Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö koskaan millaisia täällä kirjoittelevat ovat tosielämässä? Meistä moni on täällä kuitenkin aika pitkään jo ollut. En siis tarkoita, että kenenkään pitäisi kertoa tai arvuutella. Täällä ollaan aika anonyyminä ja kaikille se suotakoon. Tuli vain mieleen.
Toki välillä käy mielessä, että kulkisko juttu irl samalla tavalla. Tai kuten joku ihanasti mulle kommentoi, että mun kanssa olis kiva juoda viiniä ja heittää läppää. 🖤
Ja täällä edelleen seuraillaan ja Blond Channelia mourutaan. Kohta sitä herkkua on tarjolla. Skoolataan virtuaalisesti! ;)
T: Punkun viinikamu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietittekö koskaan millaisia täällä kirjoittelevat ovat tosielämässä? Meistä moni on täällä kuitenkin aika pitkään jo ollut. En siis tarkoita, että kenenkään pitäisi kertoa tai arvuutella. Täällä ollaan aika anonyyminä ja kaikille se suotakoon. Tuli vain mieleen.
Toki välillä käy mielessä, että kulkisko juttu irl samalla tavalla. Tai kuten joku ihanasti mulle kommentoi, että mun kanssa olis kiva juoda viiniä ja heittää läppää. 🖤
Ja täällä edelleen seuraillaan ja Blond Channelia mourutaan. Kohta sitä herkkua on tarjolla. Skoolataan virtuaalisesti! ;)
T: Punkun viinikamu
Jeee, todellakin! 🥰 kauhea valinta chabliksen ja Rhônenlaakson punkun välillä. Toivottavasti zoulilla on ne claw sormukset.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
No, tuopa olikin positiivinen yllätys! Saisit jo melkein pusun, jos olisin naisista yhtään kiinnostunut, mutta naiset ovat vaan... bad idea ;D Tosin, olin lukenut ja kuunnellut biisin aamupäivällä ennakkoon just tuosta linkitetystä sivusta... Ehkä tämä viikko vaan on kokonaisuutena liian isojen asioiden miettimistä, jotta pystyisi innostumaan tästä biisistä tai vaikkapa UMK:sta.
Tuosta artikkelista sen verran, etten ole ymmärtänyt koskaan sitä ehdottomuutta, että maailmassa, jossa on abouttis 7 miljardia ihmistä, joista voi valita, niin yksien huonojen instabeibe-treffien jälkeen pitäisi mennä parvekkeelle istumaan, ryyppäämään ja miettimään hyppäämistä alas. <---- tuo on semmoinen bad idea numero 2, jonka kaltaiseen kenenkään ei pitäisi päätyä. Onneksi tuossa on ollut bändikaverit jeesaamassa jaksamaan 👍
Musiikkialan ihmisenä ja kymmeniä vuosia maata kiertäneenä ymmärrän kyllä täysin, miten vaikeaa on oikeasti löytää ketään, jota sitten kiinnostaa elää sun kanssasi arkea myös siellä lavan ulkopuolella ja miten sen homman jujun parhaiten tajuaa vain ja ainoastaan samassa tilanteessa elävä bändikaveri - ei edes se tyttö- tai poikaystävä. Niitä bändäreitä ehkä kyllä keikoilla piisaa, mutta jos ei oma luonne ole sellainen, että kiinnostaa ns. "syödä kuormasta" ja on lavan ulkopuolella ujo introvertti, eikä lööppijulkkis, niin... Onhan se vähän taiteilua, kun kuitenkin heti joku jossain ketjussa sitten huomaa ja huomauttaa, että käyt joskus jonkun sivuilla kääntymässä. Ei BC:n kohdalla kai onneksi kuitenkaan ole tuon Måneskin -häröilyn tasoista kissatappelua kulisseissa, jota näihin ketjuihin yritetään tuoda mukaan.
Siinä mielessä myös ymmärtää, miksi joillakin on turvana se naaman peittävä heviletti tai kasvomaalaus tai naamari tai tatuoinnit tai lävistykset ja ollaan sitten ihan softeja nössöjä puputossuissa arkielämässä.
Hyviä ajatuksia sulla. Mietin samaa, että tämän maailmantilanteen vuoksi ei innostus riitä kaikkeen. Itse putoan johonkin rabbit hole tyyppiseen tilaan innostuessani jostain asiasta, on se sitten negatiivinen tai positiivinen asia. Siitä joutuu itseään repimään takas irl. Et siksi olen yrittänyt innostua muustakin kuin lukemaan uutisia.
Tuohon parvekejuttuun. Ei näissä tilanteissa olekaan kyse pelkästään yhdestä instamussukasta, vaan se on pisara mikä sysää yli laidan. En siis tiedä tuosta jutusta, mutta olen ollut vastaanottamassa tällaista puhelua parikin kertaa yhdeltä tyypiltä. Muusikolta. Eikä siitä keissistä sen enempää, mutta ymmärrän hyvin sitä tunnetilaa, mitä tässä biisissä haetaan. Olen itsekin ollut "ei vit*u mä sössin asioita" mind setissä, missä tuntuu kaikki vastoinkäymiset tosi isoilta. Oli ne sitten itseaiheutettuja tai ei, ne niputtaa samaan. Se on kuin palovamma. Siinä mielessä biisi aukeaa itselle.
Sit tuohon kiertue-ihmissuhteet hommaan. En voi ymmärtää tai edes kuvitella, kuin vaikeaa tuossa tilanteessa olis yrittää löytää parisuhdetta. Varmasti kyseenalaistaisi jokaisen motiivia "hei, mitä kuuluu" kyssärin takaa. Muusikon kanssa elämä on erilaista, olen asunut sellaisen kanssa. Sitä joutuu hoitaan paljon arjen asioita itse, kun toinen on joko omassa maailmassaan, treeneissä, jauhamassa biiseistä, tekemässä jotain bändiin liittyvää tai keikoilla jne. Mut se myös tuo just niin sitä erilaista boheemia vibaa jakaa elämää taiteilijan kanssa, että se on sen arvoista. Se vaatii hyvän itsetunnon siltä kumppanilta ja saattaa joutua katsomaan läpi sormin joitain asioita 😂
Ja kuten sanoit, on se lavatyyppi ja himatyyppi. Toki se lavatyyppi on osa sitä itseään, mutta on myös toinen puoli mitä lähipiirin ulkopuolella moni ei näe. Mut sitä samaa moni tekee ihan arjessakin. On työminä ja himaminä. Enemmän ne varmasti on lähellä toisiaan, kuin mitä julkkiksillä on.
Joo, mutta kerropa tämä puoli elämästä kohteliaasti niille joka puolella parveileville kuvaaville ja hihitteleville pikkutytöille tai vähän "aikuisemmillekin", joiden elämän tarkoitus on sitten kuitenkin yrittää bändäriksi bändärin paikalle tai joiden elämä on IG:ssä arpomassa päivitystä joka 5. minuutti mitä sinä tai sun parisuhdekumppani someen laittaa ja sitten keittiöpsykologin analyysiä siitä, miltä teistä tuossa kuvassa on tuntunut. <---- Kts. Damiano-ketju.
En mä tie haluanko käydä lukemassa siellä 😁 liika on liikaa ja saatan lähteä koko paikasta.
Monikaan ei ymmärrä että seurustelu/asuminen muusikon kanssa ei ole niin romantisoitua, mitä voi luulla. Se tyyppi on paljon poissa illat ja viikonloput, joskus pitkiäkin aikoja. Joillakin on päihteet liikaakin kuvioissa, eikä välttämättä arjen pyöritys ole top 5 listan kärjessä. En yleistä, on varmasti tyyppejä laidasta laitaan. Mutta oman bändin lisäksi on muiden bändien keikat jne. mitkä on katsottava. Et ole listan kärjessä. Siinä pitää olla omaa elämää suhteen ulkopuolella, omia tavoitteita elämässä ja tykätä olla suhteessa missä ei välttämättä olla niin paljoa yhdessä. Itse en taiteilijana voisi kuvitella seurustella kuin jonkun alan taiteilijan kanssa :D parasta.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tuosta artikkelista sen verran, etten ole ymmärtänyt koskaan sitä ehdottomuutta, että maailmassa, jossa on abouttis 7 miljardia ihmistä, joista voi valita, niin yksien huonojen instabeibe-treffien jälkeen pitäisi mennä parvekkeelle istumaan, ryyppäämään ja miettimään hyppäämistä alas. <---- tuo on semmoinen bad idea numero 2, jonka kaltaiseen kenenkään ei pitäisi päätyä. Onneksi tuossa on ollut bändikaverit jeesaamassa jaksamaan
En oikein tiedä miten tämän sanoisin. Koin tämän tekstin hyvin loukkaavana itsetuhoisia ihmisiä kohtaan. Se, että ihminen ajautuu kuvailemaasi tilanteeseen istumaan parvekkeelle ja miettimään hyppäämistä (puhun tässä nyt yleisesti, en Nikosta), ei ole mikään hetken mielijohde. Itsemurhan tai sen yrittämisen/pohtimisen taustalla on aina pitkä, monipolvinen prosessi, joka saattaa alkaa jo lapsuudessa. Taustalla voi olla esim pitkään jatkunutta masennusta. Itsemurha ajatellaan usein valintana, mutta itsemurhaa yrittäneet ihmiset eivät kuvaa valinneensa itsemurhaa. He eivät vain näe enää muuta selviytymiskeinoa päästä pois umpikujasta. Harva oikeasti haluaa kuolla, mutta se nähdään ainoana vaihtoehtona sellaisessa solmussa. Tuo "yksien huonojen instababe-treffien jälkeen" oli varmasti sinulle ominaista kärjistämistä ja huumoria, josta kyllä pidän kovasti, mutta tähän yhteyteen se ei vain sovi mitenkään päin.
Ja kuten sanoit, tuossa tilanteessa on ollut korvaamatonta, että bändikaverit on olleet jeesaamassa ja tehneet tuon äärimmäisen tärkeän intervention menemällä parvekkeelle kysymään aikeista. Kiitos heille ♥️
Vielä loppuun totean, että BC jätkät ovat mielettömän rohkeita, kun puhuvat julkisesti kipukohdistaan eivätkä häpeä niitä. Nostan heille hattua ihan sydämestäni. Ja tietysti se musa on toisen yhtä suuren hatunnoston arvoinen.Kiitos tästä viestistä🤍 t: Itsemurhan tehneen läheinen
Joo, no myönnän, että kärjistin, kenenkään surua asioista ei ole tarkoitus vähätellä, ainoastaan sitä ihmetellä, miten vähäisistä syistä tuossa mielentilassa oleva henkilö lopulta asioita tekee, kyllä se kaikille omaisille ja kavereille lopulta on järkytys, miten vähästä joku ajautuu tekoihin. Avaan tätä kirjoitustani myöhemmin omien kokemusten kautta.
Nyt ei ole syytä enää masentaa ketään enempää kuin mitä Venäjä maailmalle tekee. Olettaisin, että siinäkin päädymme kevään mittaan lukemaan arvuutteluja eräiden henkilöiden itsemurhiin johtaneista syistä.
Okei, hyvä kun selvensit. Mutta tosiaan siellä pinnan alla on niin paljon enemmän kuin se jäävuoren huippu, jonka ulkopuoliset näkee. Itsemurhan syyt ovat usein jotain aivan muuta kuin se laukaiseva tekijä, jonka vuoksi viimein ylitetään raja ja mennään ajatuksista tekoihin. Laukaiseva tekijä voi olla esim. että jollain vanhalla tutulla ei kiireidensä takia ollut aikaa jäädä juttelemaan kun tapasivat kaupassa. Mitätön asia, mutta itsetuhoiselle tuo voi olla hylkäämisen kokemus joka on viimeinen niitti kaikelle.
Mutta nyt viinilasi kouraan ja ruudun ääreen🥀
Huuuh 🔥 aikamoista.
Ymmärrän muuten mitä te tarkoitatte toisen blondin kehonliikkeistä. 🤭😏
Huuuh 🔥 aikamoista.
No äläpä 🔥! Joonas suorastaan tihkuu s*ksiä🔥😚😏!
Kyllä ne oli ne Joelin katseet siinä aivan alussa kun istuskeli lavalla... huhhuuuh💦💦
Ja mieletön versio dark sidesta!
Ai oliko Joelki siellä 😏😏😏 en huomannut.
Wuhuu, olin tuhannes omassa ketjussani🥳
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne oli ne Joelin katseet siinä aivan alussa kun istuskeli lavalla... huhhuuuh💦💦
Ja mieletön versio dark sidesta!
Niin oli 😜
Vierailija kirjoitti:
Wuhuu, olin tuhannes omassa ketjussani🥳
Tuhat viestiä rikki, jeeee! Ja joo, Joel oli todella todella ajatuksia herättävän 🔥
Tämä Oliviera on ihan uskomattoman hyvä, varsinkin tällaisen viikon jälkeen. Oon ihan itkemässä taas täällä.
Vierailija kirjoitti:
Huuuh 🔥 aikamoista.
Kieltämättä. Mut oli vaikee ottaa silmiä irti Zoulista, joten mitään mittavaa tutkimusta en ehtinyt tekemään muista.
Winner varmaan välttelee tänään tänne tuloa 😁
Patonki, damiano, justiina. Noin. Siinä. Oon huono winnerin korvike. Mut jos winneriä tuli jo ikävä niin voin korvata pari justiinaa aina johonkin väliin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Huuuh 🔥 aikamoista.
Kieltämättä. Mut oli vaikee ottaa silmiä irti Zoulista, joten mitään mittavaa tutkimusta en ehtinyt tekemään muista.
Toivottavasti joku päivä vielä tapaat sen. Kissojen ja koirien kanssa etsimään se kesällä jostain festareilla.
Ah oon niin onnellinen ton bc vedon jälkeen että tuun vaan sanomaan että rakastan teitä kaikkia! ♡
Vierailija kirjoitti:
Huuuh 🔥 aikamoista.
Veit sanat suustani viinikamuseni, huh. Vitsi mikä esitys ja todella vangitseva herra Hukka kyllä näin ruudunkin välityksellä...
Joonasta olisin voinut myös katsella vähän enemmän, mikäli nyt olisin ehtinyt häntä muissa öhöm täpinöissäni huomioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ah oon niin onnellinen ton bc vedon jälkeen että tuun vaan sanomaan että rakastan teitä kaikkia! ♡
🖤🖤🖤
Joo, mutta kerropa tämä puoli elämästä kohteliaasti niille joka puolella parveileville kuvaaville ja hihitteleville pikkutytöille tai vähän "aikuisemmillekin", joiden elämän tarkoitus on sitten kuitenkin yrittää bändäriksi bändärin paikalle tai joiden elämä on IG:ssä arpomassa päivitystä joka 5. minuutti mitä sinä tai sun parisuhdekumppani someen laittaa ja sitten keittiöpsykologin analyysiä siitä, miltä teistä tuossa kuvassa on tuntunut.