Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan rakastan rakastan tuota uutta biisiä! Taas kävi niin, että kuuntelin sen just ennen nukkumaanmenoa kun julkaistiin ja kuten muidenkin kohdalla, eka ajatus oli että jaa tämmönen. Mutta joka kerta on alitajunta lähtenyt yön aikana jauhamaan kappaletta ja se on soinut aamulla herätessä päässä ja on ollut pakko alkaa luupittamaan.
Mutta toi on aivan ihana. Tykkään siitä miten hellä ja rakastava se melodia on ja viesti on kuitenkin se, että tähän ei kannata nyt ryhtyä. It´s not you, it´s me. Olisinpa ollut teini tämän julkaisun aikaan.
Minulla se biisi aukeni vasta parin kuuntelun jälkeen, mutta huomasin saman et se jäi päähän soimaan.
Olen todella herkkä ja seurannut koko päivän sotauutisia, sekä seurannut videoita tiktokissa. Tuon musiikkivideon aikana jotenkin kaikki sekavat tuntemukset tuli pintaan ja puhkesin itkemään.
Lisään vielä: pakko myöntää, että on tämä hieno bändi. Jossain vaiheessa alkoi jo ärsyttämään hehkutus näiden ympärillä mutta mitä sitä tosiasioita kiistämään. Kaikkea hyvää, poikaset. T. Fani, joka voisi olla ikänsä puolesta äitinne
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä: pakko myöntää, että on tämä hieno bändi. Jossain vaiheessa alkoi jo ärsyttämään hehkutus näiden ympärillä mutta mitä sitä tosiasioita kiistämään. Kaikkea hyvää, poikaset. T. Fani, joka voisi olla ikänsä puolesta äitinne
Tämä siis ilmeisesti viestin 953 kirjoittajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, en lainannut omaa viestiäni kun oletin että kukaan ei ehtisi väliin, mutta punkku totta kai ehti :)
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan rakastan rakastan tuota uutta biisiä! Taas kävi niin, että kuuntelin sen just ennen nukkumaanmenoa kun julkaistiin ja kuten muidenkin kohdalla, eka ajatus oli että jaa tämmönen. Mutta joka kerta on alitajunta lähtenyt yön aikana jauhamaan kappaletta ja se on soinut aamulla herätessä päässä ja on ollut pakko alkaa luupittamaan.
Mutta toi on aivan ihana. Tykkään siitä miten hellä ja rakastava se melodia on ja viesti on kuitenkin se, että tähän ei kannata nyt ryhtyä. It´s not you, it´s me. Olisinpa ollut teini tämän julkaisun aikaan.
Minulla se biisi aukeni vasta parin kuuntelun jälkeen, mutta huomasin saman et se jäi päähän soimaan.
Olen todella herkkä ja seurannut koko päivän sotauutisia, sekä seurannut videoita tiktokissa. Tuon musiikkivideon aikana jotenkin kaikki sekavat tuntemukset tuli pintaan ja puhkesin itkemään.
Niin minäkin olen itkenyt ja vielä lisää kun ajattelin sitä BC:n ukrainalaista fanikuntaa. Nekin nuoret ihanat ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, en lainannut omaa viestiäni kun oletin että kukaan ei ehtisi väliin, mutta punkku totta kai ehti :)
Miniloma alkoi suoraan tällaiseen mediatulvaan. On tullut oltua sata ikkunaa auki nonstop nyt pari päivää. Mä swaippaan joka väliin. :D
Offtopic:
Katselen tässä samalla ylen Marinin haastattelua. Vitsit mihin prässiin mimmi on laitettu. Ilmastokriisi, kulkutauti ja sota. Aika badass!
Offtopic:
Katselen tässä samalla ylen Marinin haastattelua. Vitsit mihin prässiin mimmi on laitettu. Ilmastokriisi, kulkutauti ja sota. Aika badass!
Oon täysin Sanna-fani. Miten joku voi selvitä tuosta kaikesta ja olla aina cool as ice. Se että välillä käydään vähän bilettämässä vaan lisää mun fanituksen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Offtopic:
Oon täysin Sanna-fani. Miten joku voi selvitä tuosta kaikesta ja olla aina cool as ice. Se että välillä käydään vähän bilettämässä vaan lisää mun fanituksen määrää.
Siis ihan sama juttu mulla. Tosin olen kasvanut Sannafaniksi tässä hänen ministerikaudella. Ihan uskomattoman hyvää johtamista.
Missä toinen puoli blond channel mouruamisgroupista on? Täällä on ollut iso määrä Joonaksen kehonliikkeiden kuolaajia 😂 ja nyt ne on ihan hiljaa. Wut? Where are you guys! 🤭🤪
Minä en ole Sannan fani, vaikka hienosti hän on pärjännyt. Enkä kuolaa blind channel poikien kehonliikkeitä, vaikka varmasti monia säväyttääkin. Täytyy sanoa, että käännätte hienosti monet pilkat vitseiksi ja itseironiaksi. Esimerkkinä 30+waxwork ja blond channel mouruaminen.
Biisistä. Minä en edes odottanut tästä paljoa. En heidän kykyjen vuoksi, vaan oman musiikkimakuni. Sillä olen vanha metallimies, eikä ole tullut hyvää balladia sitten Panteran This love biisin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole Sannan fani, vaikka hienosti hän on pärjännyt. Enkä kuolaa blind channel poikien kehonliikkeitä, vaikka varmasti monia säväyttääkin. Täytyy sanoa, että käännätte hienosti monet pilkat vitseiksi ja itseironiaksi. Esimerkkinä 30+waxwork ja blond channel mouruaminen.
Biisistä. Minä en edes odottanut tästä paljoa. En heidän kykyjen vuoksi, vaan oman musiikkimakuni. Sillä olen vanha metallimies, eikä ole tullut hyvää balladia sitten Panteran This love biisin jälkeen.
Hienoa silti, että löysit tänne! Voidaan puhua vaikka Panterastakin, ollaan todella vähän sinnepäin tässä keskustelussa.
Hah, mä yllätän Winnerin kun se tulee tänne. Minä luin bc haastattelun, oli linkki heidän somessa. Aina kiusaa mua siitä, etten ole perillä. Hyvä haastattelu ja herätti paljon ajatuksia. Tiedän jotain musatyyppejä ja olen kuullut joidenkin fanien olevan tungettelevia. Aikamoisia tilanteita bc kundit ovat joutuneet kokemaan. Linkki:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008637316.html
Itseä alkoi kiinnostamaan alla lainaamani kohta, sillä minä olen aina kuullut mun käsitykseni romanttisesta rakkaudesta olevan joko kylmä tai outo. 😂
"Joelin mukaan hän ei ole koskaan ymmärtänyt romanttista rakkautta aivan samalla tavalla kuin muut."
Vierailija kirjoitti:
Bc ja rasmus livenä nyt ig
Ihme sekavaa mölinää, ei jaksa katsoa.
No, tuopa olikin positiivinen yllätys! Saisit jo melkein pusun, jos olisin naisista yhtään kiinnostunut, mutta naiset ovat vaan... bad idea ;D Tosin, olin lukenut ja kuunnellut biisin aamupäivällä ennakkoon just tuosta linkitetystä sivusta... Ehkä tämä viikko vaan on kokonaisuutena liian isojen asioiden miettimistä, jotta pystyisi innostumaan tästä biisistä tai vaikkapa UMK:sta.
Tuosta artikkelista sen verran, etten ole ymmärtänyt koskaan sitä ehdottomuutta, että maailmassa, jossa on abouttis 7 miljardia ihmistä, joista voi valita, niin yksien huonojen instabeibe-treffien jälkeen pitäisi mennä parvekkeelle istumaan, ryyppäämään ja miettimään hyppäämistä alas. <---- tuo on semmoinen bad idea numero 2, jonka kaltaiseen kenenkään ei pitäisi päätyä. Onneksi tuossa on ollut bändikaverit jeesaamassa jaksamaan 👍
Musiikkialan ihmisenä ja kymmeniä vuosia maata kiertäneenä ymmärrän kyllä täysin, miten vaikeaa on oikeasti löytää ketään, jota sitten kiinnostaa elää sun kanssasi arkea myös siellä lavan ulkopuolella ja miten sen homman jujun parhaiten tajuaa vain ja ainoastaan samassa tilanteessa elävä bändikaveri - ei edes se tyttö- tai poikaystävä. Niitä bändäreitä ehkä kyllä keikoilla piisaa, mutta jos ei oma luonne ole sellainen, että kiinnostaa ns. "syödä kuormasta" ja on lavan ulkopuolella ujo introvertti, eikä lööppijulkkis, niin... Onhan se vähän taiteilua, kun kuitenkin heti joku jossain ketjussa sitten huomaa ja huomauttaa, että käyt joskus jonkun sivuilla kääntymässä. Ei BC:n kohdalla kai onneksi kuitenkaan ole tuon Måneskin -häröilyn tasoista kissatappelua kulisseissa, jota näihin ketjuihin yritetään tuoda mukaan.
Siinä mielessä myös ymmärtää, miksi joillakin on turvana se naaman peittävä heviletti tai kasvomaalaus tai naamari tai tatuoinnit tai lävistykset ja ollaan sitten ihan softeja nössöjä puputossuissa arkielämässä.
Vierailija kirjoitti:
I'm on it 😎
Vierailija kirjoitti:
I'm on it 😎
En löydä liveä 😂
winner kirjoitti:
Tuosta artikkelista sen verran, etten ole ymmärtänyt koskaan sitä ehdottomuutta, että maailmassa, jossa on abouttis 7 miljardia ihmistä, joista voi valita, niin yksien huonojen instabeibe-treffien jälkeen pitäisi mennä parvekkeelle istumaan, ryyppäämään ja miettimään hyppäämistä alas. <---- tuo on semmoinen bad idea numero 2, jonka kaltaiseen kenenkään ei pitäisi päätyä. Onneksi tuossa on ollut bändikaverit jeesaamassa jaksamaan
En oikein tiedä miten tämän sanoisin. Koin tämän tekstin hyvin loukkaavana itsetuhoisia ihmisiä kohtaan. Se, että ihminen ajautuu kuvailemaasi tilanteeseen istumaan parvekkeelle ja miettimään hyppäämistä (puhun tässä nyt yleisesti, en Nikosta), ei ole mikään hetken mielijohde. Itsemurhan tai sen yrittämisen/pohtimisen taustalla on aina pitkä, monipolvinen prosessi, joka saattaa alkaa jo lapsuudessa. Taustalla voi olla esim pitkään jatkunutta masennusta. Itsemurha ajatellaan usein valintana, mutta itsemurhaa yrittäneet ihmiset eivät kuvaa valinneensa itsemurhaa. He eivät vain näe enää muuta selviytymiskeinoa päästä pois umpikujasta. Harva oikeasti haluaa kuolla, mutta se nähdään ainoana vaihtoehtona sellaisessa solmussa. Tuo "yksien huonojen instababe-treffien jälkeen" oli varmasti sinulle ominaista kärjistämistä ja huumoria, josta kyllä pidän kovasti, mutta tähän yhteyteen se ei vain sovi mitenkään päin.
Ja kuten sanoit, tuossa tilanteessa on ollut korvaamatonta, että bändikaverit on olleet jeesaamassa ja tehneet tuon äärimmäisen tärkeän intervention menemällä parvekkeelle kysymään aikeista. Kiitos heille ♥️
Vielä loppuun totean, että BC jätkät ovat mielettömän rohkeita, kun puhuvat julkisesti kipukohdistaan eivätkä häpeä niitä. Nostan heille hattua ihan sydämestäni. Ja tietysti se musa on toisen yhtä suuren hatunnoston arvoinen.