Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Perhana, vielä viisi sivua sataan.
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Frisbeegolf on muuten kivaa, ihan unohdin mainita tuon.
Se on kivaa siihen asti kunnes menettää hermot.
Tänään ei hyvin kulkenut heitto ja yksin kun tekee kierrosta niin silloin tulee kyllä manattua omaa päivää. Enpä kiertänyt helppoa frisbeegolf rataa tänään.Ja sitten päätit tulla tänne pitämään hermolepoa?
OU nou!
No, voin mä täältä häippästäkin ja samantein
Vierailija kirjoitti:
Mikäs meininki tää sadan hommeli on?
Tännehän on tullut sivutolkulla juttua. En aio niitä kahlata läpi. Sori vaan. Hyvä et ketju on elossa.
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Tänään ei hyvin kulkenut heitto ja yksin kun tekee kierrosta niin silloin tulee kyllä manattua omaa päivää. Enpä kiertänyt helppoa frisbeegolf rataa tänään.Ja sitten päätit tulla tänne pitämään hermolepoa?
OU nou!
Ei se tarkoittanut sitä sillä, tää keskusteluna saa ihmiset yleensä hermostumaan, eikä lepäämään. Näin siis tuon tulkitsen.
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on kyllä niin ihastunut Joeliin, että ei voi kuin ihmetellä.
Joo, winnerillä ei meinaa pysyä yhtään ruodussa toi Joltsun kuolaaminen.
No helevetti, kuka sitä tai ylipäänsä ketään haluaa kattella, jos se kuolaa? Ootte te kummallisia faneja. Onko tää joku Drool Channel?
Fantasioita ja tabuja on monia. Toisen tabu voi olla toisen fantasia. Mä vaan tässä ajattelen erilaisia ihmisiä, että itse en kuulu tuohon kastiin. Jokainen taplaa tyylillään.
No tässähän mentiin jo melkein puputossufettareiden joukkokaapistatuloon ;DDDD
Koittaisit olla avoinmielisempi, kuten minäkin yritän. Jos sitten kuvitellaan mun kantista tuota niin se on sitten joukkomunastatuloon 🐣 😂
Mä luulen, että olen Vauvan avomielisimpiä henkilöitä. Ei oikeastaan ole aihetta, josta en uskaltaisi keskustella tai tehdä itsestäni naurunalaista. Voin samalla tehdä siitä toisestakin, mutta yleensä se on ihan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs meininki tää sadan hommeli on?
Tännehän on tullut sivutolkulla juttua. En aio niitä kahlata läpi. Sori vaan. Hyvä et ketju on elossa.
Winnerille on täällä luvattu saada sivumäärä sataan vielä tänään.
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
OU nou!
Ei se tarkoittanut sitä sillä, tää keskusteluna saa ihmiset yleensä hermostumaan, eikä lepäämään. Näin siis tuon tulkitsen.
Juuri näin ja nimenomaan. Ensin menee hermot frisbeessä ja sitten tulee vartavasten ketjuun, jossa tunteet ovat välillä pinnassa.
Etkö näe siinä mitään hassua? Enkä tarkoita tätä henkilökohtaisena mitenkään, vaan siinä mielessä, että kuten Punkku aiemmin sanoi, niin taistelunsa voi valita. Ei täällä olla kinastelemassa sun kanssasi, vaan ollaan chillattu koko päivä.
1900.
Meneekö siis 2000 kommenttia vai 100 sivua ennemmin?
Puputossut tärisevät innosta.
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
OU nou!
Juuri näin ja nimenomaan. Ensin menee hermot frisbeessä ja sitten tulee vartavasten ketjuun, jossa tunteet ovat välillä pinnassa.
Etkö näe siinä mitään hassua? Enkä tarkoita tätä henkilökohtaisena mitenkään, vaan siinä mielessä, että kuten Punkku aiemmin sanoi, niin taistelunsa voi valita. Ei täällä olla kinastelemassa sun kanssasi, vaan ollaan chillattu koko päivä.
Off topic, ei kellekään henk.koht.
Toi "pick your fights" on ollut yksi loistavia oivalluksia elämässä. Pätee niin töissä, ihmissuhteissa kuin vaikka keskustelufoorumilla. On hyvä tuntea rajansa ja pitää puolensa, mutta kaikkiin tilanteisiin ei tarvitse lähteä mukaan. Pitkällä tähtäimellä sillä saavuttaa enemmän kuin mitä chihuahua saa räksyttämällä.
Jos haluat olla susi niin käyttäydy kuin susi. Älä ole chihuahua.
Off topic:
Punkulle tiedoksi, jos et oo sen ketjun ap, niin täällä on kuumetta yli 39 astetta -ketju.. On näköjään kyllä myös paljonko lasillinen punaviiniä maksaa ravintolassa -ketju ;DDD
winner kirjoitti:
1900.
Meneekö siis 2000 kommenttia vai 100 sivua ennemmin?
Puputossut tärisevät innosta.
Sivumäärä
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
OU nou!
Etkö näe siinä mitään hassua? Enkä tarkoita tätä henkilökohtaisena mitenkään, vaan siinä mielessä, että kuten Punkku aiemmin sanoi, niin taistelunsa voi valita. Ei täällä olla kinastelemassa sun kanssasi, vaan ollaan chillattu koko päivä.Off topic, ei kellekään henk.koht.
Toi "pick your fights" on ollut yksi loistavia oivalluksia elämässä. Pätee niin töissä, ihmissuhteissa kuin vaikka keskustelufoorumilla. On hyvä tuntea rajansa ja pitää puolensa, mutta kaikkiin tilanteisiin ei tarvitse lähteä mukaan. Pitkällä tähtäimellä sillä saavuttaa enemmän kuin mitä chihuahua saa räksyttämällä.
Tai jos oot, niin lausu se: chi -vauva.
Chi on ying ja yang. Balance of the Force. Zen ja chillamisen taito. Sen kaltainen vauva.
Joo, ollaan sujut keskenämme, mutta mä voisin silti nyt poistua kun hermot alkaa taas itselläni kiristyä.
winner kirjoitti:
Off topic:
Punkulle tiedoksi, jos et oo sen ketjun ap, niin täällä on kuumetta yli 39 astetta -ketju.. On näköjään kyllä myös paljonko lasillinen punaviiniä maksaa ravintolassa -ketju ;DDD
Ei jestas mitä ketjuja 😄 Oon niin snobi viineissä, mut tilanteen tullen pystyn nielemään alas kohteliaisuudesta huonompaakin viiniä. Juon kyllä enemmän valkoviiniä kuin punaviiniä. Mutta toki riippuu ruoasta. Oi kun tekis mieli kokata jotain. Tehdä itse pastaa alusta ja haudutella joku hyvää italiasoosi siihen kaveriksi.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
OU nou!
Etkö näe siinä mitään hassua? Enkä tarkoita tätä henkilökohtaisena mitenkään, vaan siinä mielessä, että kuten Punkku aiemmin sanoi, niin taistelunsa voi valita. Ei täällä olla kinastelemassa sun kanssasi, vaan ollaan chillattu koko päivä.Off topic, ei kellekään henk.koht.
Tai jos oot, niin lausu se: chi -vauva.
Chi on ying ja yang. Balance of the Force. Zen ja chillamisen taito. Sen kaltainen vauva.
Ei siis näin, vaikka sen kertoisi ihan avoimesti:
"So turn around, walk away
Before you confuse the way, we abuse each other
If your not afraid of getting hurt
Then I'm not afraid of how much I hurt you"
RokkiTipu kirjoitti:
Joo, ollaan sujut keskenämme, mutta mä voisin silti nyt poistua kun hermot alkaa taas itselläni kiristyä.
Ok, otahan iisisti ja tuu takaisin kun on parempi fiilis, kai se 100 saadaan jossain vaiheessa rikki kuitenkin.
I'm more like a silver bullet
And I'm like a gun, not easy to hold
I'm moving fast and if I stay inside your heart
I'm certain that this will be
There's a crack in my soul
Damiano-ketjuakin muistin jalomielisesti puputossuilla.
Näin chill mä oon ;D
winner kirjoitti:
Damiano-ketjuakin muistin jalomielisesti puputossuilla.
Näin chill mä oon ;D
Aion olla utelias
Aivan, se kikkeli siinä sen storyssa. Se oli se patsas siellä verkkokaupan kupeessa.