Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syöt aamupalaksi?

Vierailija
04.01.2022 |

🙂

Kommentit (451)

Vierailija
361/451 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaamuina kaurapuuroa, jossa marjoja ja raejuustoa sekä lasi vettä. Juon töissä vasta ensimmäisen kupin kahvia. Viikonloppuisin syön paahtoleipää kinkulla ja juustolla sekä kananmunia.

362/451 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, marjojen, raejuuston ja marjakiisselin kera. Lasillinen appelsiinimehua ja kuppi kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/451 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän, jugurttia granolalla ja hunajalla, kahvia ja lasin appelsiinimehua.

Vierailija
364/451 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt kahvin pois kokonaan, kun alkoi olla jatkuvia mahakipuja. Ennen aamupala oli 1,5 mukillista kahvia. Viime elokuussa oli jatkuvasti ilmavaivoja ja mahakipuja, oikein koviakin joskus. Jätin ruokavaliosta ensin pois sipulin, palkokasvit, omenan ja muita perinteisiä herkkämahaisten ärsyttäjiä, mutta vaiva jatkui. Lääkärin suosituksesta jätin kahvin kokonaan pois ja maha on ollut paljon rauhallisempi. Usein aamulla nautin rauhalliseen tahtiin kaurapuuroa tai joskus paahtoleipää. Luonnonjogurtti marjoilla sopii myös minun vatsalle.

Vierailija
365/451 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään purkki raejuustoa, 0,5 l tölkki olutta ja kaksi kuppia kahvia.

Vierailija
366/451 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus keitettyjä kananmunia, joskus paistettuja, välillä kaurapuuroa, harvoin leipää. Joskus olen tehnyt sämpylöitä pakkaseen ja niitä lämmittänyt. Joskus eilisen keiton jäämiä. Eli ei ole mitään perusaamiaista. No ehkä ne iänikuiset paistetut kananmunat tai kaurapuuro ovat yleisimmät.

Vierailija
367/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriappelssiini, pähkinöitä ja pari kaljaa 😊

Vierailija
368/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että arkisin syön aikaisintaan klo 11 kananmunaa missä vaan muodossa, tai ihan kunnon lounaan. Seuraavan kerran syön illalla. Sopinu mulle hyvin jo vuosikaudet mitä sitä hyvää muuttamaan?

Vierailija
369/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoretta kurkkua kauraleivällä. Raaskin ostaa viikonlopuksi, reilu 5egee kilo. Mustaa kahvia

Vierailija
370/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupillinen teetä ja ruisvoileipä ensin, vähän myöhemmin  ap. toinen kupillinen ja juusto- tai  lihavoileipä

Vierailija
371/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että arkisin syön aikaisintaan klo 11 kananmunaa missä vaan muodossa, tai ihan kunnon lounaan. Seuraavan kerran syön illalla. Sopinu mulle hyvin jo vuosikaudet mitä sitä hyvää muuttamaan?

Hih. Luin että 11 kananmunaa🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚. Metka ruokavalio, ehdin ajatella😉

Vierailija
372/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa kypsennettyä tyttölapsen lihaa kasvisten kanssa.

Vierailija
373/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, sekä sisältö, että ajankohta, mutta ainakin mateteetä. Mielellään paahtoleipä ja hillo, tai ruisleipä ja juusto. Kananmuna, jos ehdin keittää. Maksan myös itse.

Vierailija
374/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina saman aamupalan samaan aikaan: kaksi palaa ruisleipää juustolla, puolitoista kupillista mustaa, vahvaa kahvia ja hedelmä.

En ole muuten mitenkään tarkka ruokavaliosta, päivärutiineista tai aikataulusta, mutta aamuisin aivotoiminta on niin hidasta, etten kykene toimimaan muuten kuin aina samalla tavalla. Sen jälkeen olen toimintakykyinen. Vaihdan sentään välillä leivän merkkiä, juustoa ja hedelmää, mutta ne on valittu jo edellisenä iltana.

Vierailija
375/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhöylän

Vierailija
376/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinijauheen sekotettuna veteen ja banaanin. Jaksaa jaksaa superhyvä aamupala.

Vierailija
377/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puuron syöminen on hirveetä. Itse söin joskus kaurapuuroa ja ruisleipää että jaksan töissä. Jo klo 11 alkoi käsi väpättää, hikeä nousi pintaan ja nälkä oli valtava. Opin sitten juomaan pelkän kahvin ja vähän pähkinöitä. Näillä jaksoi puoleen päivään tosi hyvin. Jäi myös ihmeelliset vatsan äänteet ja ilta ripuli. Enkä puuroa syö enää koskaan.

Vierailija
378/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih. Luin että 11 kananmunaa🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚🥚. Metka ruokavalio, ehdin ajatella😉

Kiitos nauruista😂😂😂

-se lainaamasi kananmunatytsy

Vierailija
379/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kasvismunakkaan ja hedelmän ja töihin otan kaksi keitettyä kananmunaa ja hedelmän. 

Vierailija
380/451 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen aamuPALA? Minä syön aamiaisen. En mitään palaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi