Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1321/4019 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan et Punkku ei puhunut katsekontaktista keikalla. :DD

Katsos ku aivan kaikki viestit täällä ei liity punkkuun vaan asioita voi viedä eteenpäin myös muista näkökulmista

Vierailija
1322/4019 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronan kourista täältä sivustahuutelen, että katsekontaktit tällä bändillä on kyllä hallussa keikoillaan 🥰 Mulla on ollut semmoiset Joelin, Ollin ja Nikon kanssa, joista viimeksimainitun huomasin jälkikäteen jopa katsoneen poseerausilmeellä suoraan kameraan 😍 Ne on niin ihanan intensiivisesti läsnä!

Jep! Mulla myös katsekontakteja heidän kanssa. Ja Niko näytti käsillään sydänmerkin mulle 😍

Onpa nää ihanat viestit 😍!

Mä oon ollu vaan yhdellä keikalla ja sielläkin lähes takarivissä. Mutta kesän festareilla meinaan mennä lähemmäs. Ihan vaan yleisen fiiliksen takia, ja toki parempi näkyvyyskin lavalle on ihan kiva asia 😊!

T. Jpm (mun pitäis keksiä joku toinen nimimerkki kunhan ehtis ja jaksais)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/4019 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronan kourista täältä sivustahuutelen, että katsekontaktit tällä bändillä on kyllä hallussa keikoillaan 🥰 Mulla on ollut semmoiset Joelin, Ollin ja Nikon kanssa, joista viimeksimainitun huomasin jälkikäteen jopa katsoneen poseerausilmeellä suoraan kameraan 😍 Ne on niin ihanan intensiivisesti läsnä!

Jep! Mulla myös katsekontakteja heidän kanssa. Ja Niko näytti käsillään sydänmerkin mulle 😍

Mä oon ollu vaan yhdellä keikalla ja sielläkin lähes takarivissä. Mutta kesän festareilla meinaan mennä lähemmäs. Ihan vaan yleisen fiiliksen takia, ja toki parempi näkyvyyskin lavalle on ihan kiva asia 😊!

Miten olis Caterwaul :DD

-vanha vakkari

Vierailija
1324/4019 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olis Caterwaul :DD

-vanha vakkari

Kiitos ehdotuksesta :D !!

Mutta mulle tulee tosta ehkä jotenkin liian "rietas" olo :D.

Mä en haluais liian pervoa nimimerkkiä, koska mä oon ( tai ainakin haluisin ulospäin antaa semmoisen kuvan että oon 😳) enemmänkin semmonen lempeä naukuja :D.

T. Jpm/Lempeä naukuja 😁

Vierailija
1325/4019 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ja official ketjussa ei ole enää ketään tai mitään keskustelua. Edes vakkarit hädin tuskin jaksaa mitään kirjoittaa. Menikö mielenkiinto?

Vierailija
1326/4019 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ja official ketjussa ei ole enää ketään tai mitään keskustelua. Edes vakkarit hädin tuskin jaksaa mitään kirjoittaa. Menikö mielenkiinto?

Ei tietenkään ole mielenkiinto mennyt mihinkään! Bc:n pojat elää Amerikassa unelmaansa (toivottavasti!) ja täällä tietysti ollaan iloisia heidän puolesta! Kovasti odotetaan kesää ja keikkoja kotisuomessa, vai mitä kanssatoverit!?

Koko aikaa ei kerkeä täällä olla lätisemässä, eikä nyt oo taas hetkeen ollut uusia puheenaiheitakaan.

Mutta täällä taustalla ollaan ja jos asiaa tulee niin mä ainakin tuun sen tänne jakamaan muiden kanssa.

Voithan säkin alkaa keskustelun jos haluat?

T. Lempeä naukuja

Vierailija
1327/4019 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutakin elämää kuin täällä päivystäminen. Käyn täällä kyllä päivittäin tsekkaamassa uudet viestit.

Vierailija
1328/4019 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi käydä aikaansa kuluksi äänestämässä Bad Ideaa: https://poll.fm/11054104

Vierailija
1329/4019 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, kuin mitä muillakin. Itse tällä hetkellä hukun niin töihin ja muihin projekteihin, ettei ole ehtinyt täällä käymään niin aktiivisesti. Olen kuitenkin taustalla, enkä ole kadonnut minnekään. Varmasti lähemmin kesää taas tämäkin aktivoituu, kun on keikkoja tulossa jne. 

Vierailija
1330/4019 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutakin elämää kuin täällä päivystäminen. Käyn täällä kyllä päivittäin tsekkaamassa uudet viestit.

Täällä on ilmeisesti vain kahdenlaisia ihmisiä, joko sisällöntuottajia tai sitten siitä sisällöntuottamisesta valittavia. Jokaisen pitäisi varmaan kehittää jotain keskustelunaihetta itsekin? Harmittaa bändiläisiäkin varmaan kauheasti kun heillä ei ole täällä yhtään juttukaveria.

Onhan tuo nähty, että Damiano-ketjulaiset tulevat tänne sopertelemaan omasta hypetys-kuplastaan vain jos mä kommentoin jotain ja sitten pyhästi kieltävät olevansa Damiano-ketjulaisia ;DDD

Vierailija
1331/4019 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas vit*u winner 🤦🏼‍♀️ eikö tästä jo keskusteltu, ettei tuota Damianoketjusoperrusta jatketa täällä 😏 onko jenkeissä ollut kivaa?

Vierailija
1332/4019 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisiko joku selventää että onko Punku ja Little red ridinghood yksi ja sama tyyppi? Ja jos, niin miksi kaksi eri nimimerkkiä?

Vierailija
1333/4019 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voisiko joku selventää että onko Punku ja Little red ridinghood yksi ja sama tyyppi? Ja jos, niin miksi kaksi eri nimimerkkiä?

Kyllä ovat. Minä joskus kutsuin punahilkkaa punkuksi ja se jäi sittemmin elämään lempinimenä.

Vierailija
1334/4019 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on yksi ja sama. Hyvä kutsumanimi ja olenkin miettinyt milloin se ottaa sen käyttöön :DD

Vierailija
1335/4019 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kuten yllä on sanottu. Mitä milloinkin versiota tuosta. Ja kun oikein raffille tuulelle rupean niin käytän teinipunkku nimimerkkiä 😎

Vierailija
1336/4019 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti teinipunkku tuota winnerin teoriaa siitä, että mitäpä jos joku keskustelija täällä olisikin ollut Joel? Ironiaa kerrakseen, jos se olisi ollut joku nalkuttaja kenelle olisit sanonut rumasti.

Vierailija
1337/4019 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti teinipunkku tuota winnerin teoriaa siitä, että mitäpä jos joku keskustelija täällä olisikin ollut Joel? Ironiaa kerrakseen, jos se olisi ollut joku nalkuttaja kenelle olisit sanonut rumasti.

No kun tätä oikein spekuloidaan, niin muistakaamme, että Justiinakin alkaa J:llä ;D

ja LRRH touhottaa niin vauhdilla, ettei muista välistä, onko punkku vai onko edes nimimerkkiä...

Vierailija
1338/4019 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Ei taas vit*u winner 🤦🏼‍♀️ eikö tästä jo keskusteltu, ettei tuota Damianoketjusoperrusta jatketa täällä 😏 onko jenkeissä ollut kivaa?

Damianoketjusoperrus on tärkeä ja monella tavoin tärkeä keskustelunaihe arkisessa elämässään Hertta-sarjan lukijoina räytyville kotirouville. En sitä tajua, mutta enpä mä naisia tajua muutenkaan ;D ja hyvin menee elämässä ilmankin.

Samat horny jail-kirjoittajat löytyvät samoine emojineen ja kirjoitustyyleineen tästäkin ketjusta, joten en mä vaan tiedä, mikä teitä niin hävettää tunnustaa asia, että olette kiimaisia bimboja?

Joelkin tykkää just sellaisista ;D

Jenkeissä on ollut kivaa, ollaan syöty burgereita ja ranskalaisia ja juotu litroittain vain cola-juomia, että täs on vaikeuksia sopia esiintymisvaatteisiin enää. Ollaan Magic Miken sijaan Rammsteinin Keine Lust-videon mitoissa kohta ;D

Vierailija
1339/4019 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Damianoketjusoperrus on tärkeä ja monella tavoin tärkeä keskustelunaihe arkisessa elämässään Hertta-sarjan lukijoina räytyville kotirouville. En sitä tajua, mutta enpä mä naisia tajua muutenkaan ;D ja hyvin menee elämässä ilmankin.

Samat horny jail-kirjoittajat löytyvät samoine emojineen ja kirjoitustyyleineen tästäkin ketjusta, joten en mä vaan tiedä, mikä teitä niin hävettää tunnustaa asia, että olette kiimaisia bimboja?

Joelkin tykkää just sellaisista ;D

Jenkeissä on ollut kivaa, ollaan syöty burgereita ja ranskalaisia ja juotu litroittain vain cola-juomia, että täs on vaikeuksia sopia esiintymisvaatteisiin enää. Ollaan Magic Miken sijaan Rammsteinin Keine Lust-videon mitoissa kohta ;D

Ei vitsit alkoi tehdä mieli hampparia ja colaa just nyt. Muu horina meni ihan ohi kun näin hamppari sanan. En muista milloin olisin syönyt jonkun tuplajuustobaconjutun.

No siis winner sinähän pahin Damianoketjulainen olet, kun tiedät hymiöitä myöden koko ketjun käytännön. *mic drop*

En tiedä mistä puhut. Saattaa olla täällä olevan samoja tyyppejä, mutta itse edelleen käyn vain täällä.

Vierailija
1340/4019 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun tätä oikein spekuloidaan, niin muistakaamme, että Justiinakin alkaa J:llä ;D

ja LRRH touhottaa niin vauhdilla, ettei muista välistä, onko punkku vai onko edes nimimerkkiä...

Noh, ainakin se sit tietäisi jo mun olemassaolon. Jos jotain positiivista asiasta etsii. 😏

Ketju on lukittu.