Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuuh 🔥 aikamoista.
Ymmärrän muuten mitä te tarkoitatte toisen blondin kehonliikkeistä. 🤭😏
No äläpä 🔥! Joonas suorastaan tihkuu s*ksiä🔥😚😏!
Kieltämättä. Mut oli vaikee ottaa silmiä irti Zoulista, joten mitään mittavaa tutkimusta en ehtinyt tekemään muista.
Veit sanat suustani viinikamuseni, huh. Vitsi mikä esitys ja todella vangitseva herra Hukka kyllä näin ruudunkin välityksellä...
Joonasta olisin voinut myös katsella vähän enemmän, mikäli nyt olisin ehtinyt häntä muissa öhöm täpinöissäni huomioimaan.
Herra Hukka on niin vangitseva, että vie äkkiä huomion muulta toiminnalta. En ihmettele, että hänellä riittää vientiä. Varmaan saa tämänkin illan jälkeen Lokomolla 4500 treffipyyntöä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah oon niin onnellinen ton bc vedon jälkeen että tuun vaan sanomaan että rakastan teitä kaikkia! ♡
🖤🖤🖤
Ps. Olen sormitoveri 😘
Ihanaa 🥰 sormitoverini. Jee! Rakkautta myös sinne suunnalle!
Laittaisin treffipyynnön jos en olis naimisissa! 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuuh 🔥 aikamoista.
Kieltämättä. Mut oli vaikee ottaa silmiä irti Zoulista, joten mitään mittavaa tutkimusta en ehtinyt tekemään muista.
Toivottavasti joku päivä vielä tapaat sen. Kissojen ja koirien kanssa etsimään se kesällä jostain festareilla.
Not my style honey. Olisihan se oikein ihanaa tavata hänet, en sitä kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin treffipyynnön jos en olis naimisissa! 😆
Laittaisin treffipyynnön jos... jos... laittaisin treffipyynnön jos 🤔 äh, se saa niitä miljoona viikossa. 😂
Mikä se sänkyjuttu oli? Et näette millaisia olemme sängyssä?
Blind Channelilla illan paras veto, aivan suvereenisti! Laitoin ton saman viestin ylen chattiin mut ei vissiin mee läpi kun on niin sikana viestitulvaa. Täälä menee ainakin viestit läpi 😇
Siis mä en myöskään ymmärrä sit kundien etukäteen sanomaa "näette millaisia me ollaan sängyssä". Mitä se nyt oli?
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en myöskään ymmärrä sit kundien etukäteen sanomaa "näette millaisia me ollaan sängyssä". Mitä se nyt oli?
Jospa se oli se Joel siinä alussa keimailemassa lattialla. Ja sitten lauletaan kuitenkin "never gonna let you in" 😄
Vierailija kirjoitti:
UMK esityksen screenillä pyöri video jossa ainakin Niko makoili sängyllä. Saattaa myös olla, että esitys muuttui matkan varrella.
Siis se Joelin keimailu. Huhhuh taas mies. Siinä vaiheessa kun se selällään hiveli sitä mikkiständiä. Tapahtuiko sen jälkeen muuta. Kuka voitti. 😏 no idea what happened next.
Ja jos jostain syystä zoul lukee näitä, niin sori tuosta 👆🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se oli se Joel siinä alussa keimailemassa lattialla. Ja sitten lauletaan kuitenkin "never gonna let you in" 😄
Hahha, tämä 😂👆
Siis se Joelin keimailu. Huhhuh taas mies. Siinä vaiheessa kun se selällään hiveli sitä mikkiständiä. Tapahtuiko sen jälkeen muuta. Kuka voitti. 😏 no idea what happened next.
No tää meni kyllä suoraan...sieluun.
Joonaksen viimeisin ig-kuva myös ihan mielenkiintoinen :D
Vierailija kirjoitti:
Joelin keimailu vai mun kommentti 😏
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen viimeisin ig-kuva myös ihan mielenkiintoinen :D
Meinasin pudota sohvalta tuon nähtyäni.
Vierailija kirjoitti:
Joelin keimailu vai mun kommentti 😏
Hah no vaikka molemmat, oonhan sun viinikamu :D
Vierailija kirjoitti:
Huuuh 🔥 aikamoista.
Ja sori tuosta!
Ja ettei kenellekään jää epäselväksi niin ennen kaikkea rakastan bc:n musiikkia. Se on antanut minulle niin paljon. Arvostan todella korkealle heidän jokaisen musiikillista osaamista. Blind Channel on aivan loistava ja ammattitaitoinen bändi.
(mutta siltikin, minulla on silmät päässä ja ,,kröhöm, omaan eräänlaisia ,,kröhöm, tuntemuksia, ja en ole voinut olla huomaamatta tämän kiharapäisen blondin ööö, kuumuutta... 🔥. Sori.)
T. Tuo Joonaksen perään mouruaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuuh 🔥 aikamoista.
Ja sori tuosta!
Ja ettei kenellekään jää epäselväksi niin ennen kaikkea rakastan bc:n musiikkia. Se on antanut minulle niin paljon. Arvostan todella korkealle heidän jokaisen musiikillista osaamista. Blind Channel on aivan loistava ja ammattitaitoinen bändi.
(mutta siltikin, minulla on silmät päässä ja ,,kröhöm, omaan eräänlaisia ,,kröhöm, tuntemuksia, ja en ole voinut olla huomaamatta tämän kiharapäisen blondin ööö, kuumuutta... 🔥. Sori.)
T. Tuo Joonaksen perään mouruaja
Fiilaan tätä täysin. Lisäksi kaikki jätkät vaikuttavat myös todella hauskoilta tyypeiltä ja heidän seurassaan olisi varmasti hauskaa viettää aikaa ihan vain läppää heittäen.
Ps. Olen sormitoveri 😘