Mitä törkeää tuntemattomat ovat kommentoineet sinulle?
Mulla on kommentoitu lapsilukua (5): "ootpa ollu ahkere eheeheh" ja kaksosistani: "tais tulla tuplavahinko" ja kun olin raskaana vikaa kertaa ja liikkeellä koko katraan voimin, niin eräs mies tuli esittämään pahoittelut vielä syntymättömästä lapsestani.
Ja sanottakoon vielä, että ihan haluttuja lapsia ovat kaikki ja ihan itse ne elätetään :) Kommentoijat ovat muuten kaikki olleet keski-ikäisiä miehiä.. mikä niitäkin nyppii toisten lapsimäärässä.
Kommentit (238)
Juhannuskokolla ventovieras nainen sanoi lyhyen keskustelun jälkeen, että "veljesi on komeampi kuin sinä". Minä olin ihan äimän käkenä. No pyysi sentään anteeksi heti perään.
Naapuri huus mulle "vitun persehuora!!"
Ukko lakas kiukkusena autotalliaan niin että koko katu oli yhtä pölypilveä ja minä astmaatikko erehdyin yskimään :D että hyvää huomenta vaan sullekin.
Onpas sulla iso nenä. Nämäkin kommentoijat miehiä... Nenäni on ihan normaalikokoa.
Raskaana ollessani kauppareissut keräsivät välillä ilkeitä katseita. En juonut yhtään alkoholia koko aikana, mutta miehelleni toin välillä kaupasta pari kaljaa. Tähän sitten eräs mummo tokaisi takanani : Jahhas, tämänkö takia käyt jo heti aamulla kaupassa, ettei moni ihminen näe kun ostat itsellesi alkoholia vaikka olet raskaana!"
En korvaani lotkauttanutkaan, ja sekös tuntu mummoa ärsyttävän vielä enemmän.
Toinen tökerö kommentti tuntemattomalta tuli, kun olin raskauden puolivälissä katselemassa vauvojen vaatteita. Vatsani oli aika pieni, ja ylläni oli löysähkö toppi, joten vatsaa ei hetinäkemältä erottanut. Vauvanvaateosastolla sitten kiukkuinen kanssaodottaja katsoi ensin pitkään ja sitten laukaisi "Hei kuule, jos et ole raskaana niin mene muualle täältä vauvaosastolta kun viet vaan tilaa". :D Vastasin naiselle että vähemmän minä vien tilaa ku sinä ja tuo jumppapallosi ja kävelin ulos kaupasta. :D
Kerran häiisä tuntematon mies tuli sanomaan että sullapa isot tissit on. Ei oltu siis juteltu mitään sitä ennen.
Olin kerran messuilla edustamassa kouluamme ja esittelin vitriinissä olevia opinnäytetöitä. Kun mainitsin mikä niistä oli minun tekemäni, mies jolle esittelin työtä naurahti ja sanoi: " no mietinkin kuka noin ruman työn on tehnyt ". Jatkoi vielä mikä kaikki oli siinä hän mielestään vialla, joten kyseessä ei ollut edes huono vitsi.
Myönnän että toteutus ei ollut täydellinen ja kaikilla on eri käsitykset estetiikasta, mutta että piti päin naamaa sanoa :D Hieno herra, todellakin.
Ei yhtään mitenkään ikinä. Tiedä sit paljonko puhutaan selän takana, mut koskaan ei ole tultu sanomaan mitään loukkaavaa päin naamaa. Ehkä en ole sit kovin herkkänahkainen ja otan pitkälti huumorilla kaikki sanomiset, niin voi olla että on mennyt loukkaukset ihan ohikin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:18"]
Kerran häiisä tuntematon mies tuli sanomaan että sullapa isot tissit on. Ei oltu siis juteltu mitään sitä ennen.
[/quote]No mitäs törkeetä tossa oli?
Ei mitään. En seurustele roskaväen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:21"]
[/quote]
Ai sustako on ihan normaalia kommentoida toisten ruumiinosia tosta noin vaan tolla tavalla?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:23"]
[/quote]
Ai sustako on ihan normaalia kommentoida toisten ruumiinosia tosta noin vaan tolla tavalla?
[/quote]No ei tietenkään, mut en mä tollasesta loukkaantuis. Törkeetä olisi jos mies olisi sanonut esim "sullapa on isot tissit, saanko nussia niiden väliin"
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:26"]
[/quote]
[/quote]No ei tietenkään, mut en mä tollasesta loukkaantuis. Törkeetä olisi jos mies olisi sanonut esim "sullapa on isot tissit, saanko nussia niiden väliin"
[/quote]
Sun mielipide =/= miten muiden kuuluis tuntea. Vitun ääliömäistä kommentoida toisen ulkonäköä tuolla tavalla.
Jokaisen ketjun pilaa joku vitun jankuttaja. Onko elämässäsi jotain noin vialla kun täytyy tyhmiä kommentoida?
Pidän itseni hoikkana ja tämä ei mielyttännyt erästä mammaa bussissa.seistiin odottamassa bussin pysähtymistä kun mamma kävi penkistään minua osotellen möykkäämään "herraisä kun on laiha nainen.tuo on jo ruman näköstä.onkohan tuo sairas!" Entäs jos olisinkin olisiko silloin ok huudella tollasia?onneksi suulas ystäväni joka oli viimeisillään raskaana tajusi pokkana kysyä minustako puhut?
Naapurin mummo töksäytti, ettenkö jaksa hoitaa lapsiani, kun olin menossa heitä hakemaan päivähoidosta. Ja juu, ihan olin itse työttömänä kotona eikä saatu mitään alennuksia hoitomaksuista.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 11:26"]
Mulle on kommentoitu isoista tisseistä ja isosta nenästä (eri kerroilla). Sun mielestäkö se ei ole törkeää. Molemmat on isot ja tiedän sen, mutta en käsitä miksi se pitää tulla kkertomaan päin pläsiä.
[/quote]
[/quote]
Tässä ei nyt varsinaisesti sanottu mitään, mut aikoinaan istuessani bussissa matkalla kouluun pari mua vastapäätä istuvaa vanhempaa tyttöä tuijotti mua virnistellen, kuiskaili toisilleen ja kikatti. Joo, en varmaankaan ollut 12-vuotiaana mitään kaunista katseltavaa, mut itsetunto oli vielä sitäkin huonompi. Tuosta jäi paha mieli pitkäksi aikaa.