Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2821/4019 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ette todellakaa lähde minnekään! Näitä on jo kaksi blindchannel ketjua ja näihin kumpaankaan ei mahdu jengi, jotka on kuitenkin jo tovin skriivaillu tänne. Eikö ne tosikot voi mennä toiseen ja hauskat ihmiset toiseen? Tasajako!

Vierailija
2822/4019 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää pitäisi tietää että keitä ne hauskat ihmiset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/4019 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää pitäisi tietää että keitä ne hauskat ihmiset on.

Älä siitä huoli...

Vierailija
2824/4019 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä katoilee jopa bc musiikkivideo ja sit joku kyselee ketkä täällä on niitä hauskoja tyyppejä 😄🤦🏼 ei ainakaan tää touhu täällä. Ihan vitsi!!

Vierailija
2825/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ole selvää, että tätä sabotoi joku joka ei pidä bändistä ja/tai omaa jotain kaunaa aihetta kohtaan.

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Vierailija
2826/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Täytyy antaa kyllä palautetta tuosta poistelusta.

Vierailija
2827/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla linkissä lukee: "Toimimme foorumin sääntöjen mukaisesti ja emme poista sääntöjen mukaista sisältöä pyynnöstä, ilman pätevää syytä."

Tämähän ei pidä paikkaansa. Täällä on useaan otteeseen nähty se, kuinka kommentteja poistuu, vaikka niissä ei olisi mitään sääntöjen vastaista. Itseltäni on poistettu monta viestiä, mitkä liittyi itse bändiin. Olen myös nähnyt monien muiden neutraaleja viestejä poistettavan, missä ei ollut trollin trollia, kiroilua, spämmiä tai mitään muutakaan.

Et en usko minkään palautteen vaikuttavan. Mä alan uskomaan winnerin teoriaa,niin hullulta kuin se kuulostaakin. Olen yksi näistä anoista täällä.

Vierailija
2828/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla linkissä lukee: "Toimimme foorumin sääntöjen mukaisesti ja emme poista sääntöjen mukaista sisältöä pyynnöstä, ilman pätevää syytä."

Tämähän ei pidä paikkaansa. Täällä on useaan otteeseen nähty se, kuinka kommentteja poistuu, vaikka niissä ei olisi mitään sääntöjen vastaista. Itseltäni on poistettu monta viestiä, mitkä liittyi itse bändiin. Olen myös nähnyt monien muiden neutraaleja viestejä poistettavan, missä ei ollut trollin trollia, kiroilua, spämmiä tai mitään muutakaan.

Et en usko minkään palautteen vaikuttavan. Mä alan uskomaan winnerin teoriaa,niin hullulta kuin se kuulostaakin. Olen yksi näistä anoista täällä.

Joo ja siis täällä on paljon näkynyt sellaista törkeää kommenttia monia nimimerkillä olevia kohtaan. En nyt puhu winneristä. Ihmeellistä nimittelyä, henkilökohtaisuuksiin menenistä ja keskustelun alistamista vähättelevillä ylimielisillä kommenteilla. En yhtään ihmettele miksi jengi pakenee täältä pois. Se kuka halusi tämänkin palstan itselleen on nyt toivottavasti tyytyväinen. Official hiljeni juuri tästä samasta syystä ja nyt tämä. En voi ymmärtää tämän kyseisen tahon motiivia tähän asiaan, mutta uskon kyseessä olevan sama taho, joka hiljensi molemmat blindchannel ketjut täältä. Saavutus sekin.

Vierailija
2829/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja siis täällä on paljon näkynyt sellaista törkeää kommenttia monia nimimerkillä olevia kohtaan. En nyt puhu winneristä. Ihmeellistä nimittelyä, henkilökohtaisuuksiin menenistä ja keskustelun alistamista vähättelevillä ylimielisillä kommenteilla. En yhtään ihmettele miksi jengi pakenee täältä pois. Se kuka halusi tämänkin palstan itselleen on nyt toivottavasti tyytyväinen. Official hiljeni juuri tästä samasta syystä ja nyt tämä. En voi ymmärtää tämän kyseisen tahon motiivia tähän asiaan, mutta uskon kyseessä olevan sama taho, joka hiljensi molemmat blindchannel ketjut täältä. Saavutus sekin.

Kontrollinhalu lukea vain itseään miellyttävää rock-asiallista tekstiä. Kaikki muu on oltava systemaattisesti paskaa, mitä itse ei ymmärrä ja/tai koe hauskaksi.

-vv

Vierailija
2830/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa metatekstiä.

Vierailija
2831/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa metatekstiä.

Ilmiannettu.

Vierailija
2832/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, mä unohdin tämän et täällä ei oo muita kirjoittajia kuin sinä ja minä. Voi luoja.

Vierailija
2833/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa metatekstiä.

Ilmiannettu.

Mitähän tää poistelija tykkäis jos yksikin sen rölliviesti poistettais? Pitäiskö kokeilla?

Vierailija
2834/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mä unohdin tämän et täällä ei oo muita kirjoittajia kuin sinä ja minä. Voi luoja.

Oon täällä minäkin.

Vierailija
2835/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä minäkin.

Ja minä!

Vierailija
2836/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä minäkin.

Ja minä!

Bileet! Jee!

Vierailija
2837/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu hiljenemään! Menköön poistaja pois!

Vierailija
2838/4019 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä minäkin.

Ja minä!

Bileet! Jee!

Tissitopit esiin ja läähätys käyntiin!

Vierailija
2839/4019 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä minäkin.

Ja minä!

Bileet! Jee!

Heti kun sormeilija tai punkku kommentoisi tähän jotain Hokasta, niin tulisi haukkuja paikalle kertomaan kuinka oksettavia he ovat :DDDDD jännää ettei se kenenkään muun kimppuun koskaan käy.

Vierailija
2840/4019 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä minäkin.

Ja minä!

Bileet! Jee!

Heti kun sormeilija tai punkku kommentoisi tähän jotain Hokasta, niin tulisi haukkuja paikalle kertomaan kuinka oksettavia he ovat :DDDDD jännää ettei se kenenkään muun kimppuun koskaan käy.

Hahha, tämä on niin totta 😄

Ketju on lukittu.