Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä joku fani on kuullut sen biisin jo? Ymmärrän että jollekin kaverille soitetaan se mut että fanille? Siis tietääkseni hän ei kuitenkaan ole bc kanssa varsinaisesti tekemisissä?
Ehkä se ei ole fani 🤷🏼♀️ tuskin sitä fanille olisi soitettu.
Kyl siis niinku tosifanit on jo kuullu. Varmaan niinku niinku kaikki jo viisukuppilassa niinku hyräilee sitä ;D
Ja sitten siinä on jotkut darra side -lyriikat ;DDD
Little red ridinghood kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Ketä sä sanoit Justiinaksi 😂
Jokainen, jolle ei avaudu 30 Seconds to Marsin musiikillinen tuotanto, on kyllä vähän justiina.
Ppffff, ai et siihen vaaditaan joku special skilssi, et aukeaa se tuotanto. You're special kinda special 😏
No eihän sullekaan ole BC:n biisit avautuneet, ennenkuin joku on sellaiset tänne sulle kuunneltaviksi linkittänyt ;DDD
Joelin sudensimmuista ja puvuista vaan on 100 kuolauskommenttia, mutta et ollut yhtään Joelin feattaus-biisiäkään kuullut, joita aiemmin linkitin ;DDDEn sano mitenkään pahalla, mutta nyt niinku vähän reippaampaa yritystä siihen fanitukseen, muuten joku teiniX vie Zouelin nenän edestä! ;DDD
Jos se susisimmu etsii itselleen jotain itsetunnonnostattajafania joka truuppaa egoa sillä tavalla. Eikä välttämättä oikeasti hiffaa, niin go for it man. 😏 not my style honey.
Ja siis nyt ammuit itseäsi jalkaan tuolla härnäämisellä, sillä kiitos sinun linkitysten mä aloin diggaa muustakin kuin coolin jäbän simmuista. Ja täällä ollaan edelleen. Joten hah! Punkku 1-winner 0. Okei, sä taidat olla johdossa, mut kuka pisteitä laskee.
Earth girls are easy.
"If you wanna be a femme fatale, you can't rest on your L'Oréals!"
Lady is a tramp.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Ketä sä sanoit Justiinaksi 😂
Jokainen, jolle ei avaudu 30 Seconds to Marsin musiikillinen tuotanto, on kyllä vähän justiina.
Ppffff, ai et siihen vaaditaan joku special skilssi, et aukeaa se tuotanto. You're special kinda special 😏
No eihän sullekaan ole BC:n biisit avautuneet, ennenkuin joku on sellaiset tänne sulle kuunneltaviksi linkittänyt ;DDD
Joelin sudensimmuista ja puvuista vaan on 100 kuolauskommenttia, mutta et ollut yhtään Joelin feattaus-biisiäkään kuullut, joita aiemmin linkitin ;DDDEn sano mitenkään pahalla, mutta nyt niinku vähän reippaampaa yritystä siihen fanitukseen, muuten joku teiniX vie Zouelin nenän edestä! ;DDD
Jos se susisimmu etsii itselleen jotain itsetunnonnostattajafania joka truuppaa egoa sillä tavalla. Eikä välttämättä oikeasti hiffaa, niin go for it man. 😏 not my style honey.
Ja siis nyt ammuit itseäsi jalkaan tuolla härnäämisellä, sillä kiitos sinun linkitysten mä aloin diggaa muustakin kuin coolin jäbän simmuista. Ja täällä ollaan edelleen. Joten hah! Punkku 1-winner 0. Okei, sä taidat olla johdossa, mut kuka pisteitä laskee.
Earth girls are easy.
"If you wanna be a femme fatale, you can't rest on your L'Oréals!"
Lady is a tramp.
These Foolish Things
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä joku fani on kuullut sen biisin jo? Ymmärrän että jollekin kaverille soitetaan se mut että fanille? Siis tietääkseni hän ei kuitenkaan ole bc kanssa varsinaisesti tekemisissä?
En tiedä, mutta näin ymmärsin lukemani, voi olla että ymmärsin väärinkin.
Mä en ymmärrä punkun ja winkun puheistä yhtään mitään. Mut ei se mitään.
Joku pätkähän siitä biisistä pyörii niiden somessa, et olisiko siihen liittynyt?
Vierailija kirjoitti:
Joku pätkähän siitä biisistä pyörii niiden somessa, et olisiko siihen liittynyt?
En mäkään ymmärrä ollenkaan tota punkkua. Aina sopertelee jotain Zouelia kännissöhhh... ja sit ei kuitenkaan tiedä mitään Zouelista kun tarkemmin kyselee... aika epäilyttävää fanitusta... varmaan trollaa meitä kaikkia muita... AI KAMALA!
Mä en kyllä aio kuunnella ko. biisiä ennenkuin perjantaina. Ja piste.
Aaaaa, Winner on juuri näitä "en minä, vaan se oli toi toinen" -tyyppejä. Ikinä ei mitään vastuuta sanomisista. 😏
Aaaaa, Winner on juuri näitä "en minä, vaan se oli toi toinen" -tyyppejä. Ikinä ei mitään vastuuta sanomisista. 😏
Katsos kun savolaisuus velvoittaa, vastuu siirtyy silloin kuulijalle.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ymmärrä ollenkaan tota punkkua. Aina sopertelee jotain Zouelia kännissöhhh... ja sit ei kuitenkaan tiedä mitään Zouelista kun tarkemmin kyselee... aika epäilyttävää fanitusta... varmaan trollaa meitä kaikkia muita... AI KAMALA!
Mitä jos punkku onkin joku niistä tai kaikkien trollikombo?
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla.
Ei mies/miehet voi esiintyä naisena netissä.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla.
Ei kukaan noin kauaa pysty trollaan tuollaista hahmoa, en tarkoita pahalla punkku.
Mitä mieltä olette noista red flag videoista, mitä pojat ovat laittaneet someen? (ainakin Niko ja Joel)
*vilkaisee paidan kaula-aukosta sisälle* Check, boobs!
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole oikeasti mies.
Et kertonut tuossa kenen paidan kaula-aukosta vilkaisit :DDDD
Miehet nimenomaan kuulemma aina tuijottaa just sinne boobsi-osastolle, joten ei tuo vielä nyt kyllä todista mitään :DDDD
Mutta muuten kyllä kuulostaa aika pesunkestävältä naisen logiikalta noi punkun selitykset ;D
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla.
Ei kukaan noin kauaa pysty trollaan tuollaista hahmoa, en tarkoita pahalla punkku.
Mitä mieltä olette noista red flag videoista, mitä pojat ovat laittaneet someen? (ainakin Niko ja Joel)
Mitä tulee noihin red flag juttuihin. Minun mielestäni hyvän aiheen ovat ottaneet esille ja todella toimivasti markkinoivat biisiä. Ovat valjastaneet muutenkin somen aktiivisesti ja tämän biisin lanseeraus on ollut aika ajanhermolla.
Voisin kirjoittaa tästä pitkän pätkän, mutta en nyt ehdi pureutumaan asiaan. Monet traumat ja luottamusongelmat voivat jossain uudessa parisuhteessa parantua, kun löytää tyypin kenen kanssa on turvallista olla. Kukaan ei voi parantaa ketään, mutta voi luoda toiselle turvallisen ympäristön parantaa haavojaan. Ihan yleisellä tasolla kommentoin tämän :D
winner kirjoitti:
Miehet nimenomaan kuulemma aina tuijottaa just sinne boobsi-osastolle, joten ei tuo vielä nyt kyllä todista mitään :DDDD
Mutta muuten kyllä kuulostaa aika pesunkestävältä naisen logiikalta noi punkun selitykset ;D
Mun mielestä mun logiikka oli putkiaivoille sopivan yksinkertaistettu :P
winner kirjoitti:
Mun mielestä mun logiikka oli putkiaivoille sopivan yksinkertaistettu :P
Mun mielestä, jos naisen itsensä tarttee vielä julkisesti tsekata, että onko sillä buubsit, niin voidaan puhua rakettitieteen maisterista sen naisen kohdalla, mutta itsepähän sanoit :D
Mä en yhtään pidä tän keskustelun suunnasta mihin tämä on menossa 😂
Panther 95.7. nettiradiossa ollut uusi biisi jo vähän aikaa ennakkosoitossa. Sitä kautta jengi on jo kuullut uutta biisiä.
Damn those eyes weakens me but that smile, it kills me. 😏
Ehkä se ei ole fani 🤷🏼♀️ tuskin sitä fanille olisi soitettu.