Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä justiinoita on joka lähtöön...
Kokeile jotai toista biisiä mutta ei Eevaa.
Siis sun itsesi kirjoittamaa lyriikkaa, vaikka tämän ketjun kohteesta Blind Channelista. 🥰Mähän olen tehnyt tänne lukuisia sanoituksia jotka HULLU JUSTIINA SKITSO PASKA poistaa.
Minusta kannattaa nimenomaan keskittyä tähän ketjumme ja koko Vauvan varsinaiseen "STARAAN"
Oon tainnut pari kertaa huomata sanoituksiasi.
Mutta kuka on Vauvan "'varsinainen stara"?
Oikeesti! Oletko sinä Winner tän palstan STARA. Jos näin on niin kapina sinua vastaan kuuluu ihmisen luonteeseen. Starat pyritään tiputtamaan korokkeeltaan. 🤣🥰
Missä Lemppari on? Ei ole näkynyt aikoihin?
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä justiinoita on joka lähtöön...
Kokeile jotai toista biisiä mutta ei Eevaa.
Siis sun itsesi kirjoittamaa lyriikkaa, vaikka tämän ketjun kohteesta Blind Channelista. 🥰Mähän olen tehnyt tänne lukuisia sanoituksia jotka HULLU JUSTIINA SKITSO PASKA poistaa.
Minusta kannattaa nimenomaan keskittyä tähän ketjumme ja koko Vauvan varsinaiseen "STARAAN"
Mutta kuka on Vauvan "'varsinainen stara"?Alapeukku, ano justiina, tuo narsistinen reviirinsä kuolaava puolustaja, taustalla kyyläävä mt-ongelmainen. Aina valmiina liputtamaan kaikkia muita.
Se.
Hän kokee sinut kilpailijakseen?
Mitä muuta inhimillistä tuossa voisi olla kuin kateus?Taitaa olla myös se, että Justiina on totaalisesti rakastunut minuun ja mun kirjalliseen lahjakkuuteeni ja muiden kanssa ei saisi jutella tai olla tekemisissä, koska mustasukkaisuus.
"Jossen sua sa niin ei saa kukaan muukaan..."Oh! Sitten minun, rakastuneen naisen, ehkä on pakko lähteä huitsin Nevadaan.
Niin puumerkin unohdin kun niin pelästyin. 🥰
Kun tähän ketjuun saa Punkun mukaan kirjoittaa yleensä kulttuurista niin kysyisin, millaisia elokuvia pääkaupunkseudulla menee juuri nyt.
Sellaisia joita voisi mennä kattoon miehen kanssa.
Tää Alive or only burningin uus versio feat Zero... toimii erittäin hyvin lenkillä. Testattu on!😎
winner kirjoitti:
Ja näin winner voitti jälleen justiinan hermot hermot hermot hermot hermot...
Voittaja! Jes!
Oikein ihanaa!
Kui?
Seurasin vierestä enkä huomannut...
Tai en tajunnut.
Onko voitto se että hän poistaa lähes kaiken?Aah! Teidän välillä on joku jännite? No pidä justiinasi! 🥰
Onko muiden mielestä winner yhtäkkiä alkanut vaikuttamaan kuumalta vain oonko ollut täällä palstalla liian kauan?
Vierailija kirjoitti:
Missä punkku on?
en mä nyt niin pitkään ole ollut poissa. enemmän mä mietin missä lemppari on. onko muuten sormitoveri vielä täällä vai vaihdoitko nimimerkkiä?
punkku kirjoitti:
Onko muiden mielestä winner yhtäkkiä alkanut vaikuttamaan kuumalta vain oonko ollut täällä palstalla liian kauan?
Kuuma? Oliskoon vaan päästään sekaisin jonkun nauttimansa aineen vuoksi.
Tuollainenhan hän on aina välillä.🥰
punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä punkku on?
en mä nyt niin pitkään ole ollut poissa. enemmän mä mietin missä lemppari on. onko muuten sormitoveri vielä täällä vai vaihdoitko nimimerkkiä?
Ai ettien että, sormitoveri! Huh huh miten härskiä 😜😜😜
me ollaan vähän yksinkertasii
Moi! Täällä mäkin olen nytten. En oo kerenny moneen päivään käydä kun kiire koko ajan. Liian kiire. Eilen tosin pääsin irtautumaan arjen kiireistä ja olin katsomassa Tuiskua. Tänään olen sitten kipeä. Oikeasti kipeä, ei punkusta eikä muusta sellaisesta johtuvasta vaan kuumeessa.
Täällä on vissiin ollut taas poistotalkoot ja j:lla meinannut mennä herne nenään...?
"OK, J
One way to do it
You did it wrong
You already blew it
What's taking so long?
Like a monkey, you're stupid
Fuckn' King Kong
Now I'm gonna lose it
I wrote you a song".
-Lemppari
winner kirjoitti:
Ihanaa sunnuntaita!
Hyvää sunnuntaita, rakas!
punkku kirjoitti:
Kyllähän siinä kieltämättä jotain mystistä vetovoimaa on. 😆😏
Vitsi lemppari ollu bailantaissa. Se spektaakkeli ois ollu kyl mielenkiintoista kokea. Moni tuttu siellä on ollut ja oon saanut somesta sitä seurata.
Saiko täältä moni muuten lippuja rammsteinin keikoille? Mulla tulee olemaan eka kerta kun nään bändin livenä.
Voi Joel näyttää niin suloisen raasulta sen yhdessä uusimmassa tiktokissa, etten kestä. Söpöysoverload
Little red ridinghood kirjoitti:
Voi Joel näyttää niin suloisen raasulta sen yhdessä uusimmassa tiktokissa, etten kestä. Söpöysoverload
Oliko tää se missä susisilmät oli pääosassa? Se ainakin lävähti heti mun silmille kun avasin tiktokin. En valita.😇
Viinikamu kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Oliko tää se missä susisilmät oli pääosassa? Se ainakin lävähti heti mun silmille kun avasin tiktokin. En valita.😇
Joo, se missä oli limp bizkit biisinä. Niin suloinen ja seksikäs, et vois mennä hupparin sisään halaamaan. 🤭🤦🏼😄
Mutta kuka on Vauvan "'varsinainen stara"?