Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3281/4019 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Btw, Oulussa on just nyt iltataivas täynnä etelään lentäviä kurkia. Syksy tulee.

Syksy on tulossa, mikä tarkoittaa et se joulukuun keikka on oikeasti lähenemässä. Sinne mulla on liput kun te niin painostitte, et näen ne vielä livenä tänä vuonna. Kuten Jake Peralta sanoo: Noice! 

Mä luulen, että siinä käy niin, että just se keikka joudutaan vetämään akustisena, kun sähkörajoitukset on jouluna päällä...

Mulle tulee jotenkin akustisesta heti mieleen nämä ysärin MTV unplugged keikat. Oih, Pearl jam, Portishead ja Nirvana. Pakko pistää tähän linkit omiin lemppareihin. 

Pearl jam:https://www.youtube.com/watch?v=N8r_anyZERw

Nirvana (hyvä coveri) : https://www.youtube.com/watch?v=hEMm7gxBYSc

Portishead: https://www.youtube.com/watch?v=Vg1jyL3cr60

Vierailija
3282/4019 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee Joelissa se nyyh mulla on niin rankkaa eikä kukaan tajua mua -teinilarppaus. Miehistyis vähän, niin ehkä sitten siitä voisi puhua edes samana päivänä Damianon kanssa.

Ymmärrän syyn miksi se häiritsee, mut mä itse taas niin pystyn samaistuun siihen larppiin. Mulla on koko elämäni tuntunut siltä et kukaan ei tajua ja varmaan monen mielestä oon ihan keskenkasvuinen aikuinen.  Mut jotenkin toi "miehistyis vähän" kenelle vaan sanoa on tosi toksinen termi sanoa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/4019 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee Joelissa se nyyh mulla on niin rankkaa eikä kukaan tajua mua -teinilarppaus. Miehistyis vähän, niin ehkä sitten siitä voisi puhua edes samana päivänä Damianon kanssa.

Ehkä se "teinilarppaus" onkin avunhuuto. Joel on monesti viitannut ongelmiinsa. Toisten (mielenterveys)ongelmia ei saa vähätellä.

Vierailija
3284/4019 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kyllä on sellainen päivä, että ainut mikä auttaa on jäätelö ja Joelin hymyily. Kumpaakaan ei ole saatavilla :D 

Vierailija
3285/4019 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se "teinilarppaus" onkin avunhuuto. Joel on monesti viitannut ongelmiinsa. Toisten (mielenterveys)ongelmia ei saa vähätellä.

Niin tai sitten se vain on luonteeltaan melankolinen syvissä vesissä uiskentelija.

Vierailija
3286/4019 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus miten rasittavaa jankutusta!

Vierailija
3287/4019 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus miten rasittavaa jankutusta!

voi jeesus miten rasittavaa poistattamista 

Vierailija
3288/4019 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhahha! kuvitteletko etten kommentoi aina uudelleen. olet nyt keskittynyt viimeiset pari tuntia poistattamaan kaikki viestit tästä. miksi ihmeessä. Onneksi olen saikulla ja itsellä on aikaa. mikä sun syy on? alapeukkupoistaja. 

Vierailija
3289/4019 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän noiden sääntöjen mukaan on esimerkiksi uuden levyn analysointi ja arvostelu, missä ei ollut mitään noista sääntöjen vastaisuudesta. Varmaan sivullinen lähti asiallista levystä olevaa keskustelua. Edelleen ärsyttää se.

Vierailija
3290/4019 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se et vinkataan antamaan palautetta on vastoin sääntöjä ja oikeus poistaa. Täällä oli äsken viesti missä oli linkki sääntöihin ja linkki palautteeseen. se poistettiin. jos joku vielä ihmettelee miksi jengillä menee hermot täällä niin...

Vierailija
3291/4019 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa tähän ketjuun kirjoittamista!! Tai jos kirjoitatte niin sitten vaan kiireenvilkkaa pois. Täällä on melkoinen inkvisitio meininki ajoittain.

Vierailija
3292/4019 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Täältä saa vuorovaikutussuhde trauman. Sen olen itselleni todistanut. Olen tässä siksi että haluan kertoa ketjun vaikutuksesta toisillekin. En palaa enää tänne.

Vierailija
3293/4019 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Täältä saa vuorovaikutussuhde trauman. Sen olen itselleni todistanut. Olen tässä siksi että haluan kertoa ketjun vaikutuksesta toisillekin. En palaa enää tänne.

Ihmettelen kuinka täällä jotkut jaksavat käydä kirjoittamassa, ilmeisesti vakituiseen. Sääliksi käy tällainen sabotointi.

Vierailija
3294/4019 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on ihan naurettavaa tää jonkun poistelu. Sitä poistelua ei saa kritisoida, ne viestit poistetaan, mikään anonyymin vi*tuilu ei poistu, mutta siihen tulevat vastaukset poistuu. Mikään bändiin liittyvä ei ole ok, vaan niistä poistetaan ainakin osa, ettei kukaan pysty sitä lukemaan. Tiettyjen nimimerkkien kommentit poistetaan välittömästi, vaikka niissä olisi isä meidän rukous.

Tervetuloa vauva.fi paltsalle. Mode on jumala.

Vierailija
3295/4019 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Oletteko muuten ikinä miettineet, miksei tämä ketju saa liekkiä tai kruunua, vaikka ollaan oltu kuinka aktiivisia tahansa ja "moden" aloittamat omat ketjut niitä saavat ja siitä ne tunnistaa...???

... Siis on ihan muutama viesti ja liekit loimuaa.ja tässä keskustelussa heiluu vaan 🚩🚩🚩🚩🚩🚩😄😳

Vierailija
3296/4019 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hirveän visainen pulma miettiä, miksei yhden trollin ja n. kolmen muun sisäpiiri-/metakeskustelu saa sen suurempia palstameriittejä.

Vierailija
3297/4019 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ylläri. Punkku ja winner komppaamassa toisiaan.

Vierailija
3298/4019 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja senkö vuoksi meidän tekstit täältä pitää jatkuvasti poistaa? Entäs sitten?

Vierailija
3299/4019 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja senkö vuoksi meidän tekstit täältä pitää jatkuvasti poistaa? Entäs sitten?

Tätä keskustelua selvästi hallinnoi, ohjailee ja määräilee yksi alapeukkupoistaja ano. Hän haluaa kaiken menevän hänen huumorin ja moraalin mukaan ja auta armias jos erehdyt sanomaan sanan muulla kielellä kuin suomi. Miksi punkku enää vaivaudut tätä auktoriteettiä miettimään :DDDD

-vv

Vierailija
3300/4019 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä justiinoita on joka lähtöön...

Kokeile jotai toista biisiä mutta ei Eevaa.

Siis sun itsesi kirjoittamaa lyriikkaa, vaikka tämän ketjun kohteesta Blind Channelista. 🥰

Ketju on lukittu.