Paljaat jalat löyhkäävät -> pitäkää niitä sukkia!
Kommentit (47)
Jalkani eivät haise edes urheilun jälkeen kesäkuumalla. Mitenköhän saisin kanssa hikijalat?
Kyllähän se hiki imeytyy kenkiin vaikka pitäsi sukkiakin. Kengät vain likaantuvat silloin vähän hitaammin kuin ilman sukkia. Eivä mitkään kengät montaa vuotta kestä jos niitä käyttää paljon.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:22"]
Hohhoijaa, tyylikonsultti. Ne on niitä tätejä, joilla on aina karseimmat tätivermeet päällä. Miten luulet, että ketään kiinnostaa jonkun pilipalikonsultin ohjeet? Aikakone tärähti kuule just kasarilta vuoteen 2015. Ja ihan vaan tiedoksi, että minulla on toisen korkeakoulututkinnon lisäksi taskussa vaatetusalalta korkeakoulututkinto. Minun jalkahikeni ei haise, jalat eivät hikoa. Kesäkuumalla jaloissa on tuoksuvaa talkkia. Tepastelen tosiaan paljon paljasjaloin IHAN missä tykkään. Jalat ovat hoidetut ja terveet. Kengät vain laadukkaita nahkakenkiä, kesällä usein sandaalit. Niitä on noin 30 paria, joten eivät tosiaan pääse huonoon kuntoon. Aivan täysin sama, mitä av:lla itkette, kuljen toukokuusta syyskuuhun ilman sukkia. Nyt ja aina.
[/quote]
Junttinainen.
Kuona-aineet ne siellä haiskahtavat. Miten on ruokavaliosi laita, entä juotko paljon alkoholia?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:22"]
Hohhoijaa, tyylikonsultti. Ne on niitä tätejä, joilla on aina karseimmat tätivermeet päällä. Miten luulet, että ketään kiinnostaa jonkun pilipalikonsultin ohjeet? Aikakone tärähti kuule just kasarilta vuoteen 2015. Ja ihan vaan tiedoksi, että minulla on toisen korkeakoulututkinnon lisäksi taskussa vaatetusalalta korkeakoulututkinto. Minun jalkahikeni ei haise, jalat eivät hikoa. Kesäkuumalla jaloissa on tuoksuvaa talkkia. Tepastelen tosiaan paljon paljasjaloin IHAN missä tykkään. Jalat ovat hoidetut ja terveet. Kengät vain laadukkaita nahkakenkiä, kesällä usein sandaalit. Niitä on noin 30 paria, joten eivät tosiaan pääse huonoon kuntoon. Aivan täysin sama, mitä av:lla itkette, kuljen toukokuusta syyskuuhun ilman sukkia. Nyt ja aina.
[/quote]
Junttinainen.
[/quote]
En tahdo kulkea lampaana pilipalikonsultin osoittamaan suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:22"]
[/quote]
Junttinainen.
[/quote]
Niin olet.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:31"]WT-väki tekee kuten huvittaa!
[/quote]
Sinähän sen tiedät, kun omistasi puhut.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:33"]Jalkani eivät haise edes urheilun jälkeen kesäkuumalla. Mitenköhän saisin kanssa hikijalat?
[/quote]
Samoin. Ei haise ja laatukenkiä tosiaan riittää. Hirvein haju on se sukkahousujen ja tekonahkaisten kenkien yhdistelmä. Ei sukkia, riittävästi laadukkaita ja kauniita kenkiä ja kuumalla miedontuoksuinen talkki. Te haisevajalkaiset sienivarpaat voitte pitää kesäkuumalla sukkanne. Ihan vapaasti.
Kengät ilmaisee hien ja syntyy valtava bakteeripommi, jollei pidä päivittäin pestäviä sukkia.
Villaiset sukat imevät muuten jalkojen hajua paremmin kuin puuvillaiset. Tietysti nekin pitää pestä, mutta jos kärsii pahasta hajuongelmasta, niin materiaalin vaihto voi auttaa. Kaupoissa on villaisia ja villa-silkkisiä sukkia ohuinakin, ei niiden tarvitse sellaiset tönköt saapassukat olla.
WT-nainen ajattelee mukavuutta ennen kaikkea...!
En ole ikinä nähnyt esim. töissä miestä paljain jaloin.
Mistä tämä naisten tarve kulkea ilman sukkia kumpuaa? Ihan kuin pikkulapset.
Ei haise, jos pitää hygieniasta huolta. Myös sukkajalat voivat löyhkätä. Toki oletan, että jos jaloissa on jotain sientä tai muuta ällöttävää, tarttuvaa tautia, tajutaan pitää sukkia kyläpaikoissa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:56"]
En ole ikinä nähnyt esim. töissä miestä paljain jaloin.
Mistä tämä naisten tarve kulkea ilman sukkia kumpuaa? Ihan kuin pikkulapset.
[/quote]
Olen aina toimistolla paljain jaloin. Aluksi herätti vähän ihmetystä kollegoissa, muttei enää. Asiakastapaamisiin laitan kyllä kengät. Kuljen muutenkin kesäisin paljon avojaloin tai sitten ns. barefoot-tossuissa. Juoksen myös.
Syynä ihan terveyssyyt, aiemmin kärsin polvi- ja selkävaivoista mutta ne hävisivät kun aloin vähentää kenkien käyttöä. Eikä paljaat jalat erityisemmin haise, sukissa ja kengissä muhineet sitäkin enemmän.
T:Mies
Sulaton mies toimistolla => TOTAL YÖKKIS!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:24"]
Sulaton mies toimistolla => TOTAL YÖKKIS!
[/quote]
Siinähän yökkäilet, oma on ongelmasi:)
WT-väki tekee kuten huvittaa!