Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs mielellä täällä odotetaan uutta biisiä? Julkaistaanko sen musiikkivideo samana päivänä kuin biisikin? Mä odotan kumpaakin kovasti!!
Ai niin, erehdyinpä taas käymään siinä toisessa ketjussa katsomassa onko siellä mitään keskustelua ja voi hyvä ihme sentään. Mä en ymmärrä että miksi mä en jotenkin saisi fanittaa bc:a kun olen jo hieman vanhempi ihminen? Miten se on naurettavaa että mä rakastan heidän musiikkiaan ja jopa pidän heitä ulkoisestikin komeina? No joo, ihan sama.
No siis joo. Erehdyin itsekin kuvittelemaan, että siellä saisi jotenkin keskustelun taas viriämään. Mä veikkaan sen ikäkommentin olevan piruilua muun muassa mulle ja muille, jotka on kommentoinut millään tavalla Joelin olevan kuuma. Me nimimerkkiä käyttävät jäädään varmaan enemmän mieleen ja meitä on siksi helppo maalittaa. Voin ihan täydestä sydämestä sanoa, ettei minkäänlaisia pakkomielteitä ole yhdestäkään henkilöstä maanpäällä. :D Ja jos se nyt vielä kerran pitää mainita, niin nämä henkilöt ovat tehneet nyt tarpeksi selväksi kaikille täällä Joelin tykkäävän kaksikymppisistä. Heille tämä fakta tuntuu olevan elämää suurempi asia paasata.
Mutta ei meidän täällä tarvitse tästä asiasta jauhaa.
Uusi biisi todellakin kiinnostaa ja musavideon uskon tulevan samoihin aikoihin. Teaser vaikutti mielenkiintoiselta. Lähinnä et millainen on bc rakkauslaulu teknisesti ajatellen. Onko imelä balladi vai saadaanko sekaan raskaampaa riffiä.
Mä uskon (ja toivon) että biisissä on myös raskasta säveltä mukana.
Puhuitko sä muuten täällä vai siinä toisessa ketjussa siitä kuka niiden biisit tekee/kirjoittaa? Vai oliko se joku muu..?Kummiskin, yhdessä haastattelussa ne sanoi että Joel, Niko, Joonas ja Alex tekisivät yhdessä biisit. Mutta Alexhan on vasta aika vähän aikaa ollut bändissä että oisko Niko, Joel ja Joonas olleet "päävastuussa " ja jotenkin olen saanut sen käsityksen että Niko olisi "mastermind"...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos BC: sta koskaan tehdään leffa niin casting on selvä ainakin joiltain osin - ai niin, eihän Ewan tosiaan olekaan enää 27 kuten tuon leffan aikoihin 😄
Ewan on saanut oman waxwork-kopionsa
No nyt on kyllä niin läpinäkyvä yritys, huono sellainen, mutta tosi monen mutkan kautta heitetty väkinäinen yritys saada Joelista joku waxwork kommentti.
Tuo oli olevinaan vaan huumoria ja sarkasmia ilman mitään yrittämisiä, mutta antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos BC: sta koskaan tehdään leffa niin casting on selvä ainakin joiltain osin - ai niin, eihän Ewan tosiaan olekaan enää 27 kuten tuon leffan aikoihin 😄
No nyt on kyllä niin läpinäkyvä yritys, huono sellainen, mutta tosi monen mutkan kautta heitetty väkinäinen yritys saada Joelista joku waxwork kommentti.
Tuo oli olevinaan vaan huumoria ja sarkasmia ilman mitään yrittämisiä, mutta antaa olla.
Ah, sori. Ei välittynyt että oli sarkasmi, ajattelin sen olevan joku trollikommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs mielellä täällä odotetaan uutta biisiä? Julkaistaanko sen musiikkivideo samana päivänä kuin biisikin? Mä odotan kumpaakin kovasti!!
Ai niin, erehdyinpä taas käymään siinä toisessa ketjussa katsomassa onko siellä mitään keskustelua ja voi hyvä ihme sentään. Mä en ymmärrä että miksi mä en jotenkin saisi fanittaa bc:a kun olen jo hieman vanhempi ihminen? Miten se on naurettavaa että mä rakastan heidän musiikkiaan ja jopa pidän heitä ulkoisestikin komeina? No joo, ihan sama.
No siis joo. Erehdyin itsekin kuvittelemaan, että siellä saisi jotenkin keskustelun taas viriämään. Mä veikkaan sen ikäkommentin olevan piruilua muun muassa mulle ja muille, jotka on kommentoinut millään tavalla Joelin olevan kuuma. Me nimimerkkiä käyttävät jäädään varmaan enemmän mieleen ja meitä on siksi helppo maalittaa. Voin ihan täydestä sydämestä sanoa, ettei minkäänlaisia pakkomielteitä ole yhdestäkään henkilöstä maanpäällä. :D Ja jos se nyt vielä kerran pitää mainita, niin nämä henkilöt ovat tehneet nyt tarpeksi selväksi kaikille täällä Joelin tykkäävän kaksikymppisistä. Heille tämä fakta tuntuu olevan elämää suurempi asia paasata.
Uusi biisi todellakin kiinnostaa ja musavideon uskon tulevan samoihin aikoihin. Teaser vaikutti mielenkiintoiselta. Lähinnä et millainen on bc rakkauslaulu teknisesti ajatellen. Onko imelä balladi vai saadaanko sekaan raskaampaa riffiä.
Mä uskon (ja toivon) että biisissä on myös raskasta säveltä mukana.
Puhuitko sä muuten täällä vai siinä toisessa ketjussa siitä kuka niiden biisit tekee/kirjoittaa? Vai oliko se joku muu..?Kummiskin, yhdessä haastattelussa ne sanoi että Joel, Niko, Joonas ja Alex tekisivät yhdessä biisit. Mutta Alexhan on vasta aika vähän aikaa ollut bändissä että oisko Niko, Joel ja Joonas olleet "päävastuussa " ja jotenkin olen saanut sen käsityksen että Niko olisi "mastermind"...?
Minä se olin officialketjussa. Kiinnostaa varsinkin tällaisen romanttisen biisin taidevastuu, että kenen "point of view on kyseessä". On toki biisejä, joissa voikin olla monen henkilön näkemys, mutta mitä henkilökohtaisempi, niin onko se sitten jonkun tietyn henkilön kokemus? Toki moni jakaa samantyylisiä kokemuksia ja ammattilainen osaa saada kiinni toisen näkemykseen tekstin suhteen. Mutta joo, minä tätä mietin :)
Minusta rakkauslaulun pitää olla nimenomaan balladi/slovari ja siinä pitää olla love/rakkaus mainittuna ainakin kertosäkeessä, joka lauletaan kauniisti ja nuotissa, vaikka muuten laulu olisi ärinä/örinää/tylsää "emmäsuarakastakunsätykkäätGagasta" -tilitysräppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, sori. Ei välittynyt että oli sarkasmi, ajattelin sen olevan joku trollikommentti.
Tommoista se on kun on adhd ja punkku-/bourbonlasi aina toisessa kätösessä.
Näetkö nyt tuossa edellä sarkasmin ja trollauksen ja ns. hyvän/huonon läpän eron vai oliko tuo vaan ilkeää? Harjoitellaan, justiinat...
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö nyt tuossa edellä sarkasmin ja trollauksen ja ns. hyvän/huonon läpän eron vai oliko tuo vaan ilkeää? Harjoitellaan, justiinat...
Kylläpäs tätä nyt joutuu purkamaan osiin, mutta sen oli tarkoitus olla touch´e lähinnä Joelille itselleen siitä, miten jokainen on jonkun kopio. Lopetettaisiinko tähän. Ja Justiinaa et minusta saa, ne on ihan toiset jotka täällä liputtaa, alapeukuttaa ja poistelee.
Joo, minä en erota enää mitään näiden bournonadhd -lasieni takaa mitään 😂
Joo, minä tulkitsin huonosti. Eikä sitä tarvitse enää vääntää mun puolestani.
Ja joo, toki se rakkauslaulu voi olla balladi. Tarkoitin lähinnä etten jaksa itse sellaisia 30 seconds to marsin balladeja, joissa ei ole mitään säröä.
Ja joo, toki se rakkauslaulu voi olla balladi. Tarkoitin lähinnä etten jaksa itse sellaisia 30 seconds to marsin balladeja, joissa ei ole mitään säröä.
No ei 30STM ole esimerkkinä pahimmasta päästä, onhan Hurricane ihan onnistunut slovari. Tosin ei siinäkään mainitsemaasi säröä kyllä kauheasti ole.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs tätä nyt joutuu purkamaan osiin, mutta sen oli tarkoitus olla touch´e lähinnä Joelille itselleen siitä, miten jokainen on jonkun kopio. Lopetettaisiinko tähän. Ja Justiinaa et minusta saa, ne on ihan toiset jotka täällä liputtaa, alapeukuttaa ja poistelee.
--- ja edellinen oli vaan musalinkki, ilman sarkasmia tai ilkeilyä. NIN vaan sanoo useimmat asiat just niinku ne on.
Vierailija kirjoitti:
No ei 30STM ole esimerkkinä pahimmasta päästä, onhan Hurricane ihan onnistunut slovari. Tosin ei siinäkään mainitsemaasi säröä kyllä kauheasti ole.
No siis ei ole pahimmasta päästä. Ja kehuttakoon, että monet niiden biisit on intensiivisiä. Kuten mainitsemasi. Mä olen todella tosissani yrittänyt tykätä niiden biiseistä. Jared leto on mahtava taiteilija kaikinpuolin ja varmasti genressään hyvä muusikko. Itse vain kaipaan moneen biisiin sitä jotain mättöä mikä räjähtää huolella käsiin. Kuten tapahtuu monissa bc biiseissä ja siksi niistä pidänkin. Niissä yhdistyy moni onnistunut elementti. Siksi kovat odotukset tähän tulevaan biisiin.
No niin, mitäs mieltä uuden biisin teaserista?? Ainakin kertsin(?) Nikon osuus kuulostaa melodiselta, ei niinkään "raskaalta". Niko on kyllä tosi hyvä laulamaan.
Ärsyttävää. Niin ärsyttävää. Julmaa suorastaan!
Julmaa nimittäin laittaa tuollainen teaser ilmoille, kun haluaa heti kuulla kaikki. Ei minulla ole kärsivällisyyttä tällaiseen odottamiseen. :D
Mutta vaikuttaa mielenkiintoisalta ja oikein lupaavalta.
On tullut duunissa kuunneltua nyt jonkin verran satunnaistoistolla bc biisejä ja yhdeksi suosikiksi on noussut Snake feat GG6. Se on kyllä aika hyvä. Hyvää musiikkia näin luovantyön pariin.
Mun tän hetken lempparit on WANS, Timebomb, Enemy for me, Left outside alone, Gun, Snake, Another sun, Giants, ja mitähän vielä.. tykkään myös Enemies with benefitsistä ja oikeastaan kaikista muistakin 🤷♀️.
Sharks Love Blood on hyvä rakkauslaulu.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö mun 30+waxwork silmäni oikein, että Zoulilla on uudessa kuvassa settinä ne mageet pökät, toi cool nahkatakki ja pitsipaita. Tosi hyvä kombo 😏
Mietin sua punkku kuvan nähdessäni, kun noita vaatteita joskus niin kehuit. Tulisikohan biisi perjantaina, kun kuvan kommenttina oli friday?
Hah, kiitos :D
Ilmeisesti on tulossa silloin. Toki analysoidaan sit kunnon raadilla biisi osiin?
Biisin ensiesitys umk:ssa perjantaina.
Paitamyyjä-tyrkky kehui tätä julkaistavaa biisiä lempparikseen bc tuotannosta.