Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin koomista kun blindchannel puhuu "two generations of something something" kommentteja. Kuten the Rasmuksen kanssa nyt kuvassa. Se Emppu on kuitenkin joku -85 syntynyt wikipedian mukaan, että ihan samaa millenial generations kuin moni noista bc henkilöistä.
Tiktak saavutti huippusuosion kun Aleksi oli 2-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en myöskään ymmärrä sit kundien etukäteen sanomaa "näette millaisia me ollaan sängyssä". Mitä se nyt oli?
UMK esityksen screenillä pyöri video jossa ainakin Niko makoili sängyllä. Saattaa myös olla, että esitys muuttui matkan varrella.
Taisi kaikki makoilla, itse bongasin jonkun niistä kiharapäisistä. Rasmuksen esityksessäkään kaikki screenillä olleet kuvat eivät näkyneet lähetyksessä, huonosti suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä toi munkin mielestä on "uuden sukupolven the rockbändi". Ei siitä varmaan kannata harmistua jos näin ovat kommentoineet jossain, tai ajatella että heistä ei voisi tykätä/heidän musiikkiaan kuunnella jos on jo vähän enemmän ikää.
Mä ainakin fanitan, ikää vähän päälle 40 v.
No ei se muakaan estä kuuntelemasta ja diggaamasta monia heidän biisejään. Vaikka itse olen enemmän Laurin kuin Joelin ikiä, niin en vello missään oman nuoruuteni suosikkibiisien soittolistahetteikössä, vaikka paljon kuuntelenkin sitä kauheaa kasaria. Mutta en myöskään kategorisoi, kuinka ennen sentään osattiin tehdä kunnon musaa ja nykyään vaan tämmöistä kökköä ;) Joel vaan voisi joskus hoitaa sordiinon kuntoon eikö laukoa kaikkea mikä mieleen ensimmäisenä juolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on myös alkanut tulla tunne, että olen liian vanha fanittaan tuota bändiä. Juurikin kun puhuvat niin paljon uuden sukupolven rockbändistä. Tulee sellainen rajanveto.
Mikähän tuo kohderyhmäsukupolvi tarkalleen ottaen on, kun monille tuntemilleni 2000-luvun alussa syntyneille BC edustaa hieman ummehtunutta tuulahdusta menneisyydestä. Heille koko perinteinen ”äijät täällä vetää rokkia ja naiset palvoo eturivissä” -kulttuuri on todella mennen maailman jäänne.
Jäin miettimään asiaa. Yksi skenaario voi olla, ettei Joel ole ehkä osannut asettaa sanojaan täysin oikein. Ehkä se tarkoittaa mitä tuossa edellä mietittiin tai sitten se tarkoittaa edustavansa juurikin esikuviensa jälkeen tulevaa "uuden sukupolven vastaavaa rockskeneä". Usein se kuitenkin puhuu 2000 -luvun alusta, josta kuitenkin on jo se kakskytvuotta. Et ehkä se ei ajattele niinkään ihmisten ottavan sitä niin heihin tarkoitettuna, vaan juurikin et omien esikuvien kulta-ajasta on jo aikaa. Mistä sitä tietää 🤷🏼♀️
-zoulin cheerleader täällä hei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä toi munkin mielestä on "uuden sukupolven the rockbändi". Ei siitä varmaan kannata harmistua jos näin ovat kommentoineet jossain, tai ajatella että heistä ei voisi tykätä/heidän musiikkiaan kuunnella jos on jo vähän enemmän ikää.
Mä ainakin fanitan, ikää vähän päälle 40 v.No ei se muakaan estä kuuntelemasta ja diggaamasta monia heidän biisejään. Vaikka itse olen enemmän Laurin kuin Joelin ikiä, niin en vello missään oman nuoruuteni suosikkibiisien soittolistahetteikössä, vaikka paljon kuuntelenkin sitä kauheaa kasaria. Mutta en myöskään kategorisoi, kuinka ennen sentään osattiin tehdä kunnon musaa ja nykyään vaan tämmöistä kökköä ;) Joel vaan voisi joskus hoitaa sordiinon kuntoon eikö laukoa kaikkea mikä mieleen ensimmäisenä juolahtaa.
Voin kuvitella jos bändikaverit miettii hastiksessa jonkun kysymyksen kohdalle että "toivottavasti se nyt miettii ensin ennenkuin sanoo" :D (tämä kommentti ihan läpällä)
Kuuntelin juuri eilen Joelin radiohaastattelua jossa hän kertoi tärkeistä asioista elämässään ja selitti juuri tätä miksi lapsuuden/nuoruuden aikainen musiikki on niin tärkeää. Eikä pelkästään hänelle vai monille. En löytänyt haastattelua netistä, toivottavasti tulee myöhemmin kuunneltavaksi.
Joel puhuu jatkuvasti ennen kuin ajattelee. Mutta on tässäkin kehittynyt viimeisen vuoden aikana valtavasti. Vanhemmissa haastatteluissa on monia huvittavia kohtia kun Joel möläyttää mitä ekana mieleen tulee ja Niko antaa sen jälkeen järkevän vastauksen kysymykseen 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin juuri eilen Joelin radiohaastattelua jossa hän kertoi tärkeistä asioista elämässään ja selitti juuri tätä miksi lapsuuden/nuoruuden aikainen musiikki on niin tärkeää. Eikä pelkästään hänelle vai monille. En löytänyt haastattelua netistä, toivottavasti tulee myöhemmin kuunneltavaksi.
Joel puhuu jatkuvasti ennen kuin ajattelee. Mutta on tässäkin kehittynyt viimeisen vuoden aikana valtavasti. Vanhemmissa haastatteluissa on monia huvittavia kohtia kun Joel möläyttää mitä ekana mieleen tulee ja Niko antaa sen jälkeen järkevän vastauksen kysymykseen 😂
Toi on itseasiassa vähän hellyyttävää jopa.
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko joku mikä sua Joelissa häiritsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko joku mikä sua Joelissa häiritsisi?
Laiskuus, mutta olen hyvä motivoimaan herkkupaloilla. Anteeksi, en voinut vastustaa kiusausta 😏
Joel voi tulla darrapäivän masennukseen lukemaan näitä cheerleader kommentteja :DDD
Haastiksessa oli vielä hellyttävämpi kohta jossa Joel puhui Joonaksesta 🤧
Vierailija kirjoitti:
Winner varmaan välttelee tänään tänne tuloa 😁
No kyllä kun luin tuossa noita välillä olleita bändäreiden gringe-kommentteja, niin mietin itsetuhoisesti, että hyppäänkö matonreunalta...
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en myöskään ymmärrä sit kundien etukäteen sanomaa "näette millaisia me ollaan sängyssä". Mitä se nyt oli?
Jep. Kyllä olisi pitänyt olla Rammsteinin Pussy-video potenssiin 1000!
;D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kun luin tuossa noita välillä olleita bändäreiden gringe-kommentteja, niin mietin itsetuhoisesti, että hyppäänkö matonreunalta...
Noooo, ei ne niin pahoja ollut. Hyvin siveellisiä. :D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kyllä olisi pitänyt olla Rammsteinin Pussy-video potenssiin 1000!
;D
Oisko joku ylen siveyspoliisi iskenyt.
Vierailija kirjoitti:
Haastiksessa oli vielä hellyttävämpi kohta jossa Joel puhui Joonaksesta 🤧
Mitä se sanoi? Tietääkö joku mistä tuon haastattelun voisi kuunnella?
Ehkä kyseessä on myös ikäkriisiä. Rasmus, Him ja Negative on kaikki breikannut isosti ollessaan nuoria kaksikymppisiä. Osa noista bc on kuitenkin jo kolmekymppisiä. Sillä se tuntuu monista ehkä huvittavalta jos uhotaan yli kolmekymppisten olevan "kalkkiksia". Itse en mouhoisi viisikymppisten olevan dinoja, kun itse olen 48 -vuotias. Muutenkin ikään tuijottaminen on niin naurettavan lapsellista. Mikään ikä ei velvoita olemaan tietynlainen.
-vanha vakkari
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja gringe ei sitten ollut mikään väsyneen ihmisen kilrjoiltulslvirlhel, vaan on sitten yhdistelmä sanoista cringe ja grunge, jossette tienneet.
Mä ainakin fanitan, ikää vähän päälle 40 v.