Näkijä linjoilla hetken.
Kysy mitä haluat tietää tulevaisuudesta. Minulla on kykyjä aavistaa asioita ja jonkun verran näkijän vikaa. Vastaan järjestyksessä ja en voi taata että ehdin vastata kaikkiin jos viestejä tulee todella paljon.
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:02"]Mitä näet minulle?
-s
[/quote]
Näen vähän arkuutta repäistä ja siirtyä uusiin haasteisiin jotka sinua odottavat. Kehotan olemaan rohkea menemään uutta kohti. Näen turvallista perhe-elämää. Punaiset hiukset välähtää, mahtaako liittyä sinuun? ☆
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:02"]Kumman ostan?
[/quote]
Kyse on jostakin laitteista/koneista? Näen vihreän välähdyksen. Onkohan valinnassasi sitä väriä? ☆
Ok, arvoisa näkijä. Jos jaksat vielä vastata, kysyisin: Saanko kesätyöpaikan sille osastolle, jolle haluaisin töihin? Löydänkö inspiraation aloittaa ja tehdä valmiiksi erään suuren projektin (en ole osannut valita aihetta). Tulenko löytämään merkittävän ihmissuhteen?
-ystävällinen skeptikko-
Elämäni on vihdoin rankan taipaleen jälkeen onnellista. Tuleeko tämä jatkumaan tälläisenä?Saadaanko lapsia?
Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:03"]Mitä näet minulle? Miten vauvakuviot yms?
[/quote]
Vauvatoive on aika voimakas, aiheuttaa vähän stressiäkin tulevaisuudessa. Näen kuitenkin vaipanvaihto tilanteen ja valoisuutta, tulkitsen sen vauvaonneksi. Näen vakituisen ja hyvän parisuhteen. Paljon valoa. ☆
Saanko uuden työpaikan tai ylennyksen nykyisessä työpaikassani? Olen todella turhautunut vaikka palkka on ok.
Olen toivottoman ihastunut, onkohan meille yhteistä tulevaisuutta luvassa?
Kestääkö nykyinen "tunteeton" suhteeni. Mieheni ei huomioi minua juuri mitenkään, mutta silti tuntuu vaikealta lähteä ja jättää hänet. On lainaa ja kaksi lasta entisestä suhteesta.. :(
Mihin suuntaan parisuuhteeni kehittyy?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:31"]
Kestääkö nykyinen "tunteeton" suhteeni. Mieheni ei huomioi minua juuri mitenkään, mutta silti tuntuu vaikealta lähteä ja jättää hänet. On lainaa ja kaksi lasta entisestä suhteesta.. :(
[/quote]siis miehellä on lainaa ja lapsia. En haluaisi jättää häntä pulaan
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:06"]Miten tyttären rakkaus- ja opiskeluasiat?
Itselleni voisin kysyä, muuttuuko työ yhtään siedettävämmäksi...
[/quote]
Tyttärelle näen oikein luotettavan ja hyvän kumppanin. Näen että tulee myös valmistumaan. Työ josta puhut omalla kohdallasi on raskasta ja ihan heti en näe helpotusta, tulet olemaan väsynyt. Näen että esimies ei huomaa uupumusta, vaan sinun tulee ottaa se itse puheeksi. Saat muitakin puolellesi. ☆
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:03"]Mitä näet minulle? Miten vauvakuviot yms?
[/quote]
Vauvatoive on aika voimakas, aiheuttaa vähän stressiäkin tulevaisuudessa. Näen kuitenkin vaipanvaihto tilanteen ja valoisuutta, tulkitsen sen vauvaonneksi. Näen vakituisen ja hyvän parisuhteen. Paljon valoa. ☆
Kaunis kiitos, olet taitava! Toivottavasti olet oikeassa :) Tähän vauva asiaan on tosiaan liittynyt stressiä poikkeuksellisen paljon. ..
Mitä minulle näet. Rakkaus? Työ? Opiskelu?.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:07"]Pääsenkö syksyllä hakemaani iltakouluun?
tuleeko minusta koskaan rikas?
Lottonumerot? (6 oikein riittää myös)
[/quote]
Näkisin että pääset. En näe suuria muutoksia olevan tulossa rahan suhteen. ☆
Kerro miten minun terveyteni laita oikein on? Pitäisi kai mennä lääkäriin kysymään, mutta ennakkoarviokin olisi paikallaan.
Saammeko lisää lapsia? Helpottaako suhteemme miehen vanhempiin, tulevatko he lunastamaan lupauksensa?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:08"]Onko minulla enää milloinkaan mahdollisuutta rakastua ja saada vastarakkautta vai tyydynkö jatkamaan elämääni totuttuun tapaan?
[/quote]
Näen että elät läpi suhteen joka ei oikein etene mihinkään vakavampaan. Mutta myöhemmin on tulossa suuri rakkaus. ☆
Näetkö itsesi psykiatrian osastolla seuraavan kahden kuukauden sisällä?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:02"]Olenko mielestäsi oikeassa B:n syyllisyydestä?
[/quote]
Asia tulee selviämään ja näkisin että sinun ei tarvitse huolehtia siitä. En näe kunnolla tätä henkilöä, mutta näen jotain negatiivista/tummaa varjostamassa häntä. Voi olla syyllisyyttä. ☆