikana. Teimme messuosastoa, johon kuljetin kalusteita pakettiautolla ja pakkasin ylimääräisiä kalusteita mukaan, jotka heitin kotiin ennen messuosastolle ajamista. Kätevää. Kukaan ei ole edes huomannut asiaa jälkikäteen.
Jos on verhot, tuolit, koneita, vaatteita, kameraa ja taideteosta kotona niin ei varmaan uskalla kauheasti käyttää ja pyytää kolleegoja kotiin. Riskaabelia ja kuulostaa tonnien tavaroilta yhteensä.
Ymmärrän vielä jonkun kahvipaketin tai vessapaperirullan jos on hätä kotona ja tyylii kaupat kiinni.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:26"]Olen töissä tunnetussa Suomalaisessa yhtiössä, enempää en kerro. Designtuolit raahasin kotiin työaikana. Teimme messuosastoa, johon kuljetin kalusteita pakettiautolla ja pakkasin ylimääräisiä kalusteita mukaan, jotka heitin kotiin ennen messuosastolle ajamista. Kätevää. Kukaan ei ole edes huomannut asiaa jälkikäteen.
[/quote]
ihme työpaikka kun on rahaa,viinaa,kalusteita,vaatteita,elektroniikkaa,toimistotarvikkeita ja etukuponkeja saman katon alla :D
Ei oo koskaan ollut niin tiukkaa et ois pitäny jotain pölliä!!! :D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:37"]Jos on verhot, tuolit, koneita, vaatteita, kameraa ja taideteosta kotona niin ei varmaan uskalla kauheasti käyttää ja pyytää kolleegoja kotiin. Riskaabelia ja kuulostaa tonnien tavaroilta yhteensä.
Ymmärrän vielä jonkun kahvipaketin tai vessapaperirullan jos on hätä kotona ja tyylii kaupat kiinni.
[/quote]
Miks pitäis työporukkaa kotiin kutsua?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:26"]Olen töissä tunnetussa Suomalaisessa yhtiössä, enempää en kerro. Designtuolit raahasin kotiin työaikana. Teimme messuosastoa, johon kuljetin kalusteita pakettiautolla ja pakkasin ylimääräisiä kalusteita mukaan, jotka heitin kotiin ennen messuosastolle ajamista. Kätevää. Kukaan ei ole edes huomannut asiaa jälkikäteen.
[/quote]
Vähänkö mie repesin xD ovela paskiainen!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:04"]
Toimistotarvikkeita, kahvia, vaatteita, tietokoneen, huonekasveja, rahaa, avaimenperän, siivousvälineitä, ruokaa, taideteoksen, 2 tuolia, viinaa, työkaluja, kännykän, aurinkolasit, verhot, jatkojohdon, vessapaperia, astioita, kameran, etukuponkeja ja yrityslahjoja..
[/quote]
Olet varas ja ansaitsisit saada potkut
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:26"]
Olen töissä tunnetussa Suomalaisessa yhtiössä, enempää en kerro. Designtuolit raahasin kotiin työaikana. Teimme messuosastoa, johon kuljetin kalusteita pakettiautolla ja pakkasin ylimääräisiä kalusteita mukaan, jotka heitin kotiin ennen messuosastolle ajamista. Kätevää. Kukaan ei ole edes huomannut asiaa jälkikäteen.
[/quote]
Olet oksettava
Muistilappuja ja kynän. Kaduttaa vähän. Olisi kyllä rahaakin ostaa omat post- it laput mutta joku muhun meni. Anteeksi
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:26"]Olen töissä tunnetussa Suomalaisessa yhtiössä, enempää en kerro. Designtuolit raahasin kotiin työaikana. Teimme messuosastoa, johon kuljetin kalusteita pakettiautolla ja pakkasin ylimääräisiä kalusteita mukaan, jotka heitin kotiin ennen messuosastolle ajamista. Kätevää. Kukaan ei ole edes huomannut asiaa jälkikäteen. [/quote] ihme työpaikka kun on rahaa,viinaa,kalusteita,vaatteita,elektroniikkaa,toimistotarvikkeita ja etukuponkeja saman katon alla :D
[/quote]
Kalusteita varmaankin on joka työpaikassa. Vai oletko nähnyt työpaikkaa missä ei ole kalusteita? Toimistotarvikkeet ja osittain myös elektroniikkakin on aika yleistä. Rahaakin on aika monessa paikassa.
Pöllin muutama vuosi sitten vessapaperirullan,mutta siitä tuli niin paha morkkis et palautin myöhemmin saman rullan:D t. Yltiörehellinen kunnan työntekijä
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 03:13"]
Pöllin muutama vuosi sitten vessapaperirullan,mutta siitä tuli niin paha morkkis et palautin myöhemmin saman rullan:D t. Yltiörehellinen kunnan työntekijä
[/quote]
Palautitko saman rulkan käyttämättömänä vai oliko se paskasssa?
Odotin, että tähän olisi tullut enemmän vastauksia (ja vähemmän alapeukkuja) mutta kai tää sitten vaan on niin rehellinen maa! Ja itse olen epärehellinen ja löyhämoraalinen. ap
Vanhentuneita leivoksia syön joskus myymälän suljettua työpaikalla. Muuta en ole pöllinyt. Enkä noitakaan vie kotiin. Musta tuntuu vaan pahalta heittää syömäkelpoista ruokaa roskiin. Ei kyllä tulis mieleenkään pölliä jotain toimistotarvikkeita. Huh huh.
kiva näin pienyrittäjänä lukea tällaistaa.. olette oksettavia. varkaita!
minä olen entisistä työpaikoistani vienyt vain roskiskamaa, eli jos nähnyt roskiksessa esim vanhoja julisteita tai mappeja niin kysynyt saako ottaa ittelleni. Aina on saanut eikä ole tullut morkkis.
Toimistotarvikkeita, kahvia, vaatteita, tietokoneen, huonekasveja, rahaa, avaimenperän, siivousvälineitä, ruokaa, taideteoksen, 2 tuolia, viinaa, työkaluja, kännykän, aurinkolasit, verhot, jatkojohdon, vessapaperia, astioita, kameran, etukuponkeja ja yrityslahjoja..