Näkijä linjoilla hetken.
Kysy mitä haluat tietää tulevaisuudesta. Minulla on kykyjä aavistaa asioita ja jonkun verran näkijän vikaa. Vastaan järjestyksessä ja en voi taata että ehdin vastata kaikkiin jos viestejä tulee todella paljon.
Kommentit (165)
No miltä työ- ja rakkausrintamalla näyttää?
Tuleeko seksielämämme normalisoitumaan lähiaikoina/koskaan (eli alkaako mies haluta)?
Mikä mahtaa olla minun polkuni ja tehtäväni elämässä? Vakava kysymys tälle palstalle, mutta kokeilen kuitenkin :)
Millä lottonumeroilla saisin 7 oikein ensi lotossa?
Onnistunko koskaan enää laihtumaan normaalipainoon?
Olenko mielestäsi oikeassa B:n syyllisyydestä?
Mitä näet minulle? Miten vauvakuviot yms?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:59"]Valmistunko kesällä? Pääsenkö matkalle ja saanko työn? Ottaako hän yhteyttä? Kiitos.
[/quote]
Välähtää ylioppilas, lakki ja joku lämmin paikka. Tulkitsisin niin että valmistut ja lähdet matkalle, kesä näyttää valoisalta. Yhteydenotosta en valitettavasti näe mitään, joten älä odota suuria sen suhteen. ☆ (laitan vastaukseen aina tähden merkiksi että on minun vastaus. ) ap
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:59"]No miltä työ- ja rakkausrintamalla näyttää?
[/quote]
Aika tasaista on, en näe suuria muutoksia. Eräs mieshenkilö on, mutta näen että sinulla on vähän laimeat tunteet häneen. ☆
Miten tyttären rakkaus- ja opiskeluasiat?
Itselleni voisin kysyä, muuttuuko työ yhtään siedettävämmäksi...
Pääsenkö syksyllä hakemaani iltakouluun?
tuleeko minusta koskaan rikas?
Lottonumerot? (6 oikein riittää myös)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:59"]Tuleeko seksielämämme normalisoitumaan lähiaikoina/koskaan (eli alkaako mies haluta)?
[/quote]
Miestä vaivaa nyt isommat asiat. Näen jotakin synkkyyttä joka hänen pitäisi käsitellä itse. Puhumalla saatte seksielämästä jokseenkin tyydyttävän, mutta hänen ajatukset tulee olemaan nyt pitkään muualla. ☆
Onko minulla enää milloinkaan mahdollisuutta rakastua ja saada vastarakkautta vai tyydynkö jatkamaan elämääni totuttuun tapaan?
Olenko jo tavannut elämäni miehen? Jos en, niin milloin?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 17:59"]Saadaanko yhteinen lapsi.
[/quote]
Kyllä, näen yhden pienen lapsen. En osaa sanoa millä aikataululla tämä tapahtuu. ☆
Valmistunko kesällä? Pääsenkö matkalle ja saanko työn? Ottaako hän yhteyttä? Kiitos.