Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
801/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenestä teille tulee ja mikä siinä olemuksessa sen aiheuttaa? Itsellä tämän kyseisen henkilön kehonkieli vaan jotenkin laittaa mielikuvituksen liikkeelle.

Mä jätän nimen mainitsematta, mutta voin sanoa mikä siinä sen aiheuttaa. Hymyily ja nauraminen. Kuinka tyypin ilme kirkastuu ja silmiin tulee ilkikurinen katse. Ehkä myös sellainen itsevarma alfakukkoilu tuohon poikamaiseen repeilyyn on jotenkin mindblowingly 🔥

Punkku, oot niin 🥰! Ja kukaan ei arvaa kenestä puhut. Taisit tulla ketjuun sisällekin jollain "Joel on kuumin ikinä" kommentilla. Itse kyllä tykkään et Tommi on miehekkäin, ei niin poikanen. Näin teini-ikäisten äitinä monet noista näyttää liian poikasilta.

Voi kiitos, vaikkakin adhd-naisena olen varmasti paljon muutakin kuin 🥰.

Taisi olla aika selvää, että kestä mä puhun. Zoulista. Olen pitänyt kylläkin asialinjaa, enkä puhunut liian hävyttömyyksiä siitä.

Vierailija
802/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestä teille tulee ja mikä siinä olemuksessa sen aiheuttaa? Itsellä tämän kyseisen henkilön kehonkieli vaan jotenkin laittaa mielikuvituksen liikkeelle.

Sama, kehonkieli. Ja suu. Joonas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Ja vaikka siis itse sanonkin, niin itse winner on insanely 🔥.

Just tsekkasin 🤳 ;DDD

Mun täytyy vaan vielä joskus oppia rakastamaan lähimmäisiäni kuten itseäni.

Oletko Joe...sori winner taas yksin kännissä kotona sekoilemassa 🤦‍♀️😁 boostaan taas tätä huhua liikkeelle, että winner on oikeasti joku musajulkkis. Mut veikkaan et oisit oikeasti tyyliin Jone Nikula. Sori winsku 😂

Kämnisna? Känissssssssöö em oel ikuba!

Mutta aah! Saunan jälkeen tässä herkutellaan Winner -satulinnan terassilla pyyhe lanteilla jumalainen kroppa höyryten --- rasvatonta kylmää maitoa ja lusikallinen kaakaojauhetta isossa lasissa sekoitettuna ja lämmintä paskiaispullaa (=ex-patonki damiaanoille tiedoksi). Siitä ei kyllä tule humalaan.

Jone Nikula? Nyt kyllä menee surkean kauas ohi punahilkan tikanheitto ;D

Tosin tietty kuvio ja preferenssi tuossa on huomattavissa; Punkku-Hilkka kyttää J:llä alkavia 4-kirjaimisia rokkimiehiä ;D

Vierailija
804/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko punahilkka jo unohtanut Joelin? Missä kaikki muut ovat? Onko täällä vain te kaksi?

En tiedä muista, mutta jatkossa "meistä" vain yksi. Mikään ei karkoita kovapäistä Aasi-tätiä yhtä tehokkaasti, kuin kaiken maailman uskishörhelöt. Potkitte nyt taatusti itseänne, kun ette tajunneet, että se olisi lopulta niin helppoa. ;-D

Power of Jezus compells you! Begone, you foul spirit!

Vierailija
805/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy tunnustaa, että itsekin puhuin Joonaksesta. Sen kehonkieli on jotenkin... kiva.

Vierailija
806/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te "vain yhden punaviinilasillisen juojat"? taitaa olla Punnku--Hilkan aloitama perjaantaipullllllllllllodeekusjen habboilun oigeutus kekssuytkdrskrlelu.öjgå vaav? :DDD

Vierailija
807/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Just tsekkasin 🤳 ;DDD

Oletko Joe...sori winner taas yksin kännissä kotona sekoilemassa 🤦‍♀️😁 boostaan taas tätä huhua liikkeelle, että winner on oikeasti joku musajulkkis. Mut veikkaan et oisit oikeasti tyyliin Jone Nikula. Sori winsku 😂

Mutta aah! Saunan jälkeen tässä herkutellaan Winner -satulinnan terassilla pyyhe lanteilla jumalainen kroppa höyryten --- rasvatonta kylmää maitoa ja lusikallinen kaakaojauhetta isossa lasissa sekoitettuna ja lämmintä paskiaispullaa (=ex-patonki damiaanoille tiedoksi). Siitä ei kyllä tule humalaan.

Tosin tietty kuvio ja preferenssi tuossa on huomattavissa; Punkku-Hilkka kyttää J:llä alkavia 4-kirjaimisia rokkimiehiä ;D

No onhan se komea mies toki. Mutta olet itse sanonut aiemmassa ketjussa sun nimen alkavan J:llä, kuten Joelin. Toki täällä nyt voi valehdella, mutta en usko.

Itse kaadoin juuri bourbonia lasiin. Teki mieli hyvää Ranskalaista valkoviiniä, mutta viinikaapissa oli vain punkkua.

Vierailija
808/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Hei te "vain yhden punaviinilasillisen juojat"? taitaa olla Punnku--Hilkan aloitama perjaantaipullllllllllllodeekusjen habboilun oigeutus kekssuytkdrskrlelu.öjgå vaav? :DDD

Ei ole kyllä mun aloittama keskustelu :D

Vierailija
809/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy tunnustaa, että itsekin puhuin Joonaksesta. Sen kehonkieli on jotenkin... kiva.

Siis Joonas... ööhh... Hytönen? Kuka sitä nyt enää muistaa? Tai no joo, onhan täällä Nikulakin just mainittu kaihoisalla nuotilla huokaistuna ;D

Oi voi.

Perjantai-ysäripuumien kokoontumis-convoi eli tuttavallisemmin blond channel-mourujaiset täällä näyttää taas olevan :D

Vierailija
810/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Just tsekkasin 🤳 ;DDD

No onhan se komea mies toki. Mutta olet itse sanonut aiemmassa ketjussa sun nimen alkavan J:llä, kuten Joelin. Toki täällä nyt voi valehdella, mutta en usko.

Itse kaadoin juuri bourbonia lasiin. Teki mieli hyvää Ranskalaista valkoviiniä, mutta viinikaapissa oli vain punkkua.

Tietenkään en koskaan valehtele sinulle, mon cherie, siinä sulle sitä ranskaa... Puhun sitä aina Pascal ollessani.

Mutta nyt paljastan, vain sinulle, le petit chaperon rouge, salaisen nimeni... Se on James, Bond James.

Vierailija
811/4019 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Ei ole kyllä mun aloittama keskustelu :D

Niin niin, seli seli, kippistelet sitä bourbonia siellä ihan fiiliksissä kummiskin ;DDD

Vierailija
812/4019 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Joonas... ööhh... Hytönen? Kuka sitä nyt enää muistaa? Tai no joo, onhan täällä Nikulakin just mainittu kaihoisalla nuotilla huokaistuna ;D

Oi voi.

Perjantai-ysäripuumien kokoontumis-convoi eli tuttavallisemmin blond channel-mourujaiset täällä näyttää taas olevan :D

Hahha, repesin täysin tuolle "blond channel mourujaiset" kommentille 😂 en kestä! Sulta tulee kyllä hyvää läppää ja saat nauramaan.

Vierailija
813/4019 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Just tsekkasin 🤳 ;DDD

Tietenkään en koskaan valehtele sinulle, mon cherie, siinä sulle sitä ranskaa... Puhun sitä aina Pascal ollessani.

Mutta nyt paljastan, vain sinulle, le petit chaperon rouge, salaisen nimeni... Se on James, Bond James.

Oh, jestas. Täällä ihan punastun moisista Ranskanleperryksistä. Olen kuitenkin viaton pikku punkkunen. Un grand merci, Monsieur Winner Bond.

Vierailija
814/4019 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäikin sitten Aleksi ja Olli enkä laita sitä yhtään pahakseni. 😊 Aleksilla on minun mielestä tosi kauniit kasvot ja hymy ja Olli menisi mallista. Ja jokaisella heistä on omat viehättävät piirteet.

Vierailija
815/4019 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäikin sitten Aleksi ja Olli enkä laita sitä yhtään pahakseni. 😊 Aleksilla on minun mielestä tosi kauniit kasvot ja hymy ja Olli menisi mallista. Ja jokaisella heistä on omat viehättävät piirteet.

Joo Aleksi ja Olli ovat kyllä oikein viehättäviä ja söpöjä! Mutta Joonaksessa on sitä jotakin..

Vierailija
816/4019 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tuleva blond channel mouruaminen. En seuraa Joelia instagramissa, en tiedä edes miksi en, mutta käyn välillä chekkaa onko siellä mitään uutta. Sen profiilikuva näyttää aika hyvältä, mutta hitto kun sitä ei näe suurempana. Pikkukuvan perusteella siitä tuli mieleen ensimmäisenä susi. Huuuh, kuuma 🔥

Vierailija
817/4019 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tuleva blond channel mouruaminen. En seuraa Joelia instagramissa, en tiedä edes miksi en, mutta käyn välillä chekkaa onko siellä mitään uutta. Sen profiilikuva näyttää aika hyvältä, mutta hitto kun sitä ei näe suurempana. Pikkukuvan perusteella siitä tuli mieleen ensimmäisenä susi. Huuuh, kuuma 🔥

Tirsk. Huomasitko sen ruusun siinä kuvassa?

Vierailija
818/4019 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tirsk. Huomasitko sen ruusun siinä kuvassa?

Saatan kuolla hetkeksi, jos näkisin tuon kuvan isompana. 😏🤤

Vierailija
819/4019 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko lymyillyt lukemassa tätä keskustelua liian pitkään, kun kavereiden kanssa "Winner takes it all":ia laulaessa mieleen tulee heti meidän Winneri? Winner has truly taken it all...

Vierailija
820/4019 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko lymyillyt lukemassa tätä keskustelua liian pitkään, kun kavereiden kanssa "Winner takes it all":ia laulaessa mieleen tulee heti meidän Winneri? Winner has truly taken it all...

Näin ne winner-bändärit tulevat kaapista yksi kerrallaan... ;P

Winner-fanitus ei ole häpeä tai piiloteltava asia, vaan iloisesti mukaan vaikka pyllystringeissä ja puputossuissa olemaan just niin elämää suurempi winner kuin haluat olla.

Ketju on lukittu.