Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Jos jättäisitte nämä Winner kommentit vähemmälle. Yksi mies kaikkea tätä keljuilua vastaan. Mahdotonta kestää!
Olen muuten naishenkilö.
No minä olen mies, miten sukupuoli liittyy mihinkään? Itse en ymmärrä myöskään sitä, että miksi jollain on mitään sitä vastaan et jotkut juttelee winnerin kanssa. En vain siedä sitä, että käyttäydytään kuin yläasteella ja savustetaan jotsin pois. Ja en kiellä tietenkään etteikö winner joskus perseile täällä, mutta se tekee sen kun sitä tökitään poistamalla 10 viestiä ihan peruskeskustelusta. Ja jos meidön huumori ei toimi, niin eikö niitä voi vain skipata? On todella vaikeaa käydä keskustelufoorumeilla, jos sietää vain itseä miellyttäviä lauseita.
-vanha vakkari
Kumpi oli ensin: winnerin perseily siitä syystä että viestejä poistellaan, vai viestien poistelu siitä syystä että winner perseilee?
Vierailija kirjoitti:
No minä olen mies, miten sukupuoli liittyy mihinkään? Itse en ymmärrä myöskään sitä, että miksi jollain on mitään sitä vastaan et jotkut juttelee winnerin kanssa. En vain siedä sitä, että käyttäydytään kuin yläasteella ja savustetaan jotsin pois. Ja en kiellä tietenkään etteikö winner joskus perseile täällä, mutta se tekee sen kun sitä tökitään poistamalla 10 viestiä ihan peruskeskustelusta. Ja jos meidön huumori ei toimi, niin eikö niitä voi vain skipata? On todella vaikeaa käydä keskustelufoorumeilla, jos sietää vain itseä miellyttäviä lauseita.
-vanha vakkari
Tämä. Niin tämä. Ihan yläastemeininkiä.
Mä oon kuunnellut tänään muutaman kerran Another Sun:ia, mä jotenkin tykkään siitä tosi paljon. Se on yks mun lemppari bc:n vanhemmasta tuotannosta.
Ja olisi kyllä ollut tosi kiinnostavaa päästä tän päivän akustista keikkaa kuuntelemaan/katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli ensin: winnerin perseily siitä syystä että viestejä poistellaan, vai viestien poistelu siitä syystä että winner perseilee?
Kaikki täällä ei kai lue kuin tätä ketjua, mutta on ollut todella todella häiritsevä ja häiriköivä hahmo palstalla jo pitkään. Ihan itse on tilanteen tällaiseksi ajanut.
Katsoitteko ne Ukrainan blind channel -päiväkirjat areenasta? Siinä yhdessä soi pätkä another sun -biisiä ja se sai kyllä ihan uuden merkityksen siinä Hyvin koskettava.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitteko ne Ukrainan blind channel -päiväkirjat areenasta? Siinä yhdessä soi pätkä another sun -biisiä ja se sai kyllä ihan uuden merkityksen siinä Hyvin koskettava.
En oo kerennyt katsomaan, onkohan ne vielä siellä nähtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä ei kai lue kuin tätä ketjua, mutta on ollut todella todella häiritsevä ja häiriköivä hahmo palstalla jo pitkään. Ihan itse on tilanteen tällaiseksi ajanut.
Trollikin tarvitsee ystäviä 🤷🏼
Lemppari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kerennyt katsomaan, onkohan ne vielä siellä nähtävissä?
Luulis että ovat. Semmosia lyhyitä minuutin pätkiä joissa ukrainalaiset nuoret kertovat arjestaan sodan keskellä ja miten blind channel liittyy asiaan. Haet areenasta vaan nimellä blind channel niin pitäisi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
En vain siedä sitä, että käyttäydytään kuin yläasteella ja savustetaan jotsin pois.
Ootte kovasti mieltyneet näihin yläastevertailuihin. Jatketaan siis niillä.
Jos yläasteella on häirikkö, joka kerran toisensa perään sotkee graffitilla seinät, kaataa ruokalassa kiusallaan omat ja muiden tarjottimet, tönii tyttöjä, huutelee aina tunneilla SAMAA TYHMÄÄ JUTTUA KOVAAN ÄÄNEEN eikä lopeta vaikka pyydetään, niin kyllä jossain vaiheessa tulee se tilanne, että tää tyyppi joutuu ulos sieltä koulusta. Vaikka sillä sitten olisikin pari kaveria siellä ja se olis niiden kavereiden mielestä tosi kiva.
Voi hitsi miten hyvän kuuloista; näin instassa pari videota Forumista, olisinpa päässyt paikalle!! Olikohan joku täältä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Perseily pelkästä perseilyn ilosta oli ensin.
Joo, winner joskus perseilee, on perseillyt ja perseilee varmasti vastedeskin. Sori winsku. Mitä toi teidän käytös täällä on viimeiset pari sivua ollut, oikeasti? Ette ole nyt yhtään sen parempia, vaan täällä on ihme sylikoiravittuilua ja vääntämistä sivutolkulla. Voisiko asian nyt jättää tähän ja jatkaa keskustelua jostain ihan muusta?
Ei voi olla todellista, taas mun analyysi uudesta levystä poistatettiin. Toistamiseen. Haistakaa nyt vit*u ja pitäkää palstanne. Että oikein blind channel ketjussa ei saa analysoida blind channelin uutta levyä. Olette niin noloja. Omat vit*uilunne kuitenkin jätätte tänne.
Okei, heihei! Pitäkää tää ja pitäkää tosi kivaa kuivissa bileissänne täällä.
Punkku kirjoitti:
Ei voi olla todellista, taas mun analyysi uudesta levystä poistatettiin. Toistamiseen. Haistakaa nyt vit*u ja pitäkää palstanne. Että oikein blind channel ketjussa ei saa analysoida blind channelin uutta levyä. Olette niin noloja. Omat vit*uilunne kuitenkin jätätte tänne.
Ei voi olla todellista eikä tuossa oo enää järkiä? Miksi ihmeessä itse ketjuun liittyvä kommentti poistettiin.
-vv
Eiköhän tämä ole selvää, että tätä sabotoi joku joka ei pidä bändistä ja/tai omaa jotain kaunaa aihetta kohtaan.
Punkku kirjoitti:
Siis mitä????
Ei hyvää päivää mitä touhua. Joo eiköhän tämä ollut munkin osalta tässä. Ei tämmöstä naurettavaa vähä-älyisten kiusantekoa jaksa. Kaikkea hyvää punkku, vv, sormitoveri, viinikamu, winner ja muut järkevät keskustelutoverit.
Lemppari kirjoitti:
Ei hyvää päivää mitä touhua. Joo eiköhän tämä ollut munkin osalta tässä. Ei tämmöstä naurettavaa vähä-älyisten kiusantekoa jaksa. Kaikkea hyvää punkku, vv, sormitoveri, viinikamu, winner ja muut järkevät keskustelutoverit.
Samoin 🖤 olen antanut monta mahdollisuutta tänne, mutta mun viestit poistatetaan systemaattisesti oli niissä mitä vain. Nyt mun mielipide levystä on poistatettu kahdesti. Eiköhän tää ollut tässä.
Johan täällä on monen ihmisen voimin yritetty sinulle asiaa vääntää ja selittää, lemppari viimeksi edellisellä sivulla. Sinäkö määrität mikä on asiallista ja mikä huumoria, ihailen itsevarmuuttasi. Vaikka itse en kaikkien tekstiä täällä ymmärrä tai menee itsellä ohi, niin en koe tarvetta liputtaa sitä tai sanoa "tämä on väärin".
-vv