Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
No enhän pilkkaa. Äläkä juo.
-L
Vierailija kirjoitti:
No enhän pilkkaa. Äläkä juo.
-L
Ei mutsi suutu. Se on kuollut. Viinat on vielä juomatta.
Eikä minua oteta huostaan. En ole enää alaikäinen.
No en silti suosittele. Suosittelen mieluummin puhumaan kuin hukuttamaan murheet viinaan. Mutta nämä nyt on vain mun suosituksia 😊.
-L
Otin esiin myös äidiltä jääneen aamutakin. Menen nukkuun tämä päällä. Tää on aika kauniin värinen ja lämmin. Ei siinä ole sen enempää puhumista. En vaan odottanut mitään tunnekuohua.
No älä nyt winsku, eihän hän vielä edes kiukutellut.
-L
No aika monet ihmiset on veemäisiä ihan vaan siksi koska ne voi. Kiva ärsyttää ja kiusata muita. Luultavasti taustalla vaikuttaa joku f-alkuinen diagnoosi.
-L
winner kirjoitti:
Ja voi raivopoistaakin, jos maailma sitten sekunniksi tuntuu paremmalta paikalta. Mut ennemmin kannattaa pysyä pois netistä, jos on kännissä tai depis päällä. Ei se meille kiukuttelu poista yhtään sun omaa murhettasi.
Hän ei ehkä kiukutellut teille. Luultavasti hän kirjoitti angstista, jota BC - laulujenkin takana on. Siitä sitten vaan sanat ja melodia, niin siinähän se biisi on.
Vai onko angstibiisit täällä sukupuoleen liittyviä. Tässä ketjussa voidaan viitata vain miesten angstiin?
Jossakin mainittiin että kenenkään henkisiä paineita ei pitäisi vähätellä. Oliko Winnerillä jotain paineita silloin kun hän kirjoitti omalla nimimerkillään vastauskommentit?
Mun täytyy myöntää että mulla on NIN:n mentävä aukko sivistyksessä. En ole vain ikinä oppinut tykkäämään siitä enkä ymmärtämään sen suosiota. Onko se teidän mielestä hyvä?
-L
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy myöntää että mulla on NIN:n mentävä aukko sivistyksessä. En ole vain ikinä oppinut tykkäämään siitä enkä ymmärtämään sen suosiota. Onko se teidän mielestä hyvä?
-L
Se on ollut teini-iästä asti yksi lemppareista. Nähnyt kerran livenä provinssissa ja itkin varmaan koko keikan 😄
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jesse mikä video!
-LNo jotkut eivät tienneet Beavis & Buttheadia ja NIN taitaa myös outo juttu...
Aina avulias winner ;)
Täällä on jollain kyllä niin paljon aukkoja populaarikulttuurista ja sehän tarkoittaa ettei muidenkaan kuulu niistä olla kiinnostunut. Se on lapsellista ja kertoo älykkyyden puutteesta. Etkö tällaista muista 😏
Aijaa! Okei. Jotenkin ei vaan oo muhun kolahtanut
Mäkin olin teininä muistaakseni kaksi tai jopa kolme kertaa provinssissa, ja just tajusin etten juurikaan edes muista mitä kaikkia bändejä siellä katselin 🤔.
-L
Vierailija kirjoitti:
Aijaa! Okei. Jotenkin ei vaan oo muhun kolahtanut
Mäkin olin teininä muistaakseni kaksi tai jopa kolme kertaa provinssissa, ja just tajusin etten juurikaan edes muista mitä kaikkia bändejä siellä katselin 🤔.
-L
Ainakin Prodigy, Cardigans, Suede, Garbage, Black Sabbath ja iso liuta suomalaisia bändejä.
-L
Hei te ketkä olette tulossa Helsinkiin jäähallikeikalle joulukuussa; mitä (nykyään harvemmin keikoilla soitettavia) biisejä haluaisitte kuulla ja nähdä siellä soitettavan?
Mä toivoisin että ne vetäis Another Sun, Unforgiving, One of us ja Love of mine ainakin.
-L
Vierailija kirjoitti:
Hei te ketkä olette tulossa Helsinkiin jäähallikeikalle joulukuussa; mitä (nykyään harvemmin keikoilla soitettavia) biisejä haluaisitte kuulla ja nähdä siellä soitettavan?
Mä toivoisin että ne vetäis Another Sun, Unforgiving, One of us ja Love of mine ainakin.
-L
Mulla on sinne edelleen lippu, mut en ole vielä päättänyt menenkö sinne 😄🙈
Ja sit tuohon biisijuttuun. Mulla edelleen omat lempparit löytyy sieltä Violent pop levyltä, kuten Snake, Over my dead body, Died enough for you ja enemies with benefits. Uusimmalta ehkä Alive or only burning on oma lemppari, sillä löydän siitä paljon fiilistä mihin samaistun. Balboa löytyy mun juoksulenkki soundtrackiltä. Mutta silti, ei niistä mikään yli Violent pop levyn suosikeista noussut. Mut mulle käy usein näin monelta bändiltä.
Tuli laitettua levy soimaan juuri. Ollut taas vähän vaikeat pari päivää, enkä ole jaksanut nousta taaskaan sängystä.
Kysyit L joo muuta kuin mihin vastasin. En vain jaksanut ajatella pidemmälle kuin mitä vastasin 😄 en ole ollut keikoilla, niin en tiedä mitä ne sie soittaa.
No kuule ihan kaikenlaiset vastaukset kiinnostaa mua 😊. Mut miks ihmeessä sä et lähtisi sinne jäähalliin? Kun sulla on lippukin jo? Suosittelen ehdottomasti. Vaikka lähteminen tuntuisikin raskaalta tai mikä siinä nyt tökkiikään, niin se on kaiken sen arvoista. Mä lupaan.
-L
Kyllä tää tästä. Juon mutsin viinat. Sitten nukun. Ja nukun ja nukun