Mitä syöt aamupalaksi?
Kommentit (451)
Muroja maidolla. Pitäisi vielä terveellistää entisestään ruokavaliota ja voisi jonkun tuoremehun ottaa mukaan. Marjoja kulhollinen, vaikka mustaherukkaa/mustikkaa.
2 ruisleipää raejuustolla, siihen tomaattiviipaleita, kalkkunaleikkelettä ja kurkkua.
Koulu alkaa pian niin siellä saan ilmaisen puuron niin rupean syömään aamupalan siellä.
Kertokaahan mistä nuo kofeiiniriippuvuudet ovat saaneet alkunsa.
Munaa, joka aamu ja kirsikkatomaatteja, joskus jää väliin 🍳
En koskaan syö aamupalaa, juon mukillisen mustaa kahvia. Olen normaalipainoinen tämän tavan ansiosta, kun söin aamupalan, en ollut.
En mitään. Näin iltasella vedän kyllä kunnon mätöt. En syö myöskään erikseen iltapalaa, vaan syön vähän eteläeurooppalaiseen tyyliin. Eli nyt kun syön kunnolla, se on sekä päivällinen että illallinen.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan syö aamupalaa, juon mukillisen mustaa kahvia. Olen normaalipainoinen tämän tavan ansiosta, kun söin aamupalan, en ollut.
Minäkin olen, tai oikeastaan hyvin hoikka. En syö aamupalaa.
Tänään söin aamiaisen, joka sai miehen yökkimään. Meillä on tosi erilainen maku. Hän sulatti omenapiirakkaa pakasteesta aamuteen kanssa.
Minä join teen ja söin aamiaislautasellisen, jossa makoisia Lidlin jättimansikoita paloiteltuna, sinihomejuustopaloja ja merilevää. Kaikki Lidlin tarjouksesta eilen. Merilevä oli niin hyvää, että pakko oli hakea tänään lisää. Jossain punalaputettujen lootassa oli
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Kertokaahan mistä nuo kofeiiniriippuvuudet ovat saaneet alkunsa.
Kofeiini aktivoi dopamiinin tuotantoa. Se on oiva puoli-ilmainen lääke mun ADD-oireisiin. Se myös piristää mielialaa.
Pari kuppia tummapaahtoa rasvattomalla maidolla ja juotavan jugurtin. Muu ei mene alas aamulla.
Mulla aamupalaa joskus 12 aikaan. Eilisen jämiä, tai sitten kananmunia 2 joko keitettynä tai paistettuna. Pähkinöitä ja joskus rahkaa.
Yleensä vaan kahvia muuten.
3 voileipää (kinkku-juustopäällinen), klo 5.30-6.00 maissa. Ja appelsiini- tai sekamehua niin laimeana, että se on lähes vettä.
Maitokahvin, pienen lautasellisen kaurapuuroa rahkalla, ruisleivän ja kananmunan.
A-jogurtti Täyteläinen + kaurahiutaleita + vadelmahilloa (+ banaania).
Hillon tilalla käyttäisin itse poimittuja marjoja (en saanut viime kesänä oman pakastimeen), silloin lisäisin sokeria, sillä pidän hyvin makeasta.
Juomana Coca Cola Original. Voisi olla myös vahva, makea punapensastee (Rooibos Nordqvist. Luomu, koska aromatisoitu kamomillalla ja mansikalla, ei ole vahva esanssi, vaan ihme kyllä antaa voi-karamellimaisen lisän.)
Puuro, paahtoleipää kinkku/juustotäytteellä ja iso kuppi kahvia.
500g pussillisen valmiiksi kypsennettyjä wingseja ja muki kahvia. Ei kovin hyvää, mutta sulivat mikrossa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipäjuustoa lakkahillolla, paahtoleipää juustolla ja paprikalla, kahvia ja mehua.
Tarkoittanet kuitenkin juustoleipää?
Kukaan aikuinen ei ole niin spede, että kuvittelisi leipäjuuston ja juustoleivän olevan sama asia. Eihän?
Lasi vettä, kahvia, mustaa leipää ja löysäksi keitetyn kananmunan.
Joka toinen aamu puuroa sekamarjoilla ja maustamattomalla jugurtilla, joka toinen ruisleipäpala kalkkunasiivulla, juustolla ja paprikalla. Mukillinen kahvia joka aamu ja joku pulla.