Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
901/4019 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panther 95.7. nettiradiossa ollut uusi biisi jo vähän aikaa ennakkosoitossa. Sitä kautta jengi on jo kuullut uutta biisiä.

Aaa, nevöhööd mistään tommosista radioista... Odotan kuuliaisesti perjantaihin jos se silloin julkaistaan. Mutta se siis ehkä selittänee sen miten jotkut fanit on sen jo kuulleet.

Vierailija
902/4019 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli kysyä punkulta pari vähän härskimpää kyssäriä, mut en taida kehdata. Perhepalsta ja kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/4019 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panther 95.7. nettiradiossa ollut uusi biisi jo vähän aikaa ennakkosoitossa. Sitä kautta jengi on jo kuullut uutta biisiä.

Aaa, nevöhööd mistään tommosista radioista... Odotan kuuliaisesti perjantaihin jos se silloin julkaistaan. Mutta se siis ehkä selittänee sen miten jotkut fanit on sen jo kuulleet.

Sama juttu, odotan kyllä innolla sen näkemistä. Yritin kyllä etsiä sitä ja liittyä jos mihinkin, mutta en osaa.

Vierailija
904/4019 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kehui Nikon ääntä jossain viestissä. Sillä on kyllä todella miellyttävä ääni ja selvästi monipuolinen laulajana. Täytyy kyllä sanoa, että mä myös pidän Joelin äänestä. Kuunnellessa sen noita covereita mitä winner joskus mulle linkitti, niin oikein miellyttävää kuunneltavaa :D 

Vierailija
905/4019 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekis mieli kysyä punkulta pari vähän härskimpää kyssäriä, mut en taida kehdata. Perhepalsta ja kaikkea.

👀

Vierailija
906/4019 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta voit kysyä. Oon varmasti härskiintynyt, ehkä jopa eltaantunutkin. Eikä tätä ketjua kukaan lue, ne on kaikki nyt Venäjä-Ukraina -matsia seuraamassa.

Vierailija
907/4019 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta voit kysyä. Oon varmasti härskiintynyt, ehkä jopa eltaantunutkin. Eikä tätä ketjua kukaan lue, ne on kaikki nyt Venäjä-Ukraina -matsia seuraamassa.

Voi kun voisikin kaikki tuollaiset härskiydet forwardata jollekin :D ei pahalla tuota kysyjää kohtaan. Toki voin vastata kyssäreihin tyyliin "mitä tekisit Zoulin kanssa, jos joutuisitte jumiin luutakomeroon" vastaus on helppo, pelattaisiin kivi-paperi-sakset peliä tai never have I ever tyyppisiä pelejä. Mitä te minusta ajattelette 😂

Vierailija
908/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä biisistä?

Vierailija
909/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä biisistä?

Vaikka biisin sanoitukset ovat kavereille ilmeisen tärkeitä, niin... ensikuulemalla ei ollut sellainen biisi, josta innostuisin, ei ollut kunnon koukkua. WANS ja Balboa olivat parempia.

Näin tällä kertaa. Odotellaan kuitenkin koko levy ulos.

Vierailija
910/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon semisti samoilla linjoilla Winnerin kanssa siitä, et ensi kuulemalla soundillisesti ei mielenkiintoista koukkua löytynyt. Mut sitten taas kundit on vetänyt niin hyviä koukkuja niin moneen biisiin, et rima kuulijalla on korkealla.

Sitten toisaalta taas mua usein ärsyttää se, ettei yksinkertaisia biisejä niin hyvinä. Ne on uskomattomia korvamatoja. Se mistä pidän tuossa biisissä on soundin tuoman toiveikkuuden ristiriitaisuus lyriikoihin. Siit tulee mielenkiintoinen kombo.

Pidän biisin viestistä, sanomasta ja lyriikoista. Olen kahlannut joskus samoissa vesissä, i know the feeling bro. 🤷🏼‍♀️

Videota odotellessa ja illan umk esiintymistä. Tietty viinilasin äärellä. How else.

Vierailija
911/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetä sana jäi välistä mulla yllä 🤦‍♀️

Sitten toisaalta taas mua usein ärsyttää se, ettei yksinkertaisia biisejä PIDETÄ niin hyvinä.

Vierailija
912/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, luin ekaksi tuon, että

"Sitten toisaalta taas mua usein ärsyttää se, ettei yksinkertaisia blondeja PIDETÄ niin hyvinä."

Mieleen tulee tästä ja taannoisesta punkku-selvityksesta jääkiekko-Leijonia vastassa ollut nuori nainen, joka kuvista päätellen tsekkaa buubsinsa... Mutta vissiinkin ne instababet on tuommoisia?

Vierailija
913/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

"Sitten toisaalta taas mua usein ärsyttää se, ettei yksinkertaisia blondeja PIDETÄ niin hyvinä."

Mieleen tulee tästä ja taannoisesta punkku-selvityksesta jääkiekko-Leijonia vastassa ollut nuori nainen, joka kuvista päätellen tsekkaa buubsinsa... Mutta vissiinkin ne instababet on tuommoisia?

Vaikka oon blondi ja hyvät bosat, niin please älä kirjoita mua samaan lauseeseen kuin instababet. :D tulee hyvin hämmentynyt olo. Mun tarkkaan rakennettu all natural beuty freeks and geeks imago kokee kolauksen.

Vierailija
914/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vaikka oon blondi ja hyvät bosat, niin please älä kirjoita mua samaan lauseeseen kuin instababet. :D tulee hyvin hämmentynyt olo. Mun tarkkaan rakennettu all natural beuty freeks and geeks imago kokee kolauksen.

Ja siis mikä leijonia vastassa ollut lätkänainen, oon missannut jotain?

Vierailija
915/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Sellainen 18 v urheilutoimittajan urasta haaveileva blondi silaripimatsu lyhyessä kultaisessa mekossa, mikä ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Oli pakko käydä tsekkaamassa ko. tyttösen ig ja olihan se arvattavissa, että eräs meidän "tuttu" siellä innokkaana seuraamassa myös xD 

Vierailija
916/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Sellainen 18 v urheilutoimittajan urasta haaveileva blondi silaripimatsu lyhyessä kultaisessa mekossa, mikä ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Oli pakko käydä tsekkaamassa ko. tyttösen ig ja olihan se arvattavissa, että eräs meidän "tuttu" siellä innokkaana seuraamassa myös xD 

Näköjään 😄 noh, ilmeisesti genre maistuu sille.

Vierailija
917/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä biisi on hyvä, vaikkakaan ei niin "raskas" mistä yleensä enemmän tykkään. Biisin monipuolisuus ei ihan yhdellä tai kahdella kuuntelukerralla aukene, ainakaan itselleni. Tykästyin niihin kauniisiin taustalauluihin ja sitten luin että ne taitaakin olla Nikon tyttöystävän laulamat, aika aaaww.

Mielenkiintoista myös että biisistä on kaksi videota, toivottavasti julkaisevat molemmat.

Vierailija
918/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Zoulin sormukset 😍 aivan ihania kuvia ja videoita susisimmu meille taas antaa.

Vierailija
919/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne sormukset on? Näyttää luilta missä on kynnet. Biisi oli ihan hyvä balladiksi.

Vierailija
920/4019 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne sormukset on? Näyttää luilta missä on kynnet. Biisi oli ihan hyvä balladiksi.

Claw rings. Niin kuumat etten tie miten pysyn nahoissani. Niiiin siistit.

Ketju on lukittu.