Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rock asiallinen keskustelija kirjoitti:
Aawww, alapeukku löysi tänne. Olin jo huolissani missä olet. Oliko kiva viikonloppu alapeukulla? Osallistu nyt joskus keskusteluun, kun olet niin pitkään jaksanut meitä peukuttaa.
Just tämmöstä pa skaa ketju täynnä[/
Jos olisit seurannut palstaa niin ymmärtäisit paremmin. Juuri viime sivulta poistatettiin toistamiseen yhden analyysi uudesta levystä ja yhden linkittämä bändiin liittyvä video. Ymmärrettävästi alkaa keittämään yli.Joopa joo. Eli aiotte maailman tappiin keskustella ketjussa keskustelemisesta bändin sijaan? Ei se bändi tainnut sitten niin kiinnostava ollakaan.
-eri
Mä olen vähän pettynyt tän bändin faneihin.
- kolmas
Syystä että..?
...aina kun klikkaa ketjun auki ja luulee että täällä ois jotain hauskaa juttua Blind Channelista niin ikinä ei oo. Ootko huomannut?
On täällä ollut, tänäänkin itse aiheesta. Ne vaan poistatetaan niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rock asiallinen keskustelija kirjoitti:
Aawww, alapeukku löysi tänne. Olin jo huolissani missä olet. Oliko kiva viikonloppu alapeukulla? Osallistu nyt joskus keskusteluun, kun olet niin pitkään jaksanut meitä peukuttaa.
Just tämmöstä pa skaa ketju täynnä[/
Jos olisit seurannut palstaa niin ymmärtäisit paremmin. Juuri viime sivulta poistatettiin toistamiseen yhden analyysi uudesta levystä ja yhden linkittämä bändiin liittyvä video. Ymmärrettävästi alkaa keittämään yli.Joopa joo. Eli aiotte maailman tappiin keskustella ketjussa keskustelemisesta bändin sijaan? Ei se bändi tainnut sitten niin kiinnostava ollakaan.
-eri
Mä olen vähän pettynyt tän bändin faneihin.
- kolmas
Syystä että..?
...aina kun klikkaa ketjun auki ja luulee että täällä ois jotain hauskaa juttua Blind Channelista niin ikinä ei oo. Ootko huomannut?
No siitä sun on turha kritisoida faneja! Täällä on ollut montakin fania keskustelemassa blind channelista ihan sivutolkulla, mutta joku kiusaaja poistattaa kaikki viestit. Miksi täällä kukaan fani haluaisi jutella yhtään mitään kun keskustelut pilataan poistattamalla viestit?
Vierailija kirjoitti:
Ai ne winnerin ääliömäisyydet liittyvät jotenkin aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö mitenkään pääsemään winneristä ylitse? Täällä on muitakin kirjoittajia kuin winner. Täällä on muidenkin kommentteja kuin winner. Muidenkin viestejä poistetaan kuin winnerin. Jestas sentään. Winner sitä ja winner tuota. Sori winner :D
Itse kirjoitin kahdesti pitkän arvostelun, mielipiteen bc uudesta levystä, mitä minulta nimenomaan toinen kirjoittaja täällä kysyi. Ne molemmat poistettiin.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö mitenkään pääsemään winneristä ylitse? Täällä on muitakin kirjoittajia kuin winner. Täällä on muidenkin kommentteja kuin winner. Muidenkin viestejä poistetaan kuin winnerin. Jestas sentään. Winner sitä ja winner tuota. Sori winner :D
Itse kirjoitin kahdesti pitkän arvostelun, mielipiteen bc uudesta levystä, mitä minulta nimenomaan toinen kirjoittaja täällä kysyi. Ne molemmat poistettiin.
Älä huoli punkku, kohta tuokin sinun viestisi on poistatettu.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä että nuo sun viestit saattoi poistattaa sama trolli joka paskoo ketjun täyteen asiattomuuksia....?
Ihan vaan ilkeyttään kun se ei vaikuta kovin kivalta kaverilta. Ja sit on kiva syytellä muita.
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin postaat sen parisataa kertaa uusiksi ja uusiksi ja uusiksi niin kauan kun sen ehtii kaikki lukea. Justiina jos poistelee, niin ollaan aina voitettu se nimenomaan siksi, että se ei osaa olla poistamatta. Se on täysin ehdollistettu :D Ensi viikolla aloitan KAIKKIEN Justiinan poistamien viestien uudelleenlähetyksen, menköönsä sitten lopullisesti solmuun ja pakkopaitaan koko ääliö :D
Kiitos winner, aion todellakin tehdä sen. Kirjoitan uusiksi sen ja postaan uudelleen sitä niin kauan kuin tämä palsta on täällä.
On se nyt per*ele kumma kun bändiin liittyvällä foorumilla ei voi kirjoittaa asiallista tekstiä uuteen levyyn liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä että nuo sun viestit saattoi poistattaa sama trolli joka paskoo ketjun täyteen asiattomuuksia....?
Ihan vaan ilkeyttään kun se ei vaikuta kovin kivalta kaverilta. Ja sit on kiva syytellä muita.
En edes ajatellut tuota 😱
Mulla on tiktokissa tullut nyt paljon Joelin hymyvideoita vastaan. Nämä ovat siis joidenkin fanien tekemiä. Niistä tuli mieleeni punkku. Itse pidin sitä punkun kouhotusta vähän kahjona piirteenä pitää miehessä seksikkäänä, mutta ilmeisesti se on joku juttu.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tiktokissa tullut nyt paljon Joelin hymyvideoita vastaan. Nämä ovat siis joidenkin fanien tekemiä. Niistä tuli mieleeni punkku. Itse pidin sitä punkun kouhotusta vähän kahjona piirteenä pitää miehessä seksikkäänä, mutta ilmeisesti se on joku juttu.
Miksei miehen (kenen vaan miehen) hymy voi olla seksikäs? Mököttääkö meidän pitäisi? Why so serious?
En mä tiedä. Jotenkin miehen seksikkyydestä tulee mieleen vatsalihas, hauis tai peppu ennemmin kuin hymy. Se voi olla suloinen tai söpö, mutta seksikäs.
Eikö punkku puhunut naurusta? Et ehkä siihen nauramiseen yhdistettynä hymyily kuulostaa itestäkkii vaan söpöltä, eikä niinkään seksikkäältä. Ite diggaan kun nainen nauraa, se on niin söpöä, mut kukin meistä tykkää mistä tykkää.
-vv
winner kirjoitti:
Bändi on juorujen mukaan harkinnut vakavasti nimensä muuttamista Bling Channeliksi, nyt kun menestystä ja €€€€€€€€€€€€€€ tulee.
Taitaa se bändin suunta sojottaa tiukasti alaviistoon.
Vierailija kirjoitti:
https://c.tenor.com/q9_t0UXJPYYAAAAd/joel-hokka-blind-channel.gif
Kyseisen linkin naururepeilyt on minun ehdoton lemppari 🖤 Ja kyllä! Kaikki Zoulin virnuilut, hymyilyt, nauramiset ja repeilyt on niin seksikästä. Se on niin kokonaisvaltaisia ja se nauraa niin koko keholla.
Toki voisin listata joukon ulkoisia piirteitä, jotka tekevät omaan silmään ihmisestä seksikkään. Mutta ei niillä millään ole oikeasti väliä. Nauraminen on jotain mikä tulee niin sisältäpäin ja just joillain harvoilla ihmisillä se on niin uskomattoman viehättävää. Joel on yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Saakeli, pitääkö alkaa epäilemään että tämä lyyrikko onkin Niko, joka täällä vetää sekopäistä showtaan. Sillä nimittäin on myös melko härö twitter-sivupersoona.
Tämä olisikin aika twist :D
-vv
Jos justiina on winnerin mukaan tarkkiksella, niin winner itse on riimiensä perusteella apukoulun apuluokalla. Myötähäpeää pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos justiina on winnerin mukaan tarkkiksella, niin winner itse on riimiensä perusteella apukoulun apuluokalla. Myötähäpeää pukkaa.
Uuuuu, tosi kova burn. Not 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuuu, tosi kova burn. Not 😄
Ei ollut tarkoitus olla mikään "burn", vaan ihan raaka arvio. Mikä muuten selittää, että tuollaista kehtaa laittaa näytille? Hei oottakaa, pistän paremmaksi.
Blind Channel verraton
tosi hyvä bändi on
Voi sitä kuunnella aina
arkena ja sunnuntaina
Terveisin tosikova BC-fani 5 vee
Aika hyvin, että jopa mun kommentti winnerille on liikaa ja sekin on poistettava. Oli jonkun mielestä trolli tai ei, niin miten modelle voi olla ok poistaa kahden keskustelijan välinen kommentti? siinä ei ollut mitään asiatonta.
Sanoin jopa niin villiä, että mulla on winner sun vanhoja lyriikoita tallennettuna. Toinen on se merirosvo-vaniljatuutti ja sit joku toinen.
Se oli ihan vitsi. Varmasti ovat.