Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1001/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se Joelin keimailu. Huhhuh taas mies. Siinä vaiheessa kun se selällään hiveli sitä mikkiständiä. Tapahtuiko sen jälkeen muuta. Kuka voitti. 😏 no idea what happened next.

Ja jos jostain syystä zoul lukee näitä, niin sori tuosta 👆🤭

No tää meni kyllä suoraan...sieluun.

Joelin keimailu vai mun kommentti 😏

Hah no vaikka molemmat, oonhan sun viinikamu :D 

Brändättyä keimailua tai ei, Joel osaa sen tosi hyvin. Sitä on ilo seurata. Miten se siirtää hiuksia puolelta toiselle. Miten kasvot valaistuvat hymystä. Miten parilla harkitulla detail sanalla itsestään voi antaa haluamansa mielikuvan kuulijalle. Miten sen asento on kuvissa jne.

Livessä ne sanoi Joelin olevan välillä ärsyttävä tai et se puhuu lujaa/paljon/laukoo mielipiteitä vai mitä se oli. Tuli jotenkin tuohon aiemmin sanomaani hauska ristiriitaisuus. Ristiriita ihmisissä on kiehtova.

Vierailija
1002/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuuh 🔥 aikamoista.

Ymmärrän muuten mitä te tarkoitatte toisen blondin kehonliikkeistä. 🤭😏

No äläpä 🔥! Joonas suorastaan tihkuu s*ksiä🔥😚😏!

Ja sori tuosta!

Ja ettei kenellekään jää epäselväksi niin ennen kaikkea rakastan bc:n musiikkia. Se on antanut minulle niin paljon. Arvostan todella korkealle heidän jokaisen musiikillista osaamista. Blind Channel on aivan loistava ja ammattitaitoinen bändi.

(mutta siltikin, minulla on silmät päässä ja ,,kröhöm, omaan eräänlaisia ,,kröhöm, tuntemuksia, ja en ole voinut olla huomaamatta tämän kiharapäisen blondin ööö, kuumuutta... 🔥. Sori.)

T. Tuo Joonaksen perään mouruaja

Mä ymmärrän täysin. Mulla on todella tyhmä ja teini olo välillä täällä. Tuntuu että pitäisi terävöittää enemmän etten omaa mitään fiksaatiota Joeliin tai mitään muutakaan pakkomiellettä. Olen ihan oman elämän omaava fiksu ihminen oikeasti :D täällä nyt vain aihe mistä puhumme on kapea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo punkun viinikamu on kyllä hieman epäilyttävä. Mun päässä alkaa taas salaliittoteoriat pyörimään.

Vierailija
1004/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo punkun viinikamu on kyllä hieman epäilyttävä. Mun päässä alkaa taas salaliittoteoriat pyörimään.

Se on viinikamu 😏 kenenkään ei ole tarve kertoa itseään anonymiteetin takaa.

Vierailija
1005/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se Joelin keimailu. Huhhuh taas mies. Siinä vaiheessa kun se selällään hiveli sitä mikkiständiä. Tapahtuiko sen jälkeen muuta. Kuka voitti. 😏 no idea what happened next.

Koita nyt päättää, kirjoitatko suomea vai englantia.

Vierailija
1006/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai koska sä sanot niin? Mikä auktoriteetti sä olet mulle sanomaan, vaikka kirjoittaisin klingonilla. Ja mikä ongelma niiden yhdistelyssä on?

Vierailija
1007/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun meillä on hauskaa, joku tulee negailemaan. Yleensä jonkun nimimerkkiä käyttävän kimppuun. Tämän vuoksi en käytä nimimerkkiä, sillä en jaksaisi sitä paskaa mitä punkku ja winner saa niskaansa.

Vierailija
1008/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä keskustelun topic on bändi, joka itse myös yhdistää suomenkieltä ja englantia sujuvasti. En näe ongelmaa yhdistää näitä kieliä. Meillä töissä käytetään Finglish kieltä, joten en ole edes kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
1009/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ihanaa. Valitettavasti täytyy särkeä salaliittoteoriat ja paljastaa, että oon vaan tällainen Blond Channelia mouruava 30+ wax figure blondi. :D

-viinikamu

Vierailija
1010/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonaksen kuva poistui. HARMI.

Vierailija
1011/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin koomista kun blindchannel puhuu "two generations of something something" kommentteja. Kuten the Rasmuksen kanssa nyt kuvassa. Se Emppu on kuitenkin joku -85 syntynyt wikipedian mukaan, että ihan samaa millenial generations kuin moni noista bc henkilöistä.

Vierailija
1012/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin koomista kun blindchannel puhuu "two generations of something something" kommentteja. Kuten the Rasmuksen kanssa nyt kuvassa. Se Emppu on kuitenkin joku -85 syntynyt wikipedian mukaan, että ihan samaa millenial generations kuin moni noista bc henkilöistä.

No entäs ne muut rasmukset? Tarviiko aina halkoa hiuksia?

Vierailija
1013/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Lauri on 1979 syntynyt joten ei sekään nyt aivan noiden isästä mene, mutta ehkä tässä ei tarkoitetakaan sukupolvia perinteisessä merkityksessä vaan rock-maailmanvalloitusnäkökulmasta.

Mutta joo, on tullut huomattua, että varsinkin Joelin puheissa 1980-luku on jo noloa esihistoriaa ja pari vuotta vanhemmat kolmekymppiset täysiä muumioita.

Vierailija
1014/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs dic*head tänne ajautui. Kaiken panoksen keskusteluun ajattelit laittaa tuolla kommentilla? Ei umk:sta, ei bc, ei sodasta, vaan punkusta. Taitaa nyppiä hermoon.

Vierailija
1015/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Lauri on 1979 syntynyt joten ei sekään nyt aivan noiden isästä mene, mutta ehkä tässä ei tarkoitetakaan sukupolvia perinteisessä merkityksessä vaan rock-maailmanvalloitusnäkökulmasta.

Mutta joo, on tullut huomattua, että varsinkin Joelin puheissa 1980-luku on jo noloa esihistoriaa ja pari vuotta vanhemmat kolmekymppiset täysiä muumioita.

Olen alkanut huomaamaan ihan saman, että 1980 on sillä puheissa välillä ihan jotain muumioiden esihistoriaa. Kaikki sillä aikakaudella syntyneet on keski-ikäisiä kalkkiksia, jotka on eri sukupolvea. Milleniaalit on kuitenkin 1981-1995 syntyneitä. Se on vähän jopa. Noh, en sano mitään. Onhan se vähän. Joo :D

Vierailija
1016/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs dic*head tänne ajautui. Kaiken panoksen keskusteluun ajattelit laittaa tuolla kommentilla? Ei umk:sta, ei bc, ei sodasta, vaan punkusta. Taitaa nyppiä hermoon.

Ei kannata piitata noista kommenteista, en itsekään.

Vierailija
1017/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös alkanut tulla tunne, että olen liian vanha fanittaan tuota bändiä. Juurikin kun puhuvat niin paljon uuden sukupolven rockbändistä. Tulee sellainen rajanveto.

Vierailija
1018/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut huomaamaan ihan saman, että 1980 on sillä puheissa välillä ihan jotain muumioiden esihistoriaa. Kaikki sillä aikakaudella syntyneet on keski-ikäisiä kalkkiksia, jotka on eri sukupolvea. Milleniaalit on kuitenkin 1981-1995 syntyneitä. Se on vähän jopa. Noh, en sano mitään. Onhan se vähän. Joo :D

Nyt kun komppasit niin jatkan :D Mua ärsyttää kun se on tuonut esiin pariinkin kertaan että kasarilla tehty raskaampi musa ei kiinnosta ja on skeidaa. Jos nyt kuitenkin annettais arvo sillekin, että tuolla vuosikymmenellä on tehty hemmetisti klassikkobiisejä, jotka elää edelleen ja on all time hits -listojen kärjessä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

Onhan esim. Linkin Parkilla, jota hän avoimesti fanittaa, useita hyviä biisejä, osa jopa klassikon arvoasemaa omassa genressään edustavia, mutta objektiivisesti katsottuna ysärillä ja varsinkin nollarilla musa on tuossa kategoriassa pääsääntöisesti melkoista mitättömyyttä, jos vertaa kasarilla tehtyihin suuren luokan hitteihin, Se, että niistä ei tykkää, on asia erikseen ja ok, mutta voisi niiden arvon tunnustaa eikä dissata ”p*skaa, ei kiinnosta” -osastoon.

Vierailija
1019/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on myös alkanut tulla tunne, että olen liian vanha fanittaan tuota bändiä. Juurikin kun puhuvat niin paljon uuden sukupolven rockbändistä. Tulee sellainen rajanveto.

Saattaa olla valittu suunta keskittyä nyt 13-23 -vuotiaisiin faneihin ja siksi puhuvat uuden sukupolven rockbändistä. En sitä silti liikaa miettisi, jos musiikista pitää.

Vierailija
1020/4019 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun komppasit niin jatkan :D Mua ärsyttää kun se on tuonut esiin pariinkin kertaan että kasarilla tehty raskaampi musa ei kiinnosta ja on skeidaa. Jos nyt kuitenkin annettais arvo sillekin, että tuolla vuosikymmenellä on tehty hemmetisti klassikkobiisejä, jotka elää edelleen ja on all time hits -listojen kärjessä vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

Onhan esim. Linkin Parkilla, jota hän avoimesti fanittaa, useita hyviä biisejä, osa jopa klassikon arvoasemaa omassa genressään edustavia, mutta objektiivisesti katsottuna ysärillä ja varsinkin nollarilla musa on tuossa kategoriassa pääsääntöisesti melkoista mitättömyyttä, jos vertaa kasarilla tehtyihin suuren luokan hitteihin, Se, että niistä ei tykkää, on asia erikseen ja ok, mutta voisi niiden arvon tunnustaa eikä dissata ”p*skaa, ei kiinnosta” -osastoon.

Vitsit, kun en ehdi nyt kirjoittamaan laajemmin. Tää aihe on niin 🔥

Jos lähdetään perkaamaan mihin kategoriaan esim. Linkin park kuuluu ja miettimään niiden juuria. Päästään vielä kauemmaksi 70-luvun punkkiin ja miten vaikka alternative rock ja nu metal muodostui hyvin vahvasti juurikin 80-luvulla. On naivia ajatella, että "no kun linkin park perustettiin 1996"

Itsekin pidän paljon 90-luvun grungesta ja monista sen ajan rockbiiseistä, mutta ymmärrän antaa kunnian niille tienraivaajille, joille se kuuluu.

Ketju on lukittu.