Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle nelikymppinen mies ja hengästyy seksin aikana sekä hiki valuu. Itse ole vuotta vanhempi nainen enkä noin rapakuntoinen.

Vierailija
05.01.2022 |

Juu

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen? Joutuuko mies kannattelemaan sinua seksin aikana?

Vierailija
2/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin tiukka, että käy työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on avata reidet ja maata lahnana. Mies joutuu työstämään ja pumppaamaan ja höyläämään. Se hengästyttää.

Vierailija
4/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ylipainoinen ja hänelle ei käy mikään muu asento kuin se että hän on päällä. Ap

Vierailija
5/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hikinen sika.

Vierailija
6/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja juoksijatkin on rapakuntoisia saman matkan kävelijöihin verrattuna, kun kerran hikoilevat.

Vierailija
7/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengästyminen ei minua haittaa, mutta se valtava hikoilu ja erityisesti jos mies vielä lysähtää päälle aktin lopuksi kylmässä hiessä. Yksi jopa nukahti salamana saatuaan orgasmin.

Vierailija
8/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et hengästy kiihottuneena? Et taida edes saada orgasmia jos luuet että se kuntoon liittyy. 

Vierailija
9/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilu on siis häiritsevää. Joutuu kuivaamaan välillä pyyhkeeseen otsaansa ja seksin jälkeen kääntyy selälleen makaamaan ja on hengästynyt vielä kauan. Ap

Vierailija
10/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoilu on siis häiritsevää. Joutuu kuivaamaan välillä pyyhkeeseen otsaansa ja seksin jälkeen kääntyy selälleen makaamaan ja on hengästynyt vielä kauan. Ap

Niin minäkin olen hengästynyt vielä pitkään kunnon orgasmin saatuani vaikka harrastan juoksemista ja kuntoni on mainio. 

Vierailija
11/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa vähän rauhallisemmin.

Vierailija
12/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kertomansa mukaan meinannut nukahtaa rattiin ja lääkäri puhunut uniapneasta joten saa laitteen kotiin sitä varten että asiaa seurataan. On huomattavan ylipainoinen, noin 40-50kg taitaa olla. Ap

Vierailija
13/31 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule kovaa hommaa, paneminen meinaan. Oletko kokeillut? Ei ole ollenkaan niin kevyttä työtä kuin monet naiset kuvittelee.

Vierailija
14/31 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule kovaa hommaa, paneminen meinaan. Oletko kokeillut? Ei ole ollenkaan niin kevyttä työtä kuin monet naiset kuvittelee.

Olen pannut miestäni vyösträppärilla joten tiedän. Pakaratkin tulivat kipeiksi. 

Vierailija
15/31 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengästyminen ei minua haittaa, mutta se valtava hikoilu ja erityisesti jos mies vielä lysähtää päälle aktin lopuksi kylmässä hiessä. Yksi jopa nukahti salamana saatuaan orgasmin.

Hoitamaton kakkostyypin diabetes?

Vierailija
16/31 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alle nelikymppinen mies ja hengästyy seksin aikana sekä hiki valuu. Itse ole vuotta vanhempi nainen enkä noin rapakuntoinen.

Vierailija

klo 14:07 | 5.1.2022

Juu"

Mitä aloittaja mahtaa hakea?

Vierailija
17/31 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miesten fyysinen kunto mennyt huonoksi, kun hädin tuskin enää panemaan kyetään.

Ei ole kovin viehättävää, jos noin ottaa kunnon päälle.

Kohta varmaan kunto loppuu jo siinäkin, jos joutuu munan nostamaan lepoasennosta.

Vierailija
18/31 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on liikkumisesta eli lihasten käyttämisestä joka väistämättä tuottaa lämpöä ja johtaa ennemmin tai myöhemmin hikoiluun oli kunto mikä hyvänsä. Tähän voisi ajatella apuja nopeuttaa ja helpottaa miehen laukeamista, yllätys yllätys, esileikki joka kohdistuu myös mieheen.

Muistan haluttavan, seksikkään, kovakuntoisen, hoikan naisen joka sai minut ei-ylipainoisen hyväkuntoisen hurjaan kiihkoon jolloin tuli lämmin ja hikoilin. Asennon vaihtuessa naisen ratsastamiseen myös hän alkoi hikoilla. Äärimmäisen kiihkeän ja kokonaisvaltaisesti nautinnollisen aktin jälkeen rentoutumiseni saattoi olla niin totaalista että nukahdin hikisenä muutaman kerran hetkeksi naisen päälle. Hän sai kaipaamaansa ihoa iholle molempien nauttiessa täysin siemauksin.

Vierailija
19/31 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että ylipäätään olet mennyt sänkyyn noin lihavan miehen kanssa, mutta omapa on asiasi.

Vierailija
20/31 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on lahnanaisen helppo ihmetellä miten paljon mies hikoilee seksin aikana.