Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2280)
Lähtökohtaisesti
Tai ylipäätään jokin täytesana, jota sitten toistetaan lähes joka fu##ing lauseessa, että kuulostaisi fiksummalta.
On aivan selvää että...
Poliittista jargonia
Seuraajat ulvoivat naurusta.
Iltalehtien otsikko, kun joku tyrkkyjulkkis kirjoittaa someen jonkun muka hauskan jutun, joka ei oikeasti naurata ketään.
Sanotaanko että / sanoisin että.
Riittää kun sanoo, ei tarvitse mainostaa etukäteen.
Terveisiä saunasta …
Miksi v…ssa sieltä pitää lähettää terveisiä ?!?
Ei mulla muuta.
Miten meni noin niinku omasta mielestä.
Parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomi leipoo ohjelmassa leivotaan "tuotteita".
Ylipäätään se, että kaikki on nykyään "tuotteita". Esim. matka- tai pääsyliput on "lipputuotteita". Miksei ne voi olla vain lippuja?
Hän kiipeää podiumille. Palkintokoroke tai -PALLI!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin/kuulin
Tähän samaan sarjaan "Mitä täällä tapahtuu?" silloin kun esim. TV lähetyksessä joku tekee tai sanoo jotain muka kerrassaan hulppeaa, niin juontaja innostuneena ihmettelee.
Kun syödään VOIKKARIA tai HAMPPARIA PALSUSSA. LEIPASTAAN jotain ja pihvin KYLKEEN RANET.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomi leipoo ohjelmassa leivotaan "tuotteita".
Ylipäätään se, että kaikki on nykyään "tuotteita". Esim. matka- tai pääsyliput on "lipputuotteita". Miksei ne voi olla vain lippuja?
Huutokauppakeisarissakin alettiin jossain vaiheessa puhumaan tavaroista tuotteina.
"Olen paiskinut koko vuoden töitä". Ehkä jossain fyysisemmässä työssä, mutta te toimistotyötä tekevät ystäväni, varmasti on joskus kiirettä mutta te ette paiski yhtään mitään. t. itsekin toimistotyöläinen
Jälleen postiluukusta kolahti tuhti lukupaketti
Romskua luen kun tarkoittaa lukevansa romaania.
Juurikin näin, ärsyttävä ilmaus jota vieraan siellä ja täällä.
Ketä sinä olet
🤢