Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyseessä on myös ikäkriisiä. Rasmus, Him ja Negative on kaikki breikannut isosti ollessaan nuoria kaksikymppisiä. Osa noista bc on kuitenkin jo kolmekymppisiä. Sillä se tuntuu monista ehkä huvittavalta jos uhotaan yli kolmekymppisten olevan "kalkkiksia". Itse en mouhoisi viisikymppisten olevan dinoja, kun itse olen 48 -vuotias. Muutenkin ikään tuijottaminen on niin naurettavan lapsellista. Mikään ikä ei velvoita olemaan tietynlainen.
-vanha vakkari
Hädintuskin kaksikymppisiä. Moni niistä taisi olla vielä alle kakskyt, kun myi jo kultaa. (Mutuilua)
Mutta kuten sanoit. Ei pitäisi tuijottaa ikää ja kuinka paljon on saavuttanut minkäkin ikäisenä. Tämä nyt on vähän offtopic, mutta kullakin meistä on elämässä eri realiteetteja, eikä niihin voi jäädä vellomaan. Varsinkin niihin mitä ei voi muuttaa. Ei täällä olla kilpailemassa et kuka on saavuttanut mitäkin missä vaiheessa elämää. Pitää muistaa olla itselleen ja toisilleen siinä suhteessa armollinen.
You can’t go back and change the beginning, but you can start where you are and change the ending. – C.S. Lewis
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Winner varmaan välttelee tänään tänne tuloa 😁
No kyllä kun luin tuossa noita välillä olleita bändäreiden gringe-kommentteja, niin mietin itsetuhoisesti, että hyppäänkö matonreunalta...
ja gringe ei sitten ollut mikään väsyneen ihmisen kilrjoiltulslvirlhel, vaan on sitten yhdistelmä sanoista cringe ja grunge, jossette tienneet.
Dude, gringe onnihan oma sanansa.
Nää on aina hyviä, kun pitää korjata ja sitten tulee korjattua kirjoitusvirheellä :DDD
Kulmakuppilan "onnihan" vs. on ihan -pöydässä kiihkeää keskustelua...
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyseessä on myös ikäkriisiä. Rasmus, Him ja Negative on kaikki breikannut isosti ollessaan nuoria kaksikymppisiä. Osa noista bc on kuitenkin jo kolmekymppisiä. Sillä se tuntuu monista ehkä huvittavalta jos uhotaan yli kolmekymppisten olevan "kalkkiksia". Itse en mouhoisi viisikymppisten olevan dinoja, kun itse olen 48 -vuotias. Muutenkin ikään tuijottaminen on niin naurettavan lapsellista. Mikään ikä ei velvoita olemaan tietynlainen.
-vanha vakkari
Hädintuskin kaksikymppisiä. Moni niistä taisi olla vielä alle kakskyt, kun myi jo kultaa. (Mutuilua)
Mutta kuten sanoit. Ei pitäisi tuijottaa ikää ja kuinka paljon on saavuttanut minkäkin ikäisenä. Tämä nyt on vähän offtopic, mutta kullakin meistä on elämässä eri realiteetteja, eikä niihin voi jäädä vellomaan. Varsinkin niihin mitä ei voi muuttaa. Ei täällä olla kilpailemassa et kuka on saavuttanut mitäkin missä vaiheessa elämää. Pitää muistaa olla itselleen ja toisilleen siinä suhteessa armollinen.
You can’t go back and change the beginning, but you can start where you are and change the ending. – C.S. Lewis
"Ei täällä olla kilpailemassa et kuka on saavuttanut mitäkin missä vaiheessa elämää."
Niin totta. Eikä teidän muiden pidäkään kilpailla edes, koska täällä jo on selkeä winner.
Mitähän vastausta Joel on etsimässä?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vastausta Joel on etsimässä?
Jaa-a, mut mulla putos puhelin kädestä nähtyäni sen hymyilyvideon. Tuli niin takavasemmalta se äkillinen pään kääntäminen ja zoomaus, et meni suoraan tunteisiin. Sillä on niin läpitunkeva katse 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vanha vakkari
HIM ja The Rasmus saavuttivat kansainvälisen suosion n. 25-vuotiaina, kotimaassa menestys tuli tietysti aikaisemmin. Blind Channel hyppäsi suoraan tuntemattomuudesta kansainväliseen suosioon, siinä mielessä menestyivät samanikäisinä.
Itseasiassa eikö molemmat noista bändeistä saavuttanut aikaisemmin kuin 25v. Ulkomaisen suosion. Ja eikö moni bc jäsen viime vuonna ollut yli 25v. Nyt kun hiuksia aloit halkomaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vanha vakkari
HIM ja The Rasmus saavuttivat kansainvälisen suosion n. 25-vuotiaina, kotimaassa menestys tuli tietysti aikaisemmin. Blind Channel hyppäsi suoraan tuntemattomuudesta kansainväliseen suosioon, siinä mielessä menestyivät samanikäisinä.
Tää on vähän samaa kun mä hyppäsin suoraan tuntemattomuudesta Damiano-ketjun "suosioon", mutta sitten mä kuulema kuitenkin olen ollut jo jokaisen Helmi-tädin ja Justiinan kiusana täällä jo vuosikausia ja litroittain on punkkua ryypätty mun takiani, vaikkei kukaan muka ole ikinä koskaan vahingossakaan ollut Damiano-ketjussa :DDD
Näin se kuulkaa kansainvälinen läpimurto on mahdollista vanhemmallakin iällä :DDD
Auts! Tää on varmaan Zouelin aloittama keskustelu :DDDD
https://www.vauva.fi/keskustelu/4534614/5l-vanhaksi-mennytta-punkkua-34…
;DDDDDD
winner kirjoitti:
Auts! Tää on varmaan Zouelin aloittama keskustelu :DDDD
https://www.vauva.fi/keskustelu/4534614/5l-vanhaksi-mennytta-punkkua-34…
;DDDDDD
Voi punkkua. Saakohan se nyt unta, kun zoul on noin suoraan antanut pakit sille. :DD
Haaahaaaa
c.tenor.com/H_GXyGbx8NkAAAAd/jennifer-anniston-tease.gif
(Giffien käyttö on kuulemma jo ihan out, joten sopii tällaiselle 80-luvulla syntyneelle muumiolle. 😏)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vanha vakkari
Itseasiassa eikö molemmat noista bändeistä saavuttanut aikaisemmin kuin 25v. Ulkomaisen suosion. Ja eikö moni bc jäsen viime vuonna ollut yli 25v. Nyt kun hiuksia aloit halkomaan 😉
HIMin jäsenet olivat Razorblade Romancen ilmestyessä n. 23-28 -vuotiaita ja The Rasmuksen jätkät Dead Lettersin ilmestyessä n. 24-vuotiaita. Blind Channelin tyypit olivat 23-27 -vuotiaita. Ihan samaa ikäluokkaa edustivat.
Okey, fine 😏 hyväksyn argumentin. Olet oikeassa.
Bad idea: ensikuulemalta ei kuulostanut kovin kummoiselta, mutta mulla on harvoin biisien kanssa silleen että heti ekalla kerralla sytyttää (yksi harvoista ikinä on ollut Died enough for you josta katsoin musavideon ja olin heti aivan liekeissä). Kuuntelin muutaman kerran ja aloin lämmetä kovastikin. Kertsi on mielenkiintoinen ja pidän siitä kun tässä on puhdasta laulua paljon. Muutama päivä kun tässä on sitä tullut kuunneltua niin tää on kyllä yksi parhaimmista bc biiseistä! Qivan törkeän hieno. Ja biisin henkilökohtaisuus ja tieto siitä missä tilanteessa Niko on tuon kertsin laulanut saa kylmät väreet. Hienoa, että jätkät kertoo biisin taustoista - tuo lisää tarttumapintaa. Lisäksi tuo red flag-somehaaste on nerokas. En malta odottaa että koko levy julkaistaan!
Täälä käy keskustelu kuumimpana aina silloin kun puhutaan jostain ihan muusta kui bc:stä 🤔
Mä oon kanssa nyt tykästynyt kovasti Bad Ideaan! Ja just tuo että siitä on kerrottu taustatarinaa niin antaa sille lisää "syvyyttä". On kyllä tosi hyvä biisi! Ja se veto UMK:ssa oli ihan mielettömän hieno.
Onko pojat nyt jo lähdössä sinne jenkkeihin vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Täälä käy keskustelu kuumimpana aina silloin kun puhutaan jostain ihan muusta kui bc:stä 🤔
Just täällä oli umk päivänä tiivistä keskustelua. Toki täällä on muutama, joilla huumori kohtaa muutenkin ja keskustelevat bc asioiden ulkopuolelta.
On vaan jännä kun heittää jonkun bc kommentin väliin niin siihen ei tule kommentteja yhtään niin paljon kuin silloin kun jauhaa tyhjänpäiväistä läppää. Ja varmasti tällekin viestille nyt tulee kommenttia kun ei liity bc.
No onhan täällä nyt ollut jo useampi sivu ihan bc-asiaa. Väliin tietty jotain muutakin läppää mikä on usein ihan viihdyttävää.
Mä veikkaan et tää maailmantilanne on nyt sellainen, että porukalla on ajatukset sodassa. Itsellä ainakin on sellainen olo, et ei pysy ajatukset edes duunissa kasassa. Päätin ottaa pari päivää nyt out somesta, uutisista ja täältä. Juuri huomasin katsoneeni kaksi tuntia sodasta videoita ja itken. Ei näin.
Mielelläni keskustelen blindchannelista, musiikista ja Joelista 🥰 mutta en tänään.
Palataan. 🖤 ihanaa reissua kundeille. (Ihan kuin ne näkis tän.) Nauttikaa (kaikesta maailmantilanteesta huolimatta), olette ansainneet tuon reissun.
Dude, gringe onnihan oma sanansa.