Näkijä linjoilla hetken.
Kysy mitä haluat tietää tulevaisuudesta. Minulla on kykyjä aavistaa asioita ja jonkun verran näkijän vikaa. Vastaan järjestyksessä ja en voi taata että ehdin vastata kaikkiin jos viestejä tulee todella paljon.
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:11"]Onnistunko saamaan vielä kesätöitä? Mitä näet rakkauskuvioissani?
[/quote]
Näen aika rennon ja letkeän kesän, ainakaan et ole paljoa töissä. Viihdyt hyvin jonkun ihmisen seurassa ja nauratte paljon yhdessä. Pientä ihastumista ja romantiikkaa. ☆
Järjestyykö tasapaino työn ja sairauden välille?
Hei. Minä vuonna tulen raskaaksi uudestaan? Minulla on nyt 2-vuotias tyttö. Toiveissa sisarus hänelle seuraavien parin vuoden sisään. Kiitos mahdollisesta vastauksesta! - H
Koko elämäni on solmussa. Terveys, työ, parisuhde,... Tulevaisuus pelottaa, miten elätän itseni sairauteni vuoksi.
Olenko raskaana vai mikä onko joku muu syy oireisiini? (teen huomenna testin, joten katsotaan näkijän lahjojasi näin etukäteen :)
Tämä on tärkeä. Saadaanko me vielä lapsi? Kumpi tulee?
Meneekö tämäkin raskaus kesken vai syntyykö meille vauva?
Saammeko mieheni kanssa asioita vielä kuntoon? Jos saamme, koska se tapahtuu? Mikä miehelläni on? Päädymmekö koskaan naimisiin ja saammeko lapsia?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:11"]Miten kauaksi näet? Siis millä aikavälillä?
[/quote]
Aikaa on vaikea sanoa, vaistoan kuitenkin onko asia tapahtumassa lähitulevaisuudessa vai joskus kaukaisessa tulevaisuudessa. Joskus taas on vaikeaa määritellä mitään aikaa. Joskus aika saattaa selvitä jostain välähdyksestä, esim. näkee välähdyksen kesästä ja muut symbolit sen jälkeen. Silloin tulkitsen että tapahtuu tulevana kesänä. ☆
Onko elämääni vielä luvassa oikeaa parisuhdetta, jossa olisi molemminpuolista tunnetta ja kunnioitusta? Missähän tällaiseen mieheen voisi törmätä?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:11"]Välittääkö mies minusta oikeasti vai pelaako jotain peliä?
[/quote]
Näkisin että hän on hieman epävakaa. Häilyy elämässäsi. Joko hän on epävarma, tai sitten tosiaan pelailee. ☆
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:12"]Miltä tulevaisuuteni näyttää? Kuinka tulen viettämään välivuoteni ja mille alalle päätän sen jälkeen kouluttautua? Löydänkö kumppanin? Mistä sellaista kannattaisi etsiä? Kiitos jo etukäteen :)
[/quote]
Näen että teet jotakin fyysistä työtä lyhytaikaisesti välivuotena. Haet opiskelemaan, mutta et pääse ihan sille alalle joka eniten kiinnostaa. Näen että joko eläimet tai biologia liittyy koulutukseesi. Löydät kumppanin, näen treffailua mikä ehkä liittyisi jotenkin netin seuranhakuun. ☆
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:12"]Tuleeko seksielämäni normalisoitumaan lähitulevaisuudessa?
[/quote]
Pientä turhautumista, mutta ajan kanssa seksielämä eheytyy. ☆
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:13"]Olen raskaana, kumpi tulossa?
[/quote]
Poikalapsen näkisin. ☆
Kuinka monta sormea mulla on pystyssä?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:11"]Mitä näet minulle, miten opiskelu, terveys ja romantiikka?
[/quote]
Näen tosiaan paljon romantiikkaa. Useampikin ihminen herättää romanttisia tunteita mutta yksi muodostuu sinulle tärkeimmäksi. Näen laihuutta. Se voi olla joko itsestä johtuvaa ankaruutta painon suhteen tai jonkun sairauden symboli. Näkisin että tässä tapauksessa ankaruutta. ☆