Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3361/4019 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vois vähempää kiinnostaa😡

No mikä kiukuttaa?

-L

Tää kaikki! Kukaan ei ymmärrä!

Ei kannata kertoa! Säkin vaan pilkkat!

Kyllä tää tästä. Juon mutsin viinat. Sitten nukun. Ja nukun ja nukun

Vierailija
3362/4019 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän pilkkaa. Äläkä juo.

-L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/4019 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enhän pilkkaa. Äläkä juo.

-L

Ei mutsi suutu. Se on kuollut. Viinat on vielä juomatta.

Eikä minua oteta huostaan. En ole enää alaikäinen.

Vierailija
3364/4019 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en silti suosittele. Suosittelen mieluummin puhumaan kuin hukuttamaan murheet viinaan. Mutta nämä nyt on vain mun suosituksia 😊.

-L

Vierailija
3365/4019 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin esiin myös äidiltä jääneen aamutakin. Menen nukkuun tämä päällä. Tää on aika kauniin värinen ja lämmin. Ei siinä ole sen enempää puhumista. En vaan odottanut mitään tunnekuohua.

Vierailija
3366/4019 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille voi täällä aina puhua

Vierailija
3367/4019 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii.

-L

Vierailija
3368/4019 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt winsku, eihän hän vielä edes kiukutellut.

-L

Vierailija
3369/4019 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monet ihmiset on veemäisiä ihan vaan siksi koska ne voi. Kiva ärsyttää ja kiusata muita. Luultavasti taustalla vaikuttaa joku f-alkuinen diagnoosi.

-L

Vierailija
3370/4019 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Ja voi raivopoistaakin, jos maailma sitten sekunniksi tuntuu paremmalta paikalta. Mut ennemmin kannattaa pysyä pois netistä, jos on kännissä tai depis päällä. Ei se meille kiukuttelu poista yhtään sun omaa murhettasi.

Hän ei ehkä kiukutellut teille. Luultavasti hän kirjoitti angstista, jota BC - laulujenkin takana on. Siitä sitten vaan sanat ja melodia, niin siinähän se biisi on.

Vai onko angstibiisit täällä sukupuoleen liittyviä. Tässä ketjussa voidaan viitata vain miesten angstiin?

Jossakin mainittiin että kenenkään henkisiä paineita ei pitäisi vähätellä. Oliko Winnerillä jotain paineita silloin kun hän kirjoitti omalla nimimerkillään vastauskommentit?

Vierailija
3371/4019 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jesse mikä video!

-L

Vierailija
3372/4019 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy myöntää että mulla on NIN:n mentävä aukko sivistyksessä. En ole vain ikinä oppinut tykkäämään siitä enkä ymmärtämään sen suosiota. Onko se teidän mielestä hyvä?

-L

Vierailija
3373/4019 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy myöntää että mulla on NIN:n mentävä aukko sivistyksessä. En ole vain ikinä oppinut tykkäämään siitä enkä ymmärtämään sen suosiota. Onko se teidän mielestä hyvä?

-L

Se on ollut teini-iästä asti yksi lemppareista. Nähnyt kerran livenä provinssissa ja itkin varmaan koko keikan 😄

Vierailija
3374/4019 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi jesse mikä video!

-L

No jotkut eivät tienneet Beavis & Buttheadia ja NIN taitaa myös outo juttu...

Aina avulias winner ;)

Täällä on jollain kyllä niin paljon aukkoja populaarikulttuurista ja sehän tarkoittaa ettei muidenkaan kuulu niistä olla kiinnostunut. Se on lapsellista ja kertoo älykkyyden puutteesta. Etkö tällaista muista 😏

Vierailija
3375/4019 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa! Okei. Jotenkin ei vaan oo muhun kolahtanut

Mäkin olin teininä muistaakseni kaksi tai jopa kolme kertaa provinssissa, ja just tajusin etten juurikaan edes muista mitä kaikkia bändejä siellä katselin 🤔.

-L

Vierailija
3376/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa! Okei. Jotenkin ei vaan oo muhun kolahtanut

Mäkin olin teininä muistaakseni kaksi tai jopa kolme kertaa provinssissa, ja just tajusin etten juurikaan edes muista mitä kaikkia bändejä siellä katselin 🤔.

-L

Ainakin Prodigy, Cardigans, Suede, Garbage, Black Sabbath ja iso liuta suomalaisia bändejä.

-L

Vierailija
3377/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te ketkä olette tulossa Helsinkiin jäähallikeikalle joulukuussa; mitä (nykyään harvemmin keikoilla soitettavia) biisejä haluaisitte kuulla ja nähdä siellä soitettavan?

Mä toivoisin että ne vetäis Another Sun, Unforgiving, One of us ja Love of mine ainakin.

-L

Vierailija
3378/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te ketkä olette tulossa Helsinkiin jäähallikeikalle joulukuussa; mitä (nykyään harvemmin keikoilla soitettavia) biisejä haluaisitte kuulla ja nähdä siellä soitettavan?

Mä toivoisin että ne vetäis Another Sun, Unforgiving, One of us ja Love of mine ainakin.

-L

Mulla on sinne edelleen lippu, mut en ole vielä päättänyt menenkö sinne 😄🙈

Ja sit tuohon biisijuttuun. Mulla edelleen omat lempparit löytyy sieltä Violent pop levyltä, kuten Snake, Over my dead body, Died enough for you ja enemies with benefits. Uusimmalta ehkä Alive or only burning on oma lemppari, sillä löydän siitä paljon fiilistä mihin samaistun. Balboa löytyy mun juoksulenkki soundtrackiltä. Mutta silti, ei niistä mikään yli Violent pop levyn suosikeista noussut. Mut mulle käy usein näin monelta bändiltä.

Tuli laitettua levy soimaan juuri. Ollut taas vähän vaikeat pari päivää, enkä ole jaksanut nousta taaskaan sängystä.

Vierailija
3379/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit L joo muuta kuin mihin vastasin. En vain jaksanut ajatella pidemmälle kuin mitä vastasin 😄 en ole ollut keikoilla, niin en tiedä mitä ne sie soittaa.

Vierailija
3380/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ihan kaikenlaiset vastaukset kiinnostaa mua 😊. Mut miks ihmeessä sä et lähtisi sinne jäähalliin? Kun sulla on lippukin jo? Suosittelen ehdottomasti. Vaikka lähteminen tuntuisikin raskaalta tai mikä siinä nyt tökkiikään, niin se on kaiken sen arvoista. Mä lupaan.

-L

Ketju on lukittu.