Kadunko jos värjään hiukset tummiksi, oma väri vaalea
Kommentit (14)
Jos nainen, niin miksi pitää laskea tasoaan?
Mulla on jylhåt piirteet ja tuntuu että tummat hiukset voisi sopia. Ei ole sellaiset söpöt kasvot
Ap
Kannattaa tässäkin asiassa pyytää asiantuntijan arvio asiaan.
Kokeile peruukilla ensin, jos tahdot tietää miltä näytät.
Hetkinen, eikö hiusten värjääminen ole väliaikaista? Voit aina palauttaa oman värisi takaisin kun haluat?
Tietämätön Mies
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jylhåt piirteet ja tuntuu että tummat hiukset voisi sopia. Ei ole sellaiset söpöt kasvot
Ap
Silloin varmaan tumma väri sopii. Muista vaan ettet ihan mustiksi vedä jos se ei nimenomaan ihosi sävyyn sovi (useimmille suomalaisille ei sovi). Kannattaa myös miettiä ihon ja kulmakarvojen mukaan ottaako kylmän vai lämpimän sävyn.
Itsekin mietin pitäisikö vaihtaa taas vaalesta ruskeaan, mutta silloin oma tummanblondi tyvikasvu näyttää aina jotenkin harmaalta ja pitäisi sitten värjätä niitä juuria melko usein, joten enpä tiedä...
Mä värjäsin, meni pari kuukautta ja hiukset oli taas vaaleat. Se väri hävisi jonnekin vaikka oli kestoväri.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, eikö hiusten värjääminen ole väliaikaista? Voit aina palauttaa oman värisi takaisin kun haluat?
Tietämätön Mies
Kyllä minä vaadin todistuksen että nainen on aina ollut vaalea koko ikänsä. Jos on hetkeksikään värjännyt tummemmaksi, on taso laskenut.
t: asioista selvää ottanut mies
Älä älä älä. Juurikasvu on ihan kauhea, jos värjää vaaleat hiukset tummiksi. Jo kolmessa viikossa näyttää kuin olisi tukka irti päästä, ja pakko siis värjätä koko ajan lisää. Värin pois saaminen lähes mahdotonta ja pois kasvaminen kestää vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Tietämätön Mies
Niin, on vaan aika kauhea projekti värjätä kovin tummasta takaisin vaaleaan, kun siihen tarvitaan ensin vahvat vaalennusaineet ja lopuksi se oikea sävy. Ja jos ihan heti muuttaa mielensä niin aika kova juttu päänahallekin värjätä edes takaisin. Lisäksi rahaa menee paljon jos on pitkät ja paksut hiukset, ym.
Siis onko sinulla nyt värjäämättömät hiukset ja ne ovat vaaleat? Koska aniharvalla keski-ikäisellä on oma hiusten väri oikeasti suomalaisessa mittakaavassa blondi.
Jos sinulla nyt raitoja tai vaalennus, kokeile omaa väriä.Yleensä sen tummuusaste näyttää parhaalta ja luonnollisimmalta ihmisen muiden värien kanssa. Jos tummennat, huomaat, että ilman meikkiä lopulta näytät hieman kalpealta ja valjulta ja joudut kompensoimaan hiusten tummuutta tummemmalla meikillä.
Kadut.
Näytät kaljulta, kun hiukset kasvavat takaisin.
Lopun ikääsi kadut