Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää ymmärrä näistä viesteistä mitään.
No ainakin osasyy siitä kuuluu mulle. Kun muuan puputossuoletettu vastasi tyylilleen uskollisesti vähän kärkevästi kahdelle ihan ystävällisesti tuttavuutta hieroneelle naisoletetulle, en malttanut olla kommentoimatta, ja jäin sitten turhia jänkkäämään. Pahoitteluni spämmäämisestä. T. tätioletettu.
Minua niinku oikeesti pelottaa nää bändärinaiset, joiden treffailun jälkeen joku niistä kummiskin kirjoittaa twitteriinsä "sain!" ja sitten onkin koko Vauva täynnä vaan samaa aloitusta ja kiukkuista catfightia että kuka sen winnerin vieressä nyt tällä kertaa oli ;DDD
Tää on NIIN nähty, miten waxwork-puumanaisia kiinnostaa miehessä vain YKSI asia :D
Vaikka olen siis aivan ihana ihminen, niin yritän siis parhaani pitää forcet balanssissa antamalla kaikille rukkaset.
Olet tainnut hipsutella vähän liian kauan niissä puputossuissasi, jos naiset pelottaa. Vaikka oletkin nyt ottanut osumaa tällaiselta epämääräiseltä, jatkuvaa alkukantaista verbaalimäiskettä metsästävältä puumatädiltä, niin eihän se tarkoita, etteikö vastaan voisi tulla mukavia ja sofistikoituneita, pupuja mielellään myötäkarvaan silitteleviä leidejäkin. Älä ole tuollainen paranoidi Impi Umpilampi. ;-)
Ja olet muuten taatusti yhtä paljon aivan ihana ihminen, kuin minä olen ei-ärsyttävä ihminen tässä ketjussa. Joten älä edes yritä, nurkkaan joutaisit sinäkin häpeämään.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin osasyy siitä kuuluu mulle. Kun muuan puputossuoletettu vastasi tyylilleen uskollisesti vähän kärkevästi kahdelle ihan ystävällisesti tuttavuutta hieroneelle naisoletetulle, en malttanut olla kommentoimatta, ja jäin sitten turhia jänkkäämään. Pahoitteluni spämmäämisestä. T. tätioletettu.
Minua niinku oikeesti pelottaa nää bändärinaiset, joiden treffailun jälkeen joku niistä kummiskin kirjoittaa twitteriinsä "sain!" ja sitten onkin koko Vauva täynnä vaan samaa aloitusta ja kiukkuista catfightia että kuka sen winnerin vieressä nyt tällä kertaa oli ;DDD
Tää on NIIN nähty, miten waxwork-puumanaisia kiinnostaa miehessä vain YKSI asia :D
Vaikka olen siis aivan ihana ihminen, niin yritän siis parhaani pitää forcet balanssissa antamalla kaikille rukkaset.
Olet tainnut hipsutella vähän liian kauan niissä puputossuissasi, jos naiset pelottaa. Vaikka oletkin nyt ottanut osumaa tällaiselta epämääräiseltä, jatkuvaa alkukantaista verbaalimäiskettä metsästävältä puumatädiltä, niin eihän se tarkoita, etteikö vastaan voisi tulla mukavia ja sofistikoituneita, pupuja mielellään myötäkarvaan silitteleviä leidejäkin. Älä ole tuollainen paranoidi Impi Umpilampi. ;-)
Ja olet muuten taatusti yhtä paljon aivan ihana ihminen, kuin minä olen ei-ärsyttävä ihminen tässä ketjussa. Joten älä edes yritä, nurkkaan joutaisit sinäkin häpeämään.
Blond Channel-nainen, jollaista sinä esität olevasi, ei tajua, ettei ole sellaista vaihtoehtoa, että puputossumiestä ei nainen tai naista netissä esittävä miesoletettu yksinkertaisesti vaan kiinnosta ;DDD
Aina nalkuttavat akat tai justiinat, ne ne sitten ovat täysin turhia kapistuksia. Miksi sellaisen edes kukaan haluaisi itselleen? Naisen logiikka ei tietenkään riitä tajuamaan tällaisia asioita, koska nainen luulee olevansa maailman napa tai jotenkin tärkeä, kuten sunkin jutuistasi selviää.
Kyllä nyt naisenkin pitäisi tajuta, ettei luomiskertomuksessakaan ollut ensin kuin Jumala ja hänen omakuvansa MIES. Ei tullut Jumalalle mieleenkään, että pitäisi joku nainen siihen suhteeseen vielä tarvita, vaikka oli osannut tehdä jokaiselle eläimellekin kaksi sukupuolta. Jo tämä osoittaa naisen tarpeettomuuden maailmankaikkeudessa, kun kaiken Luojakaan ei naista tehnyt, jopa teki käärmeet ja omenatkin ennemmin, ennenkuin Aatami vasta erikseen meni pyytämään moisen riipan itselleen.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blond Channel-nainen, jollaista sinä esität olevasi, ei tajua, ettei ole sellaista vaihtoehtoa, että puputossumiestä ei nainen tai naista netissä esittävä miesoletettu yksinkertaisesti vaan kiinnosta ;DDD
Aina nalkuttavat akat tai justiinat, ne ne sitten ovat täysin turhia kapistuksia. Miksi sellaisen edes kukaan haluaisi itselleen? Naisen logiikka ei tietenkään riitä tajuamaan tällaisia asioita, koska nainen luulee olevansa maailman napa tai jotenkin tärkeä, kuten sunkin jutuistasi selviää.
Kyllä nyt naisenkin pitäisi tajuta, ettei luomiskertomuksessakaan ollut ensin kuin Jumala ja hänen omakuvansa MIES. Ei tullut Jumalalle mieleenkään, että pitäisi joku nainen siihen suhteeseen vielä tarvita, vaikka oli osannut tehdä jokaiselle eläimellekin kaksi sukupuolta. Jo tämä osoittaa naisen tarpeettomuuden maailmankaikkeudessa, kun kaiken Luojakaan ei naista tehnyt, jopa teki käärmeet ja omenatkin ennemmin, ennenkuin Aatami vasta erikseen meni pyytämään moisen riipan itselleen.
Ok, myönnän, olin väärässä siitä hopeaketusta. Siellähän onkin "mies53v" (tai vissiin 54 jo nykyään). Loistavaa. :-D
Hittolainen, tuollaisia hengenasioita ei kyllä parane alkaa rääppimään. Satavarmasti huumori loppuisi vastapäässä, ehkä useammassakin päässä, ja lopulta omassakin päässä, kun lyhenisin pään mitalla. ;-D Edustan niissä asioissa vähän eri koulukuntaa, ja vaikka se ei mielestäni missään nimessä poissulje kunnioittavaa ja antoisaa keskustelua, niin nyt on vähän turhan ummehtuneen hajuiset ja hostiilit lähtökohdat sellaiselle. ;-D
Mitä minuun tulee, niin voinhan toki esittää, tai olla esittämättä mitään. Random-nettijengi voi puolestani luulla vaikka luuta lihaksi. :-P Onneksi mainitsemani koulukunnan edustajilla on yleensä sen verran hyvin elämän realiteetit hallussa, ettei pääse syntymään pahempia suuruus- ja maailmannapaharhoja. Mitenkähän mahtaa siellä päässä olla... ;-) No pitääköhän tässä nyt vielä varmuuden vuoksi sanoa, kun välillä niin totisena siellä tunnut tutisevan, että ei minua oikeasti kiinnosta, kiinnostaako sinua ei-kiinnostavat kiinnostuneet leidit tai leidiboit. Puputossutelkoon kukin tyylillään.
Onko punahilkka jo unohtanut Joelin? Missä kaikki muut ovat? Onko täällä vain te kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko punahilkka jo unohtanut Joelin? Missä kaikki muut ovat? Onko täällä vain te kaksi?
Minä ja tää yks netti-exiään muisteleva Justiina nyrkkeilyrukkasineen. Ei Justiina pääse edes sormettamaan, joten jutut hänellä on vähän semmoisia katkeran kaarinan jollotuksia miehen puutteessa ;DDD
Koska hän kuitenkin selvästi tunnistaa, että nyt täällä Vauvassa viimeinkin olisi oikea saaliiden saalis, MIES, joka ei naisten hömpötyksistä piittaa.
Mutta joo, jos tällä on jo kaikenmaailman Hopeaketut ja M53:t nyljettyinä saaliina vyöllään, niin ymmärrän kyllä, miten ne puputossutkin olisi siinä kivat killumassa.
Joel, kun kuitenkin tätä ketjua luet, niin muista sitten, että naiset ovat just tommoisia :DDD
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta jatkossa "meistä" vain yksi. Mikään ei karkoita kovapäistä Aasi-tätiä yhtä tehokkaasti, kuin kaiken maailman uskishörhelöt. Potkitte nyt taatusti itseänne, kun ette tajunneet, että se olisi lopulta niin helppoa. ;-D
Vierailija kirjoitti:
Käyn mä välillä katsomassa millä tolalla keskustelut menee, etten vielä ole kadonnut. Tai unohtanut.
Tuleeko muilla sellaisia...kröhöm... ei niin ehkä sallittuja tuntemuksia fanille jostain jäsenestä? Tarkoitan seksuaalisia viboja. Enkä puhu Joelista. Ei ole sitten 90's Johnny depp ihastukseni jälkeen kukaan julkisuuden henkilö herättänyt libidoa pelkästään olemuksellaan. Ihan mahdollisimman kunnioittavalla ja viattomasti esitän kysymyksen ilman aiheella mässäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muilla sellaisia...kröhöm... ei niin ehkä sallittuja tuntemuksia fanille jostain jäsenestä? Tarkoitan seksuaalisia viboja. Enkä puhu Joelista. Ei ole sitten 90's Johnny depp ihastukseni jälkeen kukaan julkisuuden henkilö herättänyt libidoa pelkästään olemuksellaan. Ihan mahdollisimman kunnioittavalla ja viattomasti esitän kysymyksen ilman aiheella mässäilyä.
Tulee 😏..
Vierailija kirjoitti:
Jep 😏 yhdestä niistä.
Kenestä teille tulee ja mikä siinä olemuksessa sen aiheuttaa? Itsellä tämän kyseisen henkilön kehonkieli vaan jotenkin laittaa mielikuvituksen liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä teille tulee ja mikä siinä olemuksessa sen aiheuttaa? Itsellä tämän kyseisen henkilön kehonkieli vaan jotenkin laittaa mielikuvituksen liikkeelle.
Mä jätän nimen mainitsematta, mutta voin sanoa mikä siinä sen aiheuttaa. Hymyily ja nauraminen. Kuinka tyypin ilme kirkastuu ja silmiin tulee ilkikurinen katse. Ehkä myös sellainen itsevarma alfakukkoilu tuohon poikamaiseen repeilyyn on jotenkin mindblowingly 🔥
Vierailija kirjoitti:
Get a room.
Mulla on jo... Spectacular Winner -satulinnassa riittää huoneita tyrmästä temppelinharjalle, on mancave ja garage ja onpa muutama holvikaarikin, jos äkillinen hyväilyhalu yllättää ;D
Hissiä ei ole, kun se ei kummiskaan menisi yläkertaan saakka ja nurkkiin ei voi mennä häpeämään, koska huoneet ovat valkoisia ja pyöreitä.
Mutta muuten ihan viihtyisää.
Ja vaikka siis itse sanonkin, niin itse winner on insanely 🔥.
Just tsekkasin 🤳 ;DDD
Mun täytyy vaan vielä joskus oppia rakastamaan lähimmäisiäni kuten itseäni.
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän nimen mainitsematta, mutta voin sanoa mikä siinä sen aiheuttaa. Hymyily ja nauraminen. Kuinka tyypin ilme kirkastuu ja silmiin tulee ilkikurinen katse. Ehkä myös sellainen itsevarma alfakukkoilu tuohon poikamaiseen repeilyyn on jotenkin mindblowingly 🔥
Punkku, oot niin 🥰! Ja kukaan ei arvaa kenestä puhut. Taisit tulla ketjuun sisällekin jollain "Joel on kuumin ikinä" kommentilla. Itse kyllä tykkään et Tommi on miehekkäin, ei niin poikanen. Näin teini-ikäisten äitinä monet noista näyttää liian poikasilta.
winner kirjoitti:
Ja vaikka siis itse sanonkin, niin itse winner on insanely 🔥.
Just tsekkasin 🤳 ;DDD
Mun täytyy vaan vielä joskus oppia rakastamaan lähimmäisiäni kuten itseäni.
Oletko Joe...sori winner taas yksin kännissä kotona sekoilemassa 🤦♀️😁 boostaan taas tätä huhua liikkeelle, että winner on oikeasti joku musajulkkis. Mut veikkaan et oisit oikeasti tyyliin Jone Nikula. Sori winsku 😂